Goeiemorgen! @Kib; Toch niks meer gedaan thuis, balen want nu moet je het alsnog een andere keer doen. Werkse weer deze morgen! @Masu; Wat erg dat het niet goed gaat met Lauren, klinkt behoorlijk heftig zo. Hoop dat ze er toch nog zo goed mogelijk doorheen komt. Sterkte... @Sens; Fijn dat je zus en zwager vandaag op willen passen! Werkse vandaag! Hier goed geslapen, Kian slaapt nog. Voor vandaag weer weinig plannen, ben benieuwd of ik nog wat van de makelaar hoor.
Zwaai meiden, Ben gewoon zo druk dat ik niet aan het forum toe kom.. Gisteren met Yara voor controle bij de kinderarts geweest 81 cm en 9730 gram. Hoeven niet meer terug te komen!! Gaat nu zo goed. Dame vraagt op dit moment heel veel mama aandacht. Huilt voor haar doende veel en hangt aan me been. Klimt overal op en trekt aan alle snoeren.. Duidelijk haar grenzen aan het opzoeken.
Goeiemorgen moppies!! @mlien, *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim* hoop ook zo dat je wat hoort vandaag!!! @sens, dank je voor je knuffel! Fijn dat je zus en zwager op wilden passen. Hoe gaat het met de krentenbaard van Jos? @mamalijn, fijn dat het zo goed gaat met Yara dat je niet terug hoeft naar de kinderarts. Heb je nog veel verkocht op de rommelmarkt? @hier, om 12 uur weer beginnen met werken en het is retedruk en er speelt heel veel binnen 't bedrijf. Veel overleg dus, maar ik bijt er me wel in vast. Amy heeft lekker geslapen en ik hoorde haar rond kwart over 8 roepen. Ze is nu net met ons mam mee. Gisteren heeft manlief aangegeven dat we Amy graag een extra dag naar het kdv willen doen, omdat ze het daar zo ontzettend naar haar zin heeft en wij het goed vinden dat ze op de leeftijd die ze nu heeft veel in aanraking komt met andere kindjes. Schoonma juichte dit toe tot manlief vertelde dat we dat dan op maandag wilden doen.... Ze vond het heel erg (en dat vind ik ook echt weer heel erg) en belde die avond ook nog op. Ze gaf toen aan dat ze vond dat wij het haar niet gunden, maar als dat het geval was waren we er sowieso niet aan begonnen en hadden we voor de makkelijke weg gekozen (gewoon 2 dagen kdv). We hebben aangegeven dat we open staan om samen naar een oplossing te zoeken die voor hen ook acceptabel is. Manlief heeft al voorgesteld op 1x in de zoveel weken de zaterdagmiddag te doen of zo. Dat we haar dan brengen en halen. Hier reageerde ze niet echt op. We laten het nu even bezinken en dan nemen we komend weekend weer contact op als we no niets hebben gehoord. Het is een lastige situatie, maar er zijn in het verleden dingen gebeurd waardoor er nooit echt een band opgebouwd is. Het kost me gewoon teveel kruim om mijn dierbaarste bezit aan hen toe te vertrouwen....daar voel ik me gewoon niet goed bij en gelukkig begrijpt manlief dat. Lastig hoor! Zo, ik ga aan 't werk. Fijne dag!
mlien, hoop dat je vandaag iets hoort van de makelaar en wie weet vinden ze het een goed bod om over na te denken. senso, fijn dat je zus wilde oppassen en hopelijk de krentenbaard snel weg. mamalijntje, maakt niet uit dat je er weinig bent kindjes gaan voor! gelukkig hoef je niet meer terug naar de kinderarts. yara heeft een mooie lengte en gewicht. kib, hopelijk heeft stijn goed geslapen bij je zus. lekker genieten straks van hem. masu, jeetje wat erg voor je nicht en wat erg voor het kleine meisje, net op de wereld en nu al vechten lekker druk weer vandaag, gelukkig bevalt je werkt goed. ik kan me voorstellen dat sma het niet leuk vind om te horen en ergens snap ik haar ook wel want eerder kon het wel miss dacht zij dat jullie het verleden hadden afgesloten. ik vind het pas belangrijk dat wesley met andere kindjes gaat spelen als hij naar de pz kan met 2 jaar wnat nu spelen ze tpch nog niet samen maar naast elkaar en vanaf 2 jaar gaan ze dat ontwikkelen stond in mijn boek hoor. vanmorgen naar de gyn geweest en kleine ligt mooi kwa groei. hij ligt met zijn hoofd naar beneden en kont omhoog en dan zijn benen en voet weer naar beneden erg apart haha. vannacht heel slecht geslapen omdat mijn bm steeds gespannen was en maar niet wilde ontspannen, had de hele avond al last van harde buiken vandaag gaat het wel weer. moet morgen urine wegbrengen om te testen op een blaasontsteking. als dat het niet is dan komt het door de kleine zo aan het trappen is en mijn bm daar gewoon sterkt op reageerd. we hebben het ook over de bevalling gehad en mijn angst en dromen dat het thuis ineens komt of in de auto ofzo en hij wil me best vanaf 38 weken inleiden mocht eerder er niks aan de hand zijn natuurlijk, ook raadde hij aan om miss met een psygoloog te praten maar twijfel daarover, heb niet het idee dat ik de bevalling niet verwerkt hebt maar meer gewoon een angst. wesley heeft ook liggen spoken en is vanaf 3uur tot 6uur steeds wakker geweest.
@sammie, als je er heel erg tegenop ziet is dat misschien een idee om toch te gaan praten. Of is het al oke voor je nu je weet dat je met 38 weken wordt ingeleid? En waar zit de angst precies? Ik snap schoonma ook wel, maar ik draai het liever om; mijn voorkeur ging uit naar kdv, maar ik heb dit een kans gegeven. Ik heb het nu meer dan een jaar aangekeken, maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dus moet ik gaan handelen. Verder merk ik dat Amy echt steeds meer gericht is op andere kindjes. Samen spelen is een groot woord, maar er is zeker interesse vanuit haar kant. Ook leren ze natuurlijk wel meer dan samen spelen op het kdv. De eetmomenten, rekening houden met elkaar, wachten op je beurt en ga zo maar door. Ik vind het in ieder geval positief als Amy meer in aanraking komt met andere kinderen. Zeker gezien het feit dat Amy natuurlijk enigskind zal blijven. @hier, de muis van m'n werklaptop reageert ineens niet meer....grr!!! Das echt minder, want m'n rapportages staan op die laptop en die heb ik morgen en overmorgen nodig....:x:x:x
masu, ik vind dat je moet doen wat je gevoel zegd en als dat het kdv is dan moet je dat en dan maar eens in de 2 weken op laten passen ofzo en als ze dat zelf niet wil dan is dat jammer, ze kunnen ook gewoon op visite komen om amy te zien toch. doen wij ook bij souders. de angst zit hem denk ik dat ik de weeen helemaal niet heftig vond en toen ze ineens echt pijn deden waren het persweeen, ben gewoon bang dat ik de weeen nu weer niet goed voel en dat het dan te laat is als mijn vliezen breken en dan het kind hier komt zonder hulp enzo. de gyn nam me gelukkig erg serieus en dat is fijn. balen van je werk laptop!
@sammie, je had ook een snelle bevalling, dus kan me je angst wel voorstellen, zeker omdat het meestal met een tweede nog sneller gaat. Ik zou gewoon bellen zodra je iets voelt en idd inleiden bij 38 weken. Wellicht is een gesprek toch niet zo'n gek idee of staat het idee je echt niet aan? Het is echt een gevoel; het betekent inderdaad gewoon dat we samen tot een andere oplossing moeten komen die voor iedereen oke is. Das ff zoeken....als ze dat willen tenminste. Maar dan hebben wij het in ieder geval geprobeerd. @hier, een muis op m'n laptop aangesloten en die doet 't wel. Gelukkig kan ik dus gewoon bij m'n rapportages. *pfiew*
Hey meiden, @Masu, jeetje hoe is het nu met Lauren??? En idd zooo klein, net op de wereld en nu al zo hard moeten vechten... pffff heftig hoor.... Knuff... En tjah wat betreft kdv... wij wilden Vince 2dg naar het kdv... en hij is 1dag bij mijn moeder..zo vind ik het een ideale combi... en ik werk natuurlijk zelf op een kdv en ik vind 1dag kdv eigenlijk te weinig...omdat de kinderen vaak toch weer opnieuw moeten inkomen en wennen... en als ze er weer inzitten gaan ze weer naar huis... Ook vind ik het alleen maar super van jullie dat je smoeder een kans hebt gegeven...maar als het niet goed voelt moet je het niet doen!!! Kan me ook sma gevoelens indenken...maar dan zal ze idd moeten helpen met een oplossing!!! @Sammie, kan me je angst wel voorstellen meid!!!! Snap wel beetje wat je bedoelt namelijk!!! MAar fijn dat de gyn je serieus neemt! En de kleine ligt in een lekkere houding zeg...hahaha @Senso, hoe is het met jou en Jos??? @Kib, hoe is het met??? En met Stijn??? Druk aan het werk?? @Mlien, enenennenenenene hoe hebben ze gereageerd op jullie bod???? Wist trouwens niet eens dat jullie wilden verhuizen...maar heb af en toe ook een stukje overgeslagen.... @Bb, hoe is het met julllie??? Hier alles goed... lekker aan het werk!! Morgen nog een dagje..en dan weekend!!! Zaterdag gaan we een nachtje Scheveningen...we gaan 's avonds naar Wicked en optijd lekker heen dan ff shoppen op de boulevard en uit eten..dus voor het eerst met zijn 2tjes weer een nachtje weg... Met Vince gaat het ook goed...krijgt wel kiezen/tanden...dus flink aan het smeren.... Het is zo'n lekker ventje....... ... NOg geen ongi... ga donderdagtesten (of had ik dat al gezegd????)... Nu weer last van wit/doorzichtig slijm (sorry voor de ranzige details).. en last steekjes in mijn zij/onderbuik... Geen flauw idee maar geen symptomen dus denk dat ik niet zwanger ben maar dat mijn cyclus ff in de war is...
@stamp, wat omschrijf je het mooi!! Ja, zo is het precies wat betreft schoonma en 2 dagen kdv vind ik ook een mooi aantal. Ik heb gisteren nog een mail van mijn oom gehad, maar dat heb ik volgens mij al met jullie gedeeld. Hij houdt ons wel allemaal goed op de hoogte, wat erg fijn is, want we leven allemaal natuurlijk heel erg mee. Erg he, zo klein en dan al zo hard moeten vechten....ik vind 't ook zo erg!! Ben benieuwd wat de test donderdag zegt. Of je cyclus is heel erg in de war....of je bent zwanger. Ik hoop het laatste! Wat hebben jullie een gezellig weekend voor de boeg. Leuk hoor, naar Wicked!! @hier, jaaaa, barbie's baby kijken!! *ik ben echt diep gezonken*
Masu, ja had je verteld dat Lauren een handicap zal hebben alleen de ernst is nog de vraag!!! Ook voor ouders zwaar en heftig maar je vertelde dat ze zou sterk zijn de ouders...knap hoor!!!! En hier staat barbie's baby ook op, hahahaa... dus ik doe gezellig met je mee...
hey meiden! @mlien, nog wat van de makelaar gehoord? @mamalijntje, fijn meis dat het goed gaat met Yara en dat jullie niet meer terug hoeven naar de kinderarts. Dat is goed nieuws! @masu, moeilijke situatie met je smoe, maar als het voor jou niet goed voelt moet je je hart volgens. Vind dat wel dapper van je hoor. En idd maar even laten bezinken en het er dan nog maar eens met elkaar over hebben. Gelukkig kon je wel bij je rapportages! pfieuw! Met Jos zijn krentebaard gaat het goed hoor is zo goed als weg gelukkig! @sammie, kan me voorstellen dat het een beetje eng is aangezien Wesley er heel snel was. Gelukkig neem te gyn je serieus en wil hij je evt. inleiden met 38 weken. Fijn dat de kleine goed op schema lag met de groei! @stampertje, wat spannend dat je donderdag gaat testen! ga duimen dat het positief is! nog 1 dagje werken en dan weekend!!! hier gaat alles goed hoor meis, Jos heeft het druk met stappen en ik heb 2 van de 3 werkdagen er weer op zitten jeej! @barbies baby, hier ook voor het eerst. Lig helemaal in een deuk! @hier, lekker gewerkt. Jos heeft het vandaag ook hartstikke goed gedaan bij mijn zus en zwager. Ze vonden het hartstikke leuk en hebben zich uitstekend vermaakt met zijn drietjes
Sens, fijn te lezen dat je lekker hebt gewerkt...en wat leuk dat Jos een dagje bij je zus en zwager had..en dat ze een gezellige dag hebben gehad! Voor herhaling vatbaar dus... Hadden jullie ook last van tranen bij de geboorte van Angelina???
@stamp, jij ook barbie's baby! Ja....ik wilde het niet volgen, maar toen ik 1 aflevering had gekeken vond ik 't toch wel grappig....zelfs manlief kijkt mee! @sens, fijn dat het zo goed is gegaan met je zus en zwager. Ze vonden het vast ook leuk een dagje op Jos te passen. Gaat hij deze week nog naar het kdv? Of mag dat nog niet?
hahaha moet alleen maar ontzettend lachen om barbies baby sorry @masu, nee maandag, dinsdag is kdv en donderdag oma. Dus aanstaande maandag gaat hij weer lekker naar het kdv.
@Sammie; Balen dat je buik zo onrustig is! Met iemand gaan praten erover kan toch geen kwaad? Wel fijn dat hij je met 38 weken in zou willen leiden! @Masu; Is lastig met je sma, maar gewoon doen wat je gevoel zegt hoor, is inderdaad echt niet leuk voor haar maar het gaat toch om jouw kindje! @Stamp; Spannend voor donderdag, ben benieuwd! We hebben ons appartement in Rotterdam in April verkocht en nu zitten we in een huurhuis maar we willen weer kopen! @Senso; Fijn dat alles goed gegaan is vandaag met je zus en zwager en ook mooi dat ze het leuk vonden! @Kib; Haai! Hier heeft de makelaar inderdaad gebeld en ze hebben een tegenbod gedaan, ik vind het tegenbod niet echt een reëel tegenbod, ze zijn vrij weinig gezakt. Morgen gaan wij ons eindbod uitbrengen, ben benieuwd of ze het accepteren! Barbie's baby was weer heerlijk, haha. Wat heb ik zitten janken zeg, elke keer als Barbie ging ging ik met haar mee, hahaha. Kian heeft vanmiddag 4!! uren geslapen, hij had het denk ik nodig? Hij is vanavond ook gewoon op tijd gaan slapen. Hij is echt hele dagen door aan het kletsen, echt fantastisch!
hier ook barbies baby gekeken en ook tranen! hier is manlief echt een barbie volger hoor ik niet zo in het begin aar vind het nu wel echt leuk. toen angelina dat flesje kreeg moest ik echt even terug denken aan wesley die vond het zo vies hahaha stamp, hoop dat het positief is maar wie weet sla je wel een cyclus over heb ik ook gedaan na de spiraal en kreeg ik op dagt 40 ofzo pas een eisprong. dus wie weet! masu, hebben ze ook plek voor amy? en vanaf wanneer zou het dan kunnen? zou eigenlijk gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het verleden niet achter je kan laten en dat je niet prettig voelt hierbij. wie weet begrijpt ze dat wel? ken ze verder niet natuurlijk. senso, gelukkig is jos zijn krentenbaard weg vind het wel snel. fijn dat hij een leuke dag heeft gehad. manlief moest vanmiddag ook even op nichtje passen en haar op bed gooien. sma heeft pijnin der rug en kan niet ( klein beetje een aansteller zit in de fam weet ik uit ervaring manlief net zo. ze heeft zondag op de motor achterop gereden en daarvoor had ze al last dus je je kan op die leefttijd wel verwachten dat je rug het niet trekt om 3 uur achter elkaar gebogen te zitten. maar goed ml heeft een leuke middagje gehad en ik ook met wesley. best lastig dat onze kindjes andere slaaptijden hebben.
mlien, balen dat ze niet echt willen zakken met de prijs maar staat het huis allang te koop? bij ons wilde ook echt niet zakken en wij wilden echt niet verder gaan dus hebben hun maar eieren voor hun geld gekozen haha. ml kwam de oude bewoonster laatst tegen en ze vertelde even wat voor hypotheek ze op het huis hadden en dat was echt hoog dus ze zijn met flinke schuld blijven zitten nu door de crisis.
grrr getypt weg reactie! :x @mlien, spannend hoor! ga duimen dat ze jullie eindbod accepteren! zo Kian had er zin in, wel relaxt hoor 4 uurtjes voor jezelf @sammie, twijfel ook een beetje of het wel krentenbaard was. Was zo weg en hij heeft niemand besmet lijkt wel of het gewoon kwijlpukkies waren van zijn kiezen. Er zijn er nu weer 2 doorgekomen en pukkels zijn weg. Lastig he de verschillende slaaptijden, hebben we hier ook met neefje. Zou handig zijn als het gelijk was hihi @hier, ga naar bed meiden! welterusten