Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hehe ik ben ook eindelijk thuis!!

Mlien je testen zien er mooi uit niets aan de hand.

Masu haha ja in dat opzicht lijken we zeker op elkaar! :)
    Fijn dat amy het weer goed heeft gedaan bij oma. En jij morgen weer afsluiting voelt vast goed.

Sensje weer een werkdag om. Wel handig die cross huren. Dan ben je volgens mij ook sneller geneigd om erop te gaan ala wanneer je naar de sportschool moet.

Hier een rare werkdag en liep klem op mn schema. Eerst was de ene client boos en dat werd later afgewisseld.door een andere.client.
    Maar ach nu lekker 2 dagen vrij en ik hoef vrijdag alleen maar de groep op te starten tot collega me komt aflossen. Ben dus maar 2uurtjes ofzo aanwezig. Daarna het weekend ook vrij!!! Wat een heerlijkheid alleen het idee al :D
    Nu ga ik mn bed opzoeken. Truste

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

Nou.. mijn vakantie zit er echt weer op, ik moet vandaag weer aan de bak, jammer hoor, vond het wel prima zo!! ;)

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, je was wel laat nog hier hoor :$ wat lekker datje 2 dgn vrij bent dat heb je verdiend jou kennende zijn je dagen nu al volgepland haha

@mlien, vakantie voorbij dus werkse meis!

@hier, goeie nacht gehad jos is wel aan het spoken geweest maar we hoefden er niet uit. Om half 9 werd hij wakker, heerlijk! Vandaag weinig op de planning ook wel eens lekker (kib neem er een voorbeeld aan hahahaha)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Op de valreep goedemorgen meiden,

Mlien balen dat ja vakantie alweer om is. Werkse!

Sens minder dat jos aan het spoken was maar fijn dat jullie er niet uit hoefde. Haha ik heb ze nog niet helemaal volgepland hoor mn vrije dagen. Geniet van je vrije dag.

Hier een goede nacht. Stijn 1x gehoord maar mark ging eruit. Ik was rond half 8 wakker omdat mark wegging. Stijn werd om 8uur wakker. Lekker ontbeten en stijn naar kdv gebracht. Mn mams opgehaald en net ff de boodschappen gehaald. Zo samen naar de ikea wat spullen halen en verder niets op de planning. Ja sens ook ik weet wel wat niks doen is hoor!! :p

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahaha gelukkig maar kib! :D fijn dat je een goeie nacht gehad hebt!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!

@kib, oh wat een genot dat je zoveel dagen vrij bent! Zoiets maak jij niet vaak mee; je weet straks gewoon niet wat je aan moet met al die vrije tijd! :D:p

@sens, balen dat Jos aan 't spoken was. Wat ga jij vandaag allemaal doen/heb je gedaan?

@mlien, wat balen dat je vakantie al om is! Daar raak je snel genoeg aan gewend he? Ik vind het fijne van werken dat ik altijd extra geniet als ik dan vrij heb. :)

@hier, druk dagje. Over een kwartiertje van huis voor trainingen. 2 afsluitingen, dus das wel erg fijn. Ik loop alleen nog wel gigantisch achter met m'n werk....zou dat ooit wennen...;)
    Dus ben er weer snel van tussen! Fijne dag allemaal!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ahhh nee mlien, je hebt je banner weggehaald??? Das toch niet nodig meid??
    Of betekent het slecht nieuws? In ieder geval vanuit hier een dikke knuffel!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, heb niets gedaan. Ben niet lekker krijg een griepje denk ik, zo voelt het tenminste. Fijn dat je vandaag 2 trainingen af kunt sluiten, werkse!

@hier, weinig gedaan vandaag. Vanmorgen met Jos boodschapjes gedaan, daarna heeft hij tot 14.15 uur geslapen. Lekker even buitengespeeld in de tuin en verder niets, nu ligt meneer in bed en denk ik dat hij nog wel een klein tukkie doet. Ik ben even op de bank geploft want ik voel me (zoals jullie kunnen lezen bij Masu) niet echt lekker, keelpijn en een beetje vaag gevoel in mijn hoofd.

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Wat heeft Jos lekker uitgeslapen vanochtend, zo te lezen een rustig dagje, heerlijk! Hopelijk wordt je niet ziek!

@Kib; Lekker rustig aan gedaan vandaag? Leuk hoor eventjes bij de Ikea neuzen en dan is het wel fijn als je kind op het KDV is!

@Masu; Zo jij hebt weer 2 trainingen afgesloten vandaag, fijn! Ik reken er zelf maar op dat het niet goed zit, blijft even afwachten maar ben niet echt positief meer.

Hier lekker gewerkt, was vanochtend erg druk gelukkig vanmiddag wat minder. Kian heeft het super gedaan bij de go, ze vonden het weer erg gezellig dat hij er was dus dat is fijn om te horen! Nog 2 daagjes en dan weer weekend :D.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, niet leuk meis dat het niet goed zit :(:x wel fijn dat het op je werk weer goed ging en dat Kian het weer goed heeft gedaan bij de GO. Ik wordt wel ziek :( heb 38.5 dus ga lekker vroeg naar bed met een paracetamol.

@hier, zoals jullie bij Mlien kunnen lezen ben ik niet helemaal lekker. Griepje denk ik, het heerst als de malle. Lekker op tijd naar bed want morgen gaat de wekker weer vroeg.

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lieve Mlien,

Ik blijf toch duimen voor je meid!!!!
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.... En uiteraard in het positieve!!!!

DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga naar mijn bedje, welterusten meiden!

@stamp, weekend!!!!

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, ik hoop ook dat het niet mis gaat maar je voelt het zelf het beste aan natuurlijk. verlies je al bloed?

senso, ojee ziekjes aan het worden. je kunt wel merken dat het kouder wordt en de eerste griepen weer komen.
    beterschap.

wij hebben vandaag niet zoveel gedaan eigenlijk. even langs de kruidvat moest nachtcreme hebben, makeup doekjes en billendoekjes. wesley heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen maar was eigenlijk nog moe dus lekker om 7 uur op bed gedaan. hij heeft allemaal kwijlpukkels rond zijn mond.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim....oh ja en duim duim duim duim duim duim duim :D:D:D
    Dat helpt vast! :D

@sens, beterschap meid! Klinkt alsof je weer een griepje te pakken hebt...hopelijk helpt een nachtje goed slapen en voel je je morgen weer goed.

@stamp en sammie, zwaai!

@hier, ik had vanmorgen eigenlijk muziek op schoot met Amy...maar om 9.15 uur schoot ik wakker....en de muziek begon om 9.10 uur.....balen! Die hebben we dus helaas moeten missen...vind ik wel erg jammer, zeker gezien het feit dat ik vorige week niet geweest ben (toen heb ik 't gegund aan ons mam) en volgende week is 't niet vanwege de herfstvakantie...:(

Vanmiddag mijn 2 trainingen afgesloten en het waren allebei zeer positieve trainingen met hele dankbare ouders en jongeren. Dat is toch altijd weer fijn; daar doe je 't toch voor! :)
    Morgen nog 1 dagje werken vanuit huis (zonder trainingen) en dan heb ik daarna lekker weekend!!
    Ik zeg alvast weltrusten. Ik ga proberen op tijd m'n bed op te zoeken, hihi! :)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopjes,
    Mlien ik duim ook nog steeds voor.je. Heb je je 1e dag weer overleefd?

Sens niet ziek worden hoor. Hoop dat je je morgen beter voelt ipv slechter.
    Klinkt wel als een gezellig dagje met Jos samen.

Masu dat zal een goed gevoel zijn, je trainingen afsluiten met blijde jongeren sn ouders. Balen dat je de muziek hebt gemist. Volgende keer toch voor de zekerheid je wekker zetten.

Sammie een lekker.rustig dagje voor jullie.

Hier met mams naar ikea geweest en bij thuiskomst de kast/stelling in elkaar gezet. Vanaf mams door naar ksv mn binkie ophalen. Hij zat zo stoer aan dd tafel!! Samen naar huis en we waren net binnen toen mark thuis kwam.
    Helaas kon ik eerst de pestzooi van mark van gisteren opruimen in de keuken voor ik aan het eten kon beginnen. Met veel lawaai en gegooi alles opgeruimd sn aan mark doorgegeven of hij de volgende keer zelf zijn rommel op wil ruimen!! Daarna gegeten en we hebben Stijn zelf laten eten. Hij heeft heerlijk zitten smullen van de worst en 2-3 happen aardappel en bloemkool.
    Na nog even spelen zijn we gaan douchen en is hij naar bed gegaan. Ik ga zo ook lekker slapen! Alvast welterusten aan iedereen.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Hoe voel je je nu? Hoop dat je je beter voelt!

@Stamp; Bedankt voor de lieve woorden. Jij hebt lekker weekend!!

@Sammie; Niet echt bloed, af en toe wat bruin maar dat heb ik met Kian ook continu gehad dus dat zegt eigenlijk weinig hoe vervelend genoeg ook.

@Masu; Beetje rustig aan he vandaag met werken ;). Fijn dat de afsluitingen prettig verliepen, kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft.

@Kib; Klinkt als een prima dagje gisteren op het opruimen van Mark zijn troep na dan! Vandaag weer zo'n lekker dagje?

Hier slecht geslapen, kon gisteravond sowieso niet in slaap komen en ben ook nog vaak wakker geworden. Uiteindelijk werd ik vanochtend wakker omdat ik ergens aan het lopen was en er een wesp tussen mijn slipper en mijn voet zat en daarna zelfs een paar duizend wespen die achter me aankwamen, brrrrr dan wil je wel wakker worden hoor!

Ik ben weer werken!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@sammie, lekker hoor zo'n dagje met weinig op de planning, niets mis mee :D

@masu, fijn meis dat je 2 trainingen zo positief hebt afgesloten, altijd een lekker gevoel! jammer van de muziek maar jullie hadden het vast even nodig.

@kib, leuk met je mams naar de Ikea! je hebt er weer een gezellige dag van gemaakt :D jammer alleen dat hij eindigde met het opruimen van ml zijn rommel grr :x

@mlien, voel me nog wel een beetje grieperig, keelpijn, hoofpijn en misselijk in ieder geval geen koorts op dit moment. Werkse lieffie en balen dat je zo slecht geslapen hebt, gekke droom ook :$

@hier, goeie nacht gehad. Jos begon 1 x heel hard te huilen maar ml heeft hem even getroost en toen sliep hij weer lekker verder. Net meneertje wakker gemaakt en aangekleed en nu is hij met ml onderweg naar souders.

jeeeeeeeeej laatste dagje en dan weekend!!!

Fijne dag meiden!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Mlien blijft vaag he die zwangerschap in het begin. Het is allemaal zo onzeker.
    Wat een rare droom had jij zeg. En ja ik zou ook wakker willen worden dan hoor! Werkse.vandaag!

Sens ach arme josje zo huilen. Gelukkig is hij na het troosten weer gaan slapen. Gelukkig voel je je wat beter maar nog.niet 100%.
    Werkse vandaag!

Hier een goede nacht 1x eruit voor een hoestende stijn. Om half 9 wilde hij eruit en ik snapte al snel waarom. Hij had een lekker overgelopen dunne luier. Snel verschoond en aangekleed. Zus belde blnet of we meegaan naar ballorig. Dus ff de turbo aan!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen moppies!

Hier ook een prima nachtje. Rond 8 uur werden we wakker en Amy is inmiddels alweer op het kdv. Ze moest wel weer keihard huilen toen ik wegging...echt zielig....de fase is weer terug...:(
    Ik begin om 10 uur met werken, dus heb nog lekker ff een half uurtje om met m'n vriendje op de bank te hangen.

@kib, oeh die luier....brr! Vooral 's ochtends op de nuchtere maag zijn ze zo vervelend vind ik. Mark was niet lief voor je gisteren!! Hoe durft ie!! :x;)
    Leuk dat jullie naar ballorig gaan! Veel plezier!

@sens, jammer dat je je nog niet top voelt, maar gelukkig is je koorts wel weg (al is dat vaak 's ochtends en dan komt ie in de loop van de dag; hopelijk bij jou niet).
    Voor jou ook de laatste werkdag en dan weekend! Jeuh! :D

@mlien, wat een rare droom zeg! Ik heb toevallig gisteren naar gedroomd; toen droomde ik dat ze aan het inbreken waren bij ons. Waarschijnlijk omdat mijn baas dat die dag vertelde; er was afgelopen weekend bij hem ingebroken. Erg naar, ik durfde daarna gewoon niet goed meer te gaan slapen...manlief was al naar z'n werk...niet leuk! Heb je iets met/tegen wespen?
    Rustig aan met werken, haha, wat is dat?! :p:D

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hoi meiden!

masu: oh dat lijkt mij dus zo moeilijk he, weg moeten gaan als ze huilen :(

kibbeling, veel plezier in ballorig!

senso: beterschap

Mlien ik hoop nog steeds dat beeb plakt (?)

Hier: alles goed en lekker druk, paardje rijden, huisje doen, foto's bewerken
    En! Hoef niet meer naar het adhd centrum! Ik ben inmiddels "te goed" om te behandelen
    oftewel ik dop mijn eigen boontjes wel :D
    Vanochtend dus eigenlijk cursus gehad maar omdat het niet meer hoeft lekker gevierd met een buitenrit in het bos!

enne....ik hoef niet meer te werken maar nu is er een plekje vrij voor 1 dag per week , een baan die ik altijd al heb willen beoefenen! Waar ik vroeger voor geleerd heb. Dus ik ga een open sollicitatie sturen en kijken wat er van komt

Deel Deze Pagina