Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahahaha masu! Die willem alexander is jouw mark zo gunstig gezind! Toffe man die lex ;)
    Ohhh lekker eiersalade :D
    En geloof me achterop vind amy net zo leuk. Stijn lijkt achterop soms meer te zien dan voorop. Het heeft allebei wel iets. Stijn zat al snel achterop met die lange benen die hij voorop niet meer kwijt kon.

Het was idd een gezellige dag gisteren. Vanacht alleen een beetje rot geslapen. Tussen half 3 en 5uur veel wakker gelegen. Stijn ook 1 x aan t huilen geweest.
    De was draait hier lekker en we gaan zo maar eens wat ontbijten al is t al bijna lunch. Vanmiddag richting masu. Gaat goed komen vandaag!
    Fijne zondag!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey lieve meiden!!!!

Wat erg... Jullie houden met zijn 2en het topic nog open:$...
    Respect:p

Masu, ondertussen al 23 weken zwanger!!! Wat gaat het hard, alles nog goed meid??? En ik las een stoeltje voor Amy achterop... Hier nog steeds voorop... Kan eigenlijk niet meer maar vind het zo gezellig:D

Kib, hoe is het met jou??? Nog steeds druk aan de lijn??? Ik zit in mijn tweede week van Sonja.... ;)

Hier gaat alles verder prima!

Knuffel xxxx

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp je leeft ook nog!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hahaha met z'n 2-en?? Het was vooral ik hhahahah

Ik ben ondertussen klaar met de sonja. Zit mooi op gewicht en ben nu bezig om dat te blijven, tot nu toe gaat het me goed af. Vind het zo ook wel goed hoor er is 20kg af en als ik nog meer ga afvallen blijft er niks van mij over :)
    Wat goed dat je ook begonnen bent met sonja. Ik vond het gemakkelijk vol te houden.
    Stoeltje voorop?? Nou dat hebben wij allang niet meer. Kleine jongens worden groot he.

Hier zijn we gelukkig uit de fase van mama uittesten, grenzen opzoeken en grote mond geven. Ik heb mijn lieve binkie weer terug. Hij gaat wel ineens op de loopfiets uit zichzelf. Waar een verjaardagfeestje bij masu al niet goed voor is :D
    Daar liep hij er ineens met de loopfiets van Amy vandoor. Hier de loopfiets dus maar binnen gezet en zo af en toe pakt hij om een rondje te fietsen.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@stamp, erg he! Gelukkig hebben we kib nog die haar uiterste best doet voor ons topic! :p
    Fijn dat alles goed gaat. Hier gaat het ook allemaal z'n gangetje. Zwangerschap gaat op kleine klachten ook goed. Voorop de fiets is inderdaad gezelliger. Ik heb het ook lang uitgesteld hoor. Amy mag qua gewicht nog prima voorop, maar qua lengte werd het nu wel een beetje krap (al had het nog wel even gepast, maar ik wil niet dat ze straks denkt dat ze achterop moet om plaats te maken voor haar broertje, vandaar).

@kib, jaaaa daar ging ie op de knalroze loopfiets. :p Maar wel kei stoer natuurlijk! Fijn dat jullie weer uit die fase zijn; weer genieten dus.

Ook voor hier even een buikspammetje. Afgelopen weekend, 23 weken. :)

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!!

Wauw Masu, wat ben je prachtig zwanger!!! Wat fijn dat je een goede zwangerschap hebt.
    En ik zag dat je een enorm stuk van je haar af hebt! :$
    Hoe vind je het geworden???

En betreft stoeltje... Vince moet echt achterop... Hihi is altijd groter dan gemiddeld geweest, oeps!!!:D
    Maar goed... Het stoeltje komt eraan..

Kib, jeeetje wat ontzettend knap meid, respect!!!!!:):)
    Wat fijn dat Kib nu in de gezellige fase zit... Hopelijk blijft het zo ;);)

Hier drukke dagen met werken... Maarrrr nog 5 weken dan wordt Vince drie jaar ennnn gaan we op vakantie... Zooo veel zin in!!!

Knuffels voor jullie xxx

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog even spam.. Al zien jullie ook veel op fb:p
    Mijn kleine meisje is alweer 7 maanden!!!

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En mijn stoere bink!!! Met eigen uitgekozen zonnebril!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dr buikje groeit gestaag door hahaha elke 4 weken ongeveer mag ik hem live zien en groet ik de kleine man ff ;)

Stamp wat een lieve foto's! Die van vince is wel heel stoer hoor. Wat gaat t snel je moppie alweer 7 maanden. Vince alweer bijna 3.....pffff de tijd gaat veels te hard.
    Heb je t wel nog naar je zin op je werk? Nog altijd op de andere locatie of toch terug naar je oude plekkie?
    Fietsstoeltje kregen we die lange benen van stijn allang niet meer in dus die moest wel achterop.

Hier de afgelopen week bijna alleen maar aan t werk geweest. Alleen afgelopen vrijdag vrij geweest en verder zowat alle avonden van huis. Morgen nog een avondje werken en dan 1 dagje vrij. Ik heb op kdv doorgegeven dat stijn dan ook lekker thuis blijft bij mama. Heb hem voor mn gevoel de hele week niet gezien.
    Zal nog ff spammen gewoon omdat t kan! :D

Op zijn loopfiets (nog wankel maar was dag 1 ondertussen racet hij het hele huis door) en in tshirt gekregen van mn zus ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, wat een mooie spam van je prachtige kids! Knapperds! :D Katie alweer 7 maanden; de tijd vliegt echt. Stoere zonnebril heeft Vince! Lekker hoor, vakantie, waar gaat de reis naartoe?

@kib, ook mooie spam! Dat shirt is echt kei gaaf! :D
    Jaja, waar Amy's roze loopfiets al niet goed voor is. Wat heb je veel gewerkt zeg. Het wordt tijd dat je weer eens wat dagen vrij bent. Heb je wel verdiend. Lekker dat jullie morgen een dagje samen hebben.

@hier, sinds een kleine week ben ik moeeeeee en niet normaal moe, nee, doodop. Ik slaap zo'n 9 uur per nacht en sta gewoon weer moe op. En ik slaap niet eens slecht. :( Zo rond 'n uurtje of 2 's middags gaat het licht zowat uit en dan zoek ik m'n bed op en ga ik ff 1 of 2 uurtjes liggen. Voel me dan helemaal schuldig, want eigenlijk moest ik aan het werk zijn...
    Donderdag weer naar de gyn en dan overleg ik het ff. Verder ook veel pijn rond m'n stuitje. Zo...nu stop ik met klagen! :p
    Maar echt bizar hoe het om kan slaan in zo'n korte tijd.

Vandaag zijn er weer 3 proefkaartjes binnen gekomen. En ik kan jullie zeggen: HET kaartje zit erbij!! :D:D
    Ik heb Amy ook laten kiezen en ze koos dezelfde, haha.
    Manlief moet vanavond weer overwerken, dus als ie straks thuiskomt om 21.30 uur, duw ik meteen die kaartjes onder z'n neus. Eens kijken wat hij ervan vindt!

Morgen komt een vriendin langs met haar zoontje en verder helemaal niks. Even bijtanken.
    Fijne avond allemaal!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dank je voor je compliment. Shirt is idd te gek!
    Balen dat je zo moe bent de laatste tijd. Zwanger zijn gaat niet geheel over roosjes he! Komt t ook door je ziekte mede of heb je geen idee?
    Oh leuk HET kaartje erbij!! Ben benieuwd wat mark heeft uitgekozen?

Hier eindelijk vrij!!!!!!!!!! Ik heb nog niet bedacht wat we gaan doen..zien wel hoe t gaat lopen.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kippie, mijn ziekte speelt zeker mee. Combi van zwanger en ziekte zorgt voor veel moeheid. Heeeeul veul moeheid. :p
    En, wat is het geworden vandaag? Nog wat leuks gedaan?

@hier, gisteren manlief de kaartjes laten zien. Eentje viel er direct af voor hem (dat was ook degene die voor mij meteen afviel). De keuze tussen de andere 2 vond ie heel moeilijk; hij vond ze allebei kei leuk. Uiteindelijk koos hij voor een andere dan ik.
    Ik heb gezegd dat ik die ene mooier vond omdat die rustiger is.
    Dat was ie wel met me eens. Ik heb hem de keus gegeven, want ik vind ze allebei leuk (en zo belangrijk vind ik het kaartje nou ook weer niet; ik druk liever mijn mening door als het echt over iets belangrijkers gaat :p).
    We hebben ze even weggelegd en kijken er aan het eind van de week nog eens naar.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu kan me voorstellen dat je dan heel moe bent. Misschien toch al een stapje terug gaan doen op het werk? (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)
    En grappig dat mark het andere kaartje leuker vond. Jullie kennende komt het vast wel goed.

We zijn vandaag naar bungelland geweest. Tim vroeg of we meegingen...beter gezegd hij smeekte en schreeuwde of we meegingen hahaha Hij heeft nog vakantie met half rotterdam en daarbij was het woensdagmiddag dus het werd op een gegeven moment erg druk. We zijn rond 1 uur weer lekker naar huis gegaan en we hebben met zijn allen hier gegeten. Stijn heeft vanmiddag lekker tegen me aan op de bank film gekeken.
    Mark is druk aan het solliciteren (zijn contract wordt helaas niet omgezet, er is momenteel geen werk voor hem) en mocht vandaag op gesprek komen. Het zal van onze kant niks gaan worden omdat hij ook storingsdiensten zal moeten gaan draaien en dat valt niet te combineren met mijn werk. Daarbij ligt het salaris ook veel lager als nu. Dus zoekt hij vrolijk verder.
    Zo mijn binkie maar eens op bed leggen. Morgen weer vroeg op.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoe is het met iedereen?

Hier zijn we afgelopen weekend met de familie weggeweest vanwege de 50e verjaardag van tante. We hadden een mooie locatie prve gehuurd. Een groot stuk grond dus de kinderen hadden genoeg ruimte om te spelen en vooral te rennen/fietsen. We hadden een disco waar we elke avond wel een feestje hebben gebouwd ook een kinderdisco voor de kids. Helemaal genieten en daarbij nog leuke dingen gedaan. Dagje naar Burgers zoo en dagje naar het openluicht museum in arnhem. Ook hebben we goed weer gehad dus we zijn weer helemaal opgeladen.
    Over ongeveer 2 weken heb ik lekker vakantie wat wil een mens nog meer?

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Klinkt geslaagd kib! :D

Hier drukke werkweken en drukke weekenden. Inmiddels is Amy jarig geweest; ook dat was een geslaagd weekend. Onze kleine grote meid heeft echt genoten! :D Dat is altijd zo mooi om te zien.
    Met hemelvaart staan ons pap en mam altijd van woensdag tot zondag op de camping met de hele familie van ons mam z'n kant. Altijd kei gezellig; met op donderdag opening en activiteit op de camping, op vrijdag de doedag met een dagactiviteit op locatie en op zaterdag een afsluitende bbq.

Morgen ga ik helpen bij de Trophy van de voetbalvereniging. Met een aantal van ons team bemannen we de hamburgertent. Hopelijk wordt het niet te druk, zodat ik ook een beetje kan zitten tussendoor. Want tja, die buik groeit ook gewoon door en dat begint nu wel een beetje te wegen. Met ons mannetje gaat ook alles goed. A.s. dinsdag hebben we 3D/4D pretecho, dus ben heel benieuwd of hij op Amy gaat lijken. :)
    Helaas volgende week ook een drukke werkweek met op maandag o.a. training in Tilburg, dinsdag Arnhem en donderdag Amsterdam. En dan het weekend weer vriendenweekend. Vrijdag dus maar ff m'n gemak houden. :p

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu jij gezellige dagen gehad met de hemelvaart en het overleefd bij devoetbal?
    Altijd ,mooi om je uk zo happy te zien zoals met verjaardag.
    Je drukke werkweek overleefc en vooral ook in combi met je zwangerschap.
    Veel plezier dit weekend met vriendenweekend. Jullie hebben in elk geval mooi weer.

Hier laatste drukke werkdagen voor mijn vakantie. Heb alleen maandag en dinsdag nog dienst en dan 4 weken vrij:) Oh wat een straf :D
    Verder zijn we vandaag op de 2e school wezen kijken. Er zit wel een groot verschil tussen beide scholen. 1 is gewoon basisonderwijs zoals wij vroeger zelf hebben gehad en die andere is volgens jenaplan. Daar heb je ook 2klassen in 1 klas. Ik weetnog niet hoe ik daar tegenover sta. En de kinderen moeten daar veel zelfstandiger werken en ik vraag me af kn hoeveree stijn dat aankan. Genoeg om over na te denken dus...

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier leven we ook nog. :p

@kib, goed om over na te denken idd. Wat heerlijk, straks 4 weken vakantie! Nog maar 2 dagen, dat schiet echt al op. Ik ben af aan het tellen naar m'n verlof. Nog 5 weken....:)
    We hebben fijne dagen gehad met hemelvaart en ik heb het bij het voetbal ook overleefd. Al was het echt ff volle bak werken.
    Dag in Amsterdam ging goed, maar was wel wat te veel van 't goeie....daarna 2 dagen harde buiken, dus toch iets te veel geweest.

@hier, dit weekend vriendenweekend. We zijn een dag langs geweest en we zijn naar Den Bosch geweest (gisteren). Daar hebben we een rondvaart over de Dieze gemaakt, we zijn naar de Sint Jan geweest en hebben daar geluncht. Toen 's avonds bbq toen we weer terug bij de accommodatie waren. Was lekker en erg gezellig.
    Afgelopen dinsdag hebben we een pretecho laten maken.
    Het was zooo mooi; we vinden het echt een knapperd. Lijkt ontzettend veel op manlief. :D
    Het hoofdje en de beentjes liggen 3 weken voor op groei.:$ Hij woog 1486 gram.
    Groot mannetje dus, dus ik wil absoluut niet over tijd lopen. Vrijdag weer naar de gyn dus dan maar even aankaarten.

Meet our pretty "little" guy! :D:D

Bijgevoegde bestanden:

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ahhhh smelt!! Wat een mooi manneke op de echo *mist smiley met hartjes ogen*
    Mooi om te zien he zo'n 4d echo. Dan heb je echt een beetje een beeld. En jeetje al 3 weken voor op groei? Dat moet een flinke knul gaan worden. Ik duim voor je dat je niet over tijd gaat lopen.
    Gelukkig alle drukke dagen overleefd. Balen alleen van je harde buiken, toch een teken om t rustiger aan te gaan doen.

We hebben ook nog ff de buren gesproken over de 2e basisschool en t blijkt dat je dus eigenlijk ieder jaar met andere kinderen in de klas komt. De gehele school zit dus bij elkaar zeg maar. Ik neig dus meer naar de gewone school omdat ik denk van dan ben je net gewend aan de kindjes in je klas en dan moet je weer nieuwe kindjes leren kennen. Ik weet niet t lijkt me niks en mark volgens mij ook niet.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hij is prachtig!!!!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :) ben hier in geen eeuwen geweest.. wat lief dat jullie het topic levend houden moppies!

Hier gaat alles zn gangetje, Bas was afgelopen zaterdag jarig... meneer is alweer een dreumes, wat gaat het hard :$

Dikke kus voor jullie!
    X

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sensjeeeeeee leuk dat je even komt aanwaaien! (Mag wel vaker hoor ;) )
    Nog gefeliciteerd met Bas zijn 1e verjaardag. Een gezellige dag gehad? En de tijd gaat idd snel...

Hier nog 1 dagje werken en dan vakantie!! Oh wat een genot gewoon 4 weken geen werk..... we gaan nergens heen vanwege mark zijn banenjacht. Stijn blijft ook lekker bij mij thuis. Ff flink qualitytime voor ons.
    Komende zaterdag is mn binkie alweer jarig en wordt hij ook 3. Dan komt toch ook wel t besef dat hij volgend jaar 4 wordt naar de basisschool gaat :(

Deel Deze Pagina