@kib, leuke spam!!! Krijg spontaan last van m'n hoogtevrees als ik die kabelbaan foto zie. Zo te horen een geslaagd weekend (had ik natuurlijk zondag al van je gehoord). Wij ook! @sens, goed dat je naar de HAP bent geweest. Hoe gaat het nu met Basje? @sammie, gaaf dat Damon zich zo ontwikkelt. Hmm...balen dat Wesley z'n middagslaapje vaarwel heeft gezegd. Zindelijkheidstraining gaat hier best goed. Thuis loopt Amy overdags zonder luier en doet ze alle plasjes op het potje. Poepen vindt ze nog heel eng, dus dat doet ze nog niet. Op het kdv doet ze soms plasjes op het potje, soms ook niet. Dat is dan toch anders. We plakken in ieder geval iedere keer een sticker op een vel papier en we hebben al 4 vellen helemaal vol. Hoe gaat het bij Wesley met de zindelijkheidstraining?
Kib, leuke foto's en in die kabelbaan had ik echt niet gedurfd brr war hoog. Ziet er super leuk en gezellig uit. Masu, fijn dat het zo goed gaat met de training. Ik moet er nog steeds aan beginnen maar wesley toont ook geen enkele interesse in de wc of potje. Ik houdt het slaapje er wel in denk ontkenningsfase hihi. Slaapt Amy nog?
Heeeey meiden.... Af en toe weet ik ff niet waar ik de tijd vandaan moet halen... Kib, wat fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Wel jammer dat er al een deel eerder naar huis moest. Wel super leuke foto's!!! En wat leuk die grot!!! Gezellig dat jullie nog met Masu hadden afgesproken Masu, leuk dat jullie een geslaagd weekend hadden.. Jammer dat Amy niet helemaal fit was! Is ze nu weer helemaal opgeknapt? En wat heb je allemaal voor leuks gekocht!!! En leuk kado voor je vriendin! Hihi..N Amy doet het al hartstikke goed met zindelijk worden, kanjer!! Sammie, wat gaat Damon snel! Lekker mannetje... En je kan altijd kijken of Wesley te verleiden is met stickers en aks je er geen zin in hebt, begin je eraan wanneer hij het aan geeft. Sens, ahhh wat sneu voor Bas! Is hij nu helemaal opgeknapt? Hopelijk geen last meer van hoofdpijn?! Hoe gaat het met Jos? Hier gaat het goed. Afgelopen zaterdag uit eten geweest. Vince deed het super en we gingen pas om 22 uur naar huis Katie was voor het eerst nachtje slapen bij mijn ouders en deed het ook super! Dus wij dachten heerlijk even een nachtje doorslapen... Maarrrr Vince werd ziek, enorm hoesten, hoge koorts... Heeft uiteindelijk maar tussen ons in gelegen A.s. Zaterdag gaan ze beide uit logeren en hebben wij een feestje, dus dan kunnen we echt even slapen Vince is redelijk opgeknapt maar er nog niet helemaal... Oma gesprek gehad op mijn werk, ik ga het zwangerschapsverlof van een collega overnemen op een andere locatie... Ik ga ook de donderdag werken ipv woensdag. Na dat half jaar heb ik de keuze of ik terug wil naar mijn oude groep of dat het me wel bevalt.. Zal even wennen zijn na 6 jaar op een andere groep en andere collega's maar ik heb er erg veel zin in... En zie wel hoe het loopt!!! Xxxx
@sammie, Amy doet ook nog steeds een middagslaapje. Er is een periode geweest dat ze amper wilde slapen, maar ik heb haar gewoon consequent in bed gelegd iedere dag. Soms sliep ze, soms sliep ze niet. En toen brak er weer een fase aan waarin ze wel weer ging slapen. De aanhouder wint! En die zindelijkheidstraining; ik geloof echt dat het pas werkt als je kindje eraan toe is. Bij Amy kwam dat van het ene op het andere moment. Dikke kans dat Wesley het straks ineens wel wil. @stamp, haha je hebt het er maar druk mee! Wel allemaal leuke dingen zo te lezen. Fijn dat het eten zo goed ging. Vince had het goed volgehouden zeg! Super dat het logeren van Katie ook helemaal goed ging. Balen dat jullie uiteindelijk niet konden uitslapen en dat Vince ziek was. Hopelijk knapt hij snel weer op. Oooh leuk een feestje in het vooruitzicht! Altijd gezellig! Amy is weer enigszins opgeknapt. Nog niet helemaal de oude. Ze eet op dit moment ook slecht en dat ben ik niet van haar gewend. Ze hoest ook veel en heeft keelpijn dus het zal ongetwijfeld daarmee te maken hebben. Vandaag heeft ze weer iets meer gegeten, dus ik denk dat ze wel aan het opknappen is. Gelukkig geen koorts meer gehad. @hier, vanavond met ons mam gaan shoppen bij de c&a. Het was begin van de vlaggetjesactie buiten de korting die je dan al krijgt (25, 40 of 50%) kreeg je vanavond nog 25% extra korting. Met de personeelskorting die ons mam krijgt (20%) betaal je echt geen drol meer. Ik heb voor mezelf een nieuwe winterjas (die was normaal 100 euro en die heb ik nu voor 32 euries ) en 2 truien gekocht, voor Mark een nieuwe jas en voor Amy 2 vesten, 8 shirtjes, 1 pyjama en 3 broekjes gescoord. Hoppa!! We hebben weer genoeg om uit te kiezen nu. Verder vandaag boodschappen gedaan, ff naar de dokter geweest voor Amy (ze knijpt heel vaak met haar ogen, maar er zat niks in gelukkig) en samen de kerstboom versierd. Zal straks ff spammetjes overhevelen van m'n foon. Verder beetje gekleurd, gestempeld en lekker aangerommeld in huis.
Foto 1: Schoentjes gekocht in de grot in Valkenburg Foto 2: Amy heeft meegeholpen de kerstboom te versieren. Alle langwerpige (plastic) ballen heeft zij erin gehangen, soms wel per 3 aan 1 tak.
Foto 1: Amy heeft voor de pop gekookt, deed het slabbertje voor en gaf de pop daarna eten (ondertussen vindt er dan een hele dialoog plaats tussen Amy en de pop, echt geweldig om te zien! ) Foto 2: lekker stempelen
He meiden! Alles goed met iedereen? Masu het was ook hoog hoor die kabelbaan. Maar ach je moet wat voor je mannen over hebben. Lekker shoppen met zoveel korting! En lieve spam van amy. Stamp druk druk jij. Spannende beslissing die je maken moet. Fijn dat Katie t logeren zo goed had gedaan. Veel plezier vandaag. Hier druk met werken. Moet helaas erg veel werken komende dagen. Stijn geniet gelukkig wel volop. Hij heeft 2 daagjes bij oma gelogeerd en vond t helemaal geweldig. Vandaag mag ik weer werken en morgen na t werk ook nog door naar een verjaardag. Druk weekend dus.
Goedemorgen meiden! Masu, hoe is het met Amy? Eet ze alweer beter en net hoesten over? Vet stoere schoenen!!! En wat was ze lief met haar pop in de weer! Heerlijk shoppen is dat met zoveel korting Hie gaat het verder? Kib, je bent maar weer druk met het werk! Moet je met de feestdagen ook werken? Fijn dat Stijn het zo naar zijn zin heeft bij oma, maakt het werken dan toch stukje makkelijker... Hier weinig bijzonders. Vince is aardig opgeknapt op wat snot na! Met Katie zoekende naar de juiste fles! Xxxx
@stamp, hier gaat het prima hoor! Laatste werkweek en dan 2 weken vakantie. Oh wat ben ik eraan toe! Amy gaat ook goed. Alleen telkens huilen als ik haar naar het kinderdagverblijf breng. Dat doet ze sinds een week of zo. Erg sneu, ze wil dan echt bij me blijven, maar dat kan natuurlijk niet. Niet goed voor m'n mamahart... Fijn dat het wat beter gaat met Vince! Op hoeveel flessen zit Katie nu? @kib, je had een druk weekend voor de boeg. Heb je het wel fijn gehad? Je zul wel weer druk zijn met werken of ben je lekker vrij? @hier, gaat alles z'n gangetje. Het wegbrengen van Amy naar het kinderdagverblijf gaat wat moeizaam sinds een weekje (zie stamp). Verder ben ik vooral toe aan vakantie, maar gelukkig heb ik dat ook bijna.
Whaaaaaa Masu.... Ben je zwanger??????????? Wat super leuk!!!!! Gefeliciteerd!!! Hoever???? P.s. Misschien heel stom maar ik had begrepen dat het lichamelijk voor jou niet echt prettig zou zijn... Of heb ik dat verkeerd Maar super nieuws!!!!
Thanx stamp! Ik heb gisteren pas positief getest, dus ben pas net zwanger. Het is inderdaad een risico voor mij, omdat ik die ziekte heb. Maar ik kom onder goede controle van de gyn te staan en ga ook weer fragmin spuiten. Hopelijk verloopt het gewoon allemaal goed. Na lang wikken en wegen en praten met ml hebben we toch de knoop doorgehakt; nog eentje dan!
heeeeeeeeeeee Kom ik even buurten en wat lees ik??? Masu GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een leuk nieuws een brusje voor amy. Toch maar besloten ervoor te gaan. En fijn dat je onder goede controle van de gyn komt te staan. Met amy is het uiteindelijk ook goed gegaan en gekomen. En oh wat lekker bijna vakantie...jaloers!! ahahahah terwijl die van mij er net een week op zit. Al voelt het al weer veel langer geleden. Voel je je verder wel goed? Stamp dat snot dat weet wat he? Hier het weekend overleefd. Was gezellig maar druk. Nu ook aan het werk, maar bijna klaar en naar huis. Nog 3 avonddiensten te gaan en dan weekend!! Oh wat een genot na al die dagen werken. Ik ben met de kerst vrij en mag met de oud & nieuw werken (stamp vroeg dat geloof ik) Nu snel afsluiten en naar huis!
Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden Masu... Hoeveel je je verder?? Spannend weer!!!! En wat lekker bijna vakantie, je hebt het verdient! Kib, lekker dat je met kerst vrij bent! Hoe gaat het net Stijn? En op het kdv? Nog steeds goed? Hoe gaat het met de rest? Katie vandaag voor het eerst wezen wennen, ging goed! Morgen tweede keer en dan 6 januari voor het echt!!! Ze is wel sinds twee dagen aan het rommelen met flessen, ze zat al een weekje op 5x 180cc wilde ze ook echt. En sinds gisteren op 150cc om de drie... En dan gaan ook niet alle flessen op, maar ze wilt echt eten! Rekken lukt niet. Vince gaat goed, heeft af en toe nog zijn "puberstreken" maar over het algemeen erg gezellig! Xxxx
masu, gefeliciteerd en wat leuk dat jullie er toch voor gegaan zijn! stamp, katie in een sprong? lastig he dat zoeken naar de juiste flessen en hoeveelheden Damon kon er ook altijd zo'n potje van maken gelukkig zijn we dat stadium voorbij. kib, jeetje wat heb jij het druk deze week zeg en dan met oud en nieuw weer werken pff. Damon zit op het einde van zijn sprong en dat is best pittig ben mijn lachebekkie even kwijt ben ik bang. Wesley doet het echt super en is zo'n lieve broer beter had ik het me niet kunnen wensen. ik wil nog heel graag een derde maar ml echt niet en moet eerlijk bekennen nu damon bijna 1 is vind ik het ook wel weer makkelijk dat alles weer makkelijker gaat maar goed mijn gevoel zegt wat anders hihi. verder wel leuk nieuws mijn zus is 14 weken zwanger dus word weer tante!
Stamp stijn doet t hartstikke goed op de creche zoals hij zelf zegt. We noemde t altijd school maar ineens is t creche hahaha kleine wijsneus. Balen dat katie zo aan t rommelen is. Hoop dat se snel weer in het juiste ritme zit. Sammie gefeliciteerd met je zus! En jeetje nog een 3e???? Ben benieuwd of je gevoel zo blijft of dat t toch verandert? Hier gaat vandaag op werk niet zo.....beetje hectische dienst. Ik ga dus snel overdragen en dan naar huis.
kib, hahah leuk he dat ze nu zelf woorden gaan geven aan dingen. hoe gaat het slapen nu? ik heb gezegd als het na een jaar nog het gevoel zou hebben we er wel serieus over moeten gaan praten maar ml wil echt niet meer en ik moet hem wel gelijk geven dat nog een baby wel gedoe geeft het eerste jaar maar dat is maar 1 jaar haha en kan niet op tegen alles wat het geeft maar goed het moet ons gegund zijn en heb niet zo'n haast dit keer.
Sammie snap wel dat je er samen voor moet gaan. Het slapen gaat hier super goed. Stijn is echt al een tijd middagtukkie af. Wat hij in de middag sliep lag hij in de avond aan tijd te feesten. Hij viel dan tegen half 10 in slaap en was soms om 5 uur al wakker. Nu gaat hij rond half 8 naar bed en is tussen 7-8 uur wakker. Hier en daar een uitzondering zoals vanmorgen half 7.
@stamp, lastig hoor die flessen. Pff..daar zie ik wel een beetje tegenop. Wat is een peuter dan makkelijk he! Fijn dat het wennen goed ging. Is toch altijd spannend. Nog 2 weken en dan zit je verlof er gewoon alweer op...dat is echt snel gegaan! Met mij gaat het goed hoor; voel me prima! Soms beetje moe, maar verder geen kwaaltjes. Wat me dus ook weer onzeker maakt. @kib, heb je je hectische dienst nog overleefd? @sammie, gefeliciteerd! Leuk dat je weer tante wordt. Misschien toch een derde ukje? Ben benieuwd of je man nog bijdraait. Sprongen; ook zoiets waar ik niet naar uitkijk. Helaas hoort het erbij. @hier, verder weinig te zeggen, alleen: VAKANTIEEEEEEEE!!!! Ik ben er aan toe!