Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mlientje!!!! :D Kun je 't niet laten toch ff te komen spieken??:p

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oooooooooooh was Mlientje hier? hoop dat je een fijne vakantie hebt meis! :D

@masu, ben ook wel blij dat ze dat goed in de gaten hebben hoor anders zou Jos geen aandacht krijgen omdat hij zo makkelijk is, zou ik maar zielig vinden :) hihi vind het zo leuk hoe AMy aan het stappen is idd heel geconcentreerd maar het gaat haar goed af zo met de bakjes in haar handjes.

@bb, ja hij is erg makkelijk. Kan bijv. rustig boven een uur schoonmaken (af en toe even om een hoekje spiekend) en dan zit hij lekker op zijn gemakje in de box te spelen. Het is gewoon een uk die heel goed kan spelen, en zichzelf dus heel goed weet te vermaken.

@hier, ik ga zo lekker naar mijn bedje meiden, nog even lekker lezen en dan op tijd slapen. Hoop dat Jos weer eens een nachtje stil blijft (al klaag ik natuurlijk niet met 1 of 2 keer huilen maar toch) welterusten!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, ik had haar gespot sens!! Ze was aan 't spieken, hihi! :D
    Die kan ons gewoon niet missen! ;)
    Slaap lekker!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ajax heeft verloren....:(:(

Ik duik ook m'n bedje in!
    (sens, wat doe jij hier nog?!:p)

Slaap lekker moppies!

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    dat lijkt mij heerlijk sens!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

om 5uur was wesley helemaal overstuur, ik met hem in de stoel met speen en zijn knuffeltje tot hij rustig werd. in bed gedaan nog een 5min later weer helemaal overstuur. we hebben maar lichtje aangedaan en luier verschoond en gengigel goed gesmeerd en daarna nog 2x gehoord maar geen huilen. weet niet wat er met mijn ventje was denk droom of kies. we werden om half 9 wakker.
    ik vind het wel heel fijn om zou te troosten en te knuffelen doet je moederhart toch weer goed dat hij echt jou nodig heeft. wel sneu voor mijn man want die van hem wil hij dan niks hebben behalve een aai over de bol.

gisteren samen tapijt gelegd en vandaag gaan we plinten doen en sma komt straks helpen met de gordijnen plooien en inkorten.
    morgen komt de kast dus dan moet het bed er ook heen waarschijnlijk slapen we morgen of overmorgen al in onze kamer ligt aan de gordijnen.

zo ik heb weer een heel verhaal getypt haha.

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    misschien een nare droom gehad, of zitten ze niet in een sprong toevallig? aangezien hier de spontane huilbuien er ook zijn

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@sammie, ach wat sneu dat Wesley zo overstuur was..misschien wel een nare droom. Wel heerlijk om ze dan te troosten he vooral als ze lekker tegen je aan komen leggen om met je te knuffelen *smelt* jullie hebben het druk met doen in huis. Wel als het af is Wesley zijn kamer en de babykamer spammen hoor ben erg benieuwd hoe het allemaal wordt.

@bb, lekker geslapen?

@hier, goeie nacht gehad. Jos niet gehoord en manlief ook niet om 7.15 uur schrok manlief wakker, wekker was niet afgegaan om 6 uur dus hij was te laat. Niet meer geslapen daarna want Jos was er ook rond 7.45 uur. Boodschapjes gedaan en mijn vriendin met uk is vanmorgen geweest. Jos lag toen al weer op bed dus kon ik even met 2 weken oude uk knuffelen :)

Jos slaapt inmiddels alweer ruim 2 uur, om 13.00 uur maar wakker maken voor een broodje. Daarna nog even richting dorp, langs de kruidvat. Leuke winkel hihi ;)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag meiden!

Zo mijn werkdag overleefd :)

Masu het is heel sneu als ze zo huilen bij het wegbrengen. Ergens blijft het je mamahart pijn doen. Balen dat amy gisteren overdag weer zo weinig geslapen had. Ach klinkt wel bekend hoor dat aan je vats klampen als een aapje.
    Morgen helaas geen vrij dan heb ik vergadering. Stijn ga ik morgenochtend naar mn mams brengen en na de vergadering haal ik hem weer op. Ik neem hem ook wel eens mee maar morgenmiddag ga ik met hem langs zwangere vriendin (oude buufie) dus dan vrees ik dat stijn super sjaggo zal zijn als hij niet gewoon even geslapen heeft. Dus nu kan hij bij mams even slapen voor we op visite gaan.
    Ik heb wel de vrijdag vrij gekregen :D
    Wat een geweldig filmpje van Amy!!

Senso de slofjes hebben een hard antislip zooltje. Ik liet Stijn ook veel op blote voetjes lopen thuis maar de vloer wordt met dit weer echt te koud. Dus ja dan maar slofjes aan want zijn sokjes zijn te glad ;)
    Wat fijn dat Jos het zo goed doet op het kdv. Gelukkig hebben de leidsters ook wel door dat ze hem af en toe extra aandacht moeten geven.
    Ohjeee ml zo in diepe slaap dat hij zich verslapen heeft. Soms heb je dat nodig zeggen we dan maar :D

BB ik heb de slofjes bij de schoenenreus gekocht. Ze hadden ook leuke meisjesslofjes. Met een hard antislip zooltje eronder.

Mlien hopelijk kan je het een beetje volhouden zonder ons!

Sammie ach die arme Wesley helemaalvan zijn padje af. Gelukkig heeft ie een mama de hem troost ;)
    Het gaat al opschieten met jullie verbouwing/verhuizing.

Hier vanmorgen viel het opstaan me erg zwaar. Mijn ogen wilde gewoon niet open gaan... Snel uit bedje en bij opstaan hoorde ik Stijn ook al huilen. Bij uit bed halen kreeg ik een hele dikke knuffel en liet hij ook niet los *smelt*!!!
    Snel zijn spulletjes in gepakt en de deur uit gegaan naar werk.
    Had de planning op tijd weg te gaan maar om 9uur ging de bel en stond de grote schoonmaakploeg voor de deur. Alles maar dan ook alles werd van zijn plek gehaald :$:$:$
    Het eindresultaat was dat ik niet meer kon doen wat ik moest doen en dus achter op mn planning kwam.... Toen de woonkamer weer een beetje betreedbaar was snel alles klaar gelegd voor de uzkracht en alles zo goed mogelijk achter gelaten. Was rond 1 uur thuis :)
    Nu ga ik mijn papierwinkel uitzoeken want ik moet iets hebben wat tussen de losse papieren ligt....
    Ohja nog een spam van de pantoffels!! (zijn een klein beetje donker maar wel duidelijk)

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat een rust hier meiden :$:$

@kib, kan me voorstellen dat het opstaan vanmorgen erg zwaar was. Gister een late dienst en nu een vroege lijkt me wel zwaar! wat een leuke slofjes voor Stijn, ook maar eens voor gaan kijken. Het wordt inderdaad steeds kouder dus blote voetjes kan binnekort niet meer behalve op het kdv daar hebben ze vloerverwarming :D

@hier, vanmiddag vertrokken naar het dorp op de fiets. We zijn net weg en krijgen een gigantische stortbui incl. hagel op ons kop. Jos huilen hij vond het echt niet leuk, snel omgekeerd en naar huis gegaan. Daar lekker omgekleed in onze huispakken en lekker niets gedaan, heerlijk!

Vanavond nasi met sate gegeten en Jos prei met aardappels en ham. Net heb ik nog even 40 minuten op de cross gestaan en ml is Jos nu aan het badderen.

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    kibbeling: dat is niet prettig werken zo, en wat een lieve slofjes!

agossie , werd jos flink geraakt was het harde hagel?

@hier: cj heeft de hele dag al spuitluiers, en er ligt menig kleding stuk alweer in de week
    verder heeft mn vent meer tijd met haar door gebracht vandaag, ik moest 2 x naar het adhd centrum en heb een wandeling met de hond in het bos gemaakt

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @bb, goed dat je man meer tijd met CJ heeft doorgebracht. Ging het goed op het ADHD centrum? lekker hoor even uitwaaien met de hond, doe je goed.

Ja Jos werd flink geraakt zijn haar zat plat op zijn hoofd, hij had blauwe lipjes van de kou, was best wel zielig.. ach thuis was het lekker warm dus toen was zijn verdriet snel over :)

@hier, lekker gedoucht nu nog even op de bank geploft, spullen voor Jos morgen bij oma liggen weer klaar.

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga naar bed meiden! welterusten

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    BB ik ben dat wel gewend draait sort diensten zp vaker.
    Drukke dag had je vandaag bij het adhd centrum.

Sens arme jullie. Kan me voorstellen dat Jos niet blij was. Ik zou ook gaan huilen dan.
    Slaap lekker!

Hier na mijn opruiming mn binkie gehaald en heerlijk gekroeld!! Na het eten (wat hij zowaar op at vandaag) nog ff gedouched met papa en naar bedje gegaan. Ik heb vriendin nog ff geholpen met de badkamerkast in elkaar zetten. En zo lekker douchen en dan naar bed.
    Morgen vergaderen en bij zwangere vriendin langs met Stijn.
    Welterusten allemaal!

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier weer druk geweest in de slaapkamer.
    eerst de gordijnen op maat gemaakt en plooien erin gemaakt dankzij sma en daarna plinten en muur strips opgeplakt. de kamer is nu bijna af. morgen het bed erheen en de kast komt ook alleen een mega slechte tijd dus dat word vrijdag in elkaar zetten.
    als dat klaar is kunnen we alles erin hangen en leggen maar dat heeft geen haast. hierna mag manlief met wesley's kamertje aan de slag. kozijn schilderen en hor ophangen. verder hoeft daar niks gedaan te worden behalve leuk maken voor wesley.

senso, arme jos en jij zeg. gelukkig was hij vrij snel weer gezellig.

kib, lekker dat je weer genoten hebt met je binkie.
    leuke sloffen ook. ik heb vandaag ook maar een paar besteld voor wesley.

bb, jij ook een drukke dag zo te lezen. heb je veel baat bij de adhd groep? fijn dat je man tijd met cj heeft doorgebracht.

ik ga naar bed, manlief doet inmiddels alle lichten uit hahha.
    weltruste:)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He moppies!
    Hier weer een drukke werkdag achter de rug en om 21.30 weer thuis van de trainingen.
    Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mam....en houd jullie vast.....ze heeft 3 UUR GESLAPEN!!!!:D:D
    Volgens mij doet ze dat 1x in de zoveel tijd en dan ook weer een paar weken niet of zo...

@kib, wat een gave slofjes! En super dat je vrijdag vrij bent! Al plannen??

@sens, spam van Josje en z'n huispak? Zoiets vind ik altijd zo lekker he, als je nat bent geregend heerlijk in je pakkie op de bank. :D Das dan wel weer lekker aan de herfst. Morgen nog 1 dagje werken voor je. Slaap lekker!

@bb, waarom moest je 2x op 1 dag naar het ADHD centrum? Wat een luiers produceerd CJ zeg...daar zit duidelijk wat aan te komen!

@sammie, ocherm die Wesley helemaal overstuur. Vast een combinatie van van alles. Ik kan er ook altijd zo enorm van genieten als Amy ophuilt; lekker ff knuffelen en dan komt ze heerlijk tegen me aan liggen. Onwijs genieten om samen op de stoel te zitten in 't donker! *zwijmel* :D
    Jullie zijn goed bezig met de verbouwing!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen meiden!!

Kib vind het knap hoor die diensten. Manlief heeft ze ook vaak maar ik zou het niet kunnen. Mooie sloffen. Hier ook altijd voor J gehad. Dit jaar maar weer halen. Van haren heeft ze ook trouwens.

Sammie fotos van de kamer?? Ben heel benieuwd.

BB balen dat Cj last heeft van spuitluiers. Ze was bezig met kiezen toch? Waarom moet je naar twee ADHD centrums? Je zal wel kapot zijn na zo'n dag.

Senso stoer hoor elke keer weer op de crosstrainer. Wilde dat ik dat ding ook had aangeschaft! Lekker thuis sporten.

Masu wauw die heeft goed geslapen. Hopelijk ook deze nacht.

--

Hier twee goede nachten gehad.. Lekker dame in bad gedaan en luuf op haar voetjes. Lijkt te helpen. Vanavond de winterslaapzak weer in haar bedje.
    Straks de auto wegbrengen voor APK en dan even lekker niksen!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, klinkt verder als een lekker dagje gisteren. Suc6 op de vergadering en veel plezier bij je vriendin!

@sammie, goed bezig hoor met de verbouwingen in huis. Vandaag nog wat op de planning? Wesley nog aan het spoken smorgens vroeg?

@masu, jeeeeeeeeeeej daar ben je weer! die Amy gewoon 3 uur geslapen :$ kan ze er weer even tegen aan hahaha zal vanavond even huispak spammen als ik er aan toe kom en anders morgen.

@mamalijntje, fijn dat je 2 goeie nachten hebt gehad. Hoop dat ze het door blijft zetten. Geniet van je niksdoen dag!

@hier, goeie nacht gehad. Maar moet nu rennen, even de bloemen afgeven op het kdv en dan naar mijn werk! bijna weekend :) Fijne dag meiden!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Masu das weer een lange dag werken geweest. Vandaag toch ook werken? Wat heeft amy een lange middagdut gedaan bij je mams!!

Sammie het gaat opschieten je verbouwing. Als Wesley gaat verhuizen verhuisd zijn bedje dan nog mee of gaat hij dan al over naar een ander bedje?
    Gelukkig voor ml hoeft hij niet zoveel te doen op Wesley zijn kamertje.

Mamalijn ik draai al heel lang zulke diensten dus dan wen je er vanzelf wel aan. Voordat stijn er was was ik dan wel erg blij met mn vrije dag want dan kon ik uitslapen....nu zoals je aan de tijd ziet niet meer :)
    Wel fijn dat yaar weer beter geslapen heeft.

Hier een goede nacht. Hoorde stijn om 23 uur even huilen maar na een speentje niet meer gehoord tot hij heel lief om 6.40 mama riep *smelt*
    We hebben samen even lekker in het grote bed gehangen maar hij is er ondertussen al vandoor gegaan dus ga er ook maar uit..

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden, ik ga vanmiddag even volop bij lezen, ik moet nu weer haasten naar het adhd centrum want mijn cursus frustratie en tolerantie start vandaag, en ik ben er de hele ochtend zoet mee :p

Deel Deze Pagina