Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje stamp alweer kraamhulploos wat gaat de tijd snel. Lief dat je mams komt "helpen" al zal t vast allemaal goed gaan.

Masu gelijk heb je dat je eerst voldoende mee traint voor je echt wedstrijden gaat doen. En inspringen kan altijd.
    Spammetje vd kast? Ben ook wel nieuwsgierig :)
    Ik heb een gezellig weekend achter de rug al was t zaterdag op mn werk wel aanpoten. Zondag daarin tegen was super rustig en zo om.

Hier gisteren heel sportief op mn fiets naar mn werk gegaan. Was goed te doen en het was mooi weer.
    Vanmorgen stijn naar t kdv gebracht, door boodschappen doen, was weggevouwen en binnen opgehangen. Ik kon niet voelen aan de buiten was of hij goed droog was omdat t zo koud was.
    Ik sprak zus net nog ff op de app en die gaf aan dat ze vandaag nog naar seaworld gaan en dan morgen avond half 6 (hun tijd) vliegen ze richting huis. Hoera!!!!!! hahaha heb ze wel gemist al gingen de weken ook wel snel om. Lang leve de skype en whatsup!
    Ik ga mn zooitje pakken en richting werk.

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!

Masu, ben benieuwd of je het volhoudt om een jaar eerst alleen te trainen.. Zou ik niet kunnen (en willen;)):)
    Ik vind de kast echt super gaaf!!!
    We krijgen wel spam van haar Amy haar kamertje toch:p;)

Kib, wat lekker dat ze weer thuis komen! Het is zeker snel gegaan...
    Ben ook erg benieuwd naar de kleding voor Stijn!:D

Zal je net zien, eerste dag dat ml te werk gaat... Had Katie gisteren niet haar dag! Veel huilen en alleen maar bij mama willen zijn, dat gaat niet met een peuter erbij! Ook wilde ze om de twee uur drinken:$ voor ik met er klaar was, wilde ze weer....

Gelukkig wel een goede nacht gehad... Vince werd ook pas half 9 wakker dus heerlijk rustig aan opgestart vanmorgen.
    Gisteren nog even eendjes wezen voeren en ff naar de speeltuin geweest...
    Vanmiddag komt mijn zusje langs.

Xxxx

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp jammer dat katie uitgerekend gisteren besloot niet haar dag te hebben. Was het achteraf toch goed dat je mams langs kwam.
    Vandaag een betere dag gehad?

Hier vandaag een actief dagje. Vanmorgen met stijntje op dtap geweest, daarna nog ff met vriendin op stap. Na het eten vroeg vriendin of we nog gingen wandelen, fietsen of zwemmen. Heb het allemaal gedaan. Met de trap naar beneden ipv de lift, op de fiets naar t zwembad, lekker baantjes gezwommen en daarna op de fiets terug naar huis.
    Ben moe maar heb wel een goed gevoel.
    Morgen weer werken...

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mams en zus zijn bijna thuis!!!!!!

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, je bent gisteren zeker erg sportief geweest! Gaat het afvallen nog steeds zo snel???
    Gisteren en vandaag zeker een betere dag gehad... Waarschijnlijk maandag gewoon een regeldag geweest!

Vandaag een heerlijke dag gehad... Katie zit lekker in haar hum.. Nog wel wisselend om de hoeveel tijd ze komt, ene moment om de 2 andere x 3,5. Maar begin haar steeds beter te lezen...
    Vince lekker wezen spelen bij het kdv en kwam erg gezellig thuis...

Vince net al lekker gedouched... Nu nog even lekker samen op de bank knuffelen!

Ook even stammetje van mijn kanjers, gewoon omdat het kan:p;)

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En van mijn wijze en mooie meid.. Alweer 1,5 week:D

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp wat een lieve spam!*smelt*
    Je hebt mooie moppies.
    Gelukkig dat t nu wat beter gaat. Hier gaat t afvallen nog goed hoor. Moest maandag wegen ebn er was toch weer een kilo af. Zit op 9 nu, en ik ga vrolijk verder

Vandaag een drukke dag op werk. Invalcollega heeft zich ziek gemeld en we hebben morgen teamdag. Ik heb echt stad en land afgebeld voor vervanging. Na 4uur een constructie bedacht die wert en waar iedereen zich in kan vinden Daarbij helpen wij de buurgroep en de buurgroep ons. Nu eerst slapen morgen een lange gezellige dag voor de boeg.

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Thank Kib:):D

Wat balen dat de inval ziek is, maar gelukkig een oplossing gevonden!
    Veel plz met teamdag vandaag! En zus en mams weer thuis??

Hier een rotnacht gehad.. Dat ik naar bed ging dacht Katie dat het een mooie tijd was om wakker te zijn! Uiteindelijk tegen half 4 in slaap gevallen, na haar nog 2 x aan de borst te hebben gehad...

En nu slaapt ze nog!

Dus even met Vince rustig een broodje aan het eten..

Fijne dag meiden! Xxx

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, goed dat je het opgelost hebt! Hoe was de teamdag vandaag?

@stamp, wat een knapperd zeg! *mist de smiley met hartjesogen* :D
    Dat klinkt inderdaad als een wat minder nachtje, gelukkig heb je nog wel iets van slaap kunnen pakken. Hoe was je dag vandaag?

@hier, Amy ligt in haar nieuwe grote bed! Ik vind het zo spannend, maar het ging eigenlijk heel goed. Eerst rustig het vaste ritueel gedaan, maar ze was een beetje dwars. Ik dus mopperen, zij huilen, maar daarna ging het gelukkig beter. Ze was ook gewoon moe van het kdv en dan kan ze zo pissig worden als het niet gaat zoals ze wil.;)
    Daarna flink geknuffeld en nog even de dag doorgenomen. Toen ze in bed ging liggen heb ik haar nog even over haar hoofdje geaaid en toen ben ik gegaan. In eerste instantie ging ze huilen en riep ze dat ze wilde dat ik haar nog even ging aaien. Ik ben naar beneden gegaan en binnen een minuutje was ze stil. Hoop dat het verder goed gaat! En ben benieuwd hoe vroeg ze zich meldt en of ze dan uit bed komt of niet...

Nog even een spammetje dan! :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies!

Stamp gelukkig zijn zus en mams weer thuis. Gisteren voor mn werk lekker met ze gekroeld.
    Balen van je nacht. Ik hoop dat Katie het vanacht wat beter zal doen.

Masu ohhh leuk amy dr kamertje! En goed dat ze wel vlot in slaap is gevallen. Ik hoop dat ze lekker doorslaapt en idd benieuwd hoe laat ze wakker wordt.

Hier echt een hele leuke teamdag gehad. We kregeb zelfs als compliment te horen dat we een voorbeeldteam zijn. Toch wel super tof on te horen na alle jaren van bikkelen. We hebben ook een super team, we vullen elkaar aan, hebben een goeie open communciatie waardoor we elkaar ook feedback kunnen en durven geven.
    Na het officiele gedeelte gezellig wezen uit eten.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hoi Lieve meiden,

Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!! Zie wel eens een spammm voorbij komen op facebook maar dat is toch anders als hier!

Hier gaat alles goed. Tenminste we rommelen gewoon door. Yaar is al een echte dame en dat laat ze goed merken.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeeeeee mamalijntje! :D:D:D
    Kom gezellig weer meekletsen dan! :D

Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie. Ik zag dat Jamie op zwemmen zit nu. Vindt ie het leuk?
    En dat Yara een echte dame is dat zie je ook wel op de foto's. Knapperd!

@hier, gaat alles heel goed. Amy is zo dol op haar nieuwe bed. :D Zo dol zelfs dat ze niet mee naar beneden wil als ze boven op haar kamer is. :p
    En vandaag na het eten zei ze ook dat ze in het grote bed wilde gaan slapen. Ben zo blij dat ze het zo goed doet.
    De nacht is ook prima gegaan. Ze werd om iets na 8 uur wakker en ging heel lief zachtjes zingen en kwam ook niet uit bed. :)
    Denk dat ze wel toe was aan het grote bed.

De oude spullen zijn door de kringloop opgehaald vandaag. Ook is er een meisje langs gekomen om kennis te maken. Ze gaat op Amy oppassen als wij een feest hebben, zodat ik niet iedere keer alleen ons mam hoef te vragen. Ook als we uit eten willen met ons pap en mam, hadden ze altijd het probleem 'wie laten we oppassen'.
    Het was een hele leuke meid en ze kwam verstandig over. Manlief en ik hebben er allebei een goed gevoel bij in ieder geval.

Morgen feest van ons pap, want hij wordt zondag 60 jaar. We hebben dus een groot schilderij laten maken van foto's uit de fotoreportage bij de fotograaf. Ook heb ik er een puzzelboekje bij gekocht: Opa is de slimste; meer dan 100 puzzels om slimmer te blijven dan je kleinkinderen. :D Gewoon, voor de gein. Ons pap doet altijd sudoku's en dat vind ie al heel moeilijk...:p
    Denkt dan kei lang na....:p
    Ik heb wel een foto van het schilderij gemaakt, die zal ik zo wel ff posten (even overhevelen van m'n foon).

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Schilderij! :D

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi kom mij ook weer eens melden!

hier gaat het allemaal zijn gangetje. damon kan eindelijk na vele weken oefenen eindelijk kruipen!! ziet er zo leuk uit haha. Wesley gaat naar de psz 2x heel goed gegaan vandaag minder dus maandag even over hebben hoe dat kan, heb er naar gevoel over. damon weegt nu 8750gr en 74cm lang. mooi gegroeid dus.
    verder hebben we een konijn Nijntje. we worden binnen nu en 5 weken weer tante en oom dus ook weer leuk.

masu, fijn dat Amy het zo lekker doet in haar nieuwe bed. knap hoor dat je het aandurft met zo'n meisje, hoe oud is ze? wij willen ook wel zoiets als ze wat ouder zijn.

mamalijn hoe gaat het nu met yara en haar allergie?

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamalijn fijn dat te lezen dat het lekker gaat bij jullie. Zie ook de spam van je moppies voorbij komen en yaartje wordt echt al een dame.

Masu fijn dat amy zo blij is met haar bed. Stijn is ook veel op zijn kamer aan het spelen, gelukkig wonen we gelijkvloers.
    Leuke foto voor opa en ik denk dat hij het boek wel zal waarderen.

Sammie hoera voor damon die kan kruipen. Balen dat Wesley het niet naar zijn zin had laatst. Hoop niks ernstigs voorgevallen.

Hier vandaag een lekker dagje met stijn samen. Vanmorgen eerst geverfd voor oma en zus, na douchen en aankleden richring mams gegaan. Samen wezen shoppen, ik moest een nieuwe jas en zei joh als mn salaris is gestort maar mams zei nee we gaan nu. Ik ben gewoon in de 2e winkel al geslaagd ;)
    Ik heb nu een heerlijke warme jas en vooral netjes. Die andere was al zo oud (geloof ver voor dat stijn er was) en ik ben ook nog flink afgevallen dus dat zag er niet uit.
    Daarna nog ff langs zus wat drinken en die boden aan ms thuis te brengen omdat ze er langs kwamen.
    Excuus voor de eventuele fouten. Zit op mn nieuwe foon is nog ff wennen.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat knap dat Damon nu kan kruipen! Goed hoor! :)
    Niet fijn dat de laatste keer op het psz niet zo goed ging. Is er iets gebeurd? Het meisje wordt volgende maand 15 jaar. Ze past wel al 3 jaar op haar buurkindjes, waarvan de jongste 2 was toen ze begon met oppassen. Ik ken haar via een vriendin van de corso en ook die vriendin was heel positief over haar (ze is leiding bij de scouting en dat meisje zit bij haar in de groep). Ik vind het ook wel spannend hoor, maar Amy reageerde ook heel goed op haar, dus denk dat het wel goed komt. :)

@kib, wat lief van je mams! Bofkont! :D Wat leuk dat je een nieuwe foon hebt! Altijd zo'n leuk speelgoed, vooral als het net nieuw is.
    Wanneer krijgen je mams en zus het knutselwerkje?

@hier, jullie ook the voice aan 't kijken?

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Masu we gaan t vandaag geven aam ze.
    Fijn dat je een goed gevoel erbij hebt. Je laat toch je kostbaarste bezit bij iemand achter.

Hier gisteravond laat nog richting werk gegaan. Client moest voor controle naar het ziekenhuis. Uiteindelijk werd ze toch opgenomen. Ik was om 3uur ongeveer eindelijk thuis. Mark heeft me vanmorgen heel lief laten liggen en is er met Stijn uit gegaan.
    Vanmiddag hebben we de verjaardag van neefje. Hij wordt maandag alweer 4jaar!! Wat gaat het snel.....

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, gefeliciteerd met Tim! :D
    Wat was je laat thuis uit het ziekenhuis. :$ Wel fijn dat je even ingesprongen bent denk ik.

@hier, veel gedaan. Vanmorgen naar de etos, kruidvat, zeeman, miss etam, wibra en bakker bart geweest. Daarna thuis wentelteefjes gebakken voor manlief en Amy. Amy ligt alweer bijna 2 uur te slapen; bizar dat het middagslaapje nu weer super goed gaat in het nieuwe bed.
    Ik heb gisteren nog 2 foto's gemaakt van m'n slapende moppie. :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dank je wel.
    ahhh zo lief een slapende amy *smelt*
    Het was zeker goed dat ik met haar ben gegaan. Er schijnt van alles aan de hand te zijn. Ze is nu gelukkig in goeie handen. Wat ik vandaag hoorde denk ik dat ze voorlopig nog niet thuis komt. Arm moppie.

Vandaag de verjaardag van Tim gehad. Was gezellig maar het is altijd zooooooooo druk en ik kan daar slecht tegen. Meestal ben ik dan ook in de kejken te vinden. Het is wel een open keuken maar net wat rustiger. Iedereen zat vandaag ook echt op zn praatstoel..pffff en ook niet echt goed uitgeslapen dus ben er moe van. Zo ook mn bedje al opzoeken. Stijn was in de auto in slaap gevallen en die was zo moe dat we hem al slapend konden overleggen in bed. Wel zn broek gewisseld, luier had hij al schoon om.

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Kom snel weer ff reageren, maar druk met een zieke Vince...
    En Katie is vannacht in de weer geweest, dus maar drie uur slaap gehad.
    Zo mijn bed in.

Knuffel! Xxxx

Deel Deze Pagina