Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, elk ziekenhuis zn eigen termijnen hoor. VK is kleiner he dus waarschijnlijk minder patienten en dus sneller?

@fairy, klinkt goed meis en wat goed dat W ook al zindelijk is! poepen komt vast ook snel duurt altijd ff wat langer dan plaszindelijk (tenminste dat heb ik van horen zeggen, maak het nu ook voor het eerst mee uiteraard :D)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje meiden wat een gekwebbel deze zaterdag:p

Kib, hoe was de verjaardag van Bas??? Wat hadden jullie gegeven?
    Masu, dan was het idd iets teveel van het goede meid! Hopelijk heb je vandaag beetje je rust kunnen pakken... Hopelijk heb je snel de uitslag!

Sens, heerlijk even geshopt dus! Ik vind die dekbedovertrek altijd zo duur... Dus goed idee idd met kortingstickers..

Hoe hebben we het aangepakt... We merkten dat hij best goed door had wanneer hij moest plassen... Eerst op het potje maar al snel op de wc gezet. Stickers gekocht die hij leuk vindt, Thomas de trein en hijskranen:D
    Een sticker vel gemaakt en na een plas..(groot of klein) sticker uitkiezen en plakken. Na 7 stickers een cadeautje, gewoon bij de action gehaald.. Allemaal onder de euro... Het ging steeds beter en toen na 10 stickers een cadeautje...
    Vince kan enorm goed zijn plas ophouden dus gewoon zijn luier afgedaan.. Paar keer foutje gehad maar niet gelijk een luier omgedaan maar nog meer aanmoedigen als hij plas had gedaan...
    Al redelijk snel plaszindelijk.
    Gezegd dat wanneer hij ging poepen op de wc hij gelijk een cadeautje mocht uitkiezen, en dit is eigenlijk nooit een probleem geweest! Weleens iets te laat aangegeven...

Hij werd ook iedere ochtend droog wakker dus zon zeiltje gehaald en hem zonder luier erin gelegd en dat is gelijk goed gegaan. Wel duidelijk aangegeven dat hij niet in zijn bed kan plassen!

Hij was er gewoon klaar voor en ging echt heel snel! Nu gaat hij zelf al naar de wc als hij moet:D

Jammer Masu... Had leuk geweest als we elkaar hadden kunnen ontmoeten.... In ieder geval veel plz en het heet Svenny! Xxx

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @fairy, wat fijn dat het goed gaat met je kids. :) Knap hoor, W ook al zindelijk!

@sens, zal idd wel gewoon per ziekenhuis verschillen. Ik denk dat het met name zolang duurt, omdat ze het naar Maastricht moeten sturen, daar moet het beoordeeld worden en dan moet het terug naar Veldhoven. Denk als het ziekenhuis het zelf doet, dat de uitslag er ook sneller is. Ach...we wachten maar af. :)

@stamp, ja bizar he, worden er ineens 2 pagina's volgekletst. :p Moet niet veel gekker worden hier! Hmm...denk dat Vince er gewoon echt aan toe was. Dan kan het ineens snel gaan (blijft natuurlijk kei knap). Hopelijk gaat het poepen hier ook snel goed, dan kunnen we stappen gaan maken. Maar ach, iedere dag plasjes op het potje; het zal allemaal vanzelf ook wel een keer goed komen met die poepjes toch?! :D

@hier, vanmiddag ff naar ons pap en mam geweest en stukjes cake gebracht. Amy heel trots verteld dat ze cake had gebakken (ze wil ook echt met alles helpen). Na het eten is ze lekker in bad geweest en nu ligt ze te tukken. Ik zit klaar voor 'all you need is love'...kan ik weer fijn een potje gaan janken. :p *langlevedehormonen*

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, nou dan was hij er wel echt klaar voor. Misschien moet ik ook eens naar de action en dan met stickers aan de gang. Jos geeft namelijk heel goed aan dat hij moet plassen.. trekt dan zelf zijn broek uit, doet romper los luier af en dan zet ik hem op de wc. Daar doet hij een plas en trekt hij door dan doen we de luier weer om. Maar dat doet hij dus alleen als hij het bedenkt verder gewoon in zijn luier.

Vandaag ook verrast dat hij ineens bij mijn zus zei mama plassen dus hup broek uit, romper los luier uit en plassen. En dat op een "vreemde" wc.

Vind het wel erg goed dat hij snachts ook al zindelijk is hoor!

@masu, hahaha jij en all you need is love :D gezellig dat jullie even cake hebben weggebracht. Leuk dat Amy zo graag wil helpen met alles :)

@hier, vanmiddag na de dut naar mijn zus vertrokken in A.lkmaar. Daar gekletst en lekker gegeten, om 19.00 uur weer richting huis en de jongens lagen om 20.30 uur in dromeland. Wel fijn hoor, Bas heb ik gewoon niet horen mopperen. Zo fijn als je uk zich zo aanpast, was met Jos wel anders :)

ff wat spam overhevelen van mijn telefoon

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Foto 1: met mama een heel groot huis gemaakt, en ja hij mag op tafel zitten :$
    Foto 2: stoere bril :cool:

Bijgevoegde bestanden:

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto van mn mooie mopje, het liefst zit en tijgert hij de hele dag. Op zn rug liggen is er niet meer bij :D

Bijgevoegde bestanden:

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en dan zeg ik jullie ook alvast welterusten lieffies. Vond het erg gezellig dat er weer veel gekletst is vandaag :D

x

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lieve spam!!! :D Wat hebben jullie en mooi huis gebouwd zeg! Knappe mama en Jos! :D
    Uiteraard ook mooie Basspam.

Slaap lekker moppies! Sluit me aan bij sens; leuk dat er weer veel gebuurt is. :)

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

Sens, wat een leuke spam!!! En misschien het gewoon eens proberen zonder luier??? Zal vast een keer misgaan, maar dan voelt hij gelijk wat er gebeurt!!! En wat hebben je mannen totaal andere koppies, leuk!!! En wat wordt Bas alweer groot! En stoere foto's van Jos!!!

Masu, en heerlijk gejankt??? Ik vond het emo gehalte wel meevallen dit keer... Maar jij als zwangere zal vast een potje hebben zitten janken:p:p:p

Kib en Sens jullie hebben me gemotiveerd! Begin vandaag met mijn eerste rondje hardlopen!!!:$

Niet echt een relaxte nacht gehad... Door dat Katie zo vol is, is ze ook erg onrustig door het hoesten wordt ze steeds wakker! Vince besloot om half 7 dat het een mooie tijd was;)

Vanmiddag komt vriend van ml op visite...

Ik ga zo ff lopen:D

Xxxx

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goed bezig stamp! Ga je ook met Evi?
    Haha...je het jankgehalte is misschien niet zo hoog, maar als iemand een lief gebaar maakt moet ik al slikken. En als ik iemand emotineel zie worden, dan komen de tranen al. :$:) Zo erg!

Hoop dat Katie snel weer is opgeknapt. Ik vind bij jou ook dat je kids hele andere gezichtjes hebben; tot nu toe heel verschillende qua uiterlijk. Hoe zie jij dat?

@hier, lekker geslapen en tot 10.30 uur uitgeslapen.:) Amy was rond kwart voor 9 wakker, dus manlief had ook geen klagen. Ik heb vanmorgen gedroomd dat de mevrouw van de geslachtsbepaling zei dat ze 90-93 procent zeker wist dat het een meisje was. Aaaaaaarrrggggg ik ben zo benieuwd!!! :p:p:p

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu elk ziekenhuis zal idd wel zijn eigen dingen er mee hebben. Net wat sens zei bij de vk is het allemaal wat kleinschaliger.
    Hahahaha zeggen dat ik iemand weg jaag he!!
    Lief dat jullie cake naar je ouders hebben gebracht. En nog lekker gehuild bij all you need???
    Wat fijn dat je even bij hebt kunnen tanken. Lief dat Amy speciaal voor mark ook uitsliep.
    Oh spannend ben benieuwd of je droom ook echt uit gaat komen suus…….

Sens hahah het was te druk voor je!
    En grappig he die ukken maar volhouden ik ben niet moe. Goed gescoord allemaal met die stickers! En helemaal mazzel dat je make up al in de aanbieding was. Loop je er weer netjes bij J
    Heb je voor jos nog geen onderbroekjes en hemdjes? Misschien wel aan gaan schaffen gaan net wat sneller uit als een romper los maken. Wel goed dat Jos het al aangeeft en ook pas op het toilet doet.
    Gezellig dat jullie bij zus hebben gegeten. En super dat Jos daar ook naar t toilet wilde!
    Wat een mooi huis hebben jullie samen gemaakt en hippe zonnebril!
    Lief Bas! Haha hij zit er echt heel chill bij ook op die foto.

Fairyhunter ze worden zeker allemaal groot. Bij jou thuis gaan ze ook al hard. Grappig dat D het allemaal op zijn gemak doet. En ja als je grote broer je toch wel helpt waarom dan moeite doen. W ook al zo goed bezig met zindelijk worden.
    Wel leuk om te lezen dat ze allemaal toch wel in dezelfde fase zitten.

Stamp de verjaardag van Bas was gezellig. Het was minder druk dan gedacht. Sommige hadden afgemeld ivm ziekte kind/dier. We hebben dinsdag scrambler gegeven van bob de bouwer en ik had een taartje gemaakt met bob de bouwer erop.
    Zus vroeg ook geld omdat ze al zoveel speelgoed hebben daar in huis. We hebben dus niet echt wat groots gekocht. Komt nog wel.
    Haha wat moeten we toch zonder de action?? Hier ook regelmatig een bezoekje aan de action.
    Ohh balen van je nacht. Ik hoop dat Katie snel weer opknapt en Vince was er vroeg bij vandaag.
    Wat goed dat Sens en ik je hebben gemotiveerd om ook te gaan lopen. Loop je ook met Evi?

Hier een gezellige verjaardag gehad. Qua drukte viel het allemaal wel mee. Paar mensen hadden afgezegd. Enige was wel dat zus met extra een bleef zitten en een deel mee heeft gegeven aan ons. Vanavond een makkie dus met koken.
    Ik mocht vanmorgen even lekker uitslapen. Rond 9:15 belde zus om te vragen of we mee gingen zwemmen. Na enig overleg besloten om ook te gaan. Stijn vond het weer helemaal geweldig. Lekker spetteren en vooral veel van de glijbaan met papa samen.
    Na het zwemmen lekker naar huis gegaan en is stijn met zijn thomas de trein gaan spelen. En daar speelt hij nog mee.
    Bij thuiskomst hebben we zijn luier uit gedaan maar hij zit zo vol zwemwater dat hij steeds ongelukjes kreeg. Hij heeft er ook niet al te veel zin in vandaag dus maar een luierbroekje aan. Hij heeft wel een paar keer op de wc gezeten maar niks gedaan. Ach morgen weer een dag.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen meiden!

Bijna iedereen weer aan t werk vandaag?

Stamp hoe bevalt je andere werkplek nu? Al een beetje gesetteld en de boel op orde gekregen?

Hier werd stijn na een uurtje slapen huilend wakker en duurde ook weer ff voor hij in slaap viel. Zelfs nog even bij hem gelegen.
    Straks kleine man naar kdv brengen en dan door boodschappen doen en vooral t huis ff aan kant maken.
    Mag vandaag ook de werk boodschappen halen want collega is ziek.
    Fijne dag allemaal!

Nog ff spammen.
    Taartje gemaakt voor Bas.
    Stijn spelen met papa zijn lego

Bijgevoegde bestanden:

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stijn bij de peutergym
    In de dierentuin

Bijgevoegde bestanden:

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He lieve poepies van me! :)

@kib, wat een lieve spam! Mooi taartje hoor! Fijn dat de verjaardag gezellig was!

@hier, vandaag geslachtbepalingsecho gehad. En ze kon het duidelijk zien. Tot 3 keer toe gekeken of ze het goed zag en ze zei met 100% zekerheid EEN JONGEN!!! :D:D:D

Heb even foto van de echo gemaakt, maar het is niet echt duidelijk. Morgen bij daglicht even een nieuwe poging wagen. Op beeld hebben we in ieder geval duidelijk een piemeltje zien zitten.
    Ik vind het nog erg onwerkelijk, omdat ik een plaatje met 2 meisjes in m'n hoofd had. Maar we zijn er uiteraard erg blij mee; leuk om nu de andere kant mee te gaan maken (deze baby werkt nu al wat beter mee dan Amy :p).

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu gefeliciteerd met jullie baby boy!!! Zal wel ff schakelen zijn in je hoofd ja. Maar geloof me jongens zijn zo leuk!!!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!!

Wauw Masu, wat super leuk!!!!! Een jongen.... En wat Kib al zei... Jongens zijn zooo leuk;):D
    Leuk hoor meid, gefeliciteerd!!!

Wauw Kib, wat een gave taart!!! Knap zeg! En wat een leuke foto's van je kanjer! Stijn zit dus op peutergym...wil ook zoiets doen met Vince... Is het leuk???

Hier alles goed!
    Katie slaapt nog steeds sinds gisteravond 20 uur.. Ga haar zo maar wakker maken:$
    En ml moet half 1 weg... Dus Vince en ik gaan zo samen even zwemmen:)

Xxx

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp stijn vindt t helemaal geweldig. Het duurt 3 kwartier en eigenlijk vind hij t te kort. Elke les is ook aan een thema gekoppeld. Erg leuk dus.
    Oh wat heeft Katie lekker lang geslapen zeg.

Hier echt een onwijs korte nacht gehad. Kwam al uit mn avonddienst thuis en rond half 5 begon stijn te roepen. Snel naar hem toe gegaan maar hij wilde niet echt gaan slapen. Hij viel tegen 5:15 weer in slaap en ik viel om 5:45 weer in slaap en om 6uur ging de wekker. Das erg kort. Gelukkig een bezig dagje op werk gehad vergat ik dat ik moe was.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, zo die Katie kan lekker uitslapen! :D Fijn hoor!
    Oh, ik geloof meteen dat jongens kei leuk zijn, maar moet even mentaal afscheid nemen van het feit dat ik al die leuke dingen van Amy niet meer kan hergebruiken. :p

@kib, oeh das een kort nachtje...hopelijk was afgelopen nacht beter!

@hier, vandaag hebben ze m'n voicemail ingesproken met de uitslag van de combinatietest. En de kans is 1 op 5000. Heel netjes dus! :D
    Ik had het wel verwacht, maar het is toch een fijne geruststelling.
    Verder gisteren met vriendin naar de 9 maandenbeurs geweest. Was kei gezellig! Vriendin vertelde me ook dat ze 7 weken zwanger was; super leuk dus! We hebben allebei geroepen dat we samen zwanger gingen zijn en dat is gelukt dus. :)

Ben wel nog steeds gesloopt door die beursdag gisteren. Morgen helaas ook niet uitslapen, want dan krijgen we een rondleiding op 2 basisscholen. En dan 's avonds 2 verjaardagen....
    En tot overmaat van ramp is Markie van Kib zaterdag ook nog eens jarig! :p (grapje kib!)
    En zondag naar het voetbal en overleg over het kienen. Veeeeel te druk weekend dus...;)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Jeetje Kib, wat een pittige dag had je eergisteren.... Pfff hoe is het vandaag??? Wat leuk te horen dat Kib het zo leuk vind!!!
    Wil binnenkort eens een proefles doen.

Masu, wat een fijn nieuws!!! En gefeliciteerd met je vriendin. Wat leuk!!!
    Heb je lekker geshopt??? En nog even bij Svenny geweest;)
    Veel plz en succes met je drukke weekend meid:)

Hier weer zooo moe...
    Zaterdag op de negenmaandenbeurs werken! Xxxx

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    :D:D:DLol!:D:D:D
    Maar kan me voorstellen dat kib het minstens zo leuk vindt als Stijn! :p

Deel Deze Pagina