Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu fijn dat t zo genieten is met je meid. Leuk weer muziek op schoot.
    Fijn dat je uk zo goed in de gaten gehouden wordt. Ik hoop dar je een heel mooi verjaardagscadeau mag krijgen als je binkie van top tot teen wordt gecontroleerd.

Morgen had ik officieel wel moeten werken maar heb mn dienst weggegeven omdat we vanavond eigenlijk naar een feest zouden gaan. Helaas waren de kaarten sneller uitverkocht dan verwacht dus gaan we niet. Had mn dienst al geruild dus extra dagje vrij. Nu zondag pas weer werken.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, jammer dat er geen kaarten meer te krijgen waren, maar wel fijn dat je dan morgen toch nog lekker vrij bent.
    (zie je, ik maak gewoon alle dagen dat ik hier niet was in 1 klap weer goed :p)

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha masu jij wel!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dank u! :D:D:D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Hier drukke dagen op werk. Gisteren 2 groepen gedraaid omdat 1 collega niet was komen opdagen. Ze kwam 2 uur later binnen. Ze had volgens haar haar dienst geruild met iemand. Nu is communicatie op die groep al een groot probleem. Voelde gisteraaf dan ook alsof ik weet ik weet hoeveel dagen had gewerkt.
    We moeten straks met stijn ff langs de ha. Hij had vd week wat bloed met plassen en gisteren gaf hij weer pijn aan dus maar even na laten kijken.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden.

Stijn heeft een zalfje meegekregen en het gaat al beter. We hebben wel urine in moeten leveren om te kijken of het geen blaasontstekin was. Dit konden ze bij de ha niet goed zien dus dat is op kweek gezet. Morgen moeten we terug komen.
    Gisteren bij masu op verjaardagsvisite geweest. Was weer gezellig en vooral amy en stijn waren blij elkaar weer te zien. Hij veranderde van een draakje in een engeltje. Hahaha
    Vandaag ook weer op verjaardagsvisite maar eerst vanmorgen rustig aan doen.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wat fijn dat het zalfje al lijkt te werken. Ben benieuwd of er iets uit het kweekje komt. Amy was idd ook erg blij dat Stijn er eindelijk was. Ze was de hele tijd hangerig, maar toen Stijn kwam zag je haar niet meer. :D
    Veel plezier op de verjaardag vanmiddag.

@hier, eens even nadenken...gisteren dus m'n verjaardag gevierd voor familie. Voor vrienden vier ik het nog samen met manlief, ergens in april. Was gezellig geweest, maar ik vond het ook erg vermoeiend. Gelukkig besloot Amy vanmorgen uit te slapen en werden we rond kwart voor 10 nieuwe tijd wakker. Niks mis mee. :)
    Vanmorgen naar de speeltuin geweest en nu ligt Amy in bed en eten wij de restjes van gisteren op. :D
    Straks even stukje fietsen en langs opa.

In de tussentijd heb ik ook de guo gehad (afgelopen donderdag). Alles was goed met de baby en er zijn geen afwijkingen gevonden. Toen die man de dat ding op m'n buik zette, was het geslacht vol in beeld. Het kont echt niet meer missen! :p Nog steeds een menneke!
    Amy was mee en ze heeft heel stil bij manlief op schoot gezeten. Super knap!
    Daarna zijn we in Eindhoven gaan shoppen. Vooral veel voor Amy voor de zomer gekocht en nog wat voor de baby. Gisteren van kib een tas vol met jongenskleertjes gekregen, dus wij zijn alweer heel goed voorzien (waarvoor nogmaals dank kib! :D).

Fijne zonnige zondag allemaal!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu nogmaals graag gedaan. Klinkt als een gezellige dag vandaag, het was mooi weer om lekker buiten te zijn.

Hier de verjaardag overleefd. De kinderen hebben nog lekker buiten gespeeld terwijl de mannen aan het varen waren en de mama's lekker in de zon stonden/zaten.
    Stijn is helemaal moe van het weekend en viel op weg naar huis in slaap. Thuis snel zijn pyjama aan en in bed gelegd.
    Wij nog even op de bank en zo naar bed.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Joehoeeeee waar zijn jullie?!
    Wat een stiltje; ik vrees dat ons topic nu toch echt z'n houdbaarheidsdatum bereikt heeft. :(

Dan maar even een ego berichtje.
    Vanmorgen met Amy naar de muziekles geweest. Was weer erg leuk. Helaas zit ze wel weer in een fase dat ze het allemaal spannend vindt (terwijl ze eerst met haar neus vooraan stond, blijft ze nu bij mij zitten en wil ze niet eens meer naar voren komen) en dus veel bij mij hangt. Heel bizar hoe dat mekaar afwisseld; van overal op af stappen tot superverlegen wegkruipen. :(

Ook zijn we met haar bezig met zindelijkheidstraining. Inmiddels is de wc niet eng meer en alle plasjes doet ze dus ook keurig op de wc; ook als we niet thuis zijn. Dat gaat dus super goed. Alleen dat poepen....dat is nog zo'n ding. Ze poept geregeld in haar broek (kondigt dat ook aan) en weigert dat op de wc te doen. Nu zijn we dus op het punt aangekomen dat ze een luier mag vragen om te poepen, die daarna weer uit gaat. Ik ga er maar vanuit dat ze daar nog niet aan toe is en dat dat ook vanzelf wel komt.
    Op het kdv breng ik haar ook zonder luier. Eerste dag ging super goed; geen een ongelukje! Tweede keer ging minder, vanwege dat poepen dus weer. Ach; ooit zal ze dat ook wel op de wc gaan doen toch?! :p

Verder zijn we nu bezig met de babykamer. We hebben maandag het kamertje opgehaald bij mijn nicht en die staat al bijna in elkaar. Kast en commode staan, alleen bedje nog niet. We vinden het al erg mooi, vooral in combinatie met de grijze muur. Alleen nu nog even puzzelen hoe we alles neer gaan zetten. Manlief gaat donderdag het ledikantje in elkaar zetten en dan gaan we komend weekend eens even schuiven en kijken hoe we alles willen hebben. Zo leuk allemaal! :D
    Ik voel ons mannetje iedere dag bewegen en ook al echt heel duidelijk. Dat is zo fijn om dat weer te mogen ervaren. Het blijft bijzonder. :)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik ben er nog!!! Ik probeer het hier wel alive te houden hoor.
    Leuk dat het kamertje al een eind klaar is. Altijd leuk om te bedenken hoe en wat. Tof dat je kleine man zoveel voelt bewegen, blijft toch altijd bijzonder vind ik.

Die amy en haar fases ook daar lijkt geen einde aan te komen he? Wel apart dat ze eerst van een ware durfal weer naar zo verlegen gaat. Wat goed dat ze al zover zindelijk is, en dat poepen op de wc is ook eng ;)
    Denk dat het vanzelf wel zal komen hoor en toch erg fijn dat ze het poepen aankondigt, je kan maar vast voorbereid zijn :D

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik ben afgelopen weekend met mijn werk op vakantie geweest en heb Stijn elke dag (soms 2 x per dag) aan de telefoon gehad. Zo stoer hoe hij lekker kan vertellen wat hij allemaal gedaan heeft. Het was wel weer heerlijk om hem maandag op te halen van het kdv en dikke knuffels te krijgen!
    Hij is gisteren dan ook niet veel van mijn zijde geweken. We hebben een luie ochtend gehad en in de middag even langs mams en de neefjes.
    Vandaag helaas weer moeten werken en Stijn had weer gezellig dagje op het kdv. Hij mocht zelfs mee doen met de 3+ activiteit. OP het prikbord stond dans en toneel en mark had het over iets van sesamstraat. Een leuke dag dus.
    Morgen weer een dagje kdv voor stijn en het weekend lekker met zijn allen doorbrengen.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Kib is keeping our topic alive! :D Goed bezig hoor!
    Je weekendje weg met je werk weer overleefd dus. Altijd fijn als het erop zit he; ik zag altijd zo op toen ik op mijn vorige werk logeerweekenden had (en toen had ik Amy nog niet eens, kun je nagaan :p). Ik heb snel last van heimwee; ik ben gewoon het liefste thuis.
    Wel leuk dat jullie dan bellen. Gelukkig komend weekend lekker weekend met z'n 3tjes; lekker van genieten dan!

@hier, het ledikantje is in elkaar gezet en eigenlijk staat het al best goed. Ik moet nog even denken of we het zo laten staan, of dat we nog wat gaan verschuiven. Het is al echt een kamertje zo. Zo leuk! Binnenkort de kast en commode inruimen; kan ik ook nu al zin in hebben. :D

Verder lekker gewerkt; veel gedaan vandaag. Amy gaat niet goed met zindelijkheid op het kdv. Heel bizar; daar vindt ze het niet prettig of zo en plast ze zelfs in haar broek. Terwijl ze thuis al 2 maanden geen plasjes meer in haar broek heeft gedaan of zo; gaat altijd goed! Heel vreemd dus en ik weet niet zo goed wat nou wijsheid is...haar blijven brengen zonder luier of juist niet?
    Thuis heeft ze alleen haar luier aan als ze in bed ligt en alle plasjes gaan op de wc (alleen die poepjes vindt ze nog erg spannend).
    Op het kdv gaat het dus niet goed, maar plast ze wel af en toe op het potje (maar dus ook heel vaak in haar broek).
    Advies?! Wat is wijsheid?

Morgen komt vriendin op de thee en daarna gaan we lunchen in het dorp. 's Avonds weer trainen. Verder lekker rustig aan.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh masu leuk dat t kamertje al vorm krijgt zo. Ben wel benieuwd hoor.... gelukkug nog maar 2 weekjes wachten voor we kunnen spieken.
    Wat vervelend dat amy het zo moeilijk heeft op t kdv met zindelijkheid. Komt t misschien ook niet een beetje doordat ze druk met spelen is daar? Ik merk dat aan stijn ook, hij gunt zichzelf dan geen tijd on te gaan plassen of ze vind t eng om aan te geven daar?! Ik zou het denk ik met de leidsters opnemen wat hun ervan denken en als advies hebben.
    Hier zijn we nog niet zo ver want stijn geeft gewoon niet aan dat hij moet plassen. Pas liep hij weer ff zonder luier rond om zijn frummel te laten luchten en binnen no time had hij een natte broek.

Ik hen het weekend idd overleefd maar was mega blij weer thuis te zijn. Ohjee ik hoor kleine man praten.... ff spieken bij hem en dan mn bedje in.
    Heerlijk weekend!!!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat je het weekend overleefd hebt kib!
    Ik ben zo blij dat ik nu weekend heb; ben er echt aan toe. :p

Ik denk dat Amy het spannend vindt daar. Ze vindt die wc's daar ook helemaal niks (terwijl het kleine wctjes zijn). Ik ben met haar gaan kijken en heb haar ook gezegd dat ze ook voor het potje kan kiezen als ze die wc niet fijn vindt. Hopelijk werkt dat...
    Vandaag ging ook weer super goed. Plasjes allemaal op de wc, maar 1 poepje in de broek. Dus toen luier aan gedaan en toen heeft ze gepoept. Ik denk dat het zo maar moet, maar ja; het zou leuk zijn als ze het daar ook ging doen...
    We zullen het wel zien maandag. ;)

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik hoop voor je dat t gaat werken op t kdv. Het is ook allemaal spannend.
    En dat poepen hoor ik wel vaker hoor dat kids daar langer over doen.

Hier waren we al vroeg uit bed vandaag. We zitten al in de auto op weg naar dortmund naar de modelbouwbeurs. Stijn vermaakt zich prima met zijn auto's en ik vermoed dat hij nog wel in slaap valt laters.
    Fijn weekend!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Veel plezier op de modelbouwbeurs vandaag!
    Tja; het komt vast goed, dat poepen is gewoon kei spannend. :p

Hier gisteren een druk dagje gehad en 's avonds getraind, dus was er daarna behoorlijk moe van. Ook weer wat last van het gebied rond m'n stuitje, dus doe ik vandaag maar weer rustig aan.
    Wasje gedraaid, vanmorgen naar de winkel geweest voor een bh (die ik gebruik met sporten was gisteren kapot gegaan), boodschapjes gedaan en nu ben ik op de bank gecrasht. Manlief is naar de kapper en Amy ligt op bed. Heerlijk! :)

Gisteren ook alle kleertjes ingeruimd in de kast. Zo leuk! We hebben al best veel (met daarvoor ook veel dank aan kib:D). Zelf ook echt hele leuke pakjes gekocht. Wel kei leuk om al dat stoere jongensspul te zien hangen; ik ben natuurlijk roze gewend, dus dit is wel even wennen. Maar ook zo leuk!
    Mark krijgt van de kapster (tevens mijn nicht) ook een zak kleertjes mee, dus die baby van ons gaat niks te kort komen. :p

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Klinkt idd als een druk dagje gisteren masu.
    Stoer he al die jongens kleertjes in een kast. Voor je het weet wordende kleertjes groot en past t bijna niet meer hahah. Het is niet erg dat die ukken groeien maar die kleertjes ook. Ik weet nog dat ik het heel erg vond om maat 50/56 (waar stijn toch wel heel lang in heeft gezeten) uit zijn kast te halen en nu gaat t zo vanzelfsprekend en zitten we al in maat 104!

Heb je vandaag ook verder rustig aan gedaan masu?

Hier een gezellige dag op de beurs gehad. Onwijs veel gelopen en gezien. Voor de modelbouw auto's, boten en treinen. Stijn vobd de treinafdeling toch wel heel erg leuk. Ze hadden zelfs een treintje waar hij op kon meerijden. Voor we naar huis gingen in duitsland nog lekker gegeten en het was zoveel dat ik het allemaal niet op kon.
    Zo lekker naar bedje toe, ben moe vd dag!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Fijne Koningsdag!!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijne koningsdag kippietok! :D
    (en eventuele rest die dit nog leest)

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Vind ik leuk!

Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen vroeg was ml al vertrokken richting Alblasserdam waar de vaarclub stond. Stijn en ik zijn rond 10 uur ook die kant uit gegaan.
    We hebben ons prima vermaakt. Er hing een gezellig sfeertje en de kinderen konden gratis met de kindermodelbouwbootjes varen. Stijn heeft uiteraard ook een paar keer gevaren.
    Ook zijn we nog even langs de kleedjes gewandeld en heeft stijn nog het een en ander gekregen. Veel heeft hij van een vriendin gekregen die de spullen had uitgezocht en op een kleedje naast de stand stond.
    Er was ook nog een draaimolen die stijn toch ook wel erg tof vond.
    Vanavond moe en voldaan thuis gekomen en nog lekker pannenkoeken gegeten.

Morgen naar Masu voor de verjaardag van haar ml. Wordt vast ook weer gezellig!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Uiteraard wordt dat gezellig! M'n mannetje wordt alweer 31 morgen. :) Dat vond Willem-Alex zo'n heuglijk moment dat ie daar een feestdag aan heeft verbonden. :p

Klinkt als een gezellig dagje kippie!
    Hier zijn de eiersalade en de wraps alweer gemaakt.
    Verder vandaag fietsstoeltje voor achterop gemonteerd, dus Amy kan voortaan achter op de fiets. Moet zeggen dat ik er erg aan moet wennen; ik vond voorop eigenlijk wel makkelijker (en gezelliger), maar ja, daar moet straks nummer 2 zitten natuurlijk. :D

Deel Deze Pagina