Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu haha rustig aan met werken staat niet in ons woordenboek :)
    Baken dat amy zo aan het guilen was met wegbrengen. Is nooit leuk om te zien en horen. Gelukkig weet je wel dat het snel over is. Werkse vandaag!

BB fijn dat je niet meer naar het adhd centrum hoeft. Krijg je dan helemaal geen therapie meer?
    Wat is het voor baan waar je op gaat solliciteren?

Hier gezellig naar ballorig geweest. De kids hebben zich even lekker uitgeleefd. Na een boterbam is Stijn naar bed gegaan en gelijk vertrokken.

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kib, leuk dat ballorig zo gezellig was en geloof meteen dat stijn lekker ging slapen.

Mlien, zou het idd even afwachten en zondag weer een test doen.

Masu, ahh arme amy zo aan mama gehecht. Lijkt me ook ontzettend moeilijk.
    Morgen lekker weekend.

Sens, balen dat je niet helemaal lekker bent maar goed morgen vrij.

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nope, helemaal therapie vrij!! :D
    inmiddels ben ik er achter dat ik het mijzelf wel goed aan kan leren
    tis een functie als dierenarts assistente

stijn was lekker moe dus
    ja cj ook wel van de kinderboerderij van vanmiddag dus die gaat ook zo

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

Amy was zo moe van het kdv, dus ze lag om half 7 alweer te slapen.
    Manlief en ik hebben net de lasagne pas achter onze kiezen....we aten laat vandaag! Ik heb wel WEEKEND!!!! Das wel erg lekker na een drukke werkweek. Morgen komt Urby logeren, want ons pap en mam gaan een weekendje weg. Dus drukte in huis met die 2 adhd teckels; al zal Amy wel helemaal blij zijn dat ze nu 2 hondjes heeft om te vervelen. :D

@bb, fijn dat je niet meer naar therapie hoeft. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen ook echt iets bij kan dragen. Ik heb allemaal in m'n hoofd dat je in de beveiliging zat...geen idee hoe ik daar dan bij kwam! Zou leuk zijn als je wordt aangenomen, toch een dag per week ff lekker wat anders doen.

@sammie, ik weet gelukkig dat Amy ophoudt met huilen zodra ik uit het zicht ben en ze wordt ook rustig als ze met de leidster knuffelt, dus het komt wel goed. Ik denk altijd maar 'het is maar een fase'. ;) En hoe is 't met jou vandaag?

@kib, fijn dat het gezellig was in ballorig! Stijn zal er wel erg moe van zijn ja! Weet je al wat jij en Mark morgenavond gaan doen?

Nu we 't toch over fases hebben; ik heb 't idee dat Amy weer in een soort sprongetje aan 't belanden is. Dames met de boekjes; kan dat?? Zit er rond deze tijd een sprong? Ze is erg mieperig en hangerig, zelfs 's ochtends vroeg al.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad! leuk dat je naar ballorig bent geweest, kan me voorstellen dat de kleine man daarna lekker moe was.

@masu, balen dat je meisje weer zo moest huilen vanmorgen. Gelukkig weet je dat het maar voor korte duur is. Zou best kunnen dat ze in een sprong zit, hoeveel maanden is ze nu? volgens mij is er een om en nabij 18 maanden. Lekker lasagna! en nog belangrijker weerkend!!!

@bb, wat fijn dat je niet meer naar therapie hoeft! enne leuk toch 1 dagje werken, hoop dat je wordt gekozen!

@hier, drukke dag gehad op het werk. Voelde me niet helemaal 100 en vanavond echt brak, ga dus weer op tijd naar bed.

jos heeft het weer super gedaan bij souders, en ligt inmiddels uitgebreid te slapen.

ik zeg alvast welterusten, ga nog wat een rondneuzen op zp en dan mijn bedje. Dus welterusten :D

6. AHzondag

masu, kan zeker ik zat er vandaag ookal aan te twijfelen want wesley slaap (mede door de pijn) slecht en kan heel driftig en ineens heel lief zijn. ik ga morgen even het boek erbij pakken. maar volgens de app zijn we er net in beland.

oja wesley kan een nieuw woordje poes! hij zag een poes in de tuin en zei steeds kiki (mijn hondje) en heb hem maar geleerd dat het een poes is haha en ojee kan hij nu zeggen ml werd helemaal gek van het ohoh :)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, wat leuk dat Wesley poes zegt haha en dat ohoh is grappig :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, balen dat je je nog niet helemaal 100% voelt. Lekker op tijd naar bedje en genieten van je weekend!

@sammie, als je het morgen opzoekt, wil je 't hier dan eens posten? Mijn ukkie begint stilletjes aan in een draakje te veranderen...:(
    Grappig dat Wesley 'poes' zegt!
    Die ohooh is echt bekend, dat roept Amy ook altijd. Soms wisselt ze 'm af met 'ohjee'.

Amy doet sinds een weekje ook een hondje na. Als ik dan vraag 'Amy, wat doet het hondje', dan antwoord zij 'woef woefff'. :D
    Zo schattig!!
    Verder wijst ze alles aan wat ze wil hebben en daar heeft ze dan een klankje/woordje voor. En ze kan kei pissig worden als ik het niet pak voor haar!:$ Driftkikkertje!;)
    Heeft ze vast van d'r papa! :p

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo nog een verhaaltje voor het slapen gaan...
    BB wat fijn dat je helemaal geen therapie meer hoeft.

Masu hoera weekend!!! Ik heb ook van die momenten dat mijn kind een draakje is. En idd al goed aan kunnen geven wat hij wil en als het niet gaat zoals hij bedenkt....huilen/krijsen.
    Jullie waren wel heel laat met eten zeg. Gelukkig heeft het wel gesmaakt.
    We gaan misschien morgen naar de biis toe. Ff kijken of er nog wat leuks draait.

Sens al op bedje? Ook voor jou weekend!! Heerlijk nog plannen voor het weekend?

Sammie ik zit heel hard te bedenelken wat ik heb gelezen...kan het me niet heugen. Weet dat wesley volgens de app in een sprong zit.

Hier na Stijn zijn tuk (van 2uur) samen met mams nog ff langs de action geweest en daarna door naar mams haar huis. Daar hebben we lekker gegeten en Stijn heeft daar nog lekker gespeeld.
    Tegen dat we naar huis gingen had hij bedacht nog niet klaar te zijn met spelen. Gelukkig mag hij morgen terug naar mams en blijft hij daar slapen. Alle tijd dus om daar te spelen :)
    Bij thuiskomst is hij lekker.naar bed gegaan en gelijk gaan slapen. Ik ga hem lekker volgen. Nog ff lezen en dan mn oogjes dicht.
    Welterusten allemaal.

10. AHzondag

masu, herkenbaar van dat aanwijzen en niet krijgen. hier vooral als er iets niet mag of als we iets afpakken. ook begint het verschonen weer een ramp te worden. leuk dat amy woef zegt. wesley zegt echt woordjes en geen geluiden ookal zeggen wij ze wel haha. ik ga het morgen eens doen. het is het laatste hoofdstuk en heb geen idee of die lang is. de sprong begint vanaf week 71.

senso, lekker naar bedje en hopelijk ben je morgen weer iets opgeknapt. fijn dat jos het weer goed gedaan heeft.

hier, pijn in mijn rug bah en mijn hele gezicht zit onde pukkels :( gisteren al een masker gedaan en vandaag is het dus nog erger zoals verwacht en jeuk ook nog eens leuk hormonen pff..
    welsey lag er ook optijd in vanmiddag krap 1,5 uur geslapen en merk alles onder de 2uur is echt te weinig. om half 7 naar bed en sliep meteen.

hebben jullie al sint of kerst inkopen gedaan. ik ben gewoon al klaar! heb echt leuke dingen gekocht ( vind ik)
    voor wesley
    een spel van bumba
    boederij van abrick (neppe duplo)
    bus van sesamstraat
    toet toet ambulance (grote)
    een gereedschapskar ( met spaarpunten)
    duplo

voor nichtje,
    nijntje spel
    duplo
    pop
    een taartenset met bekers enzo.
    dit is alleen voor de sint dat voor wesley is voor sint en kerst.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ennuh masu als Stijn iets doet waarvan ik enk hmmm dan zeg ik ook dat heeft hij van papa :D

12. AHzondag

13. AHzondag

de gereedschapskar

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, haha, ja, die eigenschappen hebben ze uiteraard van de papa's meegekregen! :p:D
    Stijn had het weer ontzettend naar z'n zin bij je mams! Gelukkig mag hij er morgen weer heen. :D
    Slaap lekker!

@sammie, wat een gave cadeau's! Die taartset en die gereedschapskar zien er heel gaaf uit!
    Ik heb nog niks gekocht voor sint of kerst, maar ik wil heel graag dat keukentje bij de ikea halen voor Amy.
    DUKTIG Minikeuken - IKEA
    Oh, als ik 'm weer zie wil ik 'm echt gaan kopen!! Amy vond 'm fantastisch toen we laatst bij de ikea waren. En mama is er ook al verliefd op, haha! :D
    Denk dat we die voor kerst gaan halen en voor sinterklaas iets kleins of zo. Bumba dvdtje of zo; een keer een andere dan we nu telkens hebben, want ik kan 'm voort dromen...:)

@hier, ik duik ook m'n bedje in. Slaap lekker! xx

15. AHzondag

masu, die keuken is idd geweldig!
    als ik een meid had gehad dan zou ik ook die willen alleen een probleem manlief vind hem afschuwlijk haha.
    die kar is normaal echt mega duur en heb van die punten gespaard van olvarit en was toch 25 euro korting. heb wel echt een jaar gespaard haha maar goed kocht toch die producten.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Toch mooi weer 25 euro korting, altijd mooi meegenomen toch?
    Manlief vindt de keuken gelukkig ook geweldig, dus wij zijn er al helemaal uit voor kerst. Ik heb net ook nog naar andere keukentjes gekeken, maar denk toch dat we voor deze gaan. Lekker neutraal; hij komt toch in de woonkamer te staan. :)

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Kib, leuk he ballorig... wij hebben hier in de buurt ook een andere soort ballorig en dat is echt gericht op kinderen tot een jaar of 4/5 dat is ook echt super leuk!!!!
    @Sammie, wat een onwijs leuke cadeautjes... hier ook al wat dingen aan het inslaan... wij doen aan sint...:
    * 2 puzzeltjes,
    * cd + boekje van nijntje
    * duplo
    * zo'n grote groene plaat voor duplo

We willen nog wat groots geven maar zijn er nog niet over uit wat...

@Senso hoe is het vandaag??? Al wat beter? Gelukkig weekend meid.
    @Bb, wat fijn dat je niet meer naar therapie hoeft...hoop dat je op gesprek mag komen!
    @Masu, ik vind dat keukentje ook echt helemaal te gek... zo leuk!!!! Lekker weekend meid!!!
    @Mlien, hoe is het nu? Ben je alweer wat positiever of heb je nog steeds het gevoel dat het niet goed gaat???

Liefs

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Masu dat keukentje is ook helemaal geweldig! Mams heeft hem ook staan voor de jongens en er wordt ijverig mee gespeeld.
    Wij doen het met sint klein houden en met kerst wat groter. Ik doe dus ook als ik wat kleins zie in de winkel het gelijk meenemen voor de sint en voor kerst wordt het een groot cadeau.

Sammie ziet er leuk uit alle cadeaus. Vind die gereedschapskar wel gaaf. En korting is altijd leuk!

Stamp Stijn vind het altijd wel lekker zich even uitleven en met niet zulk mooi weer is ballorig wel erg handig.

Sens gaat het alweer wat beter met je?

Mlien werkse.jij vandaag!

Hier alles.al ingepakt voor Stijn zijn logeerpartij bij oma. We gaan er zo heen, dan kunnen we nog even langs de markt en lekker lunchen bij mams.
    Stijn speelt al de hele ochtend met zijn toettoet auto's en het liefste ook nog allemaal tegelijk aan!! Dat klinkt toch gezellig.... hahaha
    We wilden vanavond eigenlijk naar de bioscoop maar nederland speelt vanavond tegen amdorra in de kuip dus daar kunnen we niet naar de bios (is de fijnste bios die we hebben hier inrdam) dus maar ff bedenken of we naar een andere gaan of wat anders gaan doen...
    Nu eerst naar mams en straks ff werken. Fijne dag allemaal!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden (nog net)

@masu, wat leuk dat Amy een hondje na doet! hier ook een wijzertje en een driftkikker als hij het niet krijgt :$ die keuken is echt gaaf!

@kib, gezellig dag zo met je mama! Wat leuk dat jullie vanavond met zijn 2en zijn, nog leuke plannen? ik heb geen plannen, beetje uitzieken/rusten en verder huisje schoonmaken. Werkse vandaag! gaat weer wat beter, geen hoofdpijn meer gelukkig.

@sammie, wat een leuke cadeautjes heb je gekocht!! hier nog niets gehaald eigenlijk.

@stamp, gaat weer wat beter. Ben alleen zo onwijs moe :$ hoe is het met jou? nog plannen voor het weekend?

@hier, gaat alweer wat beter gelukkig. We hebben een goeie nacht gehad, Jos niet meer gehoord en om 8 uur werd hij wakker. Samen boodschapjes gedaan en na zijn fruit/thee is hij weer lekker gaan slapen. Vanmiddag kijken of ik de puf kan opbrengen om wat in het huishouden te doen maar misschien ook maar niet hahaha

@

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    kibbeling: o lekker een dagje vrij met je man, dat wordt vast genieten!

sammie; o zie nu je cadeau's pas :$ excuses! Wel hele leuke zeg!

hier nog geen cadeau's
    weet van opa krijgt ze een schoonmaak set
    wij willen een keuken geven
    en verder nog niet gekeken

zag wel dat ze little people bij de action hebben voor maar 5,99 voor een redelijk grote set!

vandaag nieuwe laarzen voor cj uit zoeken, die krijgt ze cadeau van mijn moeder

Deel Deze Pagina