Masu welke hectische dienst vd 4 bedoel je??? Hahahaha nee hoor ik heb ze overleefd maar ben erg blij om nu te kunnen zeggen: WEEKEND!!!!! Heb het allemaal overgedragen aan mn collega en maandag ben ik er pas weer. Oh wat klinkt dat toch lekker!! Verder gaat het hier in huis wel goed. Vandaag voor mezelf en stijn nieuwe kleding gekocht. Vond wel dat ik er recht op had na ruim 15kg af te zijn gevallen. Was wel raar want moest soms behoorlijk verzinnen welke maat ik nu heb. Maar gelukkig bestaan er pashokjes en sale overal dus het kwam helemaal goed. Nu lekker naar bed. Zal me denk ik weer moeten voorstellen aan mn mannen
Heeeeeee meiden!!!! Hoe gaat t met iedereen? Allemaal een druk weekend gehad? Hier een vrij relaxed weekend gehad. Wel wat minder geslapen omdat stijn snot verkouden en aan het hoesten is. Verder gaat t gelukkig zijn gangetje.
Heeee meiden! Wat is het hier rustig. Hier gaat alles z'n gangetje. Best een druk weekend gehad. Vrijdag kerstuitje met manlief zn werk. Zaterdag alle boodschappen gedaan en 's avonds kerstbal gehad van het dansen. Zondag naaf ons pap en mam geweest en 's ochtends nog ff naar de winkels geweest. Vandaag is Amy op het kdv, manlief en ik hebben net volle bak het huis gepoetst. Straks gaan we in het dorp lunchen, cadeautjes kopen en Amy weer ophalen. Morgen vieren we kerst bij ons pap en mam, samen met mijn broertje en zijn vriendin. @kib, balen dat stijn zo verkouden is. Hopelijk is hij voor de feestdagen weer beter. Jullid nog plannen met de kerst?
Masu jij was actief of beter gezegd jullie. Gezellig samen lunchen na t harde werken. Alle cadeaus kunnen scoren en was t niet heel druk? Hier gaan we kerstavond naar mams met zn allen, 1e kerstdag met de fam uit eten en 2e kerstdag zijn we bij zus met zn allen en dan doen we ook cadeautjes. Vandaag vergadert en stijn na de vergadering weer van t kdv gehaald. Die was tich niet helemaal lekker en vond t zo sneu hem daar dan te laten. Mark heeft al vakantie maar die ia ook niet fit. Je weet t het is een man dus gaat ie bijna dood.... morgenochtend nog werken en daarna pas zaterdag weer.
@kippie, het was aardig druk in 't dorp ja. Gelukkig hebben we alles kunnen halen en hoeven we er nu niet meer heen! Sneu dat Stijntje niet helemaal fit is; hopelijk is ie snel weer beter. Jullie hebben gezellige dagen voor de boeg. Lekker hoor, een aantal dagen achter elkaar vrij! Hmm...Markus is dus ziek en zielig....dan heb ik medelijden met jou! Zieke mannen zijn zooooo vervelend!
Hahahah dank masu! Dat hoor ik van iedereen vandaag. Fijn dat je alles hebt kunnen halen ondanks dat t druk was. Hier hadden we een niet zo smakelijke maaltijd. Stijn heeft tijdens t eten (gelukkig waren wij al klaar) alles er weer uit gegooid. Dus na douchen en opruimen heeft hij maar een cracker gegeten.
Goedemorgen meiden! Allereerst....hele fijne kerst!!!!! Kib, hoe is het met Stijn? Weer helemaal opgeknapt? Jullie deden cadeautjes toch met kerst? Hoe vond Stijn het? Gisteren een leuke dag gehad? Leuke foto trouwens Masu, wat een leuke foto's! Hoe was jullie dag gisteren? En waren het geslaagde cadeautjes? Sens jij ook! Hoe gaat het met je mannen? Hier drukke laatste weken... Afgelopen maandag was ik jarig... Het weekend was Katie behoorlijk ziek en zijn we nog op de huisartsenpost beland... Gelukkig konden we weer naar huis... Maar ze is nog steeds erg vol! gisteren met mijn familie gegourmet, erg gezellig! Vince lag 22 uur te bed maar heeft het super gedaan. Vandaag naar mijn schoonmoeder. Fijne dag nog meiden! Xxxxx
Goeiemorgen meiden!! @sens, jij ook de beste wensen! Alles goed? @stamp, nog gefeliciteerd! He bah, wat sneu dat Katie zo ziek is geweest. Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand, maar het blijft natuurlijk zielig. Het was gisteren een latertje voor Vince, knap dat hij het zo goed vol hield! Vandaag ook weer een gezellige dag voor de boeg; veel plezier! Onze dagen waren ook geslaagd. De cadeau's vielen goed in de smaak. @hier, gezellige dagen gehad. Vandaag komen ons pap en mam bij ons gourmetten. Straks eerst even de laatste versproducten halen en dan hebben we 't weer. Morgen ga ik de dapper tocht richting Ikea wagen om een matras te kopen voor het bed van Amy bij ons pap en mam. Die willen ze dit weekend gaan opzetten, maar ze hadden nog geen matras. Daarna snel richting een vriendin. We hebben morgen weer traditionele 3e kerstdag met midwinterbarbecue met de hele vriendengroep. Begint eigenlijk om 11 uur, dus ik ben wat later. Met Amy gaat het ook prima. Kletst de oren van m'n kop, maar dat is echt zo gezellig. Ze kan echt van die hele grappige conclusies trekken (zoals kinderen dat kunnen) en ik geniet echt van die kinderlogica. Gisterenmiddag had ze 2,5 uur geslapen en toen lukte het haar 's avonds maar niet in slaap te vallen. We hebben besloten haar dus niet meer zo lang te laten slapen (behalve vandaag, dan kan ze fijn wat langer opblijven vanavond).
He lieve meiden. Sens dank je. Masu leuke amy spam! Jeetje ik wens je alvast mega veel succes bij de ikea morgen. Ik hoop dat je t niet nodig hebt. Leuk dat ze bij ouder nu ook een groter bedje krijgt. En toch maar korter slapen tussen de middag. Stamp we doen idd met kerst cadeautjes maar vandaag pas. Jeetje arme katy zo ziek dat je zelfs naar de hap moest. Hopelijk knapt ze snel op. Fijn dat vince t zo goed gedaan heeft. Hier gisteren onverwachts naar t kerstcircus gegaan. We moesten wel iets eerder weg omdat we gereserveerd hadden in t restaurant. We hebben lekker gegeten alleen zat er een grote groep erg luidruchtige (lees aso schreeuwende) mensen die de sfeer iets minder gezellig maakte. Stijn is aardig opgeknapt gelukkig alleen nog zwaar verkouden (lekker snot neuzen dus). Vanmorgen om 7uur was al wakker en zijn we samen op de bank kerstfilm gaan kijken. Bij ontbijt maken (croissants) wilde hij liever een cracker eten. Die heeft op en toen de croissants klaar waren wilde hij er toch wel 1 eten. Hij heeft netjes om de ham en kaas heen gegeten. Lekker moppie!
Heey lieve meiden, Iedereen de kerstdrukte overleefd? Masu, wat gezellig dat Amy zo enorm aan het kletsen is!! Lekker gegourmet?en hoe gaat het met je zwangere buikje? Al een afspraak voor eerste echo? Voel je je goed? Wat een vragen Kib, wauw wat Stijn er super uit!!!! En geslaagde kerst gehad. Stijn verwend?? Hoe vond hij de cadeautjes? Sens, hoe is het met jou en de mannen?? Ook gezellige dagen gehad? Sammie, hoe gaat het met je knapperds?? Mlien, hoe gaat het werken?? Vind je het zwaar werken en twee kids? Gaat het met jouw kanjers goed! Hier gezellige maar drukke dagen gehad!! Vince twee kerstdagen erg laat naar bed maar deed het super. Katie heeft toch wel wat moeite om ergens anders in slaap te vallen... Ze wilt erbij zijn Maar uit eindelijk is ze heerlijk gaan slapen... Sinds twee dagen zitten we nu op 4x 180.. Ze drinkt ze lang niet alle 4 leeg.. Maar we moesten haar 23 uur wakker maken en dan dronk ze amper... En ze slaapt dan van 19 tot 7 uur... Dus heerlijk!! Morgen vieren we oud en nieuw bij mijn ouders.. Dus weer een dagje op sleep met de kids... Vandaag houden we het dan ook rustig. Ml is te werk en wij doen lekker een dagje binnen Zal nog even wat spammen... Help mama wat doe je???!!!!!!
@stamp, wat een moooooooie foto's van je moppies! Vooral die laatste.....*smelt* Vince is volgens mij heel lief voor Katie he? Vandaag dus naar je ouders; veel plezier alvast. Fijn dat ze het zo goed doen en dat Katie de klok alweer rond slaapt. Knap zeg!! (of al je vragen zal ik hieronder even antwoord geven ) @kib, wat leuk, naar het circus! Jammer dat jullie eerder weg moesten en balen dat er in het restaurant zo'n luidruchtige mensen zaten. Wat een schatje is het toch; netjes om de ham en kaas heen eten. @hier, een hele gezellige kerst gehad. Lekker (en te veel) gegeten en vooral gezellig samen geweest. Ik zal straks ook nog ff wat spam overhevelen van m'n foon. Gisteren naar de gyn geweest. Toen was ik precies 6 weken zwanger, wat overeenkomt met mijn eigen berekeningen. Ook was er al een kloppend hartje te zien; helemaal happy dus! A.s. vrijdag gaan we naar counseling over de combinatietest. We zijn er nog niet uit of we die willen doen. Over 2 weken moet ik terug naar de gyn. Onze beide ouders zijn inmiddels op de hoogte, met de rest wachten we tot ongeveer 12 weken. Ook Amy weet het nog niet en daar wachten we ook nog even mee. Met Amy gaat het ook super goed. Ze gaat met deze dagen wat later naar bed en dat gaat heel erg goed. Heerlijk dat ze zo makkelijk mee veert. Ze geniet ook echt van de feestdagen en van alle mensen om haar heen. Heel mooi om te zien! Wegbrengen naar het kdv was gisteren wel weer drama; waarschijnlijk ook doordat wij allebei vakantie hebben en we dan veel samen zijn.
Hoi meiden! Ook weer even een berichtje van mij zo op de laatste dag van 2013 @masu, wat een goed nieuws dat je een goede echo hebt gehad en dat het hartje van je ukkie al klopte! hoop dat 2014 een mooi jaar voor je wordt met een mooi en gezond zusje voor Amy! Ook lieve spam van Amy komt er weer voor bij, lekker moppie! @kib, wat een onwijs gave kerstkaart en wat een leuke spam weer van je manneke. En wat goed dat je al 15 kg bent afgevallen! hier inmiddels 11 kg maar ben bang dat ik er wel weer 2 aangegeten heb hoor met de kerst @stamp, oh je meis bijna al weer aan het werk heb je er zin in? wat een lieve spam van je mooie kindjes! Katie doet het ook al goed met doorslapen, lekker hoor! ook nog gefeliciteerd al is het inmiddels al weer even geleden, niet minder gemeend hihi @hier, gaat het goed. Drukke kerstdagen weer overleefd, eerste kerstdag hier gevierd met mijn moeder, zus en zwager en 2e kerstdag lekker gegeten bij souders. Kindjes hebben het goed gedaan, Bas was wel ziekig helaas verder heeft hij last van tandjes dus de ene nacht gaat super en de andere helaas niet zo. Maar ja ook dat hoort erbij. Verder is het super genieten van mn mannen. Bas is echt heel makkelijk, is een vrolijk ukkie wat goed eet en zich erg goed kan vermaken. Jos begint nu steeds meer te praten en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker vind ik. Ook Jos zelf is minder gefrustreerd omdat hij gewoon kan zeggen wat er is. We zijn vorige week naar Volendam geweest voor de foto in kostuum, geloof me ik had er echt geen zin in maar ml wilde zo graag was een gezellige dag en de foto is toch erg leuk geworden dus het viel me alles mee. Ik ga er een eind aan breien, zal zo ook even meespammen zo op de laatste dag van 2013. Lieve meiden, allemaal een hele fijne jaarwisseling en een super mooi, gezond en gelukkig 2014 gewenst!!! hieperdepieperdepiep GELUKKIG NIEUWJAAR!