@stamp, wat lief!! Dank voor je reactie! Sneu dat jullie allemaal ziek zijn. Hopelijk inmiddels wat beter? Wat knap van Vince zeg! Zo zie je maar; het komt wanneer het komt. @sens, ook al zo'n lieve reactie, thanx! Haha, wat schattig, apiebrood. Gelukkig ben je morgen een dagje vrij. Ik doe gezellig met je mee (en ben net zo blij denk ik ). @kib, hmm...dat klinkt niet zo heel vriendelijk dat jullie 'm niet moeten dwingen. Of was het niet zo gezegd? Natuurlijk dwingen jullie 'm niet. Zoals ik al zei bij stamp; het komt wanneer 't komt. Onze ukjes laten zich sowieso niet dwingen, haha. Ieder plasje op de wc/potje is er eentje en kei knap! @hier, drukke werkdag gehad. Ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb. Komt een vriendin op de thee en zij wil zelf heel graag zwanger worden (maar moet eerst aan haar epilepsie geopereerd worden). Iedere keer als iemand uit onze vriendengroep een zwangerschap aankondigde had ze het daar heel moeilijk mee. Ik wil haar -hoe moeilijk ik het ook vind- morgen vertellen dat ik zwanger ben, zodat ze voorbereid is als ik het straks over 2 of 3 weken aan de rest vertel. Hoop dat het niet te hard aankomt voor haar. Morgenavond gaan we kienen met 7 meiden van ons voetbalelftal. We organiseren een kienavond in maart om geld op te halen voor ons team. Waar we morgen gaan kienen (tussen de oudjes) lenen we de spullen en proberen we natuurlijk wat oudjes te charteren om ook bij ons te komen kienen. Ik ben benieuwd! Er is schijnbaar ook een varken te winnen (een echte hele, maar wel dood). Nou, die hoef ik dus niet!
He lieffies! Sens zal toch wel meevallen op cb vandaag? Wat ik van je hoor is dat jos lekker aan t kletsen is ondertussen. Stijn kletst zoveel dat hij vorige keer de vraag kreeg hoe oud hij was? Nog meneer geen zorgen hij is nog maar 2!! Hahaha jos die aapiesbrood op heeft. Ik zou dan ook ff na moeten denken. Ach die Bas met zn gekwijl. Best kans dat er straks ineens een zwik tandjes door is. Ik hoop dat hij er zelf niet al teveel last van heeft. Masu ze had t wel zo gezegd. Mams was er ook nog over begonnen want die was mee ophalen. Mams zei al ze hebben er dan ook meer werk aan he? Ik dacht laat t lekker gaan. Hij doet t toch pas als hij zelf wil en echt niet eerder. Onze ukken zijn idd niet te dwingen! Oh spannend vanmiddag met je vriendin. Snap dat je het moeilijk vind om te vertellen zeker omdat zij t zo graag wil. Ik denk wel dat ze t zal waarderen dat je t haar eerder vertelt. Wat is kienen trouwens? Het zegt me helemaal niets namelijk.... Hier hard aan het werk. Nog 2 avonddiensten te gaan en dan eindelijk 3 vrij. Was wel heel lief want collega belde me gisteren op en die zei ik kom donderdagaaf eerder dan kan jij wat eerder weg omdat ik dan op werkdag 6 zit. Vond ik wel heel lief. Stijn gaat lekker en blijft maar kletsen en zingen. We zitten momenteel even in een gezellige fase waar ik erg van geniet omdat ik nooit weet wanneer dat over is!
Hey meiden! @masu, lekker jij ook al een dagje vrij! wat moeilijk zeg om het tegen je vriendin te moeten vertellen.. hoop dat het mee gevallen is. Haha kienen nou hier had ik dus ook geen flauw idee, maar bingo ken ik wel hoor @kib, ja is meegevallen hoor bij het cb. Zie kopje @hier pff wat een lange werkweek heb je zeg wel lief van je collega dat ze eerder komt omdat jij dan met je 6e dag bezig bent! fijn dat Stijn in zo'n gezellige fase is, is dan echt genieten! hoop dat het voorlopig zo blijft. @hier, vannacht lekker geslapen. Moest 1 x naar Jos voor een knuffel en daarna heb ik hem wakker gemaakt om 8.15 uur omdat we op tijd bij het CB moesten zijn. Spraak was goed, wel buigt zijn lijn wat af. Hij zat altijd op de 0 lijn maar de laatste keer was hij al wat gezakt, inmiddels zit zijn lengte op -1 en zijn gewicht tussen -1 en -2. Ze maakte zich geen zorgen maar ging wel overleggen met de arts. Verder dus weer helemaal goed gekeurd en terugkomen met 3 jaar dan weer kijken wat zn lijntje doet. Verder de benedenboel weer gesopt, gestofzogen en gedweild en boven gestofzogen. Wilde Jos zijn oude bed nog uit elkaar halen maar ging niet lukken kon gereedschap niet vinden Nu lekker op de bank met een goeie nieuwe serie The Blacklist, weet niet of iemand hem kijkt maar vind hem echt steengoed. Heeeeerlijk! ukkies op bed en bakkie thee erbij Vanavond een makkie met koken had nog nasi in de vriezer dus dat gaan we lekker opbakken. Meiden, fijne dag! x
Ahhhh masu bingo dat ken ik wel Nog wat gewonnen? Sens fijn dat jos zijn spraak goed is. Qua groei ben jij ook niet zo groot dus dat zal jos wel van jou hebben. Ik ben dan wel benieuwd met 3 jaar wat hij doet. En lekker hoor een makkie met koken. Wij hadden gisteren ook nasi (moest ik wel maken) Hier vandaag mn laatste avonddienst voor de deur. Hoop dat mn dag beter gaat als gisteren. Echt alles ging mis gisteren. Ik heb het nu alleen ijskoud en ben onwijs moe. Ik had bedacht vandaag te stofzuigen in huis maar vrees dat t morgen gaat worden. Ik ga lekker op de bank hangen onder mn dekentje met tv aan. Al dat laat naar bed en vroeg weer wakker nekken me voor nu ff. Gelukkig straks 3 dagen vrij. Al gaan stijn en ik zaterdag met mark mee naar de hobbybeurs.
@kib, jazeker, 25 euries! Hoppa!! Hmm...klinkt wel vermoeiend hoor, op de hobbybeurs rondslenteren. Hopelijk kun je morgen een beetje bijtanken, kan me voorstellen dat je kei moe bent. Nog ff doorbijten, bijna afgewerkt. @sens, super dat Jos weer is goedgekeurd. Ook goed dat ze zijn groei in de gaten houden natuurlijk. Zoals kib zegt; jij bent ook niet de grootste, dus wellicht heeft hij dat gewoon van jou. We zullen zien als ie in juni terug mag komen. Ik ken die serie niet, waar gaat ie over? @hier, dus gezellig gekiend. We waren echt veruit de jongsten ...de rest was allemaal 75+. Ik zat langs een vrouwtje van 84. Ze vertelde dat ze al 25 jaar kiende daar. Ze hield gewoon 2 van die megakaarten bij! Ter vergelijking; ik had er 1 en moest echt al ontzettend goed opletten, want ze roepen die nummers kei snel af (en ook maar 1x...). Uiteindelijk dus toch 25 euries gewonnen, woehoe! Vind ik wel grappig, want normaal win ik echt nooit iets. Het werd alleen wel laat, was pas rond 23 uur weg daar...en ik was dus echt kapot. Vanmorgen was ik zelfs misselijk (waarschijnlijk omdat ik nog zo moe was), dus vandaag maar op tijd naar bed. Met vriendin was gistermiddag ook gezellig. Ik heb het verteld en ze nam het heel goed op. Ze was blij voor ons en gaf aan het heel fijn te vinden dat ik het haar eerst apart heb verteld. Dat viel dus 100% mee. Nu godzijdank weekend, wat een week was dit weer. Zaterdagavond zijn manlief en ik 10 jaar samen dus dan gaan we lekker uit eten samen.
Hey meiden! @kib, wat balen dat je zo'n rotdienst had. Hoop toch dat je dienst van vandaag beter is gegaan. Lekker hoor een dagje even niks en lekker op de bank, de accu is natuurlijk ook een keer leeg he. Maar je zou geen kib heten als je ook druk bent op je vrije dagen dus ben benieuwd of het bij de hobbybeurs blijft @masu, jeeeeeeeeeeeuj! 25 euries gewonnen geweldig dat jullie veruit de jongste waren, wel gaaf dat dat oude mevrouwtje daar ook al zo lang meespeelde gelukkig heb je weekend, lekker rustig aan doen. Leuk hoor uiteten samen omdat jullie zo lang bij elkaar zijn! alvast gefeliciteerd met jullie jubileum. The Blacklist, nou een crimineel van de 10 most wanted lijst geeft zichzelf aan. Hij wil maar met 1 persoon spreken en met haar wil hij samenwerken om andere topcriminelen op te pakken. Nou ja das een beetje kort maar kan het niet zo goed vertellen, het is gewoon een topserie dus kijken maandag om 20.30 uur RTL4 @Hier, dagje werken weer overleefd. Was druk dus ben nu wel helemaal gaar, gelukkig ging de dag hierdoor wel snel. Bij thuiskomst Bas erg huilerig (weinig geslapen) en Jos ook wat hangerig dus eten koken was een uitdaging maar het is gelukt, inmiddels hang ik gedoucht en al op de bank. Ik zeg fijne avond nog meiden! x
Goeiemorgen! Masu mark staat met de hobbyclub op de beurs dus kan mezelf in een stoel planten en lekker mensen kijken Ik zal ook nog wel een rondje lopen hoor. Goed bezig tussen al die oudjes en dan ook nog 25 euries scoren! Hopelijk ben je een beetje bijgetankt. Misschien ga je nu ook wat meer kwaaltjes krijgen. Je zit wel in die periode al hoop ik serieus voor je dat je er niet zoveel last van zal hebben als dat ik met stijn had. Sensje mijn accu was idd leeg aan t gaan. Mijn laatste dienst was hectisch. We kregen een mogelijk nieuwe client op visite. Bleef ook mee eten. En collega had voor vandaag het verkeerde vlees gekocht ipv runderlapje had ze sudderlappen. Dus die ging ik klaar maken en toen ging t voorbrandalarm piepen dus snel de boel opengegooid en toen stond er ook nog iemand aan de deur.... dus ja alles kwam tegelijk! Gelukkig kwam mn collega me om 21 uur aflossen. Ik ben dan ook net na 22 uur gaan slapen. Heerlijk!!! The blacklist klinkt wel goed. Misschien ook maar gaan kijken. Wel heb ik gisteren Heer en meester terug gekeken. Ook wel grappig. Nu lekker weekend!! Vanmorgen ga ik met zwager, Bas en Stijn naar bungelland. F lekker spelen. Verder nog geen grote plannen en dat blijft zo!
Goeiemorgen lieve moppies van me! Ik kan oprecht zeggen dat het een goede morgen is, want Amy en ik hebben allebei uitgeslapen tot 10.15 uur. Heeeeerlijk! @kib, ah zo, dan is het wel relaxt op de beurs ja. Mensen kijken is altijd leuk; doe ik ook altijd graag vanaf een terrasje. Misschien dat de kwaaltjes nog komen, maar tot nu toe *klopt af* mag ik niet klagen. Bij Amy ook nooit misselijk geweest en nu dus alleen als ik moe ben en dan over m'n grens heen ga. Note to self: nie meer doen dus! Verder alleen behoorlijk pijn aan m'n borsten. Als ik geen bh aan heb en ik niet lig dan is het echt killing. En soms moe, maar that's it! @sens, die serie klinkt wel leuk; misschien moet ik 'm toch eens gaan kijken dan. Zijn het losse afleveringen of een doorlopend verhaal. Waarschijnlijk dat laatste of niet? Is het wel te doen om er nu in te vallen dan denk je? Wat ben je toch een supermama; eten maken terwijl je hangukjes hebt! Chapeau! @hier, vandaag weinig op de planning. Vanmiddag ff naar de apotheek om nieuwe spuiten te halen (heb er alweer bijna 2 pakjes doorheen gejast) en nog ff langs de C&A want ons mam moet werken. En vanavond weer voetbaltraining.
Hoi! Ik leef ook nog... Nouja half Kib, jeetje balen zijn dat van die werkdagen waarop alles mis gaat Gelukkig drie dagen vrij en even bijtanken. Veel plz op de beurs... Masu, vind je wel stoer dat je nog blijft trainen... Zou zelf best beetje bang zijn voor de bal denk ik... En wat heeft Amy heerlijk uitgeslapen!!!! Helaas gebeurt dat hier niet meer... Trainse vanavond. En alvast gefeliciteerd met jullie 10 jaar en eetse morgen! X Sens, wat fijn dat Jos weer goed gekeurd is... En ach.. De 1 is groot en de ander klein... Komt vast goed Wij willen ook de The Blacklist kijken, hebben de eerste afleveringen opgenomen. Kijk je ook Broadchurch? Ook zon goede serie... Hier weer gesloopt... Moet er nog echt inkomen merk ik. Had deze week ook vroeg (7 uur beginnen)!!! Vince heeft echt geen luier meer om, dus hartstikke trots... Katie doet het ook erg goed... En ze wilt steeds meer... Probeert zich nu met haar voetje af te zetten om te rollen! Hartstikke goed natuurlijk. Maar wil zo graag dat ze nog lekker even baby blijft.. Morgen waarschijnlijk lekker met zijn 3en gourmetten... Even gezellig! Aan ml zal ik verder weinig hebben, die heeft zijn ps4 binnen Xxxx
Goeiemiddag meiden! @kib, wat lief dat je collega je eerder kwam aflossen gister! zo te horen was het weer lekker hectisch gelukkig nu lekker even weekend! wat gezellig dat je naar de binnenspeeltuin bent geweest, hebben de jongens weer genoten? @masu, die serie zijn allemaal losse afleveringen, elke aflevering staat voor 1 zware crimineel. De rode draad is dat hij iets weet van de vrouwelijke agent (elisabeth) waar hij alleen mee wil praten en dat Elisabeth, vervalsde paspoorten, geld en een wapen van haar man heeft gevonden in haar huis waar ze dus niks van af weet. Wat heerlijk dat Amy zo uitgeslapen heeft zeg zo lang heeft Jos echt nog nooit geslapen en die kan er wat van al zeg ik het zelf hahaha Balen dat je borsten zo'n zeer doen gelukkig heb je verder niet veel kwaaltjes, hoop dat het zo blijft! @stamp, toch zwaar he om weer aan het werk te zijn. Herken het wel hoor, maar nu zijn we 3 maanden verder en gaat het een stuk beter hoor. Goed hoor dat Vince helemaal geen luier meer draagt!! fijn dat Katie het verder ook goed doet, ja meis kleine kindjes worden groot.. weet er alles van gezellig gourmetten, veel plezier en eet smakelijk! @hier, lekker geslapen vannacht. Moest er 1 x uit voor Jos maar dat was maar even een kusje geven en toen sliep hij weer verder. Om kwart voor 8 werd Bas wakker en om kwart over 8 Jos, niks mis mee dus. Vanmorgen boodschapjes gedaan, en even huisje gestofzogen. Verder lekker niks, ja torens bouwen van duplo Morgen weer wegen, heb volgens mij mn eisprong en vorige keer dat die op het moment van wegen was leverde dat me 1 kg in de plus op. Hoop toch niet dat dat nu weer zo is.. heb wel een goed lijnweek gehad dus hoop dat het ook beloond word, dus duimen maar meiden Fijne dag nog meiden! x
Hoi meiden, Allemaal een fijn weekend tot nu toe? @masu, gefeliciteerd met jullie jubileum! Lekker uiteten geweest? @kib, hoe was het op de hobbybeurs vandaag? @stamp, gezellig gegourmet? @hier, gezellige, leuke maar toch drukke dag gehad. Vanmorgen ff naar de speeltuin gewandeld. Daarna Bas op bed voor een tukkie en Jos en ik hebben toen cupcakes gemaakt was erg leuk om te doen. Vanmiddag op verjaardag maar was erg druk dus niet zo lang gebleven. Morgen nog een high tea als babyshower voor mn schoonzus en dan zit het weekend er alweer op. Gaat zo snel Zal nog ff de cupcakes spammen en stoere Bas Welterusten lieffies Xx
Oh wauw sens, wat een gave spam!!! Samen is inderdaad super schattig. De cupcakes zien er mooi en lekker uit. Jammer dat het zo druk was op de verjaardag. Heel veel plezier morgen met de high tea! @stamp, lekker gegourmet? Ik zie nu ook zo'n plaatje voor me met jou helemaal alleen op de bank en je man achter de ps! Wat super knap van Vince. Is ineens wel heel snel gegaan he. Fijn dat je kids het allebei zo goed doen. Kan me voorstellen dat het allemaal heel vermoeiend is. Ik denk dat sens wel gelijk heeft; het heeft even tijd nodig om er weer in te groeien en in het ritme te komen. @hier, ik zit echt bomvol....pfff.... We hebben super lekker gegeten, maar veeeeeeel. Amy wilde niet slapen bij ons pap en mam dus was nog beneden toen we om half 9 daar aan kwamen. Ze lag uiteindelijk rond half 10 hier thuis op bed. Morgen houd ik een rustig dagje. Wel ff naar het voetbal om naar de wedstrijd van m'n team te kijken, verder niks op de planning. Alvast weltrusten! xxx
Goeiemorgen! @masu, hihi te veel gegeten dus gisteren dan was het vast heel lekker! Lekker hoor een relax dagje houden doe je goed! @hier, lekker geslapen. Om 6.30 uur Bas even speen gegeven en daarna nog geslapen tot 8 uur toen werd Jos wakker. Daarna volgde Bas ook en is ml eruit gegaan. Ik kan alleen niet meer slapen :x ga er zo ook maar uit dus. Fijne dag meiden X
He lieve schatten, Ff denken hoor want had een deel al eerder gelezen maar niet gereageerd erop nog. Stamp ohjee ml een ps....daar gaan je gezellige avonden hoe was t gourmetten? Masu nog gefeliciteerd met jullie jubileum. Zo te lezen heb je lekker en vooral veel gegeten. Wat heeft amy t volgehouden gisteren met wakker blijven. Heeft t team vandaag gewonnen? Sens wat een lieve spam. Die van samen in t bed is echt super lief *smelt* En waren je cupcakes goed gelukt qua smaak? Ze zien er wel lekker uit. Balen vd drukte op de verjaardag. Wat leuk een babyshower. Was t gezellig? Hier gisteren een drukke maar gezellige dag op de beurs gehad. Stijn heeft ook nog gevaren en mama heeft lekker gekletst en nog ff rondje gelopen daar. Ik heb nog wat dingetjes voor de taartmakerij gekocht. Na de beurs lekker makkelijk bij mams gegeten. Vandaag hebben we een rustig dagje. Mark is wel naar de beurs toe gegaan. Stijn en ik zijn lekker thuis gebleven. Wel alle was weggewassen en ff grondig gestofzuigd dat was hard nodig!! Ook zijn de bedden weer schoon dus het huis is weer klaar voor een nieuwe werkweek. nog f spam van gisteren. Stijn had een klein gebakje van clublid gehad. En uiteraard als hij aan het varen is met zijn eigen boot.
Sorry voor de gedraaide en op zijn kop foto. Heb ze vanaf foon geupload. Stijn wilde helpen stofzuigen dus mocht hij zijn eigen kamer doen. Stijn lekker lui op de bank onder een dekentje film kijken.
hey meiden! @kib, wat een leuke spam! klinkt als een gezellig weekend! gelukkig ook nog een rustig dagje gehouden @hier, werkdagen weer overleefd. Nou ja de eerste 2 er is bekend gemaakt dat er weer gesneden gaat worden in de aan.vull.ende v.oor.waar.den heeft voor mij weinig gevolgen maar voor mijn directe collegas wel, kan wel op lopen toch een achteruitgang van 90 - 100 euro dus het hek was even van de dam. Vanmiddag met college presentatie gegeven voor ons nieuwe project en aansluitend een nieuwjaarsborrel. Dit alles in Adam dus was pas rond 19.00 uur thuis. Snel een tosti weggewerkt en daarna met de jongens gaan douchen. Nu zit ik half te slapen op de bank dus ga zo mijn bedje opzoeken. Morgen gelukkig een rustig dagje met mijn mooie mannetjes Wens jullie een fijne avond meiden en weltersten alvast! x
Sensje was zeker een gezellig weekend. Vooral die zondag was zekers genieten!! Gewoon lekker heel de dag in pyjama gelopen en niks moest en veel kon Jeetje heftig op je werk voor sommige collega's. Gelukkig heeft t voor jou geen gevolgen. Was je nieuwjaarsborrel wel gezellig? Geniet morgen van je mooie mannen! Hier alweer 2 dagen werken erop zitten. Morgen ook weer vroeg op en dan bij zus laatste muurtje van bas zijn kamertje behangen. Vandaag uit werk snel naar kleine man gereden. Niet dat hij tijd voor mama had ..... hij was veels te druk. In de middag tim van school gehaald, die veel aan t hoesten was en dus ook niet helemaal fit was. Wel hebben we gezellig cakejes gemaakt en samen met alle ukken versierd. Vooral tussendoor snoepen was favoriet bij de kids We hebben met zijn allen bij zus gegeten. Mams had stamppot boerenkool en hutspot gemaakt. Stijn heeft zitten eten als een kleine bouwvakker vd boerenkool! Nu moe op de bank met een filmpje aan.