Sensje meid dikke knuffel voor jiu en Josje. Ik hoop dat komende nacht beter gaat. Volgens mij hebben julkie geen goede dag gehad ook. Hier echt gewoon de hele dag niks gedaan!! (zie je sens dat ik het kan ) Beetje bank gehangen, met stijn gespeeld en klein beetje was weggevouwen. Wel belde mn collega op dat zij de slaapdienst en of ik morgenochtend mn dienst kwijt kon? Gelukkig mn afspraak van morgen kunnen verzetten en dus een extra dag vrij. Heerlijk!! Wordt verder deze week wel zwaar dus extra dagje vrij kan ik wel gebruiken. We wilsen kaarten bestellen voor naar de bumba voorstelling hier maar we kwamen op ruim 50euro kwijt. Dus maar besloten het niet te doen aangezien de show ook maar 40 min duurt. We gaan wel naar plopsa toe! Zo maar eens naar bed toe...kijken of ik nog kan slapen?!
(goeie)morgen Hier weer een drama nacht, weinig geslapen Jos had om 1.30 uur 40.3 dit duurt nu al 3 nachten ga toch maar de huisarts bellen, had het niet al langzaam aan wat beter moeten gaan? Oma komt vandaag hier oppassen en voor morgen moet ik maar vrij nemen niet heel vervelend maar doe het liever voor leuke dingen zoveel vrije uren heb ik niet meer. Nou ja, ik ga me zelf van de bank hijsen en spullen klaar zetten. Fijne dag meiden!
Goedemiddag meiden, Sens wat balen van je nacht zeg. Je zou idd verwachten dat het met de temp van Jos wat beter moet gaan nu. Ik hoop dat je snel naar de ha met hem kan. Hoop dat je eigen ha wel een abkuur geeft. Knapt ie toch het snelste mee op. Dikke knuffel en succes vandaag!! Hier op zich wel een goede nacht alleen een paar keer wakker van een hoestend stijntje. Ik heb de kleine man vanmorgen naar het kdv gebracht en zelf even wat thuiswerk gedaan. Mark belde nog of ik nog in de buurt kwam vandaag. Hij was zo enthousiast vertrokken en gewoon zijn trui vergeten!! Hij heeft geluk ik ga mn mams zo ophalen dus kan ik hem achter de deur gooien bij hem.
hey meiden! Jeetje alleen kib en ik hier geweest over de hele dag @kib, jammer dat je nacht onderbroken was door een hoestend Stijntje, brrr Mark gewoon zijn trui vergeten het was nog behoorlijk koud ook. Nog wat leuks gedaan verder? @hier, zware dag gehad op het werk was echt kei moe. Nou ja we hebben het overleefd en morgen en woensdag ben ik vrij. Met Jos gaat het al een stuk beter, is wel heeel moe en huilerig maar de koorts is gelukkig weg. Niet zo gek dat hij moe is natuurlijk want ook hij heeft 3 nachten en dagen zeer slecht geslapen. Hij heeft vandaag dan ook veel geslapen. Hoop dat hij vannacht lekker door slaapt en niet zo gaat spoken, ben wel toe aan een nachtje slaap.
het is echt heel erg maar ik ga gewoon nu al welterusten zeggen ben echt moe en mijn ogen vallen al half dicht. Ga er dus lekker aan toegeven en naar mijn mandje. Welterusten lieve meiden hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad.
Sens fijn om te lezen dat het met Jos al wat beter gaat. Kan me voorstrllen dat Jos en jij moe waren. Hopelijk vanacht een goede nacht slaap! Hier samen met mams even naar pijnacker gereden ff geshopt en door naar de intratuin waar we een erg late lunch gegeten hebben. Vanaf intratuin Stijntje opgehaald en samen met mams boodschappen gedaan. We hebben lekker simpel soep en een broodje gegeten en Stijn pasta. Na het eten Stijn zijn logeerspullen ingepakt en hem en mams bij zus afgeleverd. Stijn was zo moe dat toen ik hem in bed legde hij snel in slaap viel. Ik ga zo ook naar bedje want ik heb het koud!! Welterusten allemaal!
Goedemorgen!! Fijn dat jullie niet zoveel kletsen @Senso, wat fijn te horen dat de koorts gezakt is, hopelijk is het ook weg gebleven... en hoe is de nacht geweest??? En doe je goed hoor aan de vermoeidheid toegeven, je zit ook nog eens in de eerste 3mnd dus extra moe!! @Kib, wat fijn dat je een extra vrije dag had... even voorbereiden op de rest van de week!!! Werkse meid... Hoe is het met de rest??? Mlien????????? Hier alles goed, maar ow wat heb ik het nu koud..brrr ook echt moeite om mijn warme bed uit te komen vanmorgen... Bij Vince is er weer een kies door...maar er komt nog meer aan...dus hij wordt iedere x 's nachts even wakker....gelukkig maar 1x je legt hem neer en gaat weer slapen.... dus goed te doen... Ik ga zo te werk... Knuffels!!!!!
Goedemorgen ook ik ben blij dat jullie geen lappen met pagina's gekletst hebben Hier een slechte ochtend, wordt al geterroriseerd vanaf 05.45, en ze werkt mij op mijn laatste zenuw Ik hoop dat ze er snel mee stopt, vind het dan erg moeilijk om nog "leuk te spelen" en geduldig te blijven (terror = huilen, zeuren, knijpen, haren trekken, schoppen ect) Vandaag naar amsterdam om alles in orde te maken voor ons trouwen, en de nieuwe kattenbak en krabpaal voor opvangpoes installeren aangezien het er wel naar uitziet dat ze toch wel gaat blijven. stampertje: vervelende rotkiezen ook, en ze krijgen er ook zoveel he gelukkig is hij vrij makkelijk, geef je hem dan ook pcm? senso: logisch dat je erg moe bent! hakt er ook echt ff in he...Gelukkig gaat het al wat beter! kibbeling: stijn ook wat verkouden? Gisteren kwam ik ook een stijn tegen in de speeltuin, ook een pittig ventje, en m'n vriendin haar zoon heet steyn, en die is ook al zo pittig, zit m zeker in de naam leuke spam ook, zie dat de disney figuren bij jou ook favoriet zijn stampertje: leuke foto van je foute outfit senso wow wat lijkt jouw kereltje op jouw kerel!
masu: als jij wil heb ik een kortingsbon (code) van 5 euro op een fotoboek bij pixum. Laat maar weten
goeiemorgen meiden! @kib, fijn dat je binkie gisteravond gelijk ging slapen bij je zus. Lijkt me toch iets fijner weggaan, heb je lekker gewerkt? @stamp, hoeveel kiesjes heeft Vince nu? koud en donker he zo vroeg, brr kan dan ook zo slecht uit mijn bedje komen. Klopt hoor ben volgens mij ook extra moe van mn zwangerschap, ben bij Jos 36 weken moe geweest, hoop dat dat nu niet zo is. Morgen nog 1 dagje en dan heb je weekend! @bb, brr klinkt niet goed dat je al vanaf 5.45 uur geterroriseerd wordt wanneer gaan jullie trouwen? @hier, goeie nacht gehad. Heb als een blok geslapen, Jos is wel 1 x wakker geweest maar daar heb ik niets van mee gekregen. Hij was wel vroeg wakker om 7.15 uur maar ja, beter dan de afgelopen nachten hahaha vanochtend rustig aan gedaan, Jos ligt vanaf 10.15 uur al weer lekker op bed. Oh ja zijn hele buik zit vol met uitslag, zou het de 6e ziekte kunnen zijn? 3 dagen hoge koorts en dan uitslag?
Heeeeee meiden! Ben ik weer! Terug van weggeweest! Ik kan helaas dit keer niet beloven dat ik me weer trouw kom melden iedere keer, want ik heb 't druk (what else is new....). Mijn baas is ziek en de vader van onze manager externe betrekkingen is gisteren overleden. Dus ik vang nu in m'n uppie alles op. Komt goed hoor, maar veel tijd houd ik nu niet over... Ik heb wél alles gelezen. Ik zag mooie spam...van Stijn! En van stamp, haha! Wat een geweldige foto! Jullie outfits zijn echt vet! Verder wil ik de kortingscode graag bb! Wil je 'm sturen in een pb? En sammie, bedankt voor de korte samenvatting...we zien wel wat de sprong ons gaat brengen. Vanmorgen stond ik om half 10 al in Utrecht voor een gesprek voor m'n werk en vanavond komt onze adviseur langs voor een gesprek. Daar heb ik eigenlijk geen zin in na zo'n lange dag...ik wil gewoon lekker bankhangen, maar ik moet toch echt ff zin gaan maken; ik heb het gesprek al verzet omdat ik vorige keer ook geen zin had... Ben d'r weer weg van! Ik houd jullie in de gaten moppies! xxx
Hey lieve meiden! Het spijt me dat ik een paar dagen afwezig was, moet vanaf morgen 4 dagen werken dus dat belooft ook weinig goeds weet ik uit ervaring, haha. Hier zondag en gisteren flinke buikpijn gehad, ben aardig wat stolsels verloren en bloed nog steeds flink, gelukkig vandaag geen buikpijn meer. Ik had mezelf voorgenomen om heel zielig op de bank te gaan zitten, maar dat werd me niet gegund, morgenmiddag is hier een bezichtiging dus ik moest ernstig puinruimen en soppen! Ik heb dus gisteren en vandaag zo'n beetje het hele huis van onder tot boven gehad. Nu ben ik er klaar mee en plof ik op de bank!
mlien, eh bah maar je kunt nu wel verder en je weet waar je aan toe bent hebben jullie al iets van het bod gehoord? masu, jeetje wat heb jij het druk zeg. jammer dat jullie adviseur dan ook nog komt maar wat moet dat moet. hier, wesley heeft heel weinig geslapen een uurtje maar. beetje opgeruimd kasten opnieuw ingedeeld en de dressoirkast leegmaakt zodat manlief hem lager kan maken. nu helaas harde buiken.
Goedemorgen meiden Jeetje masu wat druk! Ik zal je de code pben Mlien wat klote zeg had het zo gehoopt voor je Senso; klinkt idd als 1 van die 5e of 6e ziekte , wel fijn dat de nacht beter was Wij trouwen volgende maand, 2 nov gaan we in ondertrouw Vandaag de auto naar de garage, APK......hou m'n hart vast......
@Sammie; Ja, we zijn overeengekomen tot een prijs, we zitten nu alleen al 1,5 week te wachten op het voorlopige koopcontract, daarom heb ik het nog nergens laten weten eigenlijk. Balen van je harde buiken, schijn je bij een 2e ook sneller last van te hebben he? @BB; Succes met de keuring vandaag, zijn altijd spannende dagen, haha. En ik ga gewoon vol frisse moed verder, ons beebje komt er wel. Het is wel lekker wakker worden in een zo schoon en opgeruimd huis hoor, haha. Kian ligt nog lekker te slapen dus die trek ik pas het laatste moment zijn bed uit en dan ontbijt hij maar bij de go, dan heb ik tijd voor de allerlaatste dingetjes in en rond huis.
bb, succes bij de apk! leuk in ondertrouw. gaan jullie het groots vieren of juist heel klein? wij deden heel klein. mlien, jeej leuk dat jullie overeengekomen zijn alleen jammer dat het koopcontract weer even duurt volgens mij duurde dat hier ook wel even omdat wij wat aanpassingen erin hadden laten maken. lekker als het huis zo schoon is. senso, zou idd de 5de of 6de ziekte kunnen zijn. gelukkig is het ergste al voorbij zodra de bultjes/vlekjes komen. hier, goede nacht wat wesley betreft maar een bagger nacht voor mezelf. afgelopen dagen ben ik best druk geweest met opruimen en dat moest ik terug betalen met veel harde buiken. heb enorme rug en heuppijn maar goed vandaag maar een rustig dagje. zou eigenlijk bruidsjurken gaan kijken met szus maar ik ga dat niet trekken voel me er wel lullig over. gelukkig gaat sma mee.
sammie: wel rustig aan doen met je beebje he harde buiken is niet goed we vieren het iniminieklein! zo klein dat ik de datum niet eens vermelden wil op FB...ik wil niet dat mensen ineens voor m'n deur staan of bij het stadhuis... we hebben alleen onze ouders, en mijn beste vriendin en in de avond wat familie leden... ik heb ook geen trouwjurk of dergelijke... Het is ook een 15 min huwelijk
BB, klein is het zeker maar dat neemt niet weg dat het heel mooi kan zijn. wij waren met 15 man en kids ook niet veel mensen. heb daar ook helemaal niks mee om mensen te laten komen die je normaal nooit ziet.