Goedemorgen! Kib, wat een leuke spam!! En Stijn grote lol, hihi lekkerding Klinkt als een erg leuk bos, fijn dat jullie zo genoten hebben! En je hebt gelijk, kinderen mogen lekker vies worden... Hier een redelijke nacht, Katie viel half 1 in slaap. Ze werd om 22 uur wakker, haar toen heerlijk gebadderd! Daarna kreeg ze helaas enorme kramp, zo sneu... Om 23 uur flesje en daarna ingebakerd in bed gelegd (helaas nog geen zak)... Maar zodra het licht uit ging werd ze weer onrustig, dus lampje aangelaten... Ml was 00:15 uur thuis van het werk en heeft om half 1 het licht uit gedaan en wij lagen heerlijk te slapen Om half 4 kwam ze voor fles en daarna half 8.. Dus prima nachtje. Vince gaat straks ff naar het kdv... Xxxx
Stamp je nacht klinkt een stuk beter. Hoop dat je zak vandaag binnen komt. Wat een lieve spam van je moppies! Het is zeker een leuk bos, we hebben er 2 in de buurt. Het kralingse bos (denk wel het meeste bekend hier in de buurt) en waar wij dan zijn geweest. Zelf vind ik die van gisteren leuker. Hier ook heerlijk geslapen tot ze om half 8 het grof vuil niet al te zachtjes kwamen ophalen. Stijn heeft geslapen tot 8uur en had niet echt haast vanmorgen. Nadat ik hem bij het kdv had gebracht nog even voor cliënten wezen shoppen. De ene cliënt kan weer puzzelen en voorgelezen worden en de andere is weer aangekleed. Straks weer werken, nog 2 dagen en dan weekend!!!
Ben ik weer Thanks kib... Hoe gaat het eten met Stijn op het kdv?? Hier vandaag een meisje wat niet zelf wil slapen, alleen maar bij mama... Vannacht was weer een rampenplan, dus hopelijk komende nacht beter. Xxx
Heeeee meiden! @stamp, oooh....smelt...wat een mooie spam! Wat is het een prachtig meisje! Balen dat jullie nacht niet zo goed was. Hopelijk idd komende nacht beter. Inmiddels de bakerzak wel binnen? @kib, leuk hoor, naar het bos! Dat ze dat hebben in Rotterdam! Ik heb allemaal associaties met druk verkeer en weinig groen, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Hier zijn we gewend aan bossen; we hebben dat hier best veel. Schoonouders wonen tegen het bos aan; als je hun oprit afloopt sta je aan de rand van het bos. Heerlijk wandelen altijd, zeker deze tijd van het jaar he! Hier duurt de wandeling dan altijd heeeel lang, omdat Amy allemaal bladeren en dennenappels gaat verzamelen. Lieve spam weer van je binkie!! Zo te zien hebben ze genoten. @hier, druk geweest. Woensdagavond weer wedstrijd gespeeld die we helaas verloren hebben (maar wel terecht). Vandaag weer naar Arnhem geweest en op de terugweg in een grote file beland op de A50. Uiteindelijk 2,5 uur over de terugweg gedaan.:x Morgen druk dagje voor de boeg. 's Ochtends ga ik met een vriendin naar haar oma in Roermond. Ze vindt het altijd heel leuk als we langskomen en Amy vindt haar ook erg leuk. 's Avonds komen kib en consorten hierheen en dan moet ik 's avonds ook nog ff m'n neus laten zien op een feestje. Allemaal leuke dingen dus!
Stamp balen dat t slapen nog altijd een probleem is. Ik hoop dat ze snel zelf leert inslapen op haar eigen. Het eten van Stijn gaat wisselend op t kdv. Dingen die hij lekker vind zoals pasta eet hij wel maar dingen die nieuw zijn niet. Ach hij eet thuis ook niet super veel avond eten maar hij groeit goed en heeft een mooi gewicht dus ik maak me geen zorgen. Masu balen van je verloren wedstrijd. Volgende keer beter! Druk dagje zo te lezen. Hoop dat je feestje leuk is. Markus heeft goed voor ons gezorgd hoor En ja ook wij hebben bos in de buurt. Volgende keer als je in rdam bent gaan we daarheen. Kunnen we ook nog lekker pannenkoeken eten Hier vandaag een gezellig dagje gehad (en nog een gezellige avond). Samen met zus en de kindjes ff op stap geweest. Na een lekkere lunch (verzorgt door mijn schatje) bij zus zijn we naar huis gereden. Tassen gepakt en richting masu gereden. Stijn en amy waren helemaal door t dolle heen toen ze elkaar zagen. Wel leuk om te zien.
He leven jullie nog? Waar is de tijd gebleven dat je na 1 dag afwezigheid 10blz moest terug lezen? Hier een gezellig weekend met masu en fam gehad. Kindjes hebben zivh weer prima vermaakt met elkaar en de papa's en mama's ook.. zaterdag naar een overdekt speelstrand/zwembad geweest. Daarna pannenkoeken wezen eten en een heerlijk ijsje. Zondag in de middag de kindjes laten uitleven in een soort ballorig en in de avond bij de griek gegeten. Daarna was t voor ons alweer tijd omrichtig huis te rijden. Vandaag een lange dag werken achter de rug. Stijn vanmorgen naar t kdv gebracht en ik zie hem pas morgen laat in de middag omdat ik heel de dag naar bhv moet..... nu snel slapen anders ben ik morgen helemaal gaar.
Zwaaaaiii! Ik leef nog, zoals je weet. @kib, dat klinkt als een geslaagd weekend! Succes vandaag met de bhv cursus. Niet leuk dat je Stijn zo lang moet missen... @hier, gezellig weekend gehad, zoals te lezen is bij kib. Gisteren fijn gewerkt, vanuit huis gelukkig want met dat weer wil je niet in de auto zitten. Taco waaide zo ongeveer weg toen ik 'm uit ging laten. Vandaag een lui dagje samen met m'n moppie. Manlief moet overwerken tot 21.00 uur, dus die is pas tegen 21.30 uur thuis. Eens even bedenken wat we met eten gaan doen. Oh ja, van de laatste 2 kiezen zijn hier eindelijk de puntjes door. Dat verklaart de vieze luiers en de pijn die ze aangaf.
Ik leef nog hoor... Wat gezellig dat jullie het weekend weer samen hebben doorgebracht Kib en Masu!!!! Was weer erg geslaagd aan allerleukste dingen af te lezen Kib, hoe was de BHV vandaag. Brandjes geblust... Weer lekker met Stijn kunnen knuffelen?? Masu, fijn dat je vanuit huis kon werken! Ik ben de hele dag binnen gebleven... Helaas moest ml wel de weg op naar Amsterdam, gelukkig weer veilig thuis gekomen Hopelijk zijn de poepbroeken en pijn nu over bij Amy! Heerlijk dagje samen!! Hier gaat alles goed. Katie gaat steeds beter slapen, alleen het zelf in slaap vallen wil nog niet helemaal lukken.. Maar ze slaapt nu wel gelijk als ik haar in bed leg savonds, erg prettig Vince zit nog steeds vol in de puberteit, duurt ook nog wel even ben ik bang.... Hij is zo wisselvallig als het weer... Ene moment super lief en gezellig... En het andere moment, ben ik geneigd om naar de bouwmarkten te rijden voor een flinke rol behang... Ach... Het hoort erbij Vince is nu lekker dagje naar kdv... Ga hem rond 4 weer ophalen. Vanavond komt vriendinnetje langs..xxxx
@stamp, je leeft nog!! (grapje!) Gelukkig maar! Wat fijn te lezen dat het slapen bij Katie steeds beter gaat. Gelukkig is je manlief weer veilig thuis gekomen. Veel plezier vanavond met je vriendin. Jantje lacht, jantje huilt dus....wat een fase he! Moet zeggen dat het hier nu wel meevalt. Amy is goed in haar hum. Gebruikt nu ook 'ikke' als ze het over zichzelf heeft (voorheen 'Amy') en soms ook 'jij'. Weer een nieuwe fase dus! Het is ook wel een wijsneus. Vorige week had ze het er ineens over waar de zon was gebleven (het was avond). Manlief uitgelegd dat de zon is gaan slapen en nu achter de wolken is. Iedere avond gaat ze mij dus uitleggen hoe het komt dat het donker is buiten. @hier, gezellig knuffeldagje gehad. De hele dag rustig aan gedaan. Amy heeft vandaag maar liefst 4 (!!!!) uur geslapen. Vriendin kwam op de thee en was alweer bijna naar huis toen mevrouw eindelijk eens wakker werd. Even bijslapen van het weekend denk ik. Ons mam kwam nog langs dus ik heb ons meteen ff bij haar uitgenodigd voor het eten vanavond. Manlief moet overwerken dus is pas tegen 21.30 uur thuis. We hebben daar lekker gegeten, net thuis, Amy op bed geslingerd en nu lekker op de bank met de voetjes omhoog. Wat een leven! Nog een leuke uitspraak; Amy werd 's ochtends wakker en zag een nat plekje op haar matras (van het zeveren). Zegt ze: hé! Ikke doorgelekt!
Stamp wat fijn dat t slapen van katie beter gaat. En die peuters van ons..ja wat zal ik zeggen......... zo lief maar soms...... hahahaha nee hoor het is alleen herkenbaar. Masu klinkt als een gezellig dagje. Ahh lieve uitspraken ook he van die frummels! Hier gisteren dagje bhv gehad. Brandje geblust en ondanks t serieuze ook erg gelachen. Na de training snel naar mn kleine man gegaan, die t overigens wel goed had gedaan bij mams. Hij was zo druk met boekje lezen dat hij geen tijd voor mama had We hebben samen de boodschappen gehaald en door naar papa. Ik had echt serieus bijna alleen maar ongezonde dingen in de kar liggen op verzoek van papa Ik heb al weken alleen maar gezonde dingen in de kar hahaha mark heeft de kast aardig leeggegeten dus. Zo mn zwaar verkouden mannetje weg brengen naar t kdv en dan mn wekelijkse rondje markt, action enz dan thuis nog ff beetje opriimen en weer naar werk.
Goedemorgen! Masu, geweldige uitspraak van Amy, wat worden ze dan groot en wijs he!!! Toch fijn dat Amy je nu uitlegd waar de zon gebleven is Doe je goed lekker bij je mams gegeten! Is toch gezellig! Vince heeft ook wat nieuws, vraagt 100x op een dag... "Wat doe je?" Hihi... Kib, fijn dat het ook gezellig was met de bhvcursus... En had niet anders van Stijn verwacht dat hij het goed gedaan heeft bij oma Veel plz met je rondje, ennuh niet de Action leeg kopen he Werkse! Xxx
Goeiemorgen! Stamp ik heb niet de gehele action leeggekocht. Ik moest voor mn werk nieuwe wc borstels halen hahaha en toen ik over de bakafdeling struinde (dat heeft toch altijd zo'n grote aantrekkingskracht!!) zag ik een leuke bakvorm van siliconen in de vorm van een treintje. Die gaan we dus maar uittesten vrijdag of zaterdag Verder het huis hier weer eens opgeruimd, kasten gestoft, net gegeten en zo nog ff de stofzuiger door het huis halen. Hoop dat papa en stijn het dan netjes houden anders kan ik vd week weer opnieuw beginnen....
Heeeeeeee, Ik had vandaag een lekker tutdagje thuis met stijnie. We hebben samen een taartje gemaakt. Ofwel mama moest opletten dat ze snel werkte anders was de decoratie weggesnoept!
Wat een rust hier! @kib, mooi taartje! Al heb ik dat natuurlijk allang tegen je gezegd. Ik vind 'm goed gelukt! Was ie ook lekker? @hier, er is een beetje stress op 't werk, dus heb gisteren nog wat gewerkt. Vanavond ook nog wat doen en dan heb ik 't wel weer onder controle. Vanmiddag eerst naar kraamfeest van Enna (kindje van m'n nicht). Morgen voetbalwedstrijd. Helaas spelen we op gewoon gras en ik heb alleen voetbalschoenen voor kunstgras. Nu leen ik dus een paar schoenen van vriendin, maar hoop dat ik er geen blaren van krijg. Ik heb alvast een lading besteld bij zalando, zodat ik hopelijk snel ook gewone voetbalschoenen heb die fijn zitten. Voor die paar wedstrijden die ik speel, wilde ik eigenlijk geen schoenen kopen, maar dit is inmiddels alweer m'n 3e wedstrijd, dus toch handig als ik ze koop denk ik. Gisteren heb ik vol een bal op m'n enkel gehad, dus die is nu blauw. We gaan zien hoe ver ik morgen kom dus. Fijne dag!
Masu dank je (ook hier ) Ik heb geen idee hoe hij smaakt. Hij staat net uit de koeling en we gaan hem zo naar mams op t werk brengen. Oh dat klinkt wel erg pijnlijk zeg je enkel. Ik hoop dat je geen blaren krijgt morgen van je geleende schoenen. Succes alvast!!
Hoi!!! Kib, wat is je taart super goed gelukt! Vind vooral dat heksje knap gemaakt!!!! Weer druk aan het werk deze week?? Hoe gaat het met Stijn? Masu, en hoe ging de wedstrijd? En met je enkel? En idd misschien wel handig dat je goede schoenen hebt besteld Hoe gaat het met Amy? Hier gaat het goed, alleen beetje druk... Katie heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen van 23 tot half 6! Wat is dat lekker zeg Met Vince zijn we druk met potjetraining.... Hij voelt het goed aan, alleen het zeggen is nog lastig! Xxxx