He poepiedoepies! @stamp, fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie. Wat is Vince toch ook een schatje dat ie zo lief is voor z'n zusje. Lijkt me zo genieten! Logisch dat jullie opnieuw een ritme moeten vinden, komt vast goed. @kib, mooie haartjes en mooie spam!! Wat ben je weer actief geweest. Wordt al moe als ik 't lees... @hier, lekker getraind! Heerlijk weertje ook en geen regen dit keer. Zondag doe ik weer wedstrijd mee....jeej! Morgen dus eerst puinruimen...ik heb er gewoon zin in... Das vreemd toch! Nu lekker the voice aan 't kijken. Ik zal ook ff spam zoeken om te posten op spamvrijdag. Momentje.....
Spammmm! Van het mutsje van Amy, made by mamalijntje. (we zijn er heel blij mee; lekker dik mutsje en mooie kleuren, nogmaals onze dank!)
Goedemorgen meiden! Allemaal lekker geslapen?? Kib, wat een leuke spam van Stijn! Erg stoer zijn nieuwe coup... En wat ben je toch ontzettend pittig datje evengoed op je vrije dag even langs schoenmaker gaat voor client! Jammer dat je weg moest voor dat het taartje af was... Werkse vandaag!!! Masu, wat een leuke muts! Staat Amy idd erg goed, knapperd! En fijn dat je lekker getraind hebt, zonder regen is idd een stuk beter. Leuk dat je zondag wedstrijd moet spelen, komt vast goed... Ennuh zin in puinruimen Meestal heb je dat in het voorjaar... Maar jij hebt het blijkbaar in het najaar succes ermee vandaag, ruimt (als het goed is) lekker op. Gisteravond kwam mijn zusje naar hier en is Thier naar haar huis gegaan en hebben de mannen gegamed. Katie is iedere x klaarwakker als ik naar bed wil na haar fles... Dan is zo ook echt overstuur, dus of ik haar er TE laat inleg...geen idee maar vandaag maar eens proberen. Kon nu uiteindelijk om 2 uur slapen. En om. 4:30 kwam ze weer voor fles. Gelukkig daarna wel makkelijk te bed en om half 7 stond Vince naast me bed.. Moe!!!! Vandaag moeten we niks... Dus hopelijk ff bijslapen. Xxxxx
Masu graag gedaan. Stamp kan ne voorstellen dat je moe bent. Leuk dat je zus gisteren bij jou kwam en de mannen lekker konden gamen. Hopelijk kan je vandaag even bijtanken. Ml ook vrij vandaag? Hier ga ik klaar maken voor de shoot. Fijne dag moppies xx
@stamp, oh kan me voorstellen dat je moe bent! Hopelijk ging het vandaag wat beter. Ik weet nog wel dat ik dat ook zo moeilijk vond bij die kleintjes; en Amy was overdags ook niet zo'n beste slaper...moeilijk is dat he. Gezellig dat je zusje langs kwam. Ik vroeg me nog af; spreek je Katie uit op z'n engels? @kib, hoe was de shoot geweest? Ben benieuwd naar het resultaat. Wel spammen hoor! @hier, druk dagje gehad. Ik zit nu ook echt moe op de bank. Pffff. Jullie hebben de foto's op fb gezien; we hebben echt flink huis gehouden. We blijken flink wat ruimte op zolder te hebben. Een deel hebben we al naar de kringloop gebracht en de maxi cosi + toebehoren en luchtbedden hebben we naar m'n broertje gebracht. De schuur staat nu nog vol spullen voor de stort en ook in de tuin staan nog een aantal stoelen die naar de stort moeten. In de gang liggen nog allerlei lampen (ik blijk heel veel lampen te hebben; geen idee hoe ik daar allemaal aan kom) en die moeten nog naar de kringloop. Toen was de spullen naar de kringloop gingen brengen, hebben we een rondje gelopen om te kijken of we onze oude spullen zagen staan. Ze hebben vorige week vrijdag namelijk de kledingkast en ledikant van Amy en een bruine stoel opgehaald. We zagen ze niet meer staan. Toen we naar buiten liepen, zagen we dat een man die bruine stoel net in z'n auto had geladen, haha! Vond ik wel grappig. 's Avonds zijn we even een hapje gaat eten in 't dorp. Ons mam ook meegenomen en getrakteerd. Was gezellig! Ik ga zo ajax kijken, maar als ik de opstelling zie gok ik op een nederlaag. We zullen zien. Fijne avond!!
He hoi! Masu jullie zijn super ijverig geweest zag ik. Wat een zee van ruimte. Genoeg plek voor ons volgende week. Grappig dat die man jullie stoel meenam. Hij vind hem vast lekker zitten. Hier bezig dagje gehad. Vanmorgen eerst de fotoshoot gehad met zn allen. We hadden onze kleding goed op elkaar afgestemd. Wat ik zo op de camera zag zaten er leuke tussen. Het is ook een leuke vrouw die het doet. Geduldig en leuk met de kindjes en ze kon ons nog herinneren vd vorige keer. Ze wist zelfs nog dat zus zwanger was toen vd jongste. Vanuit de shoot bij mac gaan eten en ik heb heel netjes een baquette gegeten met een appelsap. Wel tof van mac dat ze die nu hebben. Snel naar huis, cadeautje inpakken voor kinderfeestje waar man en kind heen gingen, door naar werk waar ze mij hebben afgezet. Het was een rustige dienst op mn werk en na mn dienst naar collega gelopen op t andere pand en samen naar huis gereden. Zij woont 2 etages onder mij in de flat en is ook mn vriendin.Zo lekker mn bedje opzoeken en dan morgen lange dag op werk. Moet ook even kijken met wegen want ik moet op werk slapen morgen dus kan maandagochtend niet thuis wegen. Denk dat t dinsdag wordt voor een keertje.
Hoi!!! Kib, super dat de shoot zo relaxed ging! Wel ff spammen als je het eind resultaat hebt he Ben erg benieuwd! En wat goed van je dat je een baguette hebt gegeten bij de Mac!! Masu, hoe is de wedstrijd gegaan vandaag?? Wat grappig dat je nu toevallig weet met wie de stoel is mee gegaan! Maar goed bezig geweest. Enorme ruimte op zolder zeg!! Hier een heerlijke zondag gehad... Lekker een uur gewandeld net zijn 4tjes! Vince heeft bijna alles zelf gelopen, Katie heerlijk in de wagen geslapen... Nu ligt ze op haar buik te slapen... Buikslaper?! Zo flesje en hopelijk gaat ze ook lekker in haar bedje slapen! Xxx
Stamp uiteraard zal ik spammen als we de fotos hebben! Gezellig wandelen met zn allen. Stoer he hoe die kleintjes steeds verder kunnen lopen. Hier vanmorgen even langs zus geweest. Mark heeft de winterbanden bij hun op de auto gezet met zwager samen. Na de lunh(mn eigen broodje meegebracht) richting huis gegaan en om 15uur mocht ik alweer werken. Ik heb ook nu nog de slaapdienst dus moet mn mannen erg missen. Morgenochtend blijf ik wat langer op werk hangen en doe dan gelijk de weekboodschappen. Ik zie mn uk dus pas later in de middag ls ik hem van het kdv ophaal.
@stamp, lekker hoor, een wandeling met z'n viertjes! Heb je nog een goede nacht gehad? Het voetballen ging erg goed; we hebben met 4-1 gewonnen. Ik kon aardig mee, maar had de eerste helft wel een tegenstander die behoorlijk veel liep (ik stond linkshalf dus mee zakken bij een tegenaanval en mee opkomen als wij aanvallen). Dus moest ik ook aan de bak en dat heb ik geweten. Gelukkig mogen we onbeperkt wisselen, dus dan kon ik weer ff op adem komen. Heb zelfs lichte spierpijn dus zo'n wedstrijd is toch ff anders als trainen, maar ik heb de smaak helemaal te pakken, haha! @kib, ben benieuwd naar de foto's! Jammer dat je niet mee kon naar de verjaardag. Die baquette lijkt me ook erg lekker, ik zag 'm laatst staan ergens. Ga maar lekker veel knuffelen met je mannen; je hebt ze lang zat gemist. @hier, vandaag naar Den Haag geweest voor 't werk. 2 uur heen rijden en 2 uur terug (met nog wat file, dus de terugweg duurde trouwens wat langer). Wel een goed gesprek gehad, al merk je wel dat het anders is als je boven de rivieren komt. Ik vind Den Haag ook stugger dan Rotterdam, toch net weer ff anders. Verder zijn er in de organisatie flink wat ontwikkelingen gaande en dat brengt de nodige onrust met zich mee. Maar ach, we zien het allemaal wel. Gisteren wel heerlijk gevoetbald (zie stukje bij stamp) en 's middags naar souders geweest en een boswandeling gemaakt (ze wonen tegen een bos aan). Morgen werkt manlief een halve dag en gaan we met de bus van ons pap naar de stort en de kringloop rijden. Dus hopelijk is morgen alle zooi weg. Eindelijk echt weg, haha!
Hoi! Kib, dan wacht ik rustig op de spam heb je lekker gewerkt? Rustige slaapdienst gehad? En vanmiddag lekker met je mannen geknuffeld? Masu, ja een wedstrijd is dan toch behoorlijk aanpoten! Wel prettig dat jullie onbeperkt mogen wisselen!! Maar mooie uitslag Owh heerlijk morgen dus echt alles weg!! Vanmiddag met Katie voor het eerst naar cb geweest. Ze is nu 4140 gram en 54,4 cm. Ze doet het erg goed! En maar alles in de gaten houden, ze is erg wijs hoor!!! Heb een inbakerzak besteld, krijg m morgen binnen... Baker haar nu met een doek in! Dan slaapt ze een stuk rustiger! Vince was echt super gezellig vandaag! genoten van mijn mannetje... Xxx
Masu goeie wedstrijd gehad dus en fijn dat je af en toe adempauze had. Jij bent wel even onderweg geweest vandaag zeg..pfff dikke respect! Balen wel van het t gerommel binnen de organisatie. Ik hoop dat je er niet teveel hinder van zal hebben. Stamp Katie doet t goed zo te lezen. Ik hoop dat je bakerzak snel binnen is en je nachten nog beter worden Hier een beroerde nacht achter de rug. Cliënten waren wel allemaal in slaap alleen was ik zelf steeds wakker. Nadat ik ook nog de weekboodschappen had gedaan ben ik naar huis gegaan en ben ik op de bank lekker even in slaap gevallen. Mijn kleine man opgehaald en lekker met hem geknuffeld. Helaas moesten we hem na het eten weer uit logeren brengen omdat ik morgen om 7 uur weer mag werken. Dus kroelen was van korte duur. Het was ook weer een groot drama om hem op bed te leggen bij mn zus. Helemaal overstuur en dikke tranen. Uiteindelijk heeft mn mams het overgenomen en toen was hij gelukkig snel in slaap. Morgen na het werk weer lekker mn ventje ophalen.
@stamp, wat is Katie mooi gegroeid! Goed hoor! Fijn dat Vince zo gezellig is; heerlijk is dat, kan ik altijd zo van genieten. Amy zit ook weer in een heerlijke fase; zo ontzettend gezellig en lekker veel kletsen. Enorm genieten. Hoop dat je inbakerzak snel binnen is; het geeft die kleintjes vaak wel wat veiligheid en extra rust. @kib, wat balen dat je Stijn alweer weg moest brengen. Hij had het er blijkbaar ook wat moeilijk mee. Gelukkig hielp het toen je mams insprong. Gelukkig morgen op tijd klaar (toch?), dus daarna lekker veel knuffelen.
als het goed is ben ik morgen idd op tijd klaar en ga ik lang en heerlijk met mn ventje knuffelen (zolang hij het toestaat haha) Fijn dat Amy in een gezellige fase zit daar is hier niet echt sprake van. Stijn is mega opstandig niets is goed, hij wil alles zelf doen en ik word er soms echt moedeloos van. Hopelijk is het snel over.
Hey! Kib, ach arme Stijn wilde gewoon lekker bij mama en papa blijven!! Gelukkig ging het goed dat oma even met hem kwam knuffelen! Wat ziet dat bos er leuk uit waar je bent geweest. Lekker dagje gehad? Masu, en alles opgeruimd en weg gebracht?? Balen trouwens dat het zo onrustig is op het werk.... Maar afwachten idd... Hoe is het met Amy? Hier een lekker dagje gehad, na een nachtje van 4 uur. En dat ik wilde gaan liggen vanmiddag had Katie last van kramp en Vince was er na drie kwartier weer uit... Dus dat schoot niet op... Hopelijk vanavond wat meer slaap! Xxxx.
Stamp dat schoot niet echt op voor je nee. Ik hoop dat je ondertussen al lekker in je bedje ligt en een goeie nacht hebt. Die is je wel gegund. Is je bakerzak nog niet binnen? Hier was het een heerlijk dagje in het bos. We hebben er bijna 2 uur gelopen met de kids. Ze hebben zich helemaal uitgeleefd. Er waren leuke binnendoor paadjes die we hebben gevolgd waar je dan weer over een bruggetje moest lopen en af en toe heel avontuurlijk over een wild rooster ivm de schotse hooglanden die er los lopen. Stijn was gelukkig ook nog een paar keer gevallen dus die zag er niet uit. Hele vieze broek en schoenen. Ach bij thuiskomst zijn broek in een sopje gezet en zijn schoenen krijgen we ook wel weer schoon. Nog ff spam van mn ventje. foto 1 kaartje kleuren voor kleine va vriendin. foto 2 grote lol op het toilet