Masu hij is zeker verwend. Gezellig samen de tuin opruimen. Geloof je gelijk dat t niet snel zal zijn gegaan. Gelukkig was t mooi weer. Sens jeetje arm Josje. Ik hoop dat jullie vannacht beter slapen en Jos zich morgen een stuk beter voelt. Dikke knuffel voor jullie em vooral vitamientjes tegen het niet aansteken. Hier vandaag met zus op stap geweest. We zouden naar t nieuwe sleelparadijs gaan maar de fotos van de fotoshoot kwamen ertussen dus helaas...we hebben voor mams 4 mooie foto's van de kids uitgezocht en af laten drukken. We hebben vanavond met z'n allen bij mams gegeten en de foto's gegeven. Ze was verrast en vond ze super leuk. Ze heeft ze gelijk in de lijst gedaan en opgehangen. Morgen gaan we met masu en zus naar de efteling. Uiteraard gaan alle ukken en mannen ook mee. Zondag heb ik nog niet veel gepland staan. Hopelijk blijft dat zo.
Aangezien mijn mannen op de laatste spam niet al te vrolijk keken (omdat mama voor de 80e foto ging dat moment) nu een paar vd shoot waar ze wel vrolijk keken!
Shhht, ik spiek alleen maar mee, weet je toch?! Mooie spam zeg! Ff korte update via mn telefoon dan! Met mijn knullen alles prima! Kian is ook echt een pubertje maar heeft ook erg leuke en lieve momenten, hij lult de oren van je hoofd niet te geloven hoe veel woorden hij al kent en bijdehante uitspraken die hij doet! Hij gaat sinds een paar weken naar de psz en.dat vindt hij fantastisch! Met Finn ook alles prima, het is een superlief en rustig mannetje die altijd heel lief en geduldig.op zijn beurt wacht wat erg fijn is als Kian weer eens in een lastige bui is! Hij groeit als kool en is ontzettend vrolijk altijd. Nog een paar weken verlof en dan mag ik weer aan de bak, aan de ene kant leuk voor de sociale contacten maar ik moet er nog niet aan denken om mijn kleine mannetje achter te laten...
Mlien wat leuk ondanks alleen spieken dat je schrijft Fijn om te lezen dat het goed gaat. Super dat Kian het zo naar zijn zin heeft op de psz. En jeetje nog maar een paar weekjes vrij en dan alweer werken. Wat gaat de tijd toch snel. Finn klinkt als een heerlijk mannetje. Lekker genieten nog voor nu.
@kib, waaaaauw wat een mooie spam! Kan me voorstellen dat je mams blij was met de foto's! Ga je er zelf ook nog iets mee doen? Morgen idd efteling; we hebben er zin in! @mlien, fijn te horen dat bij jullie ook alles goed gaat. Geniet nog van je verlof. @sens, ach nee...Josje ziekjes... Sneu altijd! Hopelijk knapt hij snel op en steekt hij jullie niet aan! @stamp, hoe was het etentje? @hier, lekker getraind! Ook voetbalschoenen gekocht voor gewoon gras; kan ik ook meedoen als het niet op kunstgras is.
Goeiemorgen! @kib, wat een supergave spam zeg! Je kunt erg goed zien dat de jongens famillie zijn veel plezier in de Efteling vandaag! @masu, jij ook plezier in de Efteling! Fijn dat je nu op alle soorten gras mee kunt spelen. @mlien, fijn dat het goed gaat met jou en de jongens! Mja dat wist ik natuurlijk al @hier, Jos is aan de brtere hand. Vannacht redelijk geslapen gelukkig en wat hij eet en drinkt blijft gelukkig weer binnen. Zelf nog niet helemaal lekker maar hoop dat het met overslaat. Vandaag weinig op de planning, rustig aan. Fijne dag allemaal
@sens, fijn te horen dat Jos aan de beterende hand is. Zelf niet ziek worden he!? Heerlijk zo'n rustig dagje, geniet ervan (nou ja, van de avond dan..). @hier, terug van de efteling. Ik ben me toch een partij verrot....pff! Het was koud, het was heeeeeeel druk, maar wel gezellig. Helaas maar 2 attracties kunnen doen. Kib en consorten hadden veel file gehad onderweg, dus we hebben eerst een uur in de kou gewacht. Toen maar besloten in de auto verder te wachten, want we waren inmiddels door en door koud. Nu ligt Amy lekker op bed en wij zijn op de bank gecrasht. Ik kom er voorlopig niet meer vanaf. Fijne avond allemaal!
Sens fijn dat het met Jos beter gaat. Hopelijk fiets jij er zelf een beetje doorheen. En lekker een dagje niets doen. Dat staat hier zowaar op de planning (ga me er ook aan proberen te houden) Je kan aan het gezicht van de jochies idd zien dat ze familie zijn. Het grappige is wel dat Tim op zus lijkt, Bas op raymond en Stijn op mark. Toch hebben ze alle 3 dezelfde ogen en neus/mond. Van de mama's gekregen. Masu bedankt voor de gezellige dag. We vonden het ook gezellig en vooral koud! We zijn na de efteling nog even naar de mac geweest en bij thuiskomst heeft stijn nog even gespeeld en om 8 uur is hij naar bedje gegaan. Ondanks dat hij bijna een uurtje geslapen had in de auto terug was hij snel vertrokken. We hebben voor morgen niets op de planning staan en das wel een lekker vooruitzicht.
@masu, brrrr dat is dan lang wachten als het zo koud is. Heerlijk niks meer doen, groot gelijk. Morgen nog voetballen? @kib, jammer dat jullie maar in weinig attracties konden. Grappig idd dat alle kids dan wat van jou en je zus hebben. Heerlijk morgen niks doen @hier, zeg ik jullie welterusten!
@sens, nee morgen niet voetballen gelukkig. Wel volle dag met die high tea en activiteit en 's ochtends ook nog ff naar de wedstrijd kijken want we spelen thuis. Had liever een rustig dagje gehad, maar het is vast leuk als ik morgen eenmaal bezig ben. Slaap lekker! xxx
Sens kan je toch nog zien dat de kids van ons zijn Masu das een druk dagje morgen voor je. Ik hoop dat je het een beetje overleefd. Hier ga ik ook naar bed toe. Misschien heeft mark het voorverwarmd. Ligt hij dwars in bed.....hahahaha een mens kan hopen he? Denk het namelijk niet al ligt hij al een half uur in bed. Truste moppies!
Goeiemorgen! Fijne zondag gehad meiden? @hier, jos is weer aan de beterende hand. Bij mij heeft het niet doorgezet masr voel me nog niet top. Vandaag weer werken en de mannen naar het kdv, hoop dat het goed blijft gaan met ze. Werkse voor de werkende mamas en geniet van jullie vrije dag voor degene die vrij zijn
@kib, ze lijken echt op elkaar ja! Maar toch vind ik wel dat je ziet dat Bas en Tim broers zijn. Stijn z'n koppie is toch net wat anders (lees: Mark ). @sens, fijn dat jullie allemaal aan de beterende hand zijn. Het heerst ook echt enorm; ben zelf ook al een tijd aan het hoesten en snotteren. Bleh! Werkse vandaag! @stamp, hoe is het met jullie? @hier, zondag lekker gehightead (of zoiets) en mega sjoelen gedaan. Was erg leuk! Ik was echt heel slecht, haha, niet echt m'n ding geloof ik. Maar gezellig was het in ieder geval wel. Helaas wel flink aan het snotteren, keelpijn, hoesten en hoofdpijn. Met vlagen verhoging, maar heb niet het idee dat het echt door gaat zetten gelukkig. Het was ook een te druk weekend, denk dat dat meespeelt. Volgend weekend is gelukkig rustiger.
Hey meiden! @suus, klinkt als een leuke gezellige zondag. Wel jammer dat je ook niet lekker bent...het heerst echt onwijs. Op mn werk lopen ze allemaal te kwakkelen. @hier, op mn werk maar heb geen zin meer vanavond op het kdv de boel versieren in Sint sfeer, altijd wel gezellig dus wel zin in Fijne dag!
Heeee sensje! Ja het heerst inderdaad. Gelukkig gaat het wel weer over. Kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt. Nog ff volhouden! Leuk dat je weer mee gaat helpen met versieren. Dat heb je vorig jaar ook gedaan toch?
Heey meiden, wat is het weer druk hier gezellig... Sens, en het uitgehouden op werk? Leuk helpen met versieren!! Veel plz! Fijn dat Jos weer aan de beterende hand is, op het kdv met de mannen ook goed gegaan? Masu, wat leuk dat jullie met Kib en de Fam. Naar de Efteling zijn geweest! Wel balen van de drukte en de kou!!! Lekker dat je het aankomend weekend wat rustiger hebt! Hoop dat je, je snel weer fitter voelt! Kib, wat een super foto's! Vind die van jullie met zijn 3tjes echt geweldig! En super leuk Stijn met zijn neefjes!! Leuk dat jullie naar de Efteling waren!! Mlien, fijn te lezen dat het goed met jullie gaat en dat Kian het naar zijn zin heeft op de peuterzaal. Hier alles goed! Katie heeft nu een goed ritme te pakken en nu ze goed op haar buik slaapt hebben we een erg gezellig meisje , Vince gaat en op en af , vandaag een super gezellige dag samen gehad! Volgende week lekker een midweekje weg, we gaan naar de Kempervennen... Nog nooit geweest dus ben benieuwd Eerst krijgt Katie donderdag haar eerste prikjes Xxxx
@sens, je werkdag weer overleefd?! Oh ja, dat herinner ik me nog wel. Veel plezier vanavond (al ben je er waarschijnlijk al). @stamp, wat fijn te lezen dat jullie een goed ritme te pakken hebben. Heerlijk genieten dus! De kempervennen is een erg leuk park; das echt om de hoek voor mij. We zijn er zelf ook al 4x geweest; de kidsclub (of hoe heet dat ook alweer) zal Vince ook wel erg leuk vinden! He....prikjes....niet leuk! Hopelijk valt het mee en heeft ze er niet teveel last van. Tot wanneer heb je eigenlijk verlof? @hier, net een heerlijk warm bad genomen en mn rug voelt weer wat beter aan. Nu lekker gerimpeld op de bank.