goeiemorgen meiden! @masu, wat een leuke spam heb je gisteravond nog gepost! @mlien, aaaaaah nee meis klinkt idd niet goed.. hoop dat het snel doorzet en je daarna heel snel zwanger bent van een plakkert. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Kian loopt!!! wat goed van hem, GO KIAN GO!! @bb, wat een gave laarzen en schoenen! wat een geld lief dat ze zo verwend wordt hoor zou het zelf nooit aan kinderschoenen uitgeven hahaha @sammie, fijn dat jullie een goeie nacht hebben gehad! hoop dat je je barkrukken kwijt raakt. @kib, klinkt als een gezellig avond! kan me voorstellen dat je je binkie wel miste, heb ik ook altijd last van wat gaat het toch hard, je neefje gewoon alweer 3 jaar! hoop dat het weer goed blijft voor de braderie, veel plezier in ieder geval! @hier, redelijke nacht gehad tot 4.00 uur. Daarna hoorde ik Jos steeds huilen maar was vrij snel steeds weer stil, toch maar even gaan kijken en hij was bloedheet. Temp genomen en die was 39.9 paracetamol gegeven er liep ook nog wat olieachtig spul uit zijn oor dus maar even in de gaten houden. Even lekker op schoot genomen en daarna weer in bed gelegd. Op zich ging het daarna wel, elk half uur gaf hij een huiltje. Manlief had lekker wijn gedronken dus die lag vreslijk te snurken dus vanaf 4 uur eigenlijk amper meer geslapen om 8 uur wilde Jos er uit. Hij heeft 2 uur bij me op de bank gehangen en gelukkig wel wat gegeten gedronken, om 10.00 uur naar bed gebracht toen had hij 38.6 dus maar weer pcm gegeven. Nu slaapt hij nog..
senso, arme jos en wat een bagger nacht voor jou. jos heeft wel vaak last van zijn oortje he. zit dat in de fam? bij ons namelijk wel en ben zo blij dat wesley tot nu toe geen oorontsteking heeft gehad denk ml zijn genen. zou maar wat rusten als je weer zo'n nacht krijgt dan ben je morgen doodop. hoe voel jij je? wel echt zwanger?
@sammie, hij heeft 1 x oorontsteking gehad, dit zou de 2e keer zijn. Valt gelukkig nog mee, mijn zus had vroeger (en nu nog) wel veel last van haar oren. Gelukkig dat Wesley wat dat betreft de genen heeft van manlief Ik doe inderdaad maar erg rustig aan. Ja ik voel me wel echt zwanger, heb weer pukkels van hier tot tokio (was blij dat ze weg waren na het stoppen met de pil) en ben heel erg moe en regelmatig misselijk. Heb gelukkig ook een knaltest gehad, de T was donkerder dan de C.
Goeiemiddag meiden! Wat een vies weer! Bleh! Alleen maar regen en wind...echt herfstweer. Hier een goede nacht, heerlijk geslapen en Amy werd rond half 9 wakker. Ze is op zich heel vrolijk, maar kan het andere moment ineens gaan huilen. Ik herken echt de begin van de sprong. Vanmiddag gaan we even op visite bij m'n broertje en verder weinig op de planning, heerlijk! @sens, wat sneu dat Josje zo ziek is! Ze kunnen ook echt behoorlijk ziek zijn van oorontsteking. Dikke knuffel!! Super dat je zo'n knaltest hebt! Hm...de puisten weer gearriveerd?? Haha, ik weet nog goed je een tijdje zo'n grote had, hahaha! @mlien, wat balen meis! Kan me voorstellen dat je wilt dat het zo snel mogelijk af komt, dan kun je verder. Had ik toen precies hetzelfde....en natuurlijk hoop je ook dat het uit zichzelf af komt..je moet er toch ook niet aan denken dat je naar 't zh moet voor een curretage. Jeuhh, Kian loopt! Wat knap van hem!!! @bb, wat een gave schoenen! Vooral die gympen vind ik echt super! 120 euro is echt bizar veel geld! Ik vind 60 euro wel de max. voor schoentjes (als ik ze zelf zou betalen, hihi). Amy heeft nu 3 paar en daar wisselen we wel mee af. Pixum..ik had er nog nooit van gehoord, maar ga je tip zeker onthouden! Zeker irritant dat die koper niet kwam opdagen, maar ik had al zo'n vermoeden. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Meestal stuur ik het op, wacht ik tot de betaling binnen is en dan verzend ik het. En als iemand zegt dat ie komt, komt ie ook eigenlijk altijd wel. Ach...ik heb geen haast met verkopen, maar ik vind het gewoon asociaal dat iemand dan niet het fatsoen heeft af te bellen. @sammie, waarom gaan de barkrukken weg? Volgens mij lopen de meeste kindjes wel. Josje is ook stapjes aan het zetten. Vince ook? @kib, fijn dat het gisteren zo gezellig was! Ik kan er ook altijd van genieten om ff een avondje samen te hebben. We proberen sowieso iedere maand uit eten te gaan om ff samen wat tijd te hebben. Dat missen blijft denk ik; ik mis Amy eigenlijk altijd wel als ze niet bij me is....erg he! Ik denk dat het geen weer is om naar de braderie te gaan, of is het weer in Rotterdam beter? Niemand vergeten?
senso, wel fijn dat je het zo duidelijk voelt maar ik moet zeggen dat ik die misselijkheid niet mis haha. pukkels erg he. hier ook een invasie de laatste dagen. masu, ik heb het boek er nog niet bijgepakt heb hoofdpijn en ga het vanavond proberen. amy heeft wel lekker geslapen en jullie konden allebei een beetje uitslapen. de barstoelen zijn het eigenlijk hebben we weggedaan omdat het enorm zware dingen zijn waarvan de stof gedaan moet worden en ze best wat ruimte innemen. nu kunnen we alles onder het aanrecht kwijt en heeft wesley echt een hoekje voorzichzelf.
he he meiden daar ben ik weer even! @masu, hahaha ja die pukkels he dat weet je nog goed!! lekker dagje gehad? was het gezellig bij je broertje? @sammie, hahaha ja pukkels en misselijk echt geweldig leuke kwaaltjes blegh @hier, Jos zijn koorts liep vanmiddag weer behoorlijk op. Op een gegeven moment zelfs 40.0 toch maar even de HAP gebeld en konden langskomen. Nou ja hij heeft dus oorontsteking maar heeft er verder niets voor gekregen. PCM geven en neusspray en hij moet het uitzieken. Hier toch nog wat spam, ook al is spam vrijdag al geweest. Zielige zieke uk fotos
ik zeg gelijk alvast welterusten, ga op tijd naar bed want dit zal niet een hele goeie nacht worden denk ik. Welteruste!
He mopjes, Sens arme Josje met zijn oorontsteking. Dat kan ook zo verrekte pijn doen. Hoop dat hij snel opknapt en als het maandag nog zo erg is zou ik toch even langs je eigen ha gaan. Wel lieve spam van een ziek josje. Vooral papa die nog bumba kijkt terwijl Jos slaapt. Sterkte komende nacht. Sammie wel fijn dat Wesley nu zijn eigen speelhoekje heeft. Masu balen dat je echt aan amy merkt dat er weer een sprong aankomt. Hopelijk wel een gezeliige dag gehad vandaag. Gaat het nog goed met de beide hondjes? Tot wanneer blijft Urby logeren? Denk ook wel dat het missen van je ukje blijft hoor. Ik heb dat zelf ook en dan vooral als hij gaat logeren bij mams of zus. Als ik moet werken is het gevoel iets minder maar is er wel Hier een gezellige maar toch wel drukke dag gehad. Vanmorgen eerst met mark samen langs de fietsenwinkel geweest. Van daaruit naar mams gereden, waar Stijn heerlijk een boterham zat te eten Met andere woorden geen tijd voor papa en mama!! Na zijn boterham toch lekker gekroeld en na nog even spelen is hij naar bedje gegaan. Hij heeft maar een uurtje geslapen. Toen hij wakker werd zijn we even over de braderie gelopen. Het was eindelijk droog!!! Er was alleen niet zoveel als andere jaren. Wel een draaimolen waar Stijn samen met papa ingingen. Vanaf de braderie zijn we door gegaan naar zus voor de verjaardag van neefje. En daar zat het hele huis al vol en vooral vol met kids.... Wel gezellig en neefje is goed verwend! Na het eten was Stijn zo moe dat we naar huis zijn gegaan. Thuis Stijn gelijk omgekleed en op bed gelegd, we hebben hem ook niet meer gehoord. Hierbij ook nog wat verlate spam; Spelen met mickey en minnie mouse Huilen omdat ik iets wil hebben en het niet krijg :x
Goedemorgen meiden, Vanacht de laatste en nu de eerste? Of is Sammie me net voor? Hier een goede nacht gehad. Rond 6uur was ik zelf even wakker en toen toch weer in slaap gevallen. Om 7.30 was Stijn zo aan het hoesten en daarna was hij echt wakker. Nog even gezellig met zn 3-en in het geote bed gelegen/gedommeld tot Stijn er genoeg van had. We hebben net al lekker ontbeten en verder hebben we geen plannen. De was moet nog gewassen en gevouwen worden. Verder rustig aan!
kib, geweldige spam! vooral die van zijn zin niet krijgen haha. leuk dat het zo gezellig was en dat zich zo vermaakt heeft op het feestje. wat hebben jullie gegeven? sens, oei weer een oorontsteking. wel een super lieve spam maar zo wil je liever je mannetje niet zien hopelijk knapt hij vandaag al iets op want de wond is zeg maar open en druk eraf. hier, een goede nacht. wesley was aan het huilen toen wij naar bed gingen echt in zijn slaap en heb hem maar even wakker gemaakt en geknuffeld laten zien dat papa en mama en zijn en toen was het wel weer goed geloof ik. dit doet hij altijd als hij enorme pijn heeft of in een sprong zit en denk het laatste aangzien zijn gedrag ook iets meer weg heeft van de sprong. masu, ik heb gisteren een poging gedaan in het boek maar het zijn flink wat bladzijdes en er staat niet echt in hoe de sprong begint omdat we dat nu wel weten terug naar papa en mama, dreinerig, huilerig, hangerig, ineens heel lief en dan weer stout enzv. heb wel gelezen dat ze in deze sprong echt gaan leren wie wie is. dus papa is niet zoals mama maar echt iemand anders en ze gaan ontdekken wie ze zelf zijn.
Goedemorgen!!! @kib, wat een prachtige spam...Vooral die van... krijg ik het toch...hahhaa wat kunnen ze toch een geweldige gezichtsuitdrukking hebben!! En wat leuk dat jullie lekker saampjes uit eten zijn geweest... Maar missen blijft... @Senso, ach arme Jos... hoe is het nu met hem??? Wat een lieve maar vooral zielige foto's van je binkie.... Beterschap!!! @Sammie, wat leuk dat Wesley een eigen speelhoekje heeft!!! En nee Vince loopt nog niet...!!! Wordt tijd...hij wordt zwaar en groot Komt vast goed @Masu, wat een onwijs leuke foto's van je meissie... (vrijdag geplaatst beetje laat) Mooie meid... @Mlien, Wow Kian loopt!!!! Wat super goed zeg!!! Kanjer.... Wel balen van je testjes en roze verlies... hoop voor je dat je dan snel door mag gaan voor volgende ronde!!! (Of een verrassing dat er niks aan de hand is, duim voor het laatste) @BB, super gave schoenen..... vooral die gympen!! Echt onwijs tof!!! Hoop dat ik op iedereen gereageerd heb maar moest heel wat inhalen... Hier alles goed!!! Vrijdag echt een super feest gehad... Was pas 2.45 uur thuis... maar onwijs gezellig.... Gister bij souders langs geweest en daarna lekker uitgebreid gekookt voor ml... Vince ging lekker optijd te bed want die had zijn middagslaappie over geslagen... Wat stond er op het menu, biefstuk met pepersaus, zelfgemaakte gebakken aardappels met knoflook, ui en spekjes en rucola sla met cherry tomaatjes, pijnboompitjes, rode ui, gegrilde courgette mmmmm Was erg lekker... Vanmorgen gezellig met zijn 3tjes om half 9 wakker geworden... toen lekker ontbeten met warme broodjes...Vince was om 10 uur alweer moe dus die ligt er alweer in... We willen vanmiddag wat doen... maar wat?? Tis zeik weer... dus moet binnen zijn.... ballorig vorige week al geweest... zwemmen??!!! Maar vince is enorm verkouden dus of dat zo'n succes is... Nog even over denken... Wat ik bij Sammie al schreef, loopt Vince nog niet.... zou me niet verbazen als dat nog een tijdje duurt...hij vindt het wel best zo..en als we oefenen doet ie het uiteraard niet!! Dan trekt hij gelijk zijn benen in... Ach hij doet het wanneer hij er klaar voor is, en daar wachten we dan maar op!! Dikke kus....
Sammie we hebben geld gegeven want zus wil echte gezelschapsspelletjes voor neefje kopen. Arme Wesley aan het huilen. Stamp is Vince een billenschuiver of kruipt hij wel gewoon? Leuke foto van je feest! En joh ook Vince gaat vanzelf.een keertje lopen Hier echt een heerlijke luie dag. Mark heeft zichzelf en Stijn net aanvekleed en ik hang nog lekker in mn pyjama. Ik ga zo ff kaartjes kopen voor de bumba voorstelling volgend jaar.
hey meiden, @kib, wat een onwijs leuke spam! die van het zijn zin niet krijgen is zeer herkenbaar hahaha die bij ballorig is superstoer! fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. @sammie, gelukkig ging wesley na even knuffelen lekker slapen en hebben jullie een goeie nacht gehad. @stamp, klinkt goed je uitgebreide maal voor manlief! vince gaat ook vanzelf lopen zag het bij Jos niet echt aankomen en toen deed hij het ineens leuke spam van jullie outfit, echt fout! @hier, zware nacht gehad. Jos heeft van 22.30 uur tot 2.30 uur bij me in bed gelegen omdat hij constant overstuur was. Daarna terug in zijn bedje gelegd in de hoop zelf ook nog wat te kunnen slapen en daar werd hij elk half uur overstuur wakker. Om 8.15 uur is ml eruit gegaan met JOs en heb ik nog 2 uurtjes geslapen, ben gesloopt. Jos had vanmorgen 38.5 hoop maar dat het verder niet nog oploopt. Verder huilt hij echt onwijs veel, wil graag lopen maar dat lukt hem niet en is gewoon heel zielig Inmiddels ligt hij weer in bed, werd vanmorgen alweer na een uurtje wakker dus hoop eigenlijk dat hij nu even een flink tukkie doet. Ik zit nog in mijn pyjama dus duik ook nog even in mijn bed daar is die pyjama namelijk voor bedoeld hahaha
wat een rust hier meiden! hier is het nog steeds drama, Jos net naar bed gebracht met 39.9 arm mannetje ga ook zo maar naar bed want het zal wel weer een drama nacht worden, en ik moet wel gewoon werken morgen. Alvast welterusten!
Lieve Senso, wat sneu dat Jos zoveel pijn heeft zeg!!! Kan je niet zorgverlof voor morgen krijgen??? Of blijft ml thuis??? Hoop dat hij de nacht een beetje doorkomt en jullie dus ook!!! Knuffel