Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp mn sma heeft stijn idd 1x gezien als baby van 5 dagen oud. Dat was de eerste en laatste keer. Blijkbaar was ze niet zo verliefd op hem als dat ik wel ben. Ik weet ook niet waarom ze niks meer hebben laten horen. Het antwoord van die man was jullie konden ook bellen. Daar ben ik t deels wel mee eens maar als "oma" zijnde wil je toch weten hoe t met je kleinkind gaat?
    Wat fijn dat vince en katie het samen zo goed doen op t kinderdagverblijf. En jeetje niet eens handjes wassen voor t eten??? Das toch wel je basis voor hygiene? Laatst hadden zus en ik het er nog over dat sinds de kids op t oude kinderdagverblijf weg zijn ze veel minder verkouden zijn. Op t oide kinderdagverblijf liepen ze altijd zwaar verkouden rond. Denk dat daar dan toch ook een beetje gebrek aan hygiene was.
    Kan me wel voorstellen dat je er even in moet komen en dan nog zoveel nieuwe indrukken. Vandaag wel beetje bijgekomen?

Sens heerlijk he als ze wat groter worden en wat gemakkelijker mee kunnen doen met alles?
    Gelukkig vandaag een rustig dagje kan je beetje bijkomen van je werkdagen.

Masu ohoh die mark van jou!! Das zeker niet netjes van hem! (Zou een actie van mijn mark kunnen zijn). Wel slim om de bank als proef neer te zetten. Waar ga je de oude dan laten? Boven op zolder?

Hier hebben we meerdere malen over mark zijn mams gesproken. De volgende dag werden we weer gebeld en omdat ik zondag bij mark had aangegeven dat als ze weer belde hij terug moest bellen. Al was t alleen maar om door te geven dat hij het had gehoord. Hij heeft dus netjes terug gebeld en kreeg de nieuwe man van mams aan de foon. Die vertelde dat ze het al een week of 7 wisten (en ze belden ons nu pas) en dat ze opgenomen was in t ziekenhuis. Het was al uitgezaaid naar haar alvleesklier en ik geloof nog verder. Mark heefr aangegeven dat hij liever niet gebeld wil worden. Tevens begon hij nog over het geen contact hebben. Het antwoord was dat wij ook wel mochten bellen. Die man gaf aan dat hij niet meer zou bellen ook niet als ze kwam te overlijden. Ik vroeg mark of hij daar mee kon leven. Eerst was het ja maar op de vraag of hij dan idd niet gebeld wilde worden als ze kwam te overlijden. Dat was dus nee. Hij wil dat wel weten. Die man had alleen besloten om dan ook niet te bellen. Nu heeft hij met zijn nicht geregeld (hij is dan ook weer te trots om die man te bellen) dat zij hem laat weten hoe en wat als ze iets gehoord heeft. Mocht zij de rouwkaart ontvangen dan maakt ze een kopie als wij niks krijgen.
    Hij gaf toen ik thuiskwam wel aan dat t voor zijn gevoel nu goed is. Dat is t belangrijkste. We zullen zien of hij er later geen spijt van krijgt.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, wat fijn om zo'n uitgebreid verhaal van je te lezen! :D Dat heb ik wel gemist. :) (maar natuuuurlijk snap ik dat het heel druk is hoor).
    De maandag en dinsdag zijn zo inderdaad erg drukke dagen. Gelukkig heb je daarna een dagje om weer bij te komen.
    Wat wordt Bas al een grote jongen dan he. :D
    Succes morgen met je werkdag. Daarna gelukkig lekker weekend! :D

@kib, het klinkt inderdaad alsof Mark er zo wel vrede mee heeft. Kan me voorstellen dat hij wel wil weten als ze daadwerkelijk overleden is. Jammer dat die man van haar zo reageert. Ik vind toch dat er een grote verantwoordelijkheid bij haar ligt.
    Wat fijn dat Stijn nu minder verkouden is. Hopelijk blijft dat zo!
    De oude bank staat in de tuin, onder het afdak, van de grond af en afgedekt met zeil. Ik ga dat ding niet helemaal naar zolder sjouwen, om 'm vervolgens weer naar beneden te sjouwen.:$:p
    (als dat uberhaupt al past).

@hier, de grote bankverhuizing gehad. Eerst bij ons pap en mam de bank uit elkaar gehaald en in de bus van ons pap geladen. Vervolgens onze bank afgebroken (en daar kwam me toch een berg speelgoed onder vandaan! :$) en in de tuin gezet zoals bij kib te lezen is. Daarna de bank neergezet. Ik was in de tussentijd Amy in bed leggen en douchen. Toen ik beneden kwam was ons pap al naar huis. Het eerste wat Mark zei is dat hij het zo mooi vond staan.:$:D Daarna kreeg ik een kus en bedankte hij me dat ik hem zover had gekregen het toch een kans te geven. Het viel hem 100% mee. Daarna was hij weer helemaal happy dat we nu allebei lekker kunnen liggen op de bank. Al met al zijn we beiden tevreden dus. :D
    Nu snel m'n bedje opzoeken. Ben ineens moe. :p
    Morgen laatste werkdagje. Ook m'n kratten met flessen voor MvM aan de straat zetten (verstopt in de bosjes :p), hoop dat ik 'm een beetje uit het zicht geplaatst krijg.

Zal binnenkort nog wel even een fototje maken van de bank. Ben ook benieuwd wat Amy morgenvroeg zegt. Staat ineens de bank van opa en oma hier. :p

Slaap lekker moppies! xxx

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha masu mark is wel grappig he? Een heleboel woorden om een bank waar hij zich toch ook wel goed bij voelt nu. Als deze blijft staan (wat ik begrijp uit je woorden wel zo zal zijn) wat gaan jullie dan met de oude doen?

Hier verder niet veel beleefd vanavond. Stijn was alleen onwijs moe vandaag van kdv en ook wat vroeger wakker dan anders. We moesten hem echt wakker maken vanmorgen.
    Morgen ben ik echt jarig en ga ik gezellig met mn mams en stijn naar de dierentuin. Even goed maken dat we vd week zo kort op de kinderboerderij waren.
    Stijn was snel in slaap en ik heb lekker lui op de bank gehangen. Zo naar bedje verhuizen, energie opdoen voor morgen!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, gefeliciteerd!! :D Hoe was het in de dierentuin? Genoten?
    De oude bank breng ik naar de stort denk ik. Ik vind 'm er niet goed genoeg meer uitzien om 'm te verkopen.

@hier, vergadering van 't voetballen gehad en net pas thuis. Nu moooooeeeee, dus snel naar bed. Slaap lekker moppies! xxx

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lieve Masu dank je wel! De dierentuin was een geslaagd uitje. Stijn mocht de weg wijzen en heeft zo wat alles gelopen. 2 kleine stukjes in de wagen omdat hij dan wat te eten kreeg. Verder mezelf een nieuwe jas cadeau gedaan voor als t weer er een beetje tussen in hangt (lente/herfst). Ik begin trouwens al door te krijgen welke maat ik moet hebben. Heb ook maar nieuwe onderbroeken gekocht die andere waren te groot en dan krijg je uiteindelijk het idee van een string ;)
    Je hebt ook een site waar je je spullen op kan zetten en die dan gratis afgehaald kunnen worden. Mams heeft dat ook met haar oude bank gedaan. Mensen die t niet zo breed hebben zullen er vast nog heel blij mee zijn. Mocht je interesse hebben dan zal ik ff vragen welke site t precies is.

Vandaag een half rustig dagje gehad. Eerst samen met zus en kleine jochies boodschapjes gedaan en daarna heeft zus ons thuis gezet. Bas is gezellig bij ons gebleven. Hun hadden een uitvaart van een oom.
    Vanmiddag/avobd hadden we op t kdv een nieuwjaarsreceptie. Was leuk en gezellig. Er was aan de ouders gevraagd iets uit de nationale keuken te maken. Er was dus van hollandse pannenkoeken (gemaakt door mij en de kids waren er helemaal blij mee) tot aan turkse lekkernijen. Stijn heeft nog wel wat dingetjes geproefd maar een stukje taart, knakworsten en mama dr pannenkoeken waren toch wel favoriet. Bas is gezellig met ons meegegaan en heeft lekker gespeeld en goed meegegeten.
    Zag alleen w op t mededelingenbord dat er naast de waterpokken (die wij hebben overleefd) ook hoofdluis is. Morgen dus maar even preventieve hoofdluis shampoo halen en alle haren wassen. Bij mark zijn we snel klaar :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, Mark hoeft niet bang te zijn voor hoofdluis. :p
    Hoop niet dat jij of Stijn het krijgt, altijd zo'n gedoe met dat gekam en alles wassen en zo...:(
    Heb je nog mazzel dat jullie geen lange haren hebben, anders was het helemaal drama.
    Klinkt als een gezellige avond. Leuk dat iedereen wat maakte.
    Ik kan de bank misschien ook wel op FB weggeefhoekje van deze omgeving zetten. Als je aan je mams de site wil vragen, heel graag, zet ik 'm daar ook nog op.
    Even zoeken naar geschikte foto's, want hij staat ingepakt in zeil onder 't afdak.:p

@hier, vandaag weer de eerste voetbaltraining na de winterstop gehad. Pfff...viel niet mee. :p Conditie is in die paar weken toch echt achteruit gegaan. Zal morgen wel spierpijn hebben.
    Gelukkig deden we geen partijtje, want dat doe ik nu liever niet mee (kan me niet voorstellen dat het goed is als ik vol een bal ik m'n buik zou krijgen;)). Verder veel schoongemaakt in huis en boodschappen gedaan met Amy. Ze kan erg dwars zijn de laatste tijd, maar dat zal ook wel weer een fase zijn.
    Ik duik zo m'n bedje in. Slaap lekker meiden! xxx

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik zal t ff vragen voor je suus. Lijkt mij idd niet slim om een bal in je buik te krijgen nu. Misschien ook een verminderde conditie omdat je in je 1e trimester zit? Vaak ben je dan ook wat vermoeider he.

Ik ga zo ook lekker mn bedje opzoeken. Mag t weekend weer werken.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Kippie, ik breng 'm vanmiddag toch naar de stort. Heb 't er met Mark over gehad en er zitten echt vlekken in van frisdrank die er niet meer uitgaan. Denk niet dat iemand 'm dan wil, zelfs niet als ik 'm gratis aanbied. Dus....weg ermee! :p
    Hmm...misschien idd ook wat vermoeidheid inderdaad. Combinatie van dat met een conditie die toch in 3 weken tijd echt achteruit is gegaan. Pff....ging het opbouwen ervan maar net zo snel als 't achteruit gaat als je ff niks doet.;)
    Werkse!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

Was van plan om vrijdag nog even te komen buurten maar helaas niet aan toegekomen :) ben vrijdagochtend met de duo wagen met de bus naar het dorp gegaan. Was erg leuk alleen Jos wilde niet meer uit de bus dus zette het op een brullen :$

Op de terugweg had ik Bas zijn stoel in ligstand gezet maar toen lag blijkbaar het zwaartepunt verkeerd (boodschappen hingen eraan) en toen de bus optrok kuukelde Bas zo met wagen en al achterover :$:$:$ mama geschrokken maar Bas had nergens last van, sliep gewoon verder :(

Vrijdag heeft ml een peuterbed voor Jos opgehaald, had ik gekocht via MP. Gisteren opgezet, smiddags viel hij er uit :( en wilde hij niet meer verder slapen er in dus weer in oude bed. Savonds ging het goed, heb hem de hele nacht niet meer gehoord en om 8 uur riep hij dat hij er uit wilde.

Ook nu ligt hij er lekker in te slapen :D mn jongen wordt groot! ;)

@kib, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :D goed dat Mark de knoop heeft doorgehakt. Wel erg dat ze heb niet eerder hadden ingelicht. Snap wel dat hij wil weten als ze overleden is en inderdaad hopen dat hij geen spijt krijgt van zijn keuze.

Klinkt weer alsof je gezellige dagen achter de rug hebt met de dierentuin en de receptie op het kdv! wel balen van de hoofdluis :( gelukkig heeft Mark er geen last van :D

@masu, whahahahaha ik moet toch wel even erg om de reactie van Mark lachen hoor toen de bank eenmaal op zn plek stond. Bewijst wel weer dat wij vrouwen het eigenlijk toch altijd het beste weten he :p:p

En heb je spierpijn? inderdaad uitkijken voor de bal alhoewel kleintje erg goed beschermd zit hoor maar alleen al voor je eigen gevoel is het niet prettig. Snel gaat je conditie dan achteruit he na een paar weken niks doen :( gewoon lekker rustig aan spelen, voluit komt wel weer als de kleine geboren is!

Hier verder weinig te vertellen, fijn weekend nog meiden!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    even nog het bed spammen :D

Bijgevoegde bestanden:

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #3311 Kibbeling, 12 jan 2014
    Laatst bewerkt: 12 jan 2014
    Masu toch maar de bank naar de stort. Ach joh zolang hij maar bij jullie weg is. Die conditie die weet wat idd. Hopelijk ben je snel weer in vorm.

Sens wat een stoer bedje! Jos worst ook al een echte grote kerel! En arme basje zo maar om kukelen met wagen en al. Gelukkig kreeg hij er niks van mee.
    Mark is de enige die op zo'n moment dan gezegend is ja zonder haren ;)

Hier moest ik t weekend weer werken. Vandaag hadden we nieuwjaarslunch met de clienten en fam. Het was super gezellig. We hadden met elkaar hapjes gemaakt en bijna alles is op gegaan. Ik had nog een taartje gemaakt en daar is met smaak van gegeten. We zijn alleen nog aan t bedenken wat we vanavond gaan eten. Ik zit ook nog een beetje vol van alles en mark had ook vanmiddag veel gegeten. Zal dus wat kleins en simpels worden. Morgen weer in t gareel.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, wat een lieve spam!!! :D Gaaf dat Jos nu ook een peuterbed heeft en wat fijn dat hij het zo goed doet! Wat ben je dan trots he!
    Kan me voorstellen dat je je rot schrok toen Bas achterover kiepte met de wagen. :$ Gelukkig had ie er zelf niks van gemerkt. Tja...die mannen....uiteindelijk geven ze toch maar toe dat we gelijk hadden he. :p
    Ik had het aan de gyn gevraagd van het voetballen en zij gaf aan dat de baby inderdaad tot 12 weken wel goed beschermd zat, maar ze zei ook dat een bal in je buik nooit goed was en dat het behoorlijk hard kon gaan. Garantie dat het geen kwaad kon wilde ze me niet geven en ze zei dat het verstandiger was partijtje e.d. niet mee te doen. Dan volg ik dat advies uiteraard op he. :)

@kib, wat een mooi taartje weer en wat hadden jullie lekkere hapjes zo te zien. Weten jullie al wat het wordt vanavond?
    Wij aardappels, groente, vlees. Altijd lekker als je 't mij vraagt. :D

@hier, gisterenavond feestje gehad, wat erg gezellig was. Amy sliep vanmorgen uit tot 9.10 uur, dus dat kwam goed uit. Verder vandaag rustig aan gedaan. 's Middags ff naar schoonouders geweest en daar zijn we net van terug. Morgen weer een drukke werkweek, bah!
    Gelukkig ook nog wat leuks (hoop ik), want mag morgen weer naar de gyn. :)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik zou dan ook zeker naar de gyn luisteren en t advies opvolgen. Ohhh spannend morgen weer naar de gyn. Krijg je weer een echo?
    Er was op werk zeker veel lekkers. Het is vanavond een simpele tosti geworden. Smaakte nog goed ook.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oeh tosti, lekker! Ik houd ervan! :D
    Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik weer een echo krijg. Was met de zwangerschap van Amy wel telkens het geval. Toch weer spannend.. :p

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Das heel spannend masu! Ik zal voor je duimen dat je weer een mooie echo hebt ;)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier inmiddels weer een goede echo gehad. Toch weer een geruststelling. Ze kwam uit op 8 weken 3 dagen nu.
    Zal zo even een fototje toevoegen.

Bij deze:

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, wat een ontzettend mooi taartje is het geworden! de hapjes zien er lekker uit :D gaat het nog goed met afvallen? als ik je zo hoor wel!

@masu, wat een dotje!! :D gelukkig weer een goede echo, fijn meis! inderdaad goed naar de gyn luisteren hoor wat betreft het sporten enzo. Wat kan Amy toch heerlijk uitslapen, heerlijk! lekker van genieten :cool:

@hier, drukke werkdag weer overleefd ;) met Jos en Bas is het goed gegaan op het kdv. Jos had wel erg weinig geslapen dus was helemaal stuk, vannacht was hij ook al 2 keer wakker. Dus dat is helaas nog niet verbeterd met het nieuwe bedje. Ach zal wel weer een fase zijn :p

Ik ga er op tijd in want morgen gaat de wekker weer vroeg, welterusten alvast meiden!

x

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden, even een kort berichtje van mij!
    Inmiddels weer in werkweek 2;)

Masu, wat fijn weer een goede echo... En dit wondertje is al net zo knap als zijn/haar grote zus:D

Ml heeft de buikgriep sinds vrijdagnacht, Vince ook niet fit:(...dus drukdruk...
    Katie verkouden, maar verder gaat het erg goed!
    En trots op Vince die zoo goed als zindelijk is, kanjer!!!

Ben wel afgelopen week 1,3 kilo kwijt geraakt!

Denk aan jullie! Xxxxx

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een mooie echo! Dat wordt vast zo'n moppie als amy!

Sens balen dat jos zo kort geslapen heeft op t kdv. Ik hoop dat hij dan vannacht lekker doorslaapt (en bas ook!)
    Het afvallen gaat op zich nog wel aardig. Volgens de app waar ik mn gewicht op bijhoudt moet ik op 8 feb 75 kg wegen. We gaan zien of t gaat uitkomen.
    Dank je voor t compliment over de taart. Het waren idd lekkere hapjes allemaal.

Stamp ohnee allemaal ziek thuis! Wat goed dat vince al zo goed als zindelijk is. Ik hoop dat iedereen snel opknapt en jullie weer rust hebben.

Hier druk aan t werk en daarbij bezig met stijn en zindelijk worden. Thuis laten we hem regelmatig plassen op wc en dat gaat heel goed. Vanmorgen wilde hij een luierbroekje aan naar t kdv en hij zei daar ook veel te gaan plassen op de wc. Dus gedaan. Hij heeft daar 1 plasje op de wc gedaan dus heeft hij uiteindelijk weer een luier om gekregen. De juf had tegen mark gezegd dat we hem niet moeten dwingen want dan werkt t averechts. Nou geloof me dat je hem niet kan dwingen! Als hij er geen zin in heeft dan doen we t ook niet. Hij heeft ten slotte ook in zijn eigen tempo leren lopen enzo ;)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@stamp, oh je balen van de ziekenboeg :( hoop dat iedereen snel weer opknapt! en wat goed dat Vince zo goed als zindelijk is en dat jij vorige week 1.3 kg kwijt was. Super hoor!

@kib, keurig hoor dat het zo goed gaat met afvallen! en 8 februari is al dichtbij :D goed dat je met Stijn ook al aan het oefenen bent met zindelijk worden, inderdaad elk ukje op het zelfde tempo.

@hier, 2e werkdag weer overleefd pfff ben nu wel erg moe. Net gekookt, alles weer opgeruimd en de kids gebadderd. Ml kwam pas laat thuis helaas dus ben nu wel gesloopt.

Morgen met Jos naar het cb voor controle van zijn spraak, inmiddels gaat dat super dus verwacht geen gekke dingen.

Verder hebben ze het allebei goed gedaan op het kdv vandaag, Jos helemaal trots want hij had apiebrood gegeten :(:( is dus cocosbrood :D

Bas kwijlt vreselijk :$ zie vanalles in zn mond maar volgens mij toch nog niks echt door dus ben benieuwd wanneer meneer toch echt zn eerste tand krijgt.

Ik zeg fijne avond meiden!
    x

Deel Deze Pagina