Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

theelepel olijfolie?
    druiven werken bij wesley als laxeermiddel.
    pruimen.

senso, jammer dat ze geen bumba dvd hadden, hoop dat het lukt om ze te kopieren.
    masu, ach arme amy pijn aan het buikje. heb eigenlijk nooit problemen bij wesley maar druiven werken bij hem heel goed maar dat is meer omdat hij dan dunne poep ervan krijgt.
    leuk dat je kadotjes hebt gekocht, wat heb gekocht?

souders waren op visite was best gezellig maar sma ging naar de wc licht aan en wesley lag net 15min in bed dus wakker en aan het huilen want zijn kamer is precies ernaast en wij gaan altijd nog voordat hij gaat slapen en anders een uur erna ofzo. uit bed gehaald en even bij ons laten zitten en toen maar weer in bed gedaan.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, toen Jos er last van had gaf ik rooibosthee (maar dat moet ze maar net lusten) en kidicol druppels van VSM dat hielp wel. Anders nog pruimen (maar weet niet of het nog de tijd is daarvoor) omdat ik jou zo ontzettend lief vind, ga ik nog even spammen van JOs zijn broek :D

@hier, na het eten even naar neefje geweest. Konden de jongens nog even spelen en wij nog even kletsen. Thuisgekomen lekker met JOs gedoucht en meneer daarna op bed geslingerd, ben lekker op de bank gekropen met mijn fleecedeken en film. HeerlijK! hier nog even spam speciaal voor Masu hahaha

Foto 1: spelen met neefje en alles uit de speelgoedbak gooien
    Foto 2: close up van zijn bretels :D

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, vervelend dat hij er wakker van wordt :( hier hebben we het ook al wordt JOs er vaak ook niet wakker van. De stortbak van boven is ingebouwd in de muur en dat is de muur van Jos zijn slaapkamer dus ben altijd bang dat hij wakker wordt. Gelukkig is hij daarna wel gaan slapen.

@hier, ga naar mijn bedje meiden! welterusten!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes...
    Ik heb zoveel gelezen ff denken hoor...

Stamp leuke outfit.en have fun op scheveningen.

Masu toch aan de rozijntjes en druiven. Nee geen idee wat je met moeilijke stoelgang moet doen.
    Ik kan ook nog alrijd huilen als ik iets lees of zie hoor.

Sens klinkt gezellig vliegtuigen spotten. Jammer vd dvd's. Nijntje doet het hier ook wel goed hoor.

Mlien nu al last van je hormonen dat beloofd nog wat komende maanden.
    BB fijn dat het met de infectie van cj al beger gaat.

Verder geen idee meer...

Ohja sammie lekker uitgeslapen.

Hier.druk met werken geweest. Clienten aaren gisteren over het algemeen lief. Vandaag een rustige dienst gehad en toch ook weer niet.
    Morgen ook weer werken.. gelukkig zal het dan ook niet zo druk zij..

Zo mn bed in. Sorry als het niet helemaal netjes geschreven is maar zit op foon.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens wat een ief kontje van Jos et zn bretels!!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Ben ik nou gewoon de eerste?! En het is al half 1!! Zijn jullie allemaal aan 't uitslapen?

@sammie, wat balen dat Wesley daar wakker van wordt. Maar wordt hij dan wakker van het licht (zo begrijp ik het wel uit je verhaal) of van het lawaai? En weet schoonma dat niet dan?

@sens, aaaahhhh wooooow, wat een mooie spam! :D:D
    Dat kontje ook, geweldig! Was de film leuk?

@kib, gelukkig waren de clienten over het algemeen lief. Hopelijk vandaag ook weer! Nog 2,5 uur...je kunt 't!!! :D

@hier, lekker nachtje gehad. Amy heeft heerlijk geslapen tot 9 uur, manlief is opgestaan en ik heb nog ff tot half 11 in m'n bed gelegen en wat gedut. Het is lekker zonnig weer vandaag hier. Amy ligt nu weer op bed en wij zitten op de bank voor ajax. Na de wedstrijd gaan we even naar 't dorp wandelen om te pinnen en nemen we brood mee voor de eendjes (daar komen we langs). Vanavond weer dansen! Heb er echt zin in vandaag!:D

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@kib, gelukkig waren de clienten gisteren lief voor je! Hoop dat ze dat vandaag ook waren. Wanneer ben je weer eens vrij?

@masu, heerlijk dat je lekker uig mocht slapen. Ik heb ook lekker tot half 11 gedut, veel plezier met ajax! Wij gaan vanmiddag ook even de eendjes voeren het id echt superweer!

@hier, goed geslapen. Jos was een beetje aan het spoken tussen 6 en 7 maar is gelukkig nog verder gaan slapen tot 8.45 uur. Ml eruit gdgaan en ik ben lekker blijven liggen tot half 11. Zo even lunchen en dan de hort ff op met dit prachtige weer :D

8. AHzondag

Masu, hjj word wakker van het licht en lag er net 15min in bed en ze weet het wel en was dus best even pissig. Denm dat we voor de baby het gaan afplakken maar het is dan wel super donker. Er zit een raam boven de deur om het even te verduidelijken.
    Leuk eendjes voeren en nu gaat het goed met ajax:)

Senso, jij ook lekker uitgeslapen. Veel plezier met eendjes voeren.

Hier niet zo mooi weer bewolkt en geen zon:(
    Wij waren om half 10 wakker. Wesley was om 6uur wakker en om8uur maar viel uitzichzelf weer inslaap. Nu ligt meneer er net in en wij zijn ook ajax aan het kijken.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Godemiddag meiden,

Hier alweer hard (hahaha) aan het werk. Clienten zijn vandaag erg lief en rustig. Heb al de kas afgesloten en zo ff de rapportage bladen aanpassen.
    Vanacht wel een goede nacht tot 4.15 uur. Vanaf toen was Stijn steeds aan het huilen om het kwartier/half uur. Rond 5.30 (en er al 5x uit te zijn geweest) hebben we hem even laten huilen en na 10 min was hij stil en in slaap gevallen tot 8.45 uur. Ik was erg blij dat ik vandaag een uurtje later mocht beginnen van collega.
    Nog een uurtje en dan weer lekker naar huis toe.

Sammie wij hebben het bovenlichtje afgeplakt met plakplastic. Scheelt een hoop licht bij Stijn in zijn kamer en dus een wakker kind.

Masu dat klinkt lekker uitslapen tot half 11. Have fun bij de eendjes en vanaaf met dansen.

Sens jij ook al lekker uitgeslapen. Jullie ook veel plezier bij de eendjes.

Zo nu weer ff aan de slag en misschien dat we vanmiddag met Stijn nog ff naar buiten kunnen.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, leuk jullie ook naar de eendjes! Amy slaapt nog (2 uur en 15 min nu), dus wij kunnen nog niet weg...Luxe he! :D

@sammie, ah, nu snap ik het! Er zit een raam boven! Dat had ik bij mijn kamer vroeger ook. Ons pap had er toen een kartonnen plaat voor gemaakt en toen sliep ik ook beter.
    Ik zou het zeker afplakken. Dan is het wel donker, maar dat is toch juist de bedoeling? Amy slaapt altijd in het pikkedonker (met wel haar kabouter nachtlampje aan).
    Irritant dat je schoonma dat wel weet en dan toch het licht aan doet!
    Helaas 1-1 bij ajax....balen zeg!

@kib, wat fijn dat de clienten lief voor je zijn! Je bent ook al productief geweest lees ik wel. Nog 40 minuutjes, dan ben jij ook weer lekker klaar.

@mlien, waar ben je??

@hier, Amy slaapt dus nog zoals jullie bij sens kunnen lezen. Vanaf 12 uur, dus das erg netjes...Zodra ze wakker wordt gaan we dus ff naar de eendjes. Ik ga straks zuurkoolschotel uit de oven maken; eens kijken of Amy dat mee wil eten vanavond.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu fijn dat amy zo lekker geslapen. Later nog wel naar de eendjes geweest??
    Ik en mark lusten geen zuurkool dus dat komt hier ook niet op tafel. Daarvoor moet Stijn bij zus of oma gaan eten :D

Hier wel een lekker dagje op werk gehad. Veel van wat ik op mn planning had heb ik gedaan. Bij thuiskomst waren nichtje en aanhang er. Nog even zitten kletsen en niet meer weggeweest. Mark was vanmorgen al naar de kinderboerderij geweest en wilde niet vanmiddag nog een keertje.
    Wij eten lekker verse groentesoep met broodjes.

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Zozo, ik ben hier een dag niet en ik krijg gelijk de vraag waar ik ben? pfff :p. Hoe is het nu met Amy haar buikje? Dansze vanavond!

@Kib; Fijn dat het een goeie dag was op je werk, nu lekker genieten van je vrije avond :D. Klinkt lekker hoor groentesoep!

@Sens; Wat vond jij van de film? Ik vond het wel grappig maar niet echt superboeiend ofzo, lekker makkelijk om te kijken en af en toe weg te lopen of iets anders te doen, haha. Gaaf broekje van Jos zeg!

@Sammie; Balen dat Wesley gisteravond weer wakker werd, hier ook een raam boven de deur maar Kian heeft er gelukkig geen last van.

Hier gisteravond een gezellig feestje gehad, ik was met iemand meegereden omdat ml thuis bleef, die kon en kan amper lopen van de pijn in zijn rug. Ik dronk niet met de smoes dat ik nuchter wilde blijven voor het geval ml naar de hap moest vannacht :p ging heel makkelijk deze smoes en er werd ook misbruik van me gemaakt want een andere vriend die uit zijn werk kwam ging vrolijk aan het bier en ik mocht terugrijden, haha. Ik vond het ook wel leuk, was in een Seat Leon en dat rijdt best lekker :D.

Vandaag weinig gedaan, we werden rond 9 uur wakker (toen had ik er 6 uurtjes op zitten) hebben een klein rondje gelopen voor zover dat ging met ml en verder beetje bankgehangen. Heb vanmiddag nog een middagdutje gedaan en net heerlijk lasagnette gegeten :D. Nu maar weer terug op de bank en verder met niksen, heerlijk!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat een luxe dat Amy zo lang geslapen heeft! vanmiddag nog wel weggeweest? hoe vond Amy de zuurkoolschotel?

@sammie, hier ook een raam boven de deur en hebben aan de binnekant een handdoek over de verwarmingsbuizen gehangen die lopen boven het raam langs. Balen dat het niet echt lekker weer was bij jullie, vandaag nog wat leuks gedaan?

@kib, fijn dat je zo'n rustige dienst hebt gehad op je werk! mag ook wel eens toch het is vaak druk genoeg. Lekker hoor middagje thuis aan het grutten. Jammie verse groentesoep en broodjes! heerlijk

@mlien, vond het inderdaad een film waarbij je niet hoeft op te letten maar hij was wel vermakelijk :D klinkt als een gezellig feestje en die smoes was helemaal goed zo hahaha geweldig, wel geloofwaardig :D heerlijk hoor een middagdutje en een lekkere bankhangdag, doe je goed! deze week weer werken?

@hier, Jos heeft geslapen tot 14.00 uur dus maar 1 dutje geprobeerd vandaag. Hij was wel sjaggo maar ja ander sliep hij pas zo laat vanavond. Zo nog even een fles en dan naar bed.

We zijn vanmiddag naar de eendjes geweest en Jos vond het helemaal geweldig, waren ook nog andere beestjes dus Jos had de tijd van zijn leven.

Avondeten smaakt me echt niet, had ik bij de zwangerschap van JOs ook. Best vervelend want krijg bijna geen hap door mjn keel blegh
    Nou ja gelukkig heb ik genoeg reserves hahaha :cool:

14. AHzondag

mlien, goede smoes haha en straks kan je natuurlijk zeggen dat jij de bob bent. zijn jullie de enige met een kind?
    lekker dagje heb je gehad vandaag.

senso, zo jos op 1 slaapje knap hoor. hoelaat lag hij erin?
    bah dat je eten niet smaakt, had ik in het begin ook heel erg.
    nu geen last meer van maar heb in sommige dingen gewoon echt geen trek dus dat eten we voorlopig niet haha.
    geweldig dat jos het zo naar zijn zin had bij de eendjes.

wij zijn hier niet meer weggeweest. het weer werd wel iets beter maar mijn humeur niet haha.
    we hebben lekker pasta gegeten en manlief shoarma.
    wesley had vanmiddag maar 1 uurtje geslapen en ligt er nu alweer in.

we hebben toch een pop gekocht voor wesley en hij is er helemaal happy mee en loopt de hele dag met ding te zeulen en manlief is daar weer happy mee want dat deed hij ook vroeger haha.

15. AHzondag

het zijn niet de beste foto's

wesley met popje
    wesley met de kralending van ikea

16. AHzondag

de toet toet autogarage

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien wat een super excuus had je zeg!! En dan ook nog de luxe hebben om in een geweldige auto naar huis te rijden...ik zeg goed gedaan :D!!
    Vandaag een lekker dagje niksen is ook wel eens lekker. Nu nog even verder van genieten aangezien je volgens mij deze week weer moet gaan werken.

Sens zou jos dan ook overgaan op 1 slaapje??
    Wat grappig dat al onze ukjes zo gek van dieren zijn.
    Balen dat je weinig trek in je eten hebt. Haha genoeg reserves maar toch je wil ook wel van je klaargemaakte eten genieten.

Sammie balen dat het weer niet zo mooi was bij jullie. Wel een lieve spam van Wesley. Die waar hij met zijn popje zit is wel schattig hoor.

Hier had stijn weer bedacht om niet te willen eten. Uiteindelijk allebei een lepel (met soep..niet echt handig) en na een paar happen was het toch weer klaar. Maar een broodje gegeven die ook maar voor de helft (als hij dat al haalt) naar binnen ging.
    Nog even spelen en daarna lekker naar bed. We hebben echt van alles geprobeerd zodat hij vanacht gewoon door slaapt.
    Ben benieuwd...
    Nu lekker op de bank met een filmpje.

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeeeeey meiden,

@Kib, balen dat niet willen eten fase...is hier ook al een tijd aan de gang... maar gelukkig vanavond flink gegeten!!! Hoop dat Stijn lekker blijft slapen!!!
    @Senso, hoop dat je je eetlust weer snel terug krijgt!!! En wat een gave broek en shirt heeft Jos! Echt stoer....
    @Mlien, goed excuus had jij!!! Ik vind dat altijd zoooo moeilijk het verborgen te houden, nu ook...ze vragen tegenwoordig zoooo vaak of we al voor een 2de willen gaan... neeee vind het nog wel even prima zo...genieten nog veels te veel zo van Vince...pfffff of neee heb ook een man he, die moet het ook willen... :D...
    @Masu, Veel dansplezier, waarschijnlijk ben je er al!!! Dus hoop dat je lekker gedanst hebt...En wat fijn te horen dat het met Lauren beter gaat en mams met beide meiden lekker mag buidelen!!! Fijn!!!
    @Sammie, wat leuk zo'n jongens pop...en Wesley is er helemaal happy mee... leuk!! Wat een heerlijk ventje is het toch om te zien... Zijn jullie al uit over de naam???
    @Bb, hoe is het met Cj.??? Pijn/jeuk al wat minder?? Fijne dag gehad?

Wat was de musical gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt zoooo ontzettend goed..... We waren om 14 uur in Scheveningen, het was heerlijk weer, dus hup lekker naar het strand, daar heerlijk op terras gezeten. In de zon hartstikke warm, 's avonds uit eten en daarna naar het theater...owjah had al gezegd dat het een te gekke show was.??? Echt die heks (willemijn) wat een strot... niet normaal...

Daarna nog samen ff drankie gedaan en toen te bed..(gesloopt)
    Was heerlijk even een dagje samen op stap...
    Maar ook blij om mijn kleine schatje weer op te halen, die het ook super had gedaan bij opa en oma!!

Vince is al een tijdje aan het miepen met eten...vanavond een eigen pasta saus gemaakt met, broccoli, courgette, tomaat, paprika...en hij heeft toch flink gegeten!!! Dus alle vitaminen weer naar binnen!!! Dus helemaal happy...

de werkweek begint morgen weer....

Liefs

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, Jos lag er om 10.45 uur in dus hij heeft 3 uur en een kwartier geslapen. Hij had er wel moeite mee aan het eind van de middag dus we kijken wel even per dag wat hij nodig heeft.

Wat een gave spam van je lieve mannetje! leuke speeltafel ook welke is dat? leuk dat de pop zo in de smaak valt bij Wesley.

@kib, balen dat Stijn op het moment zo slecht eet, hoop dat het snel weer beter gaat. Gezellig samen een filmpje kijken, veel plezier!

@stamp, hihi hier ook vaak de vraag en gaan jullie al voor een 2e? nee hoor nog niet zeg ik dan, oeps 2 dagen later een posi test :):D hoe ga je dat uitleggen hahaha

Klinkt als een onwijs gezellige avond! leuk dat de musical zo gaaf was! lekker he omdat weer te knuffelen met je mannetje.

@hier, Jos sliep binnen notime, hier nog een beetje aan het zp'en en duik zo mijn bedje in. Morgen de wekker weer om 6 uur blegh

Meiden welterusten alvast!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

Gewoon de laatste en de eerste vandaag :$:D we hebben een goeie nacht gehad, Jos was om 3 uur even flink aan het huilen ml heeft even speentje gegeven en daarna heeft hij nog 5 minuten doorgehuild :(:( we hebben hem even laten gaan en toen werd hij weer stil en hebben we hem verder niet meer gehoord.

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

Deel Deze Pagina