Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, nee geen last meer van de post! vind het wel een duur ding maar goed het schild een hoop ergenis en vroeg wakker worden.

ik heb deel 1 van mijn bob de bouwer spullen straks eens kijken en die andere zaak mailen wanneer ik het kan verwachten.

kennen jullie uitstel van executie? vind het echt een mooi programma.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag meiden!

Sens en Mlien Gefeliciteerd met de positieve zwangerschapstest!!
    Wat grappig dat jullie allebei tegelijk zwanger zijn en ook nog dezelfde dag uitgerekend. Wel een super mooie datum :p

Sens hoop dat het droog is als je op de fiets naar je vriendin wil. Ik heb laatst bij de zeeman een regenpakje voor Stijn gekocht. Wel maat 92 maar hij zit wel droog bij papa op de fiets.

Masu wat grappig dat mams met amy naar de muziek wilde. Lief ook dat het van jou mocht.
    Alweer veel voor je werk gedaan? Ik mag straks beginnen 15-23 uur.
    Heb je nog iets van het kdv en je nichtje gehoord?

Sammie lekker dat jullie je nog even hebben kunnen omdraaien.
    Gelukkig geen last meer van de krant en de post. Nu alleen van je man ;)

Hier ondanks het hoesten van stijn voor het slapen gaan een goede nacht gehad. Stijn niet meer gehoord tot vanmorgen 6.10 uur. Mark heeft hem nog even zijn speentje gegeven en toen moest ik hem om 9.15 uur wakker maken. Hem aangekleed, pap gegeven en naar het kdv gebracht. Vanuit kdv langs de bakker en snel naar huis. Vandaag kwamen ze de warmwatermeter en de meters op de verwarming vervangen. Was net thuis toen ze al aan de deur stonden. Met een kleine 20 min waren ze alweer klaar.
    Nog even de stofzuiger door het huis gehaald en even gedweild.
    Over ongeveer een half uurtje op pad naar werk.
    Have fun allemaal nog!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie fijn dat de 1e bob spullen binnen zijn. Ik kijk ook wel naar uitstel van executie. Vind het een goed programma.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, zeker gezellig! Is het al droog bij jullie?

@sammie, leuk dat je eerste spullen al binnen zijn. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken. Ennuh...alles voor een goeie nachtrust toch?:D Ik heb wel van het programma gehoord, maar het nog nooit gezien. Wanneer komt het altijd?

@kib, fijn dat je net op tijd thuis was! Gelukkig ook een goede nacht gehad lees ik. Ik heb veel gedaan voor m'n werk ja. Om half 3 ga ik van huis voor 2 trainingen.
    Ik heb toevallig een mail terug van het kdv deze ochtend. Ik typ het zo ff in het stukje 'hier'.
    Helaas nog geen nieuws over m'n nichtje...maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken! Hoop dat ze snel weer een mail sturen...merk wel dat ik er echt mee bezig ben...

@hier, zoals ik net al bij kib zei had ik vandaag al een reactie van het kdv. Er was op deze groep wel plek op maandag, maar Amy gaat binnen een paar maanden over naar de peutergroep en daar is nog maar 1 plekje vrij. Ze raadde ons dus aan te reserveren als we 'm nodig gingen hebben. Nu heb ik dus afgesproken dat Amy per 1 november ook op maandag daarheen gaat.
    Ik merk ook dat ze steeds meer aan mij hangt en minder makkelijk naar andere kindjes toe gaat, terwijl ze dat voorheen makkelijker deed. Kan natuurlijk ook weer gewoon een fase zijn, maar ik denk dat het wel goed is als ze wat vaker onder andere kinderen is.
    Ik ga zo van huis voor 2 trainingen; een na laatste keer voor allebei, dus het begint op te schieten.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu fijn dat je al zo snel bericht kreeg van het kdv. Gaat wel snel ineens zeg.
    Fijn dat je trainingen ook op het einde lopen. Geeft je een beetje meer lucht straks.
    Ik blijf duimen voor je nichtje en idd geen nieuws is goed nieuws zullen we in deze maar zeggen.
    Wekse straks ik ga zo ook de deur uit.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jij ook werkse kib!
    Ja het gaat altijd snel op het kdv; die vrouw die ik dan mail gaf ook nog aan dat ze het altijd zo prettig vond dat ik zo snel reageer. Geldt natuurlijk ook andersom. Snelle afwikkeling op zo'n manier! :)
    Omdat er ook nog maar 1 plekje was kon ik niet het risico lopen om te wachten en het er eerst met schoonma over te hebben...dadelijk is m'n plekkie weg. En nu is het plekje voor Amy! :D

Ok...nog 4 minuutjes...ik ga rennen! Dooeiiiii!

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ja wel duur maar gelukkig worden jullie niet meer zo vroeg wakker van de kranteman!

@kib, hihi Stijn op de 14e geboren? hele mooie datum! th@nks voor de tip van het regenpak, ga ook maar eens kijken want vind de fiets gewoon superhandig. Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad, Stijn had zin om uit te slapen! :D werkse!

@masu, fijn dat ze een plekje hebben op het kdv voor Amy, goed dat je hem gereserveerd hebt. Lekker dat je trainingen snel minder worden, wel lekker als je wat meer lucht krijgt.

@hier, jeeeeeeej ben droog over gekomen! :D heerlijk met de kleine man geknuffeld en veel gekletst met mijn vriendinnetje, ze is wat onzeker en dat is heel herkenbaar dus ze kon even lekker van zich afkletsen! Jos was moe dus die ligt nog even op bed, volgens mij gaat hij nog wel even slapen. Ik zit nog even op de bank met een bakkie rooibosthee en een pepernoot :D

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jeetje mineetje.... Wat een zwangere club hier!!

Lieve Mlien en Senso van harte gefeliciteerd meiden!!!!! Geniet ervan..

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Hoe vonden je ouders het vanochtend? Fijn zeg dat je het hebt kunnen regen op het KDV.

@Sammie; Ja leuk he dat we nu met een paar zwanger zijn! Ml en ik zaten nu in de 3e ronde!

@Kib; Haha natuurlijk vind jij dat een mooie datum :p. Jij bent natuurlijk druk aan het werk nu, sterkte nog eventjes!

@Sens; Mooi dat het gezellig was vandaag met je vriendinnetje. Had je maar een pepernoot vanmiddag?? :(

@Iedereen; Bedankt voor de felicitaties!

Hier een lekker dagje gehad, vanochtend even wezen shoppen, had nog wat dingetjes nodig, toen we thuis kwamen lekker gegeten, Kian op bed gegooid, wasje gedraaid en zelf ook een klein dutje gedaan :D (I love vakantie!). Kian ligt er nu weer in, maar heeft nog niet zoveel zin om te gaan slapen volgens mij, hoop dat het zo wat rustiger wordt (hij huilt niet maar hoor hard gebonk boven).

We hebben vandaag ons eindbod geplaatst en de makelaar belde terug met een vaag verhaal, het kwam er op neer dat ze maandag pas reageren omdat ze komend weekend gaan kijken of ze zelf een ander huis kunnen vinden ofzo.. vind het maar raar!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, th@nks! :D

@mlien, haha nee had een stuk of 10 - 15 pepernoten :D heerlijk hoor even een middagdutje! lekker genieten he zo vakantie, is dit je laatste week? spannend hoor, jullie eindbod geplaatst. Wel vaag dat jullie maandag wat horen.. lang in spanning zitten nog :(

@hier, ga naar bed toe meiden. Welterusten!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen deze morgen!

Goeie nacht gehad, heb Jos 2 keer heel kort horen mopperen maar dat was maar 10 sec ofzo. Inmiddels zijn manlief en Jos de deur uit en ga ik mijn spullen pakken en er ook vandoor.

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Morgen meiden,
    Sens fijn dat je vriendin ff lekker van zich af kon kletsen gisteren. Als.redelijk ervaren mama weet je wat ze doormaakt. En grlukkig droog overgekomen. Werkse vandaag!

Mlien heerlijk he vakantie!! Spannend het eindbod, alleen jammer dat je tot na het weekend moet wachten op nieuws.

Masu nog lekker gewerkt gisteren? Vandaag ook alweer aan het werk.

Hier een goede dienst gedraaid gisteren. Bij thuiskomst vertelde mark dat Stijn net aan het huilen was geweest. Dat heeft zich vanacht helaas om het half uur-uur herhaald. We hebben dus ook niet veel geslapen. Ben daarbij ook nog niet lekker. Zit vol snot en last van mn keel. Gelukkig vandaag vrij dus kan het rustig aan doen.
    We hebben net ontbeten dus zo maar eens douchen en aankleden.

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!!

@Sens, fijn een goede nacht...Werkse meid!
    @Kib, bah wat een rotnacht:(!! weet je welke neusspray goed helpt.. die otrivin duo... echt super spul!!;)

Hier een goede nacht.
    Vince was 7.45 uur wakker, mooie tijd.
    En hij ligt er net weer een kwartiertje in...

Heb getest vanmorgen maar helaas:(...
    Nog geen idee waar ik aan toe ben dus...maar denk dat ik gewoon een cyclus oversla of dat ik mijn ongi al gehad heb maar heeel ligt...
    Ik denk dat ik maar van het laatste uitga.

Zaterdag naar Wicked...:D:D

Zometeen komt een oude schoolvriendin, hebben elkaar jaren niet gezien dus echt super gezellig....

Liefs

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jahoor...ik ging ff terug lezen.... en ik zie gewoon dat Mlien en Senso zwanger zijn!!! Wat een super leuk nieuws meiden!!!

GEFELICITEERD!!!!

15. AHzondag

goedemorgen,

senso, fijn dat je een goede nacht hebt gehad.
    werkze voor vandaag.

kib, jeetje wat ee bar slechte nacht weer zeg. arme stijn en jullie natuurlijk. moets mark wel werken vandaag die zal flink brak zijn dan. heeft stijn ook nog last van tandjes/kiezen?
    gelukkig kun je eventueel wat bijslapen vandaag en fijn dta je zo lekker gewerkt hebt.

hier een goede nacht maar merk dat ik gewoon niet meer lekker lig hoe langer ik lig. heb nekpijn en rugpijn.
    maar goed straks lekker douche en dan is het alweer minder.
    wesley heeft nu maat 92 en vindt het best hard gaan als je weet dat het pas voor 1,5jaar is maar dat is hij natuurlijk bijna.
    gisteren nog sint en kerst inkopen gedaan voor hem en nichtje. ml wil een popje voor wesley omdat hij vroeger ook een vriendje had, vindt het wel schattig dus de meest blauwe pop uitgezocht haha eentje van chicco geeft geluid en licht en is voor in bed.
    nog een nijntje spel gekocht vind nichtje daar echt het type kind voor ze moet hem zoeken ofzo. verder vandaag geen plannen eigenlijk het is bagger weer :(

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Sens; 15 pepernoten?? Das toch veel te weinig :p Werkse vandaag!

@Kib; Wat ontzettend balen van je nacht meid, gelukkig heb je vandaag vrij dan kan je nog even meedutten met Stijn (als je daar de rust voor kan vinden).

@Stamp; Balen dat je test wit bleef, vervelend hoor dat je cyclus eigenlijk moeilijk te bevatten is, hoop iig op een mooie test voor jou in de volgende ronde!!

@Sammie; Balen dat je niet echt lekker meer kan liggen in bed, heb je al geprobeerd te slapen met een voedingskussen? Heeft Wesley maat 92 ook van broeken?? Lange vent dan hoor, hier zijn de broeken 86 zelfs echt nog te lang, zakken ook altijd zo lekker van zn kont af.

Hier heerlijk geslapen tot een uurtje of 9! Ik kan het erg waarderen dat Kian nu weer lekker uitslaapt, haha. We hebben al lekker samen gedoucht, straks even boodschapjes doen en misschien nog even een rondje wandelen. Verder niks want ml zijn auto heeft het weer eens begeven dus hij is nu met mijn auto weg.

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, balen dat je steeds minder gaat slapen!!! Maar je bent alweer 23weken en die buik gaat natuurlijk steeds meer in de weg zitten....
    Wat leuk een pop voor Wesley, en wat super dat ml met het idee kwam!!! Kan Wesley alvast oefenen hoe om te gaan met zijn broertje :D...

18. AHzondag

stamp, balen van de witte test:(
    zou ook maar van uitgaan dat je deze keer overslaat of over een weekje weer een testje doen.

mlien, lekker hoor dat kian zo'n uitslaper is. zal straks wel wennen worden als je weer moet werken.
    pyjama's past hij allemaal en broeken heb ik nu 1 die hij past en de rest nog niet aangedaan eigenlijk. gisteren heb ik alle kaartjes eraf gehaald dus gaan vandaag even kijken wat goed zit. 86 past hij ook nog met broekjes hoor. ligt echt aan het model denk ik.

19. AHzondag

stamp, ik stond er zelf van te kijken dat hij ermee kwam haha.
    maar hij heeft vroeger een pop gehad met blauwe haren en dat was echt zijn maatje dus dnek dta hij zoiets ook voor wesley wil haha.
    ja buik word idd dikker en vergeet gewoon soms dat ik al 23 weken ben.

mlien, ik denk idd dat die kussen maar een ga pakken. ben een rugslaper en dat is nu gewoon al niet heel fijn meer.

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hoi meiden, ben ik weer, ik ga even de hoogtepunten doorlezen/nemen

hier: cj is gisteren keihard van de bank af gekletterd, en heeft een gigantische jaap in haar voorhoofd. Voel me zo klote :(
    ik hoorde haar al klimmen en snelde er heen, maar toen nam ze een snoekduik en klapte vol op de rand van de tafel :$:(

Deel Deze Pagina