Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, fijn dat het bad wat geholpen heeft voor je rug! Leuk om te lezen dat je de kempervennen een leuk park vindt! Wie weet komen we elkaar wel tegen..:p ik hoef pas 6 januari weer te beginnen:D
    Dus de drukke maandag lekker vrij... Al hebben we vanaf afgelopen weekend, echt ieder weekend wel iets!!!;) gelukkig alleen maar leuke en gezellige dingen!!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, haha ja wie weet! :D
    Oh 6 januari pas, heerlijk! Dat duurt nog lang.
    Leuk hoor, allemaal fijne dingen op de planning. Wij ook wel, maar dan nog is een dagje niks ook best lekker. :p

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #3183 Kibbeling, 19 nov 2013
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
    he schattige kwebbels!!

Sens balen dat je vanmiddag geen zin meer had. Gelukkig heb je het wel overleefd. Ik heb in elk geval geen gekke dingen op het nieuws gehoord vanuit Zand. hahaha
    Leuk dat je weer mag helpen met versieren op het kinderdagverblijf. Ben benieuwd wat jullie dit jaar in elkaar hebben gezet?

Stamp wat super lekker dat Katie het zo goed doet. De kempervennen is idd een leuk park. En die puberteit ohhhh wat een ramp he soms?
    Wat lekker dat je pas in januari weer aan het werk moet. Heb je ook je vakantiedagen opgenomen?

Masu genoten van je vrije dag? hahahaha ik zit nu heel hard te denken wat ik allemaal bij je heb gelezen............................*bloos*....................... (leest snel ff terug)..........................
    ohjaaaaaaaaaaaaaaaaa je voelde je niet helemaal fit. Hopelijk ben je al iets opgeknapt?
    Wat klinkt dat leuk mega sjoelen, haha je kan niet overal in uitblinken he? En high tea is altijd lekker.

Hier vanmorgen kort aan het werk geweest. Ik ben gisteren al de gehele dag aan het werk geweest dus kon vandaag op tijd weg. Ik ben samen met mams en de 2 kleine ukken even naar het winkelcentrum geweest. Mams wilde kijken alvast voor kerstcadeautjes voor bas en ze kocht wat voor stijn ;)
    Daarna Tim opgehaald van school en terug naar huis.
    Stijn heeft echt al een paar dagen dat hij snel gefrustreerd is en vooral ook aan het schreeuwen is. Hoop zo dat het snel over gaat..pfff
    Vandaag heeft hij nog even zonder luier gelopen, maar dat was een beetje dweilen met de kraan open vandaag. Zolang hij in zijn blote bips liep ging het goed en bleef hij droog, mar zodra er een onderbroek aan ging plaste hij gewoon in zijn broek. En dan had hij echt 2 tellen ervoor op het potje gezeten. Na 3x dweilen en een natte onderbroek dus maar een luier aangedaan. Zus dr vloer is wel gelijk schoon :D

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Kib, lekker dat je een kortdagje had gisteren! En gezellig ff met je mams op cadeautjes jacht! Doen jullie ook aan Sint of alleen aan kerst?
    Stijn had gisteren niet zoveel zin om op het potje te plassen! Ach komt wel... Hier staat het op het moment ook op een laag pitje!

En ik heb idd vakantie achter mijn verlof geplakt, heb ik bewaard van afgelopen jaar!

Masu, een dagje niks doen is idd wel erg prettig!!

Katie krijgt het doorslapen door:D!
    Gisteravond 23 uur fles en vanmorgen om 6 uur weer! Heerlijk:):)

Fijne dag meiden! Xxx

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Goedemorgen,

Lang niet geweest hier *schaam*
    Gelukkig gaat het met iedereen goed!

Masu, hoe gaat het met je rug? Klink wel leuk wat je hebt gedaan.

Senso, leuk dat je weer geholpen hebt op het kdv.

Kib, klinkt super gezellig met je mams op stap.
    Jammer dat Stijn er even geen zin in had maar komt wel.

Stamp, super dat Katie zo'n heerlijk meisje is en het doorslapen door krijgt.

Hier gaat alles zijn gangetje druk met de kids. We zijn een weekend met vrienden weggeweest en de kids deden het super goed.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Heeeeeeey meiden!

@stamp, ja gelukkig volgehouden hoor op mijn werk. Morgen laatste dagje maar dan zijn we in Adam met alle admin medewerkers voor een leuke dag daarna al weer weekend. Leuk hoor een weekendje weg! en wat fijn dat Katie meer een ritme krijgt en het doorslapen door begint te krijgen :D sterkte met de eerste prikjes :)

@masu, hoe is het nu met je rug? nog te voetballen geweest vandaag?

@kib, niet fijn gefrustreerd ukje :( hoop dat hij snel weer gezellig is!hihi dweilen met de kraan open :D

@sammie, leuk dat jullie een weekend weg zijn geweest!

@hier, drukke dag met huishouden gehad vandaag. Maar de benedenverdieping is gelukkig weer helemaal spic en span, voor zolang het duurt dan hahaha

Gisteravond het versieren op het KDV was erg leuk, het ziet er weer supergezellig uit. Was wel 22.15 uur voor ik thuis was maar goed zo vaak is het niet alhoewel ik wel gevraagd ben om te helpen bij het winterfeest hihi ach doe het graag en het is ook nog gezellig :D

Vanmorgen was Bas helaas vroeg aan het spoken vanaf 4.45 uur af en toe een kwartiertje stil dan weer mopperen en ik er weer uit voor een speen en aai over de bol. Uiteindelijk om 7.15 uur er maar uit gegaan... dus nu best wel moe ;)

Morgen dagje Adam (zie @stamp) ook wel zin in, dag gaat vaak snel voorbij en dan heb ik weekend jeeuj!

Meiden fijne avond!
    x

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeeee meiden! Wat een berichten, leuk leuk! :D:D

@sens, dat klinkt als een gezellig dagje morgen. Alvast veel plezier. :)
    Je nacht was niet al te best; kan me voorstellen dat je moe was. Maar op tijd naar bed vandaag dan. Je bent weer goed bezig geweest vandaag; heerlijk als het huis weer aan kant is (jammer dat het altijd maar zo kort duurt...;)). Leuk dat ze je gevraagd hebben om nog een keer mee te helpen.

@kib, Stijn wordt altijd wel goed verwend door je mams he. Lief zeg! :D Uhm.....*leest even terug*.....*das de leeftijd denk ik*......ah zindelijkheidstraining; ach, dan is de vloer meteen gedweild! :p

@sammie, fijn te lezen dat het allemaal goed gaat bij jullie. En ja, jij moet je schamen! :p
    Weekendje weg klinkt gezellig! Fijn dat het zo goed ging met de kids. Waar zijn jullie heen geweest?

@stamp, heerlijk dat Katie het doorslapen door begint te krijgen. Ook al vlot zeg; je boft maar! :D

@hier, meeeeegadruk op het werk.:( De planner is helaas (weer eens) ziek en het is super druk met aanmeldingen. Drie keer raden wie de sjaak is...;)
    Vanavond wel lekker getraind, al was ik koud en doorweekt tot op 't bot door de vele regen. Daarna heerlijke warme douche gehad en nu weer fris en fruitig op de bank. Manlief kijkt 'angels and demons'.
    Morgen nog een druk dagje en dan m'n welverdiende weekend!

Fijne avond allemaal!

8. AHzondag

Senso, minder dat bas was wezen spoken. Veel plezier morgen op je werk. Toch een compliment dat ze weer vragen om te helpen.

Masu, ik schaam me ook echt hoor maar helaas kwam ik er gewoon niet aan toe en had ik in de avond geen zin. Hebben een geweldig kereltje erbij maar het blijft een slechte slaper zowel overdag als in de nacht. Dat vreet gewoon energie. Fijn dat het voetballen goed ging. jammer dat het op het werk weer druk is en jij alles opjeschouders krijgt.

9. AHzondag

Masu, We waren naar park Eifel in Duitsland. Over een paar weekjes gaan we naar erperheide in België.

Wesley luistert steeds beter en begrijpt dingen ook meer zo fijn maar het blijft een peuterpuber natuurlijk. Gisteren schoen gezet maar hij was hem vanmorgen gewoon vergeten haha😀
    Damon is een heerlijk mannetje wat het super goed doet behalve slapen, hij is gewoon een wakker mannetje denk ik. Ontwikkelt zich zo snel nu.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden, wat een gezelligheid hier:p:D

Masu, de planner alweer ziek:$.... Balen dat jij dan alles weer kan opvangen! Hopelijk is de planner snel weer beter! Het wordt steeds minder lekker weer om te trainen... Hebben jullie iets van een winterstop?

Sammie, wat leuk een weekend met vrienden weg! Jullie gaan regelmatig eventjes weg lijkt het?! Lekker hoor!!!
    Fijn dat Wesley beter gaat luisteren!!! En dat puberen blijft nog even ben ik bang;) jammer dat Damkn zon slechte slaper is! Kan je echt op reken dan!!! Gaat snel he!!!

Kib, hoe is het? En vandaag weer werken??

Sens, top dat het geslaagd is op het kdv!!! En je kan er wat van blijkbaar, anders vragen ze je niet;)
    Veel plz in Amsterdam vandaag!

Hier weer een super nacht, 22:30 laatste fles en toen om 7 uur wee:D:D
    Vince had zijn schoen gezet, en had er een chocolade sintje in gevonden! Die is ondertussen al op:$

Fijne dag meiden! Wij gaan de prikjes halen vandaag:( xxxx

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He kwebbels!!

Sammie long time no see. Leuk dat je er weer bent. Oh hoe vond je t in de eiffel? En lekker bijna weer weg.
    Kan me voorstellen dat t je opbreekt als damon zo slecht slaapt.

Masu jeetje koud joh voetballen...... dat zindelijk worden bij stijn komt ook wel vanzelf hoor. En hij komt idd niks te kort bij oma.

Sens een geslaagde avond dus op t kdv. Lief dat ze je hebben gevraagd voor t winterfeest. Jeetje bas ook al zo vroeg wakker en aan t spoken. Daar hebben we hier kn huis ook last van...pfff
    Ik hoop dat je een gezellige en leuke dag hebt gehad vandaag?

Stamp ohjeee succes met je prikjes vandaag. Gingen jullie noi morgen weg of maandag?
    Leuk dat vince zijn schoen heeft gezet. Zus had vd week ook de schoentjes gevuld. Stijn had het alleen veel drukker met bas zijn schoenen (waren van stijn en hij wilde die aan dacht dat ze nog van hem waren) dan met zijn schoenen en de chocolade erin.
    We doen dit jaar alleen aan kerst. Kindjes van zus hebben het al zo druk met alle sintfeesten (werk zus/zwager, kdv/bso en school) dat we hebben besloten er thuis niks aan te doen. Stijn is ook nog zo klein die snapt t toch nog niet.

Hier zijn we al een paar dagen vroeg wakker (uurtje of 6) vandaag eindelijk weer eens langer geslapen. Stijn werd rond 7:50 wakker. Ik was net ervoor wakker geworden van de sirenes buiten. Er is hier vlakbij om de hoek een vrouw doodgereden op t zebrapad dus alles was uitgerukt. Ik ben stijn ook maar op de fiets weggaan brengen dan kon ik binnendoor rijden. Alles stond helemaal vast.
    Zo maar eens boodschappen halen en dan vanavond weer werken.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hello:D

Kib, geef je zus groot gelijk!!! Haar kids vieren vaak genoeg Sint, zo te horen! En dit jaar begrijpt Stijn het nog niet, volgend jaar zal dit een ander verhaal zijn;). Leuk dat hun schoentjes wel waren gevuld! En dat is ook lastig, als Stijn zijn schoenen niet meer van hem zijn! Vind dat zo grappig dat de kids dat gewoon herkennen!! Slimmeriken!
    Wij gaan maandag weg, een midweek!

Hoe gaat het met jullie afvallen Masu en Kib???

Ik wil minimaal 10 kilo afvallen... Zal hard aan de bak moeten, maar vrij lastig met deze "lekkere" maanden:):)

Hier heeft onze stoere meid het super gedaan met de prikjes!!!
    Heel even huilen maar heel snel over! Ze is goed gegroeid, 4730 gram en 56,5 cm!
    Ze slaapt nu ongeveer de hele middag en avond al!!!
    Hopelijk zo nog ff knuffelen...

Vince heeft het weer super gedaan op het kdv, vanmorgen weer hele ochtend zonder luier gelopen. Kanjer!!! Vanmiddag was hij te moe...
    Zaterdag komt Sint hier aan!! Leukleuk! Xxxx

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, fijn te lezen dat de prikjes goed zijn gegaan. Stoere meid is Katie! :D
    Knap dat Vince de hele ochtend zonder luier heeft gelopen. Wat wordt ie dan ineens groot he.
    Met voetballen hebben we inderdaad winterstop. Ik geloof dat die 20 december begint en dan starten we ergens halverwege januari weer met trainen dacht ik. Afvallen staat ff op een laag pitje. Maar alles wat eraf is, is er ook nog steeds af. Dat vind ik al heel wat! :D
    Na de kerst maar weer eens kijken of ik de motivatie kan vinden. :p

@sens, hoe was het in Amsterdam?

@sammie, oh leuk, Erperheide! Zijn wij ook 2x geweest, is een erg leuk park. Balen dat Damon geen slaper is, maar wel fijn dat het verder een makkelijk mannetje is. Tja dat puberen....ik herken het....het hoort erbij...:p

@kib, begrijpelijk dat jullie niet aan sinterklaas doen idd. Heftig zeg; weer iemand dood gereden.:( Toch vind ik het best apart, want het is best een goed overzichtelijk fietspad/zebrapad toch?
    Al zit een ongeluk in een klein hoekje natuurlijk, zeker als mensen standaard te hard rijden.

@hier, weekend en daar ben ik echt enorm aan toe! Te druk op het werk, bah. Morgen komt vriendin langs (nog geen idee wat we gaan doen) en trainen, zaterdag feest en zondag lekker niks.
    Eind december hebben we kerstviering met het werk van manlief. Dat is op een vrijdag en begin om 16.00 uur. Ons mam werkt dan altijd en nu heeft ons pap aangeboden om te snipperen en op Amy te passen. :D Dat vind ik zo tof! En het leuke is dat zowel Amy als ons pap het helemaal geweldig vinden; dat zijn echt 2 handen op 1 buik. :)

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp goed van katie en zo te lezen groeit ze goed. Knappe jongen die vince ook al zonder luier. Geeft hij het ook zelf aan? Stijn zegt dan mama geen luier aan.
    Wat worden het al weer grote kids he?!

Masu ja ik weet ook niet bij welk zebrapad. Er is er 1 die ia altijd wat donkerder. Al is het rond half 8 al wel wat lichter. Vind t wel erg hoor, had het er met vriendin over van het zal je mams of oma wezen. Die vrouw was 61 las ik.
    Lekker weekend! Kan me voorstellen dat je er aan toe bent. Ik heb morgen gelukkig 1 dagje vrij. Heb nog niks gepland maar kan zomaar ineens anders zijn bij mij :)
    Wat super lief trouwens van je paps. Geloof gelijk dat hij dat helemaal niet erg vindt.

Hier mn werkdagje weer overleefd. 1 client was lekker dwars en tegendraads (al een paar dagen!). Lang leve de feestdagen. Gaat niet echt samen met autisme.... ach nog ff doorbikkelen en dan ia t weer half januari.

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Masu, nog even doorbikkelen met trainen dus! En wat gezellig dat je pap gaat oppassen! Is hij zon lieve opa voor Amy?! Ze zullen het vast heel gezellig hebben;)
    Veel plz met je vriendin!

Kib, lekker dagje vrij meid! Geniet ervan! Lekker kroelen met Stijn!
    Kan me voorstellen dat het voor de cliënten niet de makkelijkste maanden zijn. Vince geeft het idd zelf aan!

Jaa onze kanjers worden groot! Vince vraagt de hele dag wat we doen;)
    En uitspraken zoals; tuurlijk en ja zeker.. Komen regelmatig voorbij:D

Katie heeft gisteren de rest van de dag alleen maar geslapen..
    Hopelijk is ze er vandaag weer!

Xxxx

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ah toch wat last van de prikjes. Hopelijk gaat het vandaag weer beter. Haha, die uitspraken zijn echt geniaal he! Ik kreeg vandaag ook weer te horen: goed bezig hoor mama! :D
    Amy en opa zijn inderdaad dikke maatjes; hij is echt gek op haar. Een aantal maanden geleden had ik kleertjes nodig voor Amy en toen issie zelfs mee gaan winkelen in Eindhoven!:$
    Hij houdt niet van winkelen (het is tenslotte een man:p), maar met ons vond ie het wel leuk. Daarna ook in de stad geluncht met z'n drieen. Was best voor herhaling vatbaar. :D

@hier, Amy heeft gisteren haar schoentje gezet en er zat vanmorgen een cadeautje in (jaja, echt waar!). :D
    Amy helemaal blij! Ze heeft het er nu de hele tijd over dat ze Sinterklaas (of Vlinderkaas zoals zij 'm noemt) een kusje wil geven, want ze vindt het zo lief dat ze een cadeautje heeft gehad. :D
    Moppie he!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    kwek kwek kwek, moet ineens weer bijlezen :D

@masu, balen dat het weer zo druk op je werk is :( hoop dat de planner snel weer beter is en je het weer rustiger hebt. Druk weekend voor de boeg, wel gezellige dingen zo te lezen. Wat lief dat je vader vrij neemt om op Amy te passen, zo lief 2 handen op 1 buik. Whahaha geweldig, Vlinderkaas :D:D:D

@sammie, hmm niet leuk dat Damon niet goed slaapt snachts... kan me voorstellen dat het wel een keertje opbreekt. Ook leuk jij ook een peuterpuber in huis dus ;) hier heeft JOs vanavond voor het eerst zijn schoen gezet, ben benieuwd morgenochtend :D

@stamp, fijn dat het slapen zo goed gaat met Katie, ze is weer mooi gegroeid! maar wat klein nog hihi als ik Bas zo zie :) wat goed dat Vince ook al zoveel zonder luier loopt! hoop dat je een leuk weekend hebt!

@kib, he bah wat een naar ongeluk bij jullie in de buurt zeg.. balen dat Stijn ook aan het spoken is. Dat lijkt me best pittig idd cliënten met autisme en de feestdagen :$ hoop dat ze verder lief voor je zijn.

@hier, leuke dag gehad in Amsterdam hadden workshop percussie in de middag dus heb me lens lopen meppen op een trommel. Klonk nog leuk ook alles bij elkaar. Vrijdag rustig aangedaan, Bas heeft bijgeslapen dus konden weinig. Vandaag was ml helpen met verhuizing van zijn broer en ben ik lekker naar de speeltuin geweest met Jos. Was hier heerlijk weer! vandaag heeft Jos voor het eerst zijn schoen gezet, met wortel erin voor het paard van Sinterklaas :D Bas als laatste fles een papfles gegeven, nu willen we kijken of hij zonder de fles kan om 22.30 uur. Ben benieuwd :)

Nu even op de bank en dan op tijd slapen voor het geval hij wel gaat spoken hihi. Morgen shoppen met vriendin, altijd leuk!

Meiden fijne avond

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, die percussieworkshop klinkt kei leuk! :D
    Fijn dat het een geslaagde dag was. Ben benieuwd hoelaat Bas vanmorgen kwam en of hij het heeft gered zonder fles. Weer een mijlpaal. :)
    Wat leuk dat Jos ook z'n schoen heeft gezet. Hoe vond hij het?
    Shopse vandaag!

@hier, gisteren een gezellige verjaardag gehad. We lagen pas tegen 2 uur in bed en Amy werd half 9 wakker. Nu dus nog een beetje moe. Vanmiddag ook ff naar het dorp voor hempjes voor Amy.
    Ze wil thuis geen luier meer aan en zelfs als ze nog een luier aanheeft, omdat we bijv. weg zijn geweest, zegt ze nog als ze moet plassen en doet dat op het potje ipv in de luier. Ook al 3 dagen geen een ongelukje meer. Ik wil haar dus maandag zonder luier naar het kdv gaan brengen...spannend! :)

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Heee ik leef ook nog hoor. Ben alleen zoveel aan t werk deze afgelopen week.

Masu leuk dat amy haar schoentje heeft gezet.
    En wat goed sat ze het al zo goed aangeeft en geen ongelukjes meer! Grote meid!
    Hier gaan we langzaam de goeie kant op al is meneertje soms ook liever lui dan moe. Hij geeft nu wel beter aan dat hij gepoept heeft.

Sens oh leuk je workshop. Ff lekker rammen!! Hoe is je nacht gegaan met bas?
    Wat vond jos van zijn gevulde schoentje? Shopse vandaag!

Stamp gaat t ondertussen beter met katie? En heerlijk he al die vragen van je kindje! Hier ook al zo'n vraagmachine.

Hier druk met werk en dan vooral avonddiensten. Tussendoor ook bog tijd voor mn gezinnetje. Gisteren zijn we naar de sintintocht bij onze kinderboerderij geweest. Stijn vond t leuk maar ook wel spannend. Zolang mama mee ging naar zwarte piet was t goed. Vanmorgen voor de vergadering morgen een chocotaartje grmaakt met sint versiering. Morgen nog de kruidnootjes erop en dan is hij klaar.
    Straks weer werken maar mijn collega komt heel lief een uurtje eerder zodat ik vandaag een beetje op tijd naar huis kan.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, spannend hoor Amy naar het kdv zonder luier, hier nog niet zover. Jos liep gister een half uur zonder luier maar wilde er weer 1 aan hahaha. Vanavond maar vroeg naar bed dus kun je bijslapen van het feestje :D

@kib, drukke dagen dus :$leuk dat Stijn de intocht leuk vond! Fijn dat je vandaag een uurtje eerder klaar bent. Lief van je collega

@hier, ging goed vannacht. Bas was om 5 uur aan t mopprren maar na speentje verder geslapen tot 7 uur.
    Jos vond het maar gek dat er een cadeautje lag en al helemaal dat de wortel aangevreten in de tuin lag :D

Zo naar bed heb 2 drukke dagen voor de boeg dus kom woensdag pas buurten denk ik.

Fijne avond nog moppies!

Deel Deze Pagina