Goeiemorgen meiden! Mijn werkdag is ook weer begonnen en ik heb 't echt megaaaa druk! Dus houd ik het voor nu ff ego. Wel mooie spam voorbij zien komen! De zuurkoolschotel ging er bij manlief en mij erg goed in, maar Amy vond al die draadjes maar raar. Ze moet er nog echt aan wennen dus. Maar een cracker gegeven en yoghurt na. Gisteravond zijn manlief en ik nog gaan dansen, daarna hebben we Amy opgehaald bij ons pap en mam en overgelegd in haar eigen bedje. Vanmorgen om half 9 werd ze wakker. Ik ga zo de deur uit voor trainingen. Fijne dag allemaal!
He meiden, Wat een stilte hier zeg. Sens jos ineens aan het spoken vanacht. Gelukkig viel hij wel weer in slaap. Werkse maar weer (al ben je al bijna klaar). Masu druk bezette mama jij. Haha ik snap Amy helemaal met de zuurkool Gelukkig hebben jullie wel zitten smullen en het er vervolgens weer afgedanst Hier op zich wel een goede.nacht gehad. Stijn was even aan het hoesten toen we net op bed lagen. Mark is er wel uit geweest vanacht en heeft nog hoestdrank gegeven. Is een beetje langs me heen gegaan als ik errlijk ben. Vandaag ook maar even slijmoplosser gehaald.voor hem. Hopelijk komt het daar goed mee los. Vanmorgen alweer gewerkt en nog ff een bakkie gedaan op het kdv van een client nadat we bij de tandarts waren geweest voor controle. Begeleidster van daar al een tijd niet gezien. Was wel gezellie. Toen even langs de ah wat kleine boodschapjes (en een vermogen neertellen...paste allemaal in 1 tas en nog ruimte over!!) Bij thuiskomst besloten om de keuken ff flink te soppen. Ben op de helft, moet alleen ff verzinnen of ik een deel van de glazen weg doe.
Hey meiden! @Sens; Inderdaad nog 1 dagje vrij en dan moet ik weer werken, echt balen!! @Sammie; Wij zijn in onze vriendengroep inderdaad de enige met een kind, gaat gelukkig goed, maar af en toe is het wel jammer omdat je er niet lekker met iemand over kan kletsen. Maar daar heb ik jullie voor . Lieve spam ook van Wesley! @Stamp; Mooi dat je weekend geslaagd was en Wicked zo gaaf was! Dan valt zo'n eerste werkdag ook altijd weer erg tegen he? Hier ook wel wat gelogen toen toevallig een vriendin er vorige week naar vroeg, heb het er maar op gehouden dat we twijfelden of we het nu al deden . @Kib; Goed bezig jij met je keuken, ik vind dat altijd zo'n rotklus! Hopelijk is Stijn zijn verkoudheid weer snel over. @Masu; Drukke werkdag gehad? @Weesje; Heeey, jij weer hier? Hier een lekker lui dagje gehad, wel even wat gestreken en gewassen maar niet teveel, geniet nog even goed van mijn 2 laatste dagen vrij, haha. Kian zijn 7e tandje is trouwens eindelijk door! Liep al 2 maanden te roepen dat het er bijna was maar nu is het er dan toch hoor, haha.
hey meiden! wat lief dat jullie zo weinig gekletst hebben, hoef ik niet zo veel bij te lezen @masu, leuk hoor weer lekker wezen dansen! hihi ik ben het eens met Amy vieze sliertjes hoop dat je lekker gewerkt hebt meis. @kib, sjonge wat een productieve dag heb jij gehad goed bezig hoor met je keuken! hoop dat de slijmoplosser snel helpt bij Stijn, hier helpt Bisolvon altijd wel bij Jos. @mlien, jeeeeeeeeeeeeeej Kian zijn 7e tandje!! lekker hoor nog even genieten van je laatste 2 vrije dagen, je hebt gelijk! @hier, werkdag weer overleefd. Het is wat rustig ineens waardoor de dag best langzaam gaat. Jos heeft het goed gedaan op het kdv, flink aan het lopen en lekker buiten gespeeld. Hij heeft 2 uurtjes geslapen dus was nu wel erg moe. Ik heb nog even 40 minuten op de crosstrainer gestaan, nu nog even douchen en dan lekker op tijd mijn bedje in.
Mlien jij zal dat luieren nog gaan missen!!! Hahah nee hoor daar heb jevakantie voor. Snel gegaan wel he. Ik mag nog een maandje bikkelen en dan een week vakantie!? Sens balen dat het wat rustiger wordt en js dag niet meer zo snel gaat. Gelukkig heeft Jos het goed gedaan op kdv. Na mn schoonmaakbeu heb ik Stijn opgehaald. Ze zijn hier in de buurr bezig om de wegen opnieuw te asfalteren dus moest helemaal omrijden samen met de hele buurt dus besloten de auto bij de metro te zetten en Stijn met de metro te halen. Kleine man vond het helemaal gewelsig! Hij heeft heel stoer van het kdv naar de metro gelopen (normaal 5min, nu ongeveer 15 min). In de metro zat hij op een stoeltje bij het raam en helemaal glunderen en naar buiten kijken. Thuis een potje eten gegeven want hij was best moe. Nog even gespeeld en lekker naar bed gebracht. Hik ging gelijk liggen en heb hem niet meer gehoord.
@kib, hihi wat stoer dat hij dat hele stuk gelopen heeft! zie het al voor me klein mannetje stoer in de metro fijn dat hij lekker is gaan slapen. @hier, Jos is na het badderen ook als een blok in slaap gevallen. Ik heb lekker even gezpt en wat tv gekeken. Ga nu lekker naar mijn bedje, morgen om 6 uur de wekker weer. Welterusten lieve meiden!
@sens, goed bezig op je cross! Slaap lekker alvast! @kib, heb je energie teveel dat je heel je keuken nog gaat doen?! 't is maar waar je zin in hebt....respect hoor! Je weet niet wat je mist aan mijn zuurkoolschotel joh! Als je 'm zou proeven zou je om zijn, ik weet het zeker! @mlien, gefeliciteerd met Kian's 7e tandje. Blijft ie toch niet tandloos, gelukkig maar! Ik heb een drukke werkdag gehad ja....er speelt heel veel waar ik jullie niks van kan vertellen...hopelijk over een tijdje wel... Voor nu dus, druk druk maar super leuk! @hier, hard gewerkt (dat doe ik toch altijd) en sinds half 9 weer thuis. Was om half 8 klaar maar nog een half uur met de jongere buiten staan buurten...dus toch weer wat later thuis. Woensdag sluit ik 2 trainingen af, maandag weer eentje en dan heb ik d'r nog maar 1! Ergens fijn, maar ook weer niet....ik merk wel dat ik het trainen en het contact met de jongeren gewoon heel leuk vind! Maar ach, kan altijd weer een dagje per week gaan trainen, nu eerst maar eens goed in de functie groeien. Dadelijk nog een rapportage maken...die moet af zijn voor woensdag en morgen manageroverleg dus geen tijd....dus tja, dan nu maar.... Ik zeg dus alvast weltrusten en slaap lekker allemaal!
Goeiemorgen op deze vroege morgen! @masu, zo meid je hebt er weer een hele dag opzitten en dan ook nog zo laat aan een rapportage hmm jammer dat je niet alles kunt vertellen wat er speelt, je maakt me nieuwschierig wel lekker dat je iets meer rust krijgt als je trainingen voorbij zijn, als alles straks op de rit is kun je altijd aangeven dat je weer trainingen wilt geven. Voor nu lijkt het me een beetje druk. @hier, goeie nacht gehad. Jos niet gehoord en werd wakker van de wekker, had echt geen zin om er uit te gaan maarja moeten toch weer centjes verdienen Meiden, maak er een leuke dag van!
Hey meiden, Hier gisterochtend een testje gedaan en vandaag weer en de streepjes worden steeds lichter. Helaas wordt het dus een vmk... Hoop maar dat het vandaag nog los komt anders heb ik het tijdens het werk, hoop het niet!
Mlien: Nee Ik hoop eigenlijk dat het streepje niks zegt en beeb blijft plakken wel kian z'n 7e tandje door, hou je elk tandje bij? ik ben inmiddels de tel kwijt ze heeft ze volgens mij allemaal (voel door haar hele mond heen ze zitten) maar nog niet allemaal 100% door masu drukke avond gehad, rapport nog af gekregen? kibbeling: wat goed van stijn! en wat worden ze dan ineens "groot" he hier worden ook al hele stukken gewandeld, alleen ze heeft nog totaal geen sturing, want ze trekt rustig haar hand los en rent de andere kant op senso: eigen crosstrainer thuis? Hier: ze gaat steeds beter op de bank, laat haar nu meer gaan en de tafel staat nog steeds aan de andere kant, tis nog niet 100%,maar ze gaat er in 80% van de momenten goed vanaf Ook is haar candida goed verminderd en geen pijn meer, alleen nog wel jeuk van oma heeft een ze poppenwagen en 2 poppen gehad, erg leuk om te zien hoe ze daarmee om gaat straks een fotoshoot weer en daarna naar balorig, kan ze weer ff uitrazen en hebben de poezen rust
Goedemorgen meiden, Masu jij harde werker. En dan zeg.je wat van mij...je bent geen haar beter Ik hoop wel dat alles wat op je werk speelt positief is. Sens jij al weer aan het werk! Gelukkig heb je goed geslapen vanacht. Mlien das geen tof nieuws. Ik hoop net als BB dat je gewoon een mooie plakbeeb hebt. Dikke knuffel mopje! BB fijn dat de candida bijna weg is en CJ ook al leert hoe ze goed vd bank af moet. Hier was Stijn vanacht toch weer flink aan het hoesten. Zowel mark als ik zijn ern paar keer eruit geweest. Om 7.40 was Stijn (helaas voor mama) uitgeslapen. We hebben nog even samen in het grote bed gelegen en toen eruit. Mark hoeft vandaag maar tot 1uur te werken dus oma hoeft vandaag niet op te passen. We hebben samen een heerlijke luie ochtend. Wel ontbeten al maar nog niet gedouched. Gaan we zo even doen.
@BB; Ik hoop ook dat het nog goed zit, de test is weer even donker opgedroogd als die van vrijdag... beetje vaag verhaal! Fijn dat CJ het steeds beter snapt hoe ze van de bank afmoet! Hoe is het met de snee? @Kib; Heerlijk een luie ochtend! Hier net gedoucht, dus ook niet al te vlot. Werkse voor straks! Heb maar even een topic aangemaakt; http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/391442-testen-blijven-gelijk.html
mlien, misschien worden ze gewoon niet donkerder? zou idd eens een andere test doen. hoop zo dat het een plakbeeb is, heb je buikpijn ofzo?
@Sammie, ik heb idd buikpijn vanochtend heel erg en om de paar dagen wat roze met afvegen, maar dat had ik bij Kian ook de hele zzwangerschap. Test zaterdag wel weer.
He Meiden! @mlien, hopelijk wordt het geen miskraam. Ik denk zelf dat het niet zoveel zegt dat je testen gelijk blijven....je bent er nu ook nogal op gefocust! Wie weet gaat het wel gewoon allemaal goed! Positie blijven! Knuffel!! Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Ga je topic zo even lezen. @bb, CJ was vlot met haar tandjes he?! Fijn dat ze ze nu allemaal lijkt te hebben. Is er een groot deel van de tandenellende voorbij. Onze ukjes en de bank....het blijft gevaarlijk. Moet zeggen dat Amy in veel dingen erg lomp is maar wel altijd rustig op haar buik achteruit van de bank af gaat. *hopelijk blijft dat zo* @kib, tja.....schuldig! Ben geen haar beter dan jij! Wel lijken best wel een beetje op elkaar! Wat hebben jullie een relaxt ochtendje gehad! @sens, ja ik was een beetje druk gisteren....nu helaas ook nog maar morgen sluit ik weer 2 trainingen af. Dan komt er stukje bij beetje wat lucht. Heb je fijn gewerkt vandaag? En weer gecrosst? @hier, druk werkdagje gehad. Je hebt van die dagen dat niks op z'n plaats valt en zo'n dag had ik vandaag. Alle locaties en buurthuizen die ik belde konden niet en alles wat ik wilde schuiven in agenda's liep op een gegeven moment vast. Grrr!! Maar ach, morgen weer een dag. Vanmorgen nog overleg gehad en daar moet ik ook nog het e.e.a. voor uitwerken maar dat komt morgen of overmogen wel. Dadelijk m'n rapportage ff printen voor morgen. En dan lekker op de bank. Amy heeft 't goed gedaan bij ons mam. Wel maar 1 uurtje geslapen, omdat ze wakker werd van een vieze poepluier. Ze lag ook al om 18.15 uur op bed, want ze was echt heel moe.
hey meiden! @mlien, heb even in je topic gekeken maar vind ze niet echt licht. Je verwacht wel meer verschil te zien maar het zegt eigenlijk niet zoveel, het kan 2 kanten op gaan. Ik ga voor je duimen dat je een plakbeebje in je buik hebt. @bb, ja we huren er 1. Is goedkoper als de sportschool en heb de vrijheid dat ik er op kan gaan wanneer ik wil en niet met oppas zit ofzo en natuurlijk de deur niet uit hoef hahaha fijn dat het beter gaat met CJ en haar schimmeltje en dat ze al vaker goed van de bank gaat, kleine brokkepiloot! @kib, niet echt een lekkere nacht dus gelukkig had je een relaxte ochtend samen met je binkie! heerlijk! @hier, werkdag er weer op zitten. Heb contact gehad met de vk omdat ik niet wist of ik bij hun onder controle mocht blijven ivm Jos die te vroeg was en de keizersnede maar het mag gewoon. Met 36 weken wordt ik dan naar de gyn overgedragen, ben zo blij! ze reageerde hartstikke leuk en wisten nog precies wie ik was hihi heb 15 november eerste echo met 9+6 weken spannend! duurt nog wel lang Jos heeft het goed gedaan op het kdv, 2.5 uur geslapen en verder heerlijk gespeeld. Nu in bad en dan zo snel door naar zijn bedje want hij was wel moe.
@masu, gewoon je post gemist, of hebben we tegelijk gepost ach maakt niet uit hihi vandaag niet gecrosst, morgen en donderdag weer minimaal 2 keer in de week maar probeer 3 x in de week. vervelend dat je zo'n dag hebt dat eigenlijk niets lukt, je hebt het er maar druk mee. Wanneer heb je weer een niets doen dag? Fijn dat AMy het goed heeft gedaan, tja poepluier slaapt ook niet lekker dus ik snap AMy wel. Wel vroeg naar bed ze zal wel moe geweest zijn.
@sens, aanstaande vrijdag is m'n eerste nietsdoendag...en dan probeer ik dus ook echt niets te doen. Wat fijn dat je bij je eigen vlos mag lopen en leuk dat ze je nog herkende. Je gaat weer op tijd naar je bedje sens... Slaap lekker in ieder geval!