Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieve dames.
    Sorry voor mijn afwezigheid. We hebben echt 3 helse nachten achter de rug. Gelukkig vanacht weer een kind wat sliep alleen was ik self 3x wakker. Ik zag wel hele mooie spam voorbij komen.

Mlien ziet er mooi uit het huisje.
    Sens hoop dat Jos goed geslapen heeft en weer gezellig is.
    Maau al wat opgeknpat? Ga je dat paarse stoeltje verkopen??
    Stamp..... druk druk... en je ongi had nog niet doorgezet. Spannend meis!
    BB alles gelukt met je fotoshoots??

Hier nog altijd een onwijs verkouden binkie en daarbij nog 2 hoektanden onder die op doorkomen staan en een par flinke hobbels bij zijn kiezen. We hebben echt 3 zeer slechte nachten achter de rug en vanacht eindelijk weer een goede nacht. Vandaag gaan we naar scheveningen naar het vliegerfeest.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Amy heeft een goede nacht gehad, helaas ik niet. Ben snotverkouden, mijn hele hoofd zit vol en heb echt keelpijn. Voel me niet zo toppie dus...
    Om 8.15 werd Amy wakker en is manlief opgestaan. Ik heb nog ff gedut tot 9.30 en toen voelde ik me ietsje beter.
    Gelukkig vanavond geen dansles, alleen kraamvisite vanmiddag.

@kib, veel plezier bij het vliegerfeest. Dat klinkt wel erg leuk!
    Fijn dat jij ook weer eens een goede nacht hebt gehad. Hakt er meteen in he, zo'n paar slechte nachten!
    Ik ga het paarse stoeltje idd verkopen. De nuna leaf ook. Ze doet nog het meeste met het ikea stoeltje, maar meestal zit ze lekker bij ons op de bank. Dus inmiddels staan er 3 stoelen in de woonkamer voor haar...vind ik toch wat veel, dus ik heb ze op mp gezet.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemiddag!

@masu, balen dat je je zo beroerd voelt meis, beterschapsknuffel voor jou! gelukkig mocht je lekker nog even blijven liggen!

@kib, balen die nachten he :( gelukkig vannacht een goeie nacht voor jullie maar je binkie doet ook wel weer heel veel tegelijk he.. veel plezier in Scheveningen!

@hier, goeie nacht gehad. Jos is 1 x aan het huilen geweest en om 8.45 uur hebben we hem maar wakker gemaakt. Hij ligt nu al weer bijna 1.5 uur in zijn bedje. Vanmiddag even naar de winkels, koopzondag dus effe neuzen.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een rust hier meiden!

We zijn even naar de stad geweest, voor mezelf een nieuw vest en een nieuwe winterjas gekocht en voor ml ook een vest en nieuwe schoenen. Voor Jos nog een leuk setje gekocht en mooie nieuwe skoentjes :D

Thuis Jos even in zijn bed gelegd dus die doet nog even een tukkie. ZO lekker eten, sla met ovenfriet en een varkenshaasje jammie

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden

Masu balen dat je zo beroerd bent nog steeds. Hoe was de kraamvisite?
    3 stoelen is wel veel ja. Ik ben aan het verzinnen of we toch ook dat stoeltje van ikea gaan halen. Hij heeft nu zijn zitzak maar daar zit hij ook niet veel op. Vanavond hebben we het stoeltje van balkon binnen gezet en daar gaat hij dan wel in zitten. Zag zo'n zelfde stoeltje bij de yjisk. Ff kijken waar die het goedkoopste is.

Sens ik zag spam van je aankopen!! Fijn dat jos goed geslapen heeft.
    Stijn doet idd van alles tegelijk. Lopen doet hij nu ook bijna meer als kruipen. En dan nog.zn tanden ja das wel veel ja... Ik vertelde aan mn mams dat als hj weer een paar nachten slecht slaapt ze maar weer komt logeren. Dan slaapt hij lekker door!!

Hier hebben we een hele gezellige middag gehad. We hebben veel vliegers gezien. Er werd wel dat het voor sommige vliegers echt te hard waaide om op te laten. Neefje had ook zijn vliegertje mee en die deed het super goed!
    Verder hebben we nog lekker pannenkoeken/poffertjes gegeten en nog op het strand gespeeld. Zal zo ff mn lappie opstarten en wat foto's spammen.

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hey meiden, ben ff afwezig (kort) moet ff knallen achter mn pc met bewerkingen, heb nog 5 shoots te gaan en 4 shoots te maken deze week dus druk!
    Ik lees later allemaal bij! :D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @bb, klinkt erg druk! Succes!! :)

@kib, geslaagd dagje dus! Ben benieuwd naar je spam!!

@sens, ik zeg ook: spam van je aankopen!! :D Goed geslaagd dus!

@hier, kraamvisite was gezellig. De tweeling woog nu ongeveer 3500 gram...kan me niet voorstellen dat Amy ook zo klein is geweest. Het ging erg goed met ze; het zijn tevreden baby's.
    Daarna nog ff doorgereden naar de opa en oma van manlief...daar zijn we al lang niet meer geweest...ik had er ook geen zin in, maar je moet er toch ooit naartoe. Hebben ze Amy ook weer gezien.
    Hun andere kleinkind (van een nicht van manlief, kindje is 8 dagen jonger dan Amy) deed nog steeds niet veel hoorden we. De vorige keer was ie gaan tijgeren en nu tijgert ie nog steeds. Kruipt nog niet en staat ook nog niet...Dat lijkt me ook niet leuk. Natuurlijk doen alle kindjes het op hun eigen tempo, maar dit is wel extreem lijkt me. Of heb ik het mis??
    Ze doen nu schijnbaar iets van therapie met hem en daar krijgen ze dan tips om speelgoed iets hoger weg te leggen om hem te stimuleren toch te gaan staan (en ik denk dan: kun je dat daadwerkelijk niet zelf bedenken?!:(). Afijn, hopelijk helpt het.
    Ze is inmiddels zwager van de 2e en is nu 20 weken; het wordt weer een jongetje.

Nu op de bank en we zijn allebei niet echt fit. Das wel minder....
    Amy ligt lekker te slapen.
    Mijn nichtje smste vrijdag nog dat het niet goed ging met 1 van de kindjes...ze hadden erg slecht bericht gehad over Lauren.
    Ik zit al het hele weekend met een heel naar gevoel en moet er ook telkens aan denken....:(:(:(

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kib, klinkt als een geslaagde dag! Stijntje is wel goed bezig hoor met zijn stappen enzo binkie wordt groot :D

@masu, ach jeetje allebei niet lekker dat is niet leuk :( hoop dat het met lauren meevalt en dat ze snel weer met sprongen vooruit gaat. Gek he dat sommige kindjes nog weinig doen, je moet ze wel blijven uitdagen en stimuleren natuurlijk. Vervelend altijd dat soort verplichte bezoekjes, hier ook wel eens maar ja dan hebben we het maar weer gehad denk ik altijd maar.

@bb, lekker druk dus! zet hem op :D

@hier, even bij souders geweest. Namens Jos een bloem gegeven en zelf een doosje bonbons omdat ze altijd bereid zijn op te passen en ze doet ook vaak mijn broeken inkorten en dat soort dingen dus af en toe even een kleingeitje om te bedanken.

Nu ga ik lekker naar mijn bedje, morgen iets later op staan dan normaal want Jos gaat naar souders en niet naar het kdv.

Welterusten allemaal!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    BB succes met je shoots en de verwerkingen ervan.

Masu vrienden van ons die kleine was een echte billenschuiver en wilde ook echt niet gaan staan of lopen. Hij is nu bijna 2 (dec) en loopt pas sinds vorige week zijn eerste stapjes. Ik denk dat er toch nog ouders zien die denken het komt wel.
    Wij hebben de mazzel gehad met de fysio en die heeft ons ook veel tips gegeven toen. Ook qua rollen enzo.
    Wel lief van jullie dat jullie de stap weer hebben gezet om naar de opa en oma te gaan. Hun waren toen toch boos? Zoiets staat me nog bij.
    Wat raar he dat onze kleintjes ook zo klein waren als je dat nu weer ziet?
    Wel fijn dat ze het zo goed doen.
    Snap wel je zorgen hoor mbt je achternichtjes. Heb je niets meer vernomen na vrijdag? Dikke knuffel!

Sens wat lief een klein geitje. Niet te vaak doen hebben ze geen plek meer in de tuin :p
    Hoe gaat het met Jos zijn krentenbaard? Wordt het wel al minder of niet?
    Wel fijn dat je morgen iets later kan opstaan. De reden is wat minder.

Hier was Stijn na het eten nog aan het spelen en ik zag dat hij moe was. Vraag ik hem ga je slapen zegt ie; JA. En hij wil zo naar zijn kamer lopen :(:$ Ik zeg eerst papa kus. Hij weer terug papa kus en liep echt naar zijn kamer voor naar bed. Moest er zo omlachen. Nou klaargemaakt voor de nacht en hup naar bed. Hebben hem nog heel even gehoord maar al snel was hij in slaap.

Hier nog wat spam van vandaag en eerder want heb spamvrijdag gemist.
    1 spelen in en op de glijbaan.
    2 met papa samen vliegers kijken op scheveningen

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    In de helikopter..
    In het zand spelen.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, wat een gave spam! Er waren veel vliegers volgens mij :$ met jos zn krentebaard gaat het een stuk beter het is bijna weg. Volgende week weer lekker naar het kdv :D hihi die stijn gewoon zelf naar zn bed toe gaan :D geweldig!

@hier, goeie nacht gehad. Wel donker en koud als de wekker gaat brrr. Jos vind zichzelf zo stoer met zn nieuwe schoenen dat hij spontaan kleine stukjes gaat lopen:$ mama trots!:)

Fijne dag meiden!

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

Wat een leuke spam zag ik voorbij komen!!!

Sorry meiden, jullie verwaarloosd maar ontzettend druk weekend achter de boeg!

Nog geen ongi maar ook geen positieve test.. :s... vraag me af of afgelopen week niet mijn ongi is geweest...

Noujah we wachten af...

Liefs

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Kib; Mooie spam zeg, gave jas heeft Stijn ook aan! Wat grappig dat hij zelf richting bed liep!

@Sens; Fijn dat de krentebaard bijna weg is, wat goed van Jos dat hij spontaan ging stappen met zijn nieuwe schoenen aan!

@Stamp; Raar dat je en geen ongi en geen posi test hebt, ben benieuwd hoe het verloopt verder.

@BB; Jij hebt het lekker druk! Succes ermee hoor.

@Masu; Leuk dat je op kraamvisite geweest bent, blijft altijd gek om dan die kleine babytjes te zien en te weten dat jouw kindje net zo was ja. Hoe gaat het nu met Lauren? Spannend hoor :(.

@Sammie; En, heeft Wesley de bijtring al uitgeprobeerd?

Hier gisteren nog een geslaagde dag gehad, we zijn lekker naar Blijdorp geweest. Het was echt heerlijk weer!! Dat was wel te merken aan het bezoekersaantal, was erg druk maar dat mocht de pret niet drukken. Kian heeft ook zichtbaar genoten van de dag en hij vond de diertjes allemaal geweldig, hij bleef wijzen!

Gisteravond hebben we ook een biedingsmail opgesteld en die hebben we vanochtend verzonden.. SPANNEND!!!!! Hoop dat ik snel wat hoor want ik heb afgelopen nacht al nauwelijks geslapen van de zenuwen.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag lieve meiden,

Sens haha die Jos denkt nieuwe stappers laat zien wat we kunnen.
    Wel fijn dat de krentenbaard bijna weg is. Voor de zekerheid toch deze week niet naar kdv.

Mlien met mooi weer is het daar altijd druk en het was de laatste dag entree voor 12,50 speelde denk ik ook wel mee. Wat leuk om te lezen dat Kian ook zo genoten heeft.
    Spannend jullie bod de deur uit.... ik zal duimen op goed nieuws.

Stamp das vaag geen ongi en geen positieve test? Hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt. Jij bent ook altijd wel druk en bezig he?

Hier een goede nacht gehad. Stijn heb ik 2x gehoord voor we sliepen. Mark is er wel nog een keertje uitgeweest, zag het ook aan de speentjes. Vanmorgen om 6.10 werd Stijn zelf wakker en dat kwam goed uit want hij moest vandaag vroeg op.
    Zelf al weer een dagtaak erop zitten en zo nog ff vanuit huis werken. Stijn is op het kdv en die ga ik als ik klaar ben ophalen. We eten vandaag zonder papa die is op zijn werkt tot 22 uur.
    Ik mag stijn dus alleen naar zus brengen voor de logeerpartij. Morgen ook weer om 7uur beginnen en oma past dan op.
    Nu ff aan de slag voor werk!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi meiden!

@stamp, druk druk druk meis! werkse! hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@mlien, spannend! heb je al wat gehoord van de makelaar? wat leuk dat jullie naar Blijdorp zijn geweest!

@kib, niet leuk dat je Stijntje alleen moet wegbrengen. Wel lekker gewerkt? morgen weer vroeg dag!

@hier, lekker gewerkt. Jos heeft het ook goed gedaan bij souders maar is wel helemaal us. ZO gelijk badderen en naar bed!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Nog productief geweest vanmiddag voor je werk? Valt vaak niet mee thuis!

@Sens; Makelaar belde inderdaad eind van de middag nog! Had Jos weinig geslapen vandaag?

Hier een rustig dagje gehad, wat in huis gerommeld, boodschapjes verder niks. De makelaar belde eind van de middag, hij vroeg of het een startbod of een eindbod was en of we nog veel ruimte hadden. Ook vroeg hij over de opleverdatum, hij zou het bod vanavond voorleggen aan de verkopers, spannend hoor!!!!

Kian staat hard aan mijn mouw te plukken, ga zijn haartjes snel knippen/tondeuseren :p en dan mag hij lekker naar bed.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, spannend hoor ben benieuwd wat de verkopers zeggen op jullie bod. Jos had inderdaad weinig geslapen van half 11 tot half 1 daarna niet meer.

@hier, ga zo mijn bedje in meiden. Welterusten!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens ik heb wel lekker gewerkt maar thuis niet echt meer (gelijk je antwoord mlien)
    Jos heeft voor zijn doen idd weinig geslapen al was het wel 2 uur achter elkaar. Was hij wel gezellig??

Mlien niet meer gewerkt vanuit huis. Was ernstig inspiratieloos!! Maar geen nood ik heb nog even tijd.
    Spannend jullie bod. Ik hoop dat er wat positiefs uitkomt.
    Kian zijn haartjes weer in model. Ik zeg spam!!

Hier uiteindelijk het thuiswerken maar opgegeven. De inspiratie en zin ontbraken te erg.
    Vanmiddag stijn gehaald van het kdv. Hij had het goed gedaan en zat lekker een koekje te smikkelen toen ik binnen kwam. Wat een super grappig gezicht. Hij begon in de losse baby/kinderstoel en nu zit hij s een stoere jongen aan tafel. Wat is een jaar dan snel om zeg! Een jaar geleden ging hij bijna voor het eerst naar het kdv.
    Samen boodschapjes gedaan en onderweg vriendin opgepikt die bleef eten. Lekker lasagna gegeten al was Stijn erg moe en wilde niet veel..
    Hem al omgekleed in pyjama.en toen naar zus gebracht. Daar nog ff gespeeld en hup zijn bedje in. Hij was zo moe dat hij gelijk ging liggen. Morgen de ochtend werken en dan snel naar hem toe.
    Ik zeg voor nu welterusten meiden!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He moppies!

Hier ook druk druk, maar uiteraard denk ik wel aan jullie!

@kib, wat een gave foto's van Stijn!! :D Dat koppie op die laatste foto waarop hij in 't zand aan 't spelen is, echt geweldig!!! Wat een knapperd is 't toch ook he! :D
    Heb je nog wat gedaan thuis? Ja, de opa en oma waren idd gepikeerd...we hebben de eer dus maar weer aan onszelf gehouden en zijn toch maar weer gegaan (na wat gepush van mijn kant, want manlief heeft zo ook z'n principes;)).

@mlien, oeh wat spannend!!! Ben heel benieuwd wanneer jullie wat horen en hoe het gaat verlopen!!
    Kian weer mooi getondeuserd?

@stamp, wat een vreemde cyclus heb je dit keer....zo weet je niet echt waar je aan toe bent...

@sens, wat lief dat je voor schoonouders een kleinegeit hebt gemaakt en gekocht!! :D Ideale schoondochter! :p:D
    Fijn dat Jos het weer goed heeft gedaan. Wel weinig geslapen, maar wie weet komt nu ook het omslagpunt bij Josje? (of niet natuurlijk)

@hier, druk werkdagje gehad. En beetje veel aan m'n hoofd. Mijn Lauren gaat het niet zo goed; ik heb mails van mijn oom gelezen en er schijnt bloed tussen de linker- en de rechterhersenhelft te zitten (die bleek uit een echo van het hoofdje of een scan of zo). Hierdoor is er schade gekomen bij de hersenstam en in welke mate ze daar een handicap aan overhoudt is nog niet te voorspellen. Dát ze er een handicap aan overhoudt is wel zeker....wat natuurlijk super heftig nieuws is! De druk moet verminderen, dus ze zijn nu de prikkels tot een minimum aan 't beperken en zijn met medicijnen begonnen, maar het doet nog niet voldoende. Wellicht dat ze nog via een drain via het ruggenmerg vocht af gaan drijven. Heel spannend allemaal en natuurlijk verschrikkelijk dat ze dit allemaal mee moeten maken. Maar mijn nichtje en haar man zijn heel sterk en positief! Zo ontzettend knap!!!

Duik m'n bedje in. Slaap lekker allemaal!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goedemorgen!

@kib, gelukkig was het 2 uur achter elkaar. Heb niets gehoord van smoe dus hij zal wel gezellig zijn geweest. Hahaha ken dat wel hoor dat je geen inspiratie meer hebt om thuis wat te doen :D gelukkig heeft Stijn het goed gedaan op het kdv, wat gaat zo'n kleintje hard in een jaar he. Gelukkig ging hij snel slapen bij je zus.

@masu, wat een naar nieuws voor je nichtje :( hoop dat Lauren er goed door heen komt, ga in ieder geval voor haar duimen. Kan me wel voorstellen dat je er dan niet echt bij bent met je hoofd, dikke knuffel meis.

@hier, goede nacht gehad. Jos hebben we niet gehoord en die slaapt nu nog. Ga ik rond half 8 maar wakker maken, mijn zus en zwager zijn hier om op te passen (die slapen ook nog)

Meiden maak er een fijne dag van!

Deel Deze Pagina