Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

bb, echt een ouder kindje nog niet gehad maar zou er idd wat van zeggen en laten weten dat jou kindje kleiner is enzo. wat je iegen kind betreft gewoon troosten en zeggen dat het kindje niet zo lief was ookal snap ze er toch niks van. nichtje is nogal een duw en bijt en slaan kind en ik zit daar altijd bovenop niet echt relax maar goed. ik zeg het ook tegen haar ookal snap ze het niet echt maar oop dat moment weet ze heel goed wat ze fout doet en anders verwacht ik van szus dat zij haar kind erop aan spreekt.

hier ook bang voor spinnen hoor, laatst 4 van die grote binnen gehad en zag er van de week 1 op de muur buiten zitten die hebben we meteen vergiftigd bah..

vandaag druk geweest met de slaapkamer gordijnen uitgezocht, muurtje geverft en vinyl gekocht voor het washok en nu nog tapijt en dan kan ons bed erheen en dan kunnen we de kast opzetten en alles verhuizen. wil wesley rond november in zijn nieuwe kamer hebben dus dat gaat wel lukken.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenacht meiden,

Sens ik ben ook niet vd spinnen hoor. Mijn hoofdpijn was vandaag gelukkig weg. Vanmorgrn een beetje naweeig, maar dat trok gelukkig weg.
    Ohhh ik gruwel van spinnen!! Als ik ze zie moet mark ze ook gelijk weghalen. Ik ben zelfs in staat om die ruimte uit te gaan en pas terug te komen als die weg is.

BB zoals bij sens geschreven hoofdpijn was weg vandaag. Vind je ukkie het zo geweldig bij ballorig? Jullie gaan best vaak.
    Ik heb regelmatig dat neefje stijn pijn doet. Zowel zus als ik zeggen er wat van. Gelukkig gebeurt het andersom ook wel eens. Soms laten we ze ook gewoon even samen gaan. Vaak lost het zichzelf wel op.

Masu......waar ben je vandaag.......ik mis je!!

Hier vanmorgen nadat ik stijn had weggebracht gelijk ff boodschapjes gehaald en toen rhuis opgeruimd. Al het speelgoed weer op zijn plek en in elkaar (lang leve 3 sets foampuzzels!), gestofzuigd, door naar vriendin om te helpen badkamermeubel in elkaar zetten en vervolgens samen naar het werk.
    Ik had gelukkig een gezellige avonddienst die snel voorbij was. Ik kwam eigenlijk tijd te kort.. dat heb ik iemand vandaag ook horen zeggen.. :D
    Hoop dat mn dienst morgen ook zo is.maar zal wel niet ondanks dat 2 clienten dan niet thuis zijn.
    Nuig ik lekker in mn bedje en ga ik mn oogjes sluiten.
    Welterusten!!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie vergeet jou helemaal!! Wat finn dat het op gaat schieten met je interne verhuizing. Krijgt wesley jullie oude slaapkamer?

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen meiden,

Hier even niet veel aanwezig. Ondanks de pilletjes slaapt Yara heel slecht. Ze is drammerig en huilerig.. Dacht dat we al uit de sprong waren.... Misschien kiesjes.. Geen idee

Ik zal vandaag proberen mee te lezen en te reageren...

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@sammie, fijn dat het verhuizen allemaal goed verloopt, brr 4 spinnen :$

@kib, fijn dat je dienst snel voorbij ging! Stijn zich ook weer vermaakt op het kdv?

Hij zat in de keuken en moest toch echt thee zetten, maar was gewapend met een slipper en een tennisracket (stroom) :) uiteindelijk heeft manlief hem gevonden en gekilld. Vanmorgen zag ik er weer een :$ dus ik ml uit bed gesleurd want ook die moest dood natuurlijk :)

@mamalijntje, volgens mij zit Yara in de 15 maanden sprong, Jos namelijk ook en ze schelen maar een paar dagen. Hoop dat ze snel weer gezellig is *dikke knuffel*

@hier, goeie nacht gehad. Jos is 1 x huilend wakker geworden maar toen ging ml net naar bed. Verder lekker geslapen en werd wakker van de wekker om 6 uur. Jos om 7 uur wakker gemaakt, hij had er nog weinig zin in ;) Inmiddels zijn we kant en klaar en vertrekken we zo naar het kdv.

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een goedemorelgen meiden,

Mamalijn balen dat yaartje ondanks de pilletjes even niet goed slaapt. Zou idd de 15maanden sprong kunnen zijn of kiesjes. Hoop dat het in elk geval snel weer beter gaat.

Sens ahhhhh gewoon nog 1 in huis! Gelukkig was ml nog thuis. Werkse vandaag!

Hier een kort nachtje. Tegen 12 uur in slaap gevallen en rond 5 uur werd ik wakker omdat ik raar had liggen dromen. Duurde tot 6uur voor ik weer in slaap viel en rond half 7 ging mark zijn wekker. Vlak daarna hoorde ik Stijn huilen dus er werd niet meer geslapen...
    Vanmiddag Stijn naar mn mams brengen en zelf door naar werk. Mag weer van 15-23 en dan morgen de ochtend werken...

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Goedemorgen,

Mamalijn, zou idd due sprong kunnen zijn. Heb je haar bedje al eens anders gezet. Geloof dat het bij stijn werkte. Lijkt me echt moeilijk om geen goede nacht rust te hebben.

Senso, gelukkig wel een goede nacht. Arme jos toch nog even huilen in zijn slaap. Bah nog zo'n spin nou jou teller staat nu op 2 haha.

Kib, geen goede nacht voor jou dus. Werkze vanmiddag.

Hier, we gingen laat slapen en wesley is ook al een paar nachten aan het spoken. Elke ochtend rond 6 wakker en komt dan elke 15\30min dus das minder. Ml hoort het gewoon niet ofzo maar vanmorgen heb ik hem eruit geschopt.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Yup, zodra ik haar neer zet binnen komt die grote lach op het gezicht :D
    ik heb dan ook een jaar abbo en vind het de ideale speeltuin in de winter!
    Ik ga wel op tijden dat het rustig is, weekend en woensdagmiddag ontwijk ik :p

klinkt als een lekker druk maar gezellig middagje :D
    jammer van de korte nacht

mamalijn: ja zoals je weet hier ook al weer zo een slechte nacht
    kiezen, verkoudheid, sprong? een combi van alles, wie zal het zeggen
    dodelijk vermoeiend

ik wordt er iig flink geprikkeld van en dan ook nog eens dat alles vanochtend tegen zat en die **** pieperdepiep met haar troonrede
    zucht...

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden ik hoop het maar dat het een sprong/verkoudheid/kiezen is.. Ben zo klaar met de slechte nachten. Werk loopt ook al niet lekker.. Maak fouten en tja hun begrip raakt op (logisch)

BB geniaal een abonnement. Wist helemaal niet dat het kon. Is dat per kind of voor het hele gezin? Wij gaan dat ook maar doen. Jamie is zo druk en voor Yaartje ook heel fijn!

Arme meiden lees allemaal gerommel.. Zal de fase wel zijn denk ik. Knuffff voor jullie.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He mooie moppies!

Eerst even mijn welgemeende excuses voor mijn stralende afwezigheid.:):):)
    Ik heb het zoooo druk, omdat ik nu gewoon wat teveel taken heb. Buiten het trainerschap ben ik nu ook manager interne zaken en die 2 samen is ff veel. Er komen geen nieuwe trainingen meer bij, dus tot half oktober is het nog ff bikkelen. Maar komt goed! :D
    Ik ga proberen echt tijd te maken, maar het is nu ff hectisch. Vandaag wel veel gedaan (voortaan op dinsdag ook een half werkdag) en dat geeft wel meer lucht.
    Ik kom straks op iedereen reageren, maar nu eerst eten maken en m'n meisje op bed leggen. Ik kan nu ook wel zeggen dat Amy loopt, want ze loopt nu net zoveel als ze kruipt zeg maar. :)

Ik heb nog een spammetje vanuit de corsotent voor jullie om het goed te maken. Alle kindjes van ons buurtschap zijn op de oranje stoel (die uiteindelijk op de wagen is gekomen) gefotografeerd.:D

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja het blijkt dat het niet overal is, lelystad heeft het bijv niet
    ik betaal 72 euro per jaar (is omgerekend 6 euro per maand) en dan mag je onbeperkt
    en dat terwijl 1 malige entree al 7,50 is

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een lekker grietje is amy, en geef niet hoor dat je het druk hebt, zo ben ik toch ook een lange poos weg geweest ;)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve meiden,
    Even een kort berichtje vanaf werk...(zowaar ff snel tijd)

Sammie balen dat wesly ook al aan het rommelen is met zijn nachten.

BB das wel handig een abbo op ballorig. Ik wist idd ook niet dat het kon. Wij hebben er in de buurt (lees bijna om de hoek van huis) ook 1 zitten en zijn 2x geweest. Stijn vond het leuk maar vond het oko wel goed als we weer naar huis gingen. hahaha handig zo'n kind.
    Scheelt wel als je aan abbo neemt of een los bezoek neemt.

Masu arme jij zo druk met werk. Er niet in verdrinken he dan moet ik je komen redden!!! ------------() hier alvast je reddingsboei!! :D.
    Wat goed dat amy nu net zo veel loopt als kruipt!!

Hier vanmorgen geslaagd voor sloffen voor Stijn. Heb gelijk 2 paar meegnomen. 1 paar voor thuis en 1 paar voor op kdv. Het is niets dat je uk gaat lopen maar je moet ook ineens sloffen aanschaffen... :)
    Stijn ging er wel heel trots op lopen in de winkel. Zo grappig om te zien.
    Bij naar bed brengen vanmioddag was het wel even flink huilen maar na even huilen en weer troosten is hij wel lekker gaan slapen. Gelukkig want ik moest naar mn werk en dan ga ik toch met een wat fijner gevoel weg. Eerst nog even snel langs de kruidvat gegaan om mijn voorraad pampers aan te vullen. Nu een leuke actie 2+1 gratis dus maar ff 6 pakken gehaald. Kunnen we weer even vooruit :p
    Nu op werk en het is rustig. 2 kijken er film (brother bear, 2 zijn er de deur uit en 2 zitten op kamer. Kon ik mooi wat administratieve taken doen en snel buurten hier.
    Nu dus weer verder met werk! Nog maar 3 uurtjes ongeveer!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat het me vergeven is! :D

@bb, hier ook nog niet meegemaakt dat een kindje Amy pijn deed. Ze komt wel in aanraking met oudere kindjes, maar die zijn eigenlijk altijd wel lief voor haar en vaak is de moeder er ook bij en die zegt dan al 'zachtjes doen he, dat is nog maar een klein kindje'. Ik denk dat je heel goed gehandeld hebt; gewoon aanspreken en uitleggen dat het niet mag.
    En thanx voor het compliment! Jouw meissie mag er ook wezen hoor! :D

@kibje, aaah thanx voor je reddingsboei!! En wat lief dat je me miste!! :D Fijn dat je geslaagd bent voor slofjes. Sneu dat ze zo huilen bij het wegbrengen he? Amy had vandaag ook zo'n mamadagje....helemaal aan me vastklampen, ook toen ik haar weer op ging halen bij ons mam....zo bang dat ik weer weg ging zonder haar of zo. Was eigenlijk best zielig! Ze was ook gewoon heel moe, want ze had weinig geslapen. Werkse nog ff vandaag! Ben je donderdag weer vrij?

@sammie, wat fijn dat het op begint te schieten met de kleine verhuizing! Ben heel benieuwd hoe Wesley het straks gaat vinden in z'n nieuwe kamer!

@mamalijntje, wat vervelend dat jullie weer aan het rommelen zijn. Denk dat het ook wel kan zijn wat sens zegt; die 15 maanden sprong was ook echt niet leuk! En god weet wat er nog meer speelt (tandjes, verkouden, etc etc...) Knuffel!! Ik las op FB dat je over 3 dagen bericht krijgt over je buik! Wat spannend!!

@sens, wat vervelend dat het weer gedoe is op je werk! Je gaat een spannende tijd tegemoet dus. Oeeeeh die spin, bah! Gelukkig heeft je man 'm gekild. Moest wel lachen om je verhaaltje....gewapend met racket....ik zie hem al gaan, hahaha! :D

@hier, vanmiddag dus vanuit huis gewerkt en ons mam is Amy op komen halen. Ze is erg gehecht aan me sinds een weekje en moet dus weer huilen als ze weg gaat. Zodra ik uit het zicht ben is het over, dus dat scheelt.
    Ze heeft vandaag maar 3 kwartier geslapen (alweer...) dus ze was erg moe 's avonds. Om 7 uur lag ze op bed en ze was meteen vertrokken. :)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, ik heb trouwens nog een filmpje van Amy die stapjes zet.
    Het is me eindelijk gelukt om het een keertje te filmen, haha! :D

Stapjes los - YouTube

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kibbeling, balen van je korte nacht. Spam van de slofjes? zit er anti slip onder? merk dat Jos op zijn slofjes uitglijd achter zijn loopwagentje dus laat hem maar vaak op blote voetjes rondrennen. Werkze nog even, zet hem op!

@sammie, hmm niet leuk spokende kindjes zo vroeg :( goed van je dat je ml er uit geschopt hebt! hoop dat ik vandaag geen spinnen ondek brrr

@bb, handig zo'n abonnement op ballorig, hier hebben we er niet een echt in de buurt. Maar scheelt wel enorm veel!

@mamalijntje, niet leuk dat het ook niet goed gaat op het werk. Snap het wel want als je zo slecht slaapt is je concentratie ook niet optimaal natuurlijk. Hoop maar dat de sprong/kiezen snel overzijn en doorkomen zodat je weer eens wat goeie nachten maakt.

@masu, jeeeeeeeeeeeeej daar ben je weer! heb je gemist hoor :) klinkt inderdaad alsof je het giga druk hebt :$ gelukkig wordt het in oktober weer wat minder druk. Wat goed van Amy dat ze nu net zo veel loopt als dat ze kruipt!!!! GO AMY GO!! Wat een lieve spam van je mooie meid.

@hier, lekker gewerkt alleen het laatste uurtje had ik gaan zin meer maar ach dat mag best af en toe. Jos heeft het vandaag op het kdv weer goed gedaan 1 x 2.5 uur geslapen en lekker gespeeld en goed gegeten en gedronken. Ze vinden Jos erg makkelijk omdat hij zo graag speelt en zich zelf goed kan vermaken, soms moeten ze hem echt uit zichzelf aandacht geven want erom vragen doet hij niet.

Vanavond lekker geknuffeld en hem gebadderd, bij het flessen viel meneer al half in slaap.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Aaaah Amy zo moe, gelukkig sliep ze snel! en wat een GEWELDIG filmpje! :D

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dank je sens! :D:D
    Wat heerlijk dat Jos zichzelf zo goed kan vermaken. Goed dat de leidsters zich ook bewust zijn van de valkuil en Jos bewust aandacht geven.
    Wat super dat hij 't ook zo goed doet op het kdv.

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    haha leuk filmpje , en die stapjes heeeeeeeeel voorzichtig :D

senso: klinkt helemaal super zo met je kindje, hij is wel makkelijk dus?

kibbeling: waar heb jij je sloffen gekocht? wij hebben al gezocht maar kunnen niet slagen helaas pffff

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @bb, ja ze loopt heel voorzichtig en geconcentreerd. :)
    Ze sjouwt wel altijd wat mee...;)

Ben ook benieuwd naar de slofjes kib! Spammmm! :D:D

Deel Deze Pagina