@stamp, lekker op tijd naar bed meid. Ga ik zo ook doen, want ben nog steeds moe van gisteren. Bedankt voor je felicitatie. Ik heb Svenny helaas niet gezien (ik moet wel bekennen dat ik de plattegrond ook niet heb gebruikt). Heeel veel succes zaterdag!
Masu fijn dat je een goede uitslag had. Er moet gewoon een knappe gezonde jongen in je zitten. Leuk dat je vriendin ook zwanger is. Spannend vandaag de rondleiding op school. Ben wel benieuwd of jullie eruit gaan komen. Wij moeten binnenkort ook echt een afspraak gaan maken bij de scholen. Ik hoorde van vriendin dat 1 vd 2 scholen echt een wachtlijst heeft. Stamp hahahaha kib vind t wel net zo als stijn hoor Gezellig zaterdag naar de beurs. Veel plezier alvast. Hier heeft stijn weer gewoon geslapen gelukkig. Echter had ik afgelopen nacht slaapdienst op mn werk en ik slaap daar nooit zo goed dus was een kort nachtje. Ach mezelf maatlr wakker houden vandaag. Ergens vandaag ook nog boodschappen doen voor de verjaardag van markie (anders heeft masu niks te eten en te drinken ) en zus wilde nog ff langs de c&a. We hebben nog C1000 kortingsbonnen dus ff spieken of we ze kunnen inleveren. Vd week voor stijn al wat nieuwe spijkerbroeken gekocht. Hij krijgt hier en daar hoog waterbroeken.
@kib, ga maar snel boodschappen doen ja! Fijn dat Stijn weer gewoon heeft geslapen. @hier, naar de 2 scholen gaan kijken. Overduidelijk welke het werd; zowel manlief als ik hadden bij de laatste school zo'n goed gevoel. Amy was daar ook veel vrijer, gaf de juf meteen een hand en liep overal op af. Heel verschil! Allemaal super aardig, er heerste (ondanks dat dit de grotere school was) veel rust en was heel overzichtelijk. Super leuk aangekleed (nu allemaal in de sfeer van carnaval) en je zag gewoon dat alle kids het fijn hadden. We waren er meteen uit. Dit is ook mijn oude school en we zijn ook even bij een oude leraar binnen gelopen. Zodra we het klaslokaal binnenliepen, riep hij al 'hee Suzanne!'. Kei leuk dus daar ook nog even bijgebuurt. Uiteindelijk dus heel fijn dat we bij beide zijn geweest, want dat is voor ons heel verhelderend geweest.
kib, succes met de boodschappen vandaag en shopze! welke maat zit stijn nu? vind c&a echt leuke dingen hebben alleen wel snel krimpen in de was. is het een lange wachtlijst voor school? masu, leuk dat je de keuze hebt gemaakt voor de basisschool. vindt het allemaal veel te snel gaan gaat ze naar een vrije basisschool? hier, mijn kookplaat heeft het begeven en helaas is een nieuwe niet zo snel te krijgen, maar we hebben er 1 gevonden! wat de basisschool betreft hebben wij 2 scholen direct acg=hter ons huis en daarvan willen we er 1 kiezen denk dat ik mijn keus al gemaakt heb maar we zullen zien als we daar geweest zijn. wat ook wel prettig is is dat de psz eraan vast zit dus hij zal veel kindjes nog wel zien.
@fairy, das inderdaad wel een voordeel dat de peuterspeelzaal eraan vast zit ja. Dat is hier niet, maar ik doe Amy denk ik ook niet naar de peuterspeelzaal (ik zou niet weten wanneer haha). Het gaat ook allemaal veel te snel ja. Balen van de kookplaat, maar gelukkig hebben jullie een nieuwe gevonden. Amy gaat straks naar een RK basisschool, maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel meevalt met het rooms katholieke. Wij geloven niet en er zijn genoeg kindjes die niet geloven, dus dat vinden we geen probleem.
Masu fijn dat de rondleiding een doorslag heeft gegeven met de school kiezen. Ook fijn dat amy zich er al zo thuis voelde. En de boodschapjes zijn binnen hoor. Je kan komen zonder uit te drogen of te verhongeren Fairy ik hoorde dat de wachtlijst iets van een jaar is. Ik wilde eerst wachten tot volgend schooljaar. Ik wil ook proberen om hem pas na de grote vakantie over te laten gaan. Hij is natuurlijk half juni jarig en meestal hebben ze juli vakantie. Dan gaat hij net en dan heeft hij alweer vakantie. In elk geval wel even bellen voor een afspraak. Denk dat ik die voor volgende week ga plannen. Dan ben ik ook een weekje vrij. Hier een gezellig dagje gehad. Vanmorgen op tijd naar zus gegaan. Toen de regen eindelijk weg was zijn we na de lunch met de metro naar de stad gegaan. Bij c&a voor stijn wat shirtjes en korte broeken gekocht. Voor mezelf 2 nieuwe spijkerbroeken (eindelijk maat 38!!) en nog een berg nieuwe shirts. Die oude zijn wel erg wijd nu er zoveel kilo af is. Wordt dus mijn kast uit zoeken (alweer). Zo nog even een cake bakken voor morgen en dan zijn we er klaar voor.
He meiden! Het weekend allemaal overleefd? Hier hebben we gezellig de verjaardag van mark gevierd. Al was ik onwijs moe en snot verkouden. De visite was op tijd naar huis dus kon ik op tijd naar bed. Stijn heeft ons zondag laten slapen tot 8uur!! Ik moest zelfs nog opschieten anders was ik te laat op werk. Na 3 uurtjes werken mocht ik weer naar huis. In de middag nog met vrienden naar de kinderboerderij geweest en gezellig samen chinees gegeten. Vandaag weer vergadering gehad en die liep een beetje raar (ben stiekem al aan mn vakantie aan het denken) veel door elkaar. Na t eten stijn naar zus gebracht om te logeren. Morgen na t werk hem weer snel ophalen. Mis hem best wel nog ff spammen. Masu op verjaardagsvisite. Stijn en papa op de kinderboerderij
Kippie, plaats je zomaar zo'n niet charmante foto van me hier! Neeeee toch!! De spam van Stijn en papa is wel lief. Hier het weekend weer overleefd, maar een bepaald persoon heeft mij aangestoken.... Wie doet nu zoiets he?! Nu dus een kop vol snot, met vlagen wat verhoging en keelpijn, bleh. Amy was gisteren ook al een beetje ziek. Hoop dat we voor carnaval opgeknapt zijn. Bah bah... Afgelopen weekend was ook eigenlijk veel te druk. Wel allemaal leuke dingen, maar ik ben wel toe aan vakantie (alleen heb ik die niet meer tot m'n verlof...toch vervelend)...
Masu ik heb ernstig getwijfeld om die foto wel of niet te plaatsen?! Toch maar besloten van wel Balen dat t nog zo lang duurt voor je vrij bent buiten je weekenden om. En welke persoon steekt jou nou aan? Zo niet lief!! Foei voor diegene! Hier drukke werkweek achter de rug en nu dus wel vakantie! Heerlijk.. Vanmorgen naar de peutergym geweest met stijn die er veel zin in had. Nu even bij zus thuis en op tijd naar huis. Tas inpakken en in de auto naar masu en fam. We gaan daar met zn allen carnavallen. Ik als iemand van boven de rivieren weet volgens de brabanders niet wat ik mis.
@kib, leuke spam! Geniet van je vakantie (in ieder geval is je vakantie al goed begonnen...)! @hier, kib en consorten zijn hier. Vandaag hebben de mannen mee gedaan met het carnavalzaalvoetbaltoernooi (mooi woord voor galgje ). 's Avonds lekker friet gegeten (ja, FRIET met SATESAUS, geen patat, geen pindasaus ) en nu hangen we allemaal verrot op de bank. Kids liggen op de bed en slapen. Morgen gaan we naar het kindercarnaval en misschien nog even naar de optocht. Fijne avond!
He schatjes, Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed. Mijn weekje vakantie is al bijna weer voorbij... Het is echt veels te snel gegaan. Komt denk ik ook door de leuke dingen die ik heb gedaan. Gezellig bij masu en gezin carnaval gevierd. Waren gezellige dagen. Gisteren samen met stijn een ander fietsstoeltje gehaald en gelijk getest, vandaag kwam bas spelen omdat hij niet helemaal in orde was. Morgen naar de peutergym en in de middag samen met zus naar de sauna! Ohh wat een geweldige afsluiting van mijn vakantie Het weekend dan helaas wel weer werken... terug in het gareel.
Heeee meiden! Zo even tijd om te reageren. Druk maar gezellig weekend gehad met carnaval met de kibbelings. Daarna helaas weer gewoon weer volle bak aan het werk...pff. Komend weekend helaas ook veel te doen, maar zondag gebruik ik om bij te tanken. Merk dat ik nog steeds moe ben van het weekend en van het werken meteen daar achter aan. Zondag ook even tijd maken om naar schoonouders te gaan; er weten nu al zoveel mensen dat we een jongetje krijgen en we hebben hen in de tussentijd niet gezien, dus is het wel zo sjiek als we het daar ook even gaan mededelen.
Masu je weekend overleefd? Haha weten je schoonouders ondertussen ook al dat het een manneke wordt? Hier het weekend weer gewerkt. Cliënten waren blij dat ik er weer was. Het was heerlijk weer dus hebben we ervan genoten. Gisteren lekker op de fiets naar het werk gegaan. Bij thuiskomst nog even met stijn naar buiten, die wilde ook graag op zijn loopfiets alleen na 2 meter had hij zich bedacht. Het argument: ik ben te klein
he meiden! Leven jullie nog en zo ja hoe gaat het??? Hier gaat het allemaal goed. Bijna de gehele week moeten werken en ook wel langere diensten gedraaid. Afgelopen weekend druk maar gezellig geweest. Vrijdag samen met vriendin cupcakes gemaakt, zaterdag bij vriendin op visite geweest terwijl de mannen aan het klussen waren in de tuin en vandaag samen met mams en zus weer op de rommelmarkt gestaan. Nu lekker naar bed en uitrusten voor komende werkweek.
Hier erg drukke weken achter de rug. Vooral deze week was heel druk. Veel gedaan op het werk; maandag in Tilburg geweest, dinsdag in Arnhem en 's avonds thuis nog verder gewerkt en gisteren presentatie gegeven in Den Haag. Druk druk dus. Als ik dan thuis kom, moet ik altijd nog een aantal dingen afhandelen. Als dat dan klaar is, plof ik op de bank en doe ik niks meer. M'n vrije dagen dus ook rustig doorgebracht en even geprobeerd bij te tanken. Verder snotverkouden, neus potdicht, hoesten en keelpijn, dus ik sta een beetje op de overlevingsstand. Maar buiten dat gaat het hier prima.
Masu dat klinkt idd druk ja. Ik hoop dat je de overlevingsstand snel kan uitzetten en weer goed in je vel zit. Hoe gaat t met amy en ukkie in je buik? Hier gisteren een heerlijk dagje met kleine man gehad. We zijn samen naar de dierentuin gegaan en hebben genoten van het heerlijke weer. We hebben samen geluncht, gewandeld en een ijsje gegeten in t zonnetje. Kortom echt genieten. Vanmorgen weer naar de peutergym geweest en stijn heeft zich weer lekker uit kunnen leven. Daarna de auto naar de garage gebracht zodat de grill gemaakt kan worden als de schade expert langs geweest is. Net met zus en de kids gegeten en we gaan zo met zn allen tim halen van school.
Dat klinkt als gezellige dagen kib. Lekker quality time. Morgen dan waarschijnlijk weer een weekend werken? Met Amy gaat het heel goed. Het is gewoon genieten met die kleine grote meid. Volgende week beginnen we weer met een nieuwe muziekcursus. Ze heeft er al helemaal zin in! Vorig weekend hebben we verf gekocht, dus hopelijk dit weekend een muur in de babykamer schilderen. Met ukkie gaat het ook goed. Vorige week vrijdag was ik bij de gyn geweest en alles zag er goed uit. Omdat ik bepaalde antistoffen in m'n bloed heb (antifosfolipide antistoffen of zoiets) kijken ze iedere keer met echo en luisteren ze naar het hartje. Aan het hartje kunnen ze namelijk veel aflezen, omdat door mijn ziekte de baby kans heeft op hartafwijkingen en een hartblok. Maar vrijdag zag het er dus heel goed uit. Amy had het ook niet en dat is een goed teken zei de gyn. A.s. donderdag heb ik een GUO (op m'n verjaardag, dus ik hoop op een mooi cadeautje ) dus dan kijken ze uk even van top tot teen na. Spannend!