Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog 2 dan! :D
    Loempia eten
    Zelf peperkoek snijden

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nu jullie!!! :D

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu lieve spam van je meid. Hahaha wat grappig he die kids en dat afscheid nemen.... Hier gaat dat gelukkig over het algemeen goed. Al is het bij papa soms nog wat moeilijk maar dan is hij op de andere groep. Gebeurt gelukkig niet zo vaak.
    Gaan jullie ook naar valkenburg? Zo ja wie weet komen we elkaar nog tegen?
    Ik zal zo even proberen spam van mn dorpje te plaatsen.

Hier vandaag al vroeg op pad gegaan. Langs de kruidvat voor mn zus en nog ff langs de dirx. Daarna door naar mn mams en hebben we samen de boodschappen voor t weekend gehaald. Vanmiddag zijn we lopend tim uit school gaan halen. Het was best lekker weer en de kids genoten ervan.
    Vanavond eten we met zn allen bij zus dus wordt weer een drukke gezellige bedoeling.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Spelen in b.ungelland!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hoi hoi

@kib, leuk dat je kerstdorp staat! Leuk bijna weg! :D Heb je er zin in? Leuke spam! En veel plezier bij je zus vandaag.

@masu, gave spam! Vooral die met die loempia :) leuk dat Amy nu ook makkelijker afscheid neemt op het kinderdagverblijf of nou ja geen afscheid neemt ;)

@hier, drukke dag gehad maar wel lekker gewerkt. Goede beoordeling gehad en loonsverhoging jeuj!

Vandaag had Jos sinterklaas op het kinderdagverblijf. Tegen alle verwachting in is hij nog bij de beste man op schoot gaan zitten ook :D

Ff spammetje zoeken...

Bijgevoegde bestanden:

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoera voor sensje dr loonsverhoging!!! Kan toch ook niet anders als dat ze tevreden zijn over je?
    Lieve spam van je mannen. Die samen in bad is wel smelt hoor :)
    Ik heb heel veel zin in t weekendje weg. We vertrekken morgen al als iedereen uit zijn werk is. Mams en ik zijn vrij en stijn gaat op t kdv nog ff sint vieren. Ben wel benieuwd wat hij er dit jaar van vindt.

Vandaag toch al mn kerstboom neergezet aangezien we maandag pas terug komen en ik weer volle bak aan de slag moet. Wet dus niet wanneer ik t anders moet doen. Normaal ben ik er ook op tegen om hem voor de sint neer te zetten. Al heeft t toch ook wel weer wat gezelligs.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sensje, wauw, gave spam!! Van je mannen samen is inderdaad super schattig! Ze kunnen het goed vinden samen he! :D
    Wat stoer dat Jos op schoot is gaan zitten bij de sint! Dapper hoor!
    Vier je vanavond sinterklaas? Zo ja, veel plezier!

@kib, snap het wel hoor, van die boom. Ik wilde 'm vanavond zetten, maar het is best een k*tkarwei. Dus had ik bedacht dat ik Mark wel zo gek kon krijgen om alvast die boom op te zetten (zonder versiering en lichtjes e.d.), maar hij is er helaas niet voor te porren.;) Toch jammer...
    Denk dat ie dus pas echt na 't weekend gezet wordt....:(
    Veel plezier dit weekend! Hebben jullie geen last van file? Ik hoorde op de radio dat er flink wat file stond.

@hier ik ben blij dat ik weekend heb! Pfff...vermoeiende werkweek geweest. Gisteren pas rond 7 uur thuis van 't werk en om 8 uur stond ik alweer op 't voetbalveld. In de tussentijd nog een pannenkoek naar binnen geschoven, waar ik natuurlijk last van kreeg met trainen.;) Half 10 klaar, toen naar huis, douchen, wasje draaien....iets voor 12 uur lag ik in m'n bed. Toen was ik eigenlijk al toe aan weekend.:p
    Vanmorgen training (met jongere dus) gehad en vanmiddag vanuit huis gewerkt. Gaat om half 5 de bel, zie ik een zwarte piet zwaaien voor 't raam. Ik dacht, wat is dat nu weer?!
    Doe ik de deur open, blijkt het ons oppasmeisje te zijn. Zo lief!! Ze vroeg of Amy thuis was, ze dacht dat Amy het wel leuk zou vinden als ze als zwarte piet even langs kwam (ze moest voor zwarte piet spelen voor school). Amy dus snel uit het kdv gehaald en haar gevraagd of ze na het eten kon komen. Amy vond het erg leuk!

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden!!!

Sens, wauw super lieve spam!!! En waar ligt bas op?
    Wat stoer van Jos dat hij Bij Sint op schoot durfde!! Wat lekker dat je hem zonder tranen weg kan brengen!! Is echt niet leuk weg gaan anders!
    Gefeliciteerd met je loonsverhoging.

Kib, mooie boom meid! Ik kan ook niet wachten met opzetten... Denk van het weekend of na het weekend. Alleen ff kijken waar we m neer kunnen zetten met die box in huis;)
    Veel plz met het weekend!! Leuke spam trouwens!

Masu, ook leuke spam meid! Wat een super leuke muts heeft Amy!! Wat lief van het buurmeisje!
    Jullie ook heel veel plz!!

Hier afgelopen zaterdag Sint gevierd! Vince vond het geweldig en beide zijn enorm verwend. Daarna gedobbeld, erg gelachen!
    Met Vince en Katie gaat het prima! Dinsdag heeft Vince op het kdv Sint gevierd, was ook totaal niet bang en vond het erg leuk!

Zelf niet fit, enorm verkouden!! Blegh...
    Zaterdag uit eten met Thier zijn familie, voor oma haar verjaardag. Vince gaat mee en Katie uitlogeren... Hoop zo dat het goed gaat. Ze gaat naar mijn moeder dus zal vast goed komen.

Fijn weekend meiden! Xxxx

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vanmorgen aan de knutsel geweest met Vince..
    Dit is voor oma

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En voor mijn vader die morgen jarig is..

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, Vince dus ook al zo stoer! Leuk he, dat ze zo blij zijn met sint en piet. :D Klinkt als een gezellig avondje. Is het de eerste keer dat Katie gaat logeren?
    Komt vast goed!
    Wat een leuke dingen heb je gemaakt voor oma en voor je vader!
    Beterschap....altijd zo vervelend als je snotverkouden bent.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi hoi,

@kib, hihi bedankt voor je hoera voor mn loonsverhoging! :D hihi je was snel met je kerstboom! lekker hoor weekendje weg, hoop dat jullie het leuk hebben maar dat zal vast wel!

@masu, we hebben donderdag idd sinterklaas gevierd. Was erg gezellig maar vooral erg druk :$ was blij dat iedereen weg was. Je had ook een drukke werkweek zo te lezen.. gelukkig heb je het weer overleefd. Jij bent volgens mij ook inmiddels weg dus veel plezier!

@stamp, het is het volgende matje Easy Bath | Verzorging | Baby-Dump Bas vind het heerlijk, en je hebt je handen vrij voor te wassen. We hadden eerst zo'n hard zitje maar dat werkte echt niet. Fijn dat jullie sinterklaas ook geslaagd was. En wat een mooie knutsels zeg! :D vervelend dat je grieperig bent, beterschap!

@hier, donderdag sinterklaas gevierd. Was erg druk maar wel gezellig, de jongens zijn verwend. Jos heeft een garage gehad en een koffer met heel veel auto's. Hij is er helemaal gek mee, door de storm kon Jos donderdagnacht niet slapen en is hij wakker geweest van 23.00 uur tot 4.15 uur.. slopend :( gelukkig afgelopen nacht wel goed geslapen.

Bas heeft een speelding gekregen voor aan de wandelwagen, nog even in de kast want hij ligt nog in de wagenbak. Hij is nu ziek, heeft het heel benauwd en 38.5 koorts. Hij slaapt nu maar als hij straks nog benauwd is ga ik toch de HAP even bellen.

Poezebeest zit ook in de lappenmand, gisteren naar de DA geweest en heeft blaasontsteking. Nu medicijnen gekregen en woensdag nog even plas proberen op te vangen en weg laten brengen. Ze willen testen of het door gruis komt of niet want dan moet ze andere voeding. Verder weegt ze heel licht dus even flink eten geven apart van de andere poes zodat ze weer wat kan aankomen.

Verder heb ik de -10 kg nog steeds NIET gehaald :x moet nog 700 gram, had hoop op deze week maar door sinterklaas nog niet gelukt. Ach hopelijk aankomende week :D

Fijn weekend nog allemaal!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sensje, wat sneu dat Basje ziekjes is. Ben je nog naar de HAP geweest? Poes ook niet helemaal lekker dus; hopelijk helpen de medicijnen zodat ze snel weer beter is.
    Sinterklaas vieren is altijd vermoeiend he, veel volk over de vloer en dan ben je eigenlijk de hele tijd druk. Ik vind het ook altijd slopend. :)
    Ah....nog maar 700 gram, wat super knap dat je al zo ver bent gekomen! Die zijn er volgende week vast af, komt goed mop! :D

@hier, leuk weekendje weg gehad. Helaas was Amy zaterdag een beetje ziekjes, dus daardoor konden we niet doen wat we op de planning hadden. Vandaag voelde ze zich gelukkig wat beter (al eet ze heel slecht, dus helemaal fit is ze zeker nog niet. Misschien ook niet fijn te eten als haar keel zo zeer doet van het hoesten of zo), dus vandaag zijn we naar de grot geweest waar de kerstmarkt was. Leuke dingetjes gekocht; een dromenvanger voor Amy, laarsjes voor Amy en een sneeuwpopje die licht geeft (Amy is er echt dol op! :D).
    Meteen een cadeautje voor vriendin gekocht (een amstelglas met kaars :p, ze komt oorspronkelijk uit omgeving Amsterdam) en nog wat chocolade ingeslagen. :D
    's Avonds hebben we lekker bij ons pap en mam gegeten en rond half 9 waren we thuis. Amy meteen op bed geslingerd en nu ben ik op de bank gecrasht. Morgen weer een werkweek, maar ben nog moe....heb er helemaal geen zin in..:(.Zoals Amy zou zeggen: bleh!! :p

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen moppies

@masu, ja ben nog bij de HAP geweest met Bas en hij heeft een luchtweginfectie. Heeft puffer gekregen en om de 6 uur een zetpil. Hij is wel heel zielig en huilt als een gewonde kat zo zielig :(

Klinkt als een leuk weekend! Jammer dat Amy niet lekker was zaterdag, gelukkig hister wel op stap geweest! Spam van de schoentjes?

@hier, niet zon beste nacht gehad. Bas heeft veel gehoest en gehuild.. vandaag is mn moeder er om op te passen zodat hij niet naar het kdv hoeft. Ik heb een drukke werkdag voor de boeg en heb een mega hoofdpijn blegh

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op t werk.
    X

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, sneu dat amy een beetje ziekjes is, hoe is het nu met haar?
    toch nog een leuke dag ervan gemaakt om zo te lezen.

senso, arme bas vind het zo zielig voor hem hopelijk knapt hij snel op.
    succes met je werkdag hopelijk kom je hem een beetje door.

Wesley lijkt het middag slapen voorgoed gedag gezegd te hebben :(
    damon doet het goed hij loppt al langs de tafel en is druk met brabbelen.

hoe gaat het met zindelijkheidstraining hier?

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

We zijn weer terug van een heerlijk en gezellig weekend. Helaas niet al te best geslapen (bas was aan het huilen in de nacht en tim aan het hoesten). We zijn naar de grotten geweest naar de kerstmarkt, met de kabelbaan (of zoals stijn zegt met de glijbaan) naar boven gegaan en naar de grot geweest waar ze met zandsculpturen het kerstverhaal vertelden (dat was wel zo ontzettend gaaf en mooi om te zien!!).
    We hebben lekker gegourmet met zijn allen en ook nog bij de griek gegeten. Helaas moest een deel zondag al afhaken ivm een zoveel jarig trouwfeest en maandag weer werken.
    Vanmorgen hebben we op ons gemak ontbeten en daarna richting huis gegaan. Bij thuiskomst de was gedraaid en boodschappen gehaald. Het gewone leven is weer begonnen.
    Morgen ook weer aan mijn menu's ;) die zijn er een beetje bij ingeschoten afgelopen dagen maar daar had ik ook vakantie voor.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo nu even op jullie reageren.

Masu balen dat Amy ziek was het weekend. Gelukkig toch nog wel naar de grotten geweest. Leuk dat Amy zo gelukkig is met haar sneeuwpopje.

Sens ahh allemaal in de lappenmand bij jullie. Ik hoop dat poezenbeest en Bas snel opknappen. Is je hoofdpijn nog gezakt?

Sammie jeetje ik zie op je banner dat Damon gewoon alweer 11 maanden is! Wat gaat het hard zeg!
    Balen het dat Wesley geen middagdutje meer doet?? Ik mis die rust hier soms ook nog wel eens hoor.

Stamp klinkt als een gezellig sintviering bij jullie.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mijn kerstman en elfjes :cool:

De Christmas parade

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    De kerstman in de parade
    en we hadden met masu afgesproken bij de grot.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mama haar warme chocomelk met slagroom opdrinken.

Samen met oma in de kabelbaan naar beneden.

Deel Deze Pagina