Kib, heftig trouwens van je achterneefje... hoop dat het een sterk kereltje is...en dat hij er goed door heen komt!!! Knuffel!!! @Sammie, is ook heftig meid!! Je leeft zo met elkaar mee en als dan 2 meiden hun kindje moeten verliezen, bah... echt naar... Knuff
Hahahaha... thanks..... Het is een playbackshow, we gaan Luv met greatest lover doen.. nu al lol over..hahaha
Goedemorgen lieve meiden, Iedereen lekker geslapen??? Vince was al om 6.25 uur wakker!!! Nog even bij ons in bed gelegen tot 7 uur toen maar naar beneden gegaan... Zo ff lekker onder de douche... spullen pakken, Vince brengen we om 12 uur naar opa en oma... en dan gaan wij naar Scheveningen!!! Zin in...!!! Fijn weekend... Tot morgen.. Liefs
Goeiemorgen moppies! @stamp, zo Vince was vroeg vandaag veel plezier! @hier, goeie nacht Jos niet meer gehoord en om 7.45 uur werd hij wakker, dus er gelijk maar uit gegaan kon manlief verder slapen. Vandaag weinig op de planning, even voor een fleecedeken op de bank kijken en voor Jos even een dvd van bumba scoren want kan via Youtube niet meer de volledige dvd bekijken van 1 uur. Jammer hoor ach heb nog cadeaukaarten van de mediamarkt dus worden die ook gebruikt
goedemorgen meiden senso: ah ik vroeg mij al af waarom bumba 1 uur op youtube niet meer werkte stampertje veel plezier in scheveningen Mlien en kibbeling, leuke spam! Mlien: ja ik moet wel creatief met de bank zijn, ze vind m namelijk echt geweldig Masu: ook leuke spam! cj gaat ook altijd in kisten zitten En dat die hond dat toe staat joh Hier: nou vandaag iets minder last van de schimmel we maken nu ook echt alleen schoon met water en geen doekjes meer dat is even te heftig ze heeft nu wel door dat we haar alleen maar willen helpen, maar ik snap heel goed dat het zeer doet want ze heeft ook open wondjes erop de huisarts kan niet verklaren hoe en waarom ze dit ineens heeft vannacht 3 x eruit, en vandaag 2 fotoshoots, druk dagje dus!
He meiden! @Sens; Ik heb gisteren What to expect when you're expecting gekeken, heerlijk en lekker toepasselijk natuurlijk! Haha. Klinkt als een lekker dagje hoor, ik baal inderdaad ook dat die volle dvd's niet meer op youtube staan. @Stamp; Zo die Vince was vroeg vanochtend zeg! Ik hoop dat jullie een heel fijn weekend hebben! @BB; Wat sneu dat CJ zo'n last heeft, hoop dat het snel weg is, wel goed dat je idd niet meer met doekjes reinigt maar alleen met water. Hier goed geslapen tot 9 uur ongeveer. Ml was vanochtend dirigeren dus die komt over een uurtje thuis, dan boodschapjes doen en vanavond een feestje. Kian gaat mee, hoop dat hij daar gelijk gaat slapen. Ik merk echt al dat ik last van hormonen heb, heb ik bij Kian helemaal niet gehad, maar ik kan nu echt heel fel reageren op de kleinste dingen, vreselijk gewoon!!
Goeiemorgen meiden! Hier een zeer geslaagde avond gehad gisteren. Kei gezellig, maar nu geen stem meer over....en een beetje brak...maar dat hoort erbij. Godzijdank is 't pas zaterdag! We zijn niet meer naar het kerkje geweest, want het regende heel hard. Het bruidspaar zag er prachtig uit! De bruid had een jurk aan die ik niet bij haar verwachtte, dus dat was wel een verrassing. Maar wel prachtig! Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mam. Die hebben we net opgehaald. Ze heeft heerlijk geslapen tot 8 uur en toen nog lekker geknuffeld met ons mam in 't grote bed. Daarna zijn ze met z'n 3tjes gaan wassen in de badkamer en dan staat ze op een krukje tussen ons pap en mam in en dat vindt ze geweldig, hihi! Inmiddels ligt ze hier thuis weer in bed. Eigenlijk moeten we vandaag 't huis poetsen, maar we zijn allebei brak en hebben geen zin... @kib, wat een mooie spam! Die muts staat Stijn goed! het is natuurlijk ook gewoon een knapperd! Ben je de werkdag een beetje doorgekomen? Vandaag ook weer toch? Sterkte meid! Knuffel! @mlien, je hebt nu meer last van hormonen, omdat het andere hormonen zijn, want nu krijg je een meisje. Logisch toch?! Veel plezier vanavond op je feestje! Is het van vrienden? @sens, was the voice leuk? Ik ga het vanavond kijken, het wordt volgens mij om 19 uur herhaalt. Veel plezier met shoppen! @stamp, wat een vette outfit! Wat zien jullie er heerlijk fout uit! Leuk dat jullie luv gaan doen; dat wordt vast hilarisch! Veel plezier in Scheveningen, maar ook dat gaat vast goedkomen. Verder; bleh wat een rotweer!!!! OMG!!!! Echt vies, regen, je kunt zo niks! Denk dat we vanmiddag ff naar ikea en prenatal gaan...ff 3 cadeautjes kopen voor alle baby's die geboren zijn. @bb, Tja, ons Taco is echt té goed gewoon....hij pikt echt alles....als hij iemand goed kent, dan vindt hij alles best...het is gewoon zo'n schatje! Succes met je drukke dag!
@bb, sneu hoor voor je meisje.. gelukkig heeft ze nu wel door dat jullie haar willen helpen. Drukke dag vandaag, zet hem op! @mlien, hihi toepasselijke film idd. Wil ik ook nog zien, denk woensdag ofzo dan slaapt Jos altijd erg lang na 2 dagen kdv hihi last van de hormonsters hier ook al een beetje maar meer dat ik om de simpelste dingen kan janken vooral op tv @hier, Jos ligt lekker nog op bed. Slaapt inmiddels alweer bijna 2 uurtjes. Ik heb lekker serie gekeken en manlief lag ook nog te pitten, nu even lunchen en dan even de hort op.
Het gaat trouwens een beetje beter met Lauren. Ze zijn bezig met LP's (lumbaal puncties) om vocht/bloed af te voeren en dit lijkt resultaat te hebben. Het ziet er naar uit dat de kindjes samen kunnen blijven en dat Lauren niet naar Utrecht zou hoeven. Mijn nichtje buidelt nu ook met Lauren en dat gaat super goed; zij ontspant dan helemaal en heeft daar echt veel baat bij. Hopen dat het zo goed blijft gaan!
@hormonen, ik had het er gisteren op de bruiloft nog met die vriendin die net die tweeling heeft gekregen over....dat sinds we kindjes hebben we echte jankerds zijn geworden! Ik kan echt heel makkelijk om van alles janken en dat lijkt gewoon niet meer weg te gaan!! Echt erg!! Hebben jullie dat ook?!
hahaha masu herkenbaard, het was inmiddels wat minder maar nu ik weer zwanger ben is het hek van de dam Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad en dat Amy het zo goed heeft gedaan, zie het helemaal voor me dat ze tussen je ouders in staat op een krukje hihi super schattig! Wat goed dat het met Lauren ook beter gaat, hoop dat het goed blijft gaan en de meisjes lekker bij elkaar kunnen blijven. En wat fijn ook voor je nicht dat ze ook met Lauren mag buidelen.
@Masu; Haha jij grappenmaakster, ik wacht het gewoon wel af wat het is . Mooi dat het feestje gisteren zo geslaagd was en een brakke dag moet zo nu en dan ook wel kunnen he, poetsen komt een andere keer wel weer. Fijn dat het beter gaat met Lauren, hopelijk blijft er vooruitgang in zitten. @Sens; Grappig dat jij de film woensdag gaat kijken! Lekker dat Jos alweer zo'n flinke dut heeft gedaan! @Janken; Pfff begin er niet over, ik zit al bijna te janken als ik zp alleen nog maar bijlees of als iemand boe roept tegen me, haha.
Hahaha! Herkenbaar dus; jullie hebben het ook zo! Maar ja, jullie zijn dan ook zwanger...maar bij mij is het wel minder geworden, maar het is gewoon niet meer weg gegaan....ik blijf voor altijd een jankerd denk ik! Bij iedere mail die ik krijg over Lauren zit ik weer te janken....zielig dier op tv; hoppa, daar gaan we weer....echt ERG!!!
masu, denk dat het bij jou noooit meer overgaat. fijn dat het wat beter lijkt te gaan met lauren. lijkt me ook zo vreemd om die twee uit elkaar te moeten halen. had eens een programma gezien waarvan 1 van de 2 ook niet helemaal goed ging maar miste zijn broertjes gewoon toen hebben ze dekentjes met zijn geur erbij gelegd en toen ging al beter. mlien, haha last van de hormonen! had het in het begin ook heel erg en nu soms ook nog wel al zegt manlief dat het bij wesley veel erger was. ik denk dat masu gewoon heel graag een meisje erbij wil ahaha. senso, fijn dta je een lekkere nacht hebt gehad en ik vind die dvd van bumba echt belachelijk duur maar goed heb er toch ooit eens 2 gekocht. bb, goed dat je niet meer met doekjes schoonmaakt. veel plezier met je fotoschoots vandaag. stamp, jullie outfit ziet er idd erg fout uit en dan ook nog eens luv nadoen haha. vince was vroeg maar ik vind alles met een 7 vroeg geloof ik. denk dat ik straks echt als een zombie erbij loop als de kleine er is. welsey was vanmorgen pas om 9.30 wakker! ik nog tegen manlief speen ligt op de commode maar wist toen nog niet hoelaat het was, lang leve donkere gordijnen hahaha. nu ligt hij weer in bed. gisteren alle babykleertjes uitgezocht en heb wat zomer goed weg gedaan en veel gehouden omdat we maar moeten kijken wat de kleine wanneer aan kan.
@sammie, Ik denk 't ook; ik blijft voor altijd zo'n jankerd! Wesley heeft lekker uitgeslapen zeg, fijn hoor! Vandaag nog wat op de planning? Ja...van de meer fanatiekere zp'ers hier van ons cluppie hebben de meeste toch een jongen....dus laat er maar een meid bij komen!
@mlien, hihi jij ook al aan het janken! leuk he die hormonen ga de film vanavond kijken, manlief gaat lekker muziek luisteren. @sammie, heb nu 2 dvd's gereserveerd bij de bieb ga ze wel kopieren. Bij mediamarkt hadden ze ze niet. @hier, even bij mediamarkt geweest maar daar hadden ze geen bumba dvd's dus er maar 2 van nijntje meegenomen misschien vind Jos die ook wel leuk. Daarna nog even langs de spottersplaats geweest om vliegtuigen te kijken, wel gaaf hoor. Jos keek zijn ogen uit, ze stijgen dan namelijk heel dichtbij op. Oh ja, gisteren geen spam gedaan (ja testje maar die was niet goed genoeg voor masu ) dus nog maar even een Jos spam, in zij nieuwe stoere outfit, jammer dat je de bretels niet ziet die over zijn kont hangen hahaha
@sens, inderdaad sens! Ik wil meer spam dan alleen die test! Gave outfit heeft ie aan! Ben wel benieuwd naar de bretels....misschien daar dan ook nog een spammetje van?!?! Gewoon, omdat het zaterdag is? (en je mij zo lief vindt) Geen bumba bij de mediamarkt...waar moet dat heen met deze wereld?! Hopelijk valt nijntje ook in de smaak. Amy kijkt ook vaak sesamstraat en dat vindt ze haast net zo leuk als bumba. @hier, naar de prenatal geweest en cadeau's gekocht voor 3 baby's. Daarna nog ff naar ikea, maar het was erg druk....Gelukkig wel gevonden wat we zochten; beveiliging voor de lades. Amy heeft daar nog lekker wat gespeeld. Ze heeft alleen een beetje last van obstipatie...zo zielig....vanuit het niets ook hard huilen en een harde buik. We hebben dus net meteen laxo van roosvicee gekocht en gegeven, hopelijk helpt het wat. En lekker gebadderd, vol bad, warm water, hopelijk verlicht dat de buikpijn ook wat voor haar. Ze ligt nu lekker in bed en was meteen vertrokken. Wel een pcm gegeven. Ik ben de herhaling van de voice aan 't kijken. Hebben jullie trouwens verder nog tips wat ik kan doen aan haar obstipatie. Banaan werkt bij haar niet laxerend overigens.