het zou goed kwijlpukkels kunnen zijn geweest, heeft hij geen korsten erop gehad? dat schijnt te horen toch of het was nog echt in een begin van de krentenbaard.
Een hele goede avond meiden, Masu dank je voor je compliment. Wel weer balen dat de eer toch weer van jullie kant moet komen. Gebeurt wel vaker geloof ik aan die kant van de familie? Wel goed dat ml ook zijn principes heeft. Klinkt heftig van Lauren. Hoop dat alle beetjes helpen en ze er weer bovenop komt. Dikke knuffel! Hoop dat jullie en smoe eruit gaan komen. Lijkt me wel een lastige situatie. Ik zal duimen dat het goed komt. Sens wat lief van je zus en zwager dat ze bleven slapen en vandaag op wilden passen. Gelukkig hebben ze de dag met elkaar overleefd Mlien helemaal waar dat ik het nu op een andere dag moet doen maar gaat helemaal goed komen. Balen dat het tegenbod tegenviel. Ik ben wel benieuwd wat ze van jullie eindbod gaan vinden. Wat heeft Kian lang geslapen zeg vanmiddag Mamalijn wat is Yara een klein meisje nog, haha Stijn is al over de 10 kilo en ruim 85 cm. Balen wel dat ze zoveel mama aandacht vraagt. Niet echt gunstig om iets te doen. Wel supe dat ze niet meer op controle hoeft omdat het zo goed gaat. Sammie Stijn heeft het goed gedaan bij zus vanacht. Fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat. Wel balen van je harde buiken. Je doet het toch al vrij rustig aan of niet? Snap je zorgen over de bevalling best wel. Wesley was al snel en de 2e vaak nog sneller. Wel fijn dat je je gehoord en begrepen voelt bij de gyn en hij/zij er ook wat mee wil doen. Grappig dat jullie op gingen passen op nichtje. Idd dan wel jammer van de andere slaaptijden. Stamp hoera bijna weekend voor jou! Wat lekker dat Vince het zo goed doet. En het weekend samen weg.. Heerlijk!! En ook nog naar scheveningen. Je ongi houdt het wel spannend zeg! Wat lief trouwens dat je naar ons vraagt. Het gaat goed, Stijn is net als Vince een heerlijk mannetje Barbies baby ik heb echt zitten lachen toen ze bijna mocht gaan persen en ze ff haar haren ging kammen.... Hier heeft mn aapie het goed gedaan vanacht bij zus. Mams vertelde dat hij rond 3.45 even aan het huilen was voor zijn speentje en daarna geslapen heeft tot 7.15 uur. Samen met z'n neefjes in bad geweest en mams was net klaar met aankleden toen ik al kwam. We hebben de hele bende in mn auto gepropt en zijn naar de ikea geweest. De kids hebben zich op de kinderafdeling even lekker uitgeleefd en verscheidene speeltjes getest. Vanaf de ikea nog even langs de intrauin en daar zijn ze al bezig om de kerstafdeling op te bouwen. Thuis hebben ze nog even gespeeld en al snel kwamen zus en mark thuis en hebben we gegeten. Na het eten mams weggebracht en snel naar huis toe. Stijn was erg moe en na het omkleden hem lekker in bedje gelegd. Hoorde hem net alleen hoesten,....... We zullen zien wat de nacht ons gaat brengen. Welterusten allemaal (al zullen sommige van jullie al op bed liggen) xxx
Goeiemorgen meiden!! Sens; Nogmaals gefeliciteerd!! (we mailen wel eens heen en weer ) En ik heb ook spam!. Bekijk bijlage 277680 Bijzonder he!! (Mijn nod is ook zaterdag )
Geboorte data Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Uitgerekend 25-01-2013 Sammie121 14-06-2013 Senso 14-06-2013 Mlien Gewicht en lengte 28-07-2012 Wesley 11 kilo, 83 cm 31-07-2012 Kian 11,44 kilo, 81 cm 02-08-2012 Amy 10,34 kilo, 79 cm 16-08-2012 Stijn 10,73 kilo, 80,8 cm 16-08-2012 Vince 11,1 kilo, 84,2 cm 05-09-2012 Jos 9550 gram, 79 cm 01-10-2012 Yara 9730 gram, 81 cm
Woooow wat een toeval!!!!!! Allebei zwanger?!?!?!! Gefeliciteerd mlien en senso!! Ga duimen dat het plakbeebs zijn! Dan nu.... Goeiemorgen! Hier een goede nacht. Amy heeft tot 8 uur geslapen en nu is ze met ons pap en mam mee. Ze gaan naar de muziek...ons mam wilde dat zo graag, dus heb maar aangeboden dat zij deze keer mee gaat ipv ik. Ik heb 't toch heel druk op m'n werk, dus kan ik meteen ff wat meters maken. Vanmiddag 2 trainingen en dan morgenavond nog een afsluiting. @sens, deze aflevering viel nog wel mee....de meeste afleveringen zijn nog hilarischer!! Ik denk vaak 'OMG!'.....en daar liggen manlief en ik dan weer om in een deuk. Lekker dagje vrij vandaag! Nog wat op de planning? @kib, wat heb je een gezellig dagje gehad gisteren. Ocherm...Stijntje ook al zo aan 't hoesten? Hopelijk heb je een beetje een goede nacht gehad. Tnx voor je knuffel en al je geduim. Dat zal vast helpen!! Van hoelaat tot hoelaat moet je vandaag werken? @mlien, oeh spannend, een eindbod! Hopelijk accepteren ze het! @sammie, niet slim van je schoonma om 3 uur krom op een motor te gaan zitten als je al last van je rug hebt.... Fijn dat het oppassen goed ging. Kun je alvast wennen aan slaapjes op verschillende tijden. Ik heb gemaild om te informeren of er plaats was op de maandag. Gisterenavond pas, dus heb nog geen reactie gehad. Afgelopen maandag ook gebeld, maar toen was degene die over de planning van onze locatie ging er niet. We wachten nog ff af. Ik denk dat je wel een punt hebt wat betreft eerlijk m'n argumenten benoemen. Ik weet nu al dat het me toch niet in dank afgenomen gaat worden (ik ben vroeger ook al eens heel eerlijk geweest en ze horen liever wat anders dan de waarheid....) maar ik kan in ieder geval mezelf dan recht in de ogen blijven kijken. We zien wel hoe het zich ontwikkelt, maar lief dat je meedenkt.
@masu, wat een toeval he bedankt voor het duimen! ik duim met je mee! wat leuk dat je mams met Amy naar de muziek is! wel handig dat je ongestoord even kunt werken, doe je vaak het meest. Je hebt een drukke dag voor de boeg werkse meis! @kib, fijn dat Stijn het bij je zus goed gedaan heeft, toch een opluchting lijkt me. Jullie hebben een gezellige dag gehad gisteren hoop dat je binkie vannacht goed heeft geslapen ondanks het hoesten. @hier, goeie nacht gehad. Jos niet gehoord en hij werd om 8.30 uur wakker, mooie tijd! vandaag weinig op de planning, zo even boodschapjes doen en vanmiddag even naar vriendinnetje hoop dat het snel stopt met regenen.
senso, mooi dat je een goede nacht heb gehad en denk helaas niet dat het vandaag gaat stoppen met regenen. i wist wel dat je gestopt was maar dat jullie er al echt voor gingen wist ik niet vind het hardstikke leuk en ben ik niet meer de enige hopelijk blijven het plakbeebs. mlien, vandaar het andere huis ook hardstikke en wel snel volgens mij!.
hier een goede nacht gehad. hoorde wesley om 7.15 en moest toch plassen en hebben toen nog even geslapen. wordt nu alweer gek van manlief grrrrr....
@sammie, ben 9 augustus gestopt met de pil en heb na mijn pilbloeding daarna 1 ronde gehad van 23 dagen, nu gelijk raak. Had dat dus ook niet verwacht dus vandaar dat ik het er nog niet echt over gehad heb Nee ineens ben je niet meer de enige hahaha ben nog wel nuchter hoor, eerst maar een kloppend hartje op de echo met een week of 9 Jij ook een goeie nacht gehad? @hier, boodschapjes gedaan. Kon net tussen de buien door, wil vanmiddag op de fiets naar mijn vriendin anders moe tik met de bus heen en terug lopen. Moet maar eens op zoek naar een regenponcho voor Jos op de fiets.
Zwaaiiii! @sens, vies weer he! Hier was het net heel fftjes droog, dus Taco en ik snel even naar buiten gesprint. Hebben we dat ook weer gehad. @sammie, balen dat je manlief vervelend is. En hij vindt waarschijnlijk dat jij vervelend bent, haha! Succes ermee! Geen last meer van de post nu er zo'n zak aan hangt? Wat zou het leuk zijn als stamp deze maand ook nog goed nieuws had!! @hier, druk aan 't werk, maar tussendoor ff lunchen, dus dacht, kom ff spieken. Ga weer snel verder. Houdoe!