Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden ook wij leven nog!

Sens gelukkig lijkt je binkie weer opgeknapt. Vandaag vrij en morgen werken toch?

Masu jij bent er maar druk mee. Weet ff niet wie van ons het nu het drukste heeft :)
    Heeft de adviseur jullie nog wat opgeleverd?

Mlien balen van beebje. Maar idd jullie kindje komt echt wel. Dan ook nog het huis op moeten ruimen...pffff geen leuk iets nee. Werkse vandaag weer.

Sammie jij bent druk geweest in huis zeg. Nu wel beetje rustig aan doen he?

BB wat leuk dat jullie gaan trouwen. Wij hebben het ook redelijk klein en simpel gehouden. Maar wel een moiie dag gehad.

Hier gisteren drukke dag op werk gehad. 2x bij de arts gezeten voor clienten en daarna zou ik nog een gesprek hebben met nieuwe stagiaire. Helaas liep mn 2e gesprek bij de arts onwijs uit en was de stagiaire al weg gegaan. Ze had wel heel lang zitten wachten.
    Na mn werk doorgegaan naar mams waar ik lekker heb gekroeld met stijntje. We zijn nog even naar het bos geweest even wandelen en spelen. Thuis gegeten en naar bed. Vanacht heerlijk geslapen!
    Vanmorgen lekker met stijn in het grote bed gelegen en daarna weer terug naar het dagelijkse leven....Stijn naar kdv gebracht en ff brood gehaald en voor mams langs de bart smit voor Stijn zijn kerstcadeau.
    Ik mag vandaag van 15 uur tot 7uur morgenochtend werken...bleghhh

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@masu, je bent zo druk als een klein baasje :$ wel knap dat je het volhoud hoor!

@mlien, toch door gezet dus :( wel goed dat je nu duidelijkheid hebt en je verder kan. Sterkte meis en werkse de komende dagen.

@sammie, rustig aan doen hoor met je harde buiken. Toch een teken van je lijf dat je het rustiger aan moet doen.

@bb, gaaf hoor! leuk toch zo klein :D als jullie er maar van genieten het is jullie dag en het gaat om jullie! Hoop dat de APK mee viel

@kib, lekker hoor wandelen in het bos! fijn dat jullie lekker geslapen hebben vannacht. Klopt idd vandaag vrij en morgen weer werken, wel weer zin in want mn binkie is dan wel niet ziek maar wel poepiesjaggo :$

@hier, goeie nacht gehad. Jos was wel vroeg wakker maar volgens de app zit hij nog in zijn sprong (laatste week) dus hoop dat hij snel weer wat later wakker wordt :) hij is bloedsjaggo wil niets en huilt heel snel. Vanmorgen heb ik me 20 minuten in de keuken verstopt dan zag hij me niet en ging hij niet huilen/schreeuwen hahaha

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaaiii!
    Haaaai moppies!

Ik lees fanatiek met jullie mee, hoor maar kan even niet overal op reageren. Dus ff in z'n algemeenheid;
    Auto naar de APK is altijd spannend, maar ik zag op FB alweer dat ie er weer super doorheen is gekomen! Goed nieuws!
    Sens, wat jammer dat Josje zo sjaggo is. Hier zit er ook een sprong aan te komen, maar het valt me nog mee...
    Kib, tja, wie het 't drukst heeft weet ik ook niet; we hebben 't allebei erg druk, haha!
    Mlien, werkse vandaag, hoop dat je het voorlopig koopcontract snel hebt.
    Sammie, doe rustig aan met je harde buiken he! Balen dat je niet mee kon trouwjurken passen...das altijd zo leuk!

Ik ga weer door! xxx

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, ik zie je daar al op je hurken zitten in een hoekje, heel stilletjes! Hahaha! Ik denk echt in plaatjes! :D:D:D:D

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, nou zo was het wel hoor; heb namelijk ook geen stoel in de keuken hahaha :p

@hier, JOs heeft geslapen van 10.00 uur tot 14.00 uur, daarna broodje gegeten en boodschappen, toen was hij weer net zo sjaggo en overal om huilen dus weer op bed geslingerd om 16.00 uur en nu slaapt hij nog :(:( hij zit nog onder de uitslag, zal hij nog ziek zijn? dat hij ergens last van heeft?

Nou ja, ik heb ondertussen de lasagnette gemaakt dus die kan ik rond 17.30 uur gewoon in de oven zetten. Jos eet prei met aardappel en ham want hij vond de lasagnette de vorige keer geen succes ;)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@mlien, wat onwijs balen meid!!! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent... hoop dat je snel even de tijd kunt nemen om zielig te zijn...!!!! Dikke knuffel!!!! Jammer dat jullie nog geen koopcontract hebben mogen ontvangen...
    @Senso, denk dat Jos de 6de ziekte heeft...dat is eerst hoge koorts en dan vlekjes... volgens mij zijn de vlekjes nog wel besmettelijk. Het kan ook jeuken, dus misschien heeft je mannetje daar last van?? En het is een virus dus kan me voorstellen dat hij niet zich niet helemaal lekker voelt... en ik moet ook wel lachen hoor...zie het helemaal voor me... jij daar in een hoekje...hihihi;)
    @MAsu, jeetje meid wat heb je het onwijs druk zeg!!! Ik zou zeggen... OPSLAG... dat heb je toch wel verdient...:D
    Hoe is het met je meisje???
    @BB, wat leuk over een maandje trouwen...!! Is toch bijzonder ook al houden jullie het klein... ook niet een wat speciaals gekocht???
    @Kib, blegh..je bent nu druk aan het werk... Knuff
    @Sammie, bah nu al harde buiken..rustig aan meid... in hoeverre dat gaat met Wesley om je heen... wel jammer dat je niet mee kon met trouwjurk passen!!!

Hier alles goed, super drukke dag op het werk gehad... dus de dag vloog voorbij!!! Vince moest ik vanmorgen wakker maken om naar het kdv te gaan...zo jammer...hoop dat hij morgen ook lekker uitslaapt...want ben echt moe!!!!!!! Het liefste ga ik nu mijn bed in...
    Wel een ongi gevoel:(

Ga nu lekker gtst kijken...
    Liefs

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, denk ook wel de 6e ziekte hoor klopt precies. Hij blijft alleen zo diep ongelukkig, huilt alleen maar als hij niet slaapt en is lusteloos en wil niet spelen. Zit het liefst de hele dag op mijn schoot of naast me op de bank met zijn speen. Is een uur wakker en dan alweer dood moe :( ga voor de zekerheid vrijdag maar even langs de huisarts.

Nu al een ongigevoel?? dat is vroeg voor jou doen ;) zou ook wat anders kunnen betekenen :D

Ga voor je duimen dat Vince lekker uitslaapt morgen, weekend!!

@hier, ga zo naar bed ben er moe van (van Jos en zijn broertje :D) morgen de wekker weer om 6.15 uur. Welterusten alvast meiden!

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Echt sneu voor je mannetje zeg... dan maar lekker veel knuffelen met mama... (ook al snap ik dat het best lastig is...) en je denkt dat het weer een jongentje wordt dus??? :D... Ben benieuwd..
    Willen jullie het weten???

En tjah... geen idee...heb mijn banner nu op 33dg staan..dus zou nu wel erg vroeg zijn idd....

Lief dat je duimt voor me... :)

Truste

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve lieverds!

Masu latrn we het er idd maar ophouden dat we allebei druk zijn. Overleef je het allemaal wel een beetje? Gaat het met amy op het begin vd sprong na ook goed?

Sens jemig je kleine man zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Je hebt gelijk dat je vrijdag even langs de ha gaat. Dikke knuffel voor jou. En dan ben je ook nog moe van zowel jos als zijn broertje. Vroeg erin dus.

Stamp hoera alweer weekend voor jou!! (daar ben ik dan wel een beetje jaloers op) Nog leuke plannen?

Hier heb ik nog niet eens verteld dat mn vriendin vanmorgen vroeg bevallen is van dochter I.sa Ze is toch naar het ziekenhuis gegaan hoorde ik van mark maar alles was goed gegaan. Ze waren er rond uurtje of 4 met 8cm ontsluiting (reden is mij onbekend) en om 9uur ongeveer waren ze alweer thuis. Dus binnenkort op baby bezoek!!!
    Verder mn avonddienst aardig overleefd. Heb wel weer een hoop lelijke woorden gehoord maar ach.. goed voor je woordenschat zullen we maar denken :p
    Ik lig nu in mn werkbedje en hoor van alles om me.heen dus hoop zo wel in slaap te kunnen vallen.
    Welterusten allemaal!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@stamp, ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat het is. We willen het wel graag weten :D

@kib, gefeliciteerd met je vriendin! leuke naam ook. Hoop dat je vannacht lekker geslapen hebt al kan ik altijd slecht slapen in een vreemd bed.

@hier, goeie nacht gehad. Jos heeft rond 22.30 uur nog even gehuild volgens ml maar toen lag ik al in dromeland. Rest van de nacht heeft hij lekker geslapen. Vandaag een volgeplande dag op het werk en nog voor overleg naar Adam ook nou ja gaat de dag snel voorbij laten we maar denken :D

Meiden fijne dag!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He sensje werkse voor jou engelukkig een goede nacht gehad.

Hier echt een baggernacht gehad. Clienten waren allemaal in dromeland alleen ik lag te draaien en te woelen in bed. Ik mis dus ook heel erg mn eigen bed sens!!
    Net thuis gekomen en lekker in mn eigen bed gekropen. Een kijken of ik van stijn nog wat mag slapen of niet.....

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dit gezegd hebbende hoor ik zijn muziekbeer muziek maken....er word nu dus niet meer geslapen. Dan maar lekker zo samen in t grote bed!

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden

nou ja goed......hier al vanaf 05.05 aan het rommelen, en daardoor een nu al vreselijke ochtend achter de rug, dan was het ook nog eens mijn paardjes dag, nou t zeikt van de hemel af,bah

nou ja goed, we maken er maar wat van vandaag
    iig weer een goede auto!! koste mij alsnog 400,- maar iig binnen het bedrag! We hadden gezegd: tot 550,- en anders rij ik hem naar de sloop! De auto zelf is namelijk maar +/- 600,- waard, al 15 jaar en vol met deuken en krassen
    De garage houder zei toen ik hem op kwam halen: niet weg doen hoor! zolang je hem kan repareren onder de 500,- moet je het doen want het is echt een goede oude auto! en kan zeker nog wel met gemak 2-3 jaar rijden, nou dat is wel fijn om te horen :D

kibbeling: o ja ander bed slapen wat vreselijk!, hopelijk wil je kereltje nog even met je mee werken en samen in bed kruipen
    gefeliciteerd met je vriendin trouwens ;)

senso: agos arme jos, zielig is dat he als ze zo zijn

stampertje: ongi gevoel, nou wie weet!!! :D

masu: we denken aan je hoor meid!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, bah balen van je slechte nacht.
    hopelijk heb je met stijn nog even kunnen liggen in het grote bed.
    gefeliciteerd met de geboorte van de baby van je vriendin, wel wel lekker snel naar huis waren ze weer.

senso, jeej een goede nacht! zou idd nog even langs de ha gaan. wie weet hij heeft jos nog last van zijn oortjes of jusi van de bultjes. weet het verschil tussen de 5de en 6de ziekte niet zo goed maar bij de 5de was het niet meer besmettelijk zei de ha als de bultjes/vlekjes er waren.

bb, gelukkig doet je auto het weer. het geld uitgeven eraan is nooit leuk.
    jammer van je paarden dag. zit cj ook in een sprong?

hier, harde buiken zijn weg maar wel last van mijn banden en rug denk dat we gewoon een groei doormaken. beeb is ook heel druk en dat werkt ook niet echt mee maar wel heel leuk.
    wesley zit duidelijk in de sprong zijn gedrag is precies wat er in de app staat en manlief zat gisteren al bij elk dingetje die ik opnoemde ja,ja,ja te zeggen haha.
    hij slaapt ook sleht vannacht huilend wakker, getroost lichtje even aan en weer het bed in dat werkt nu het beste want dan heeft hij ons gezien en dan is het goed.
    maar wel lekker uitgeslapen tot half 10:D

geen plannen vandaag het is takke weer en wil vanmiddag een strijkwas doen en nog wat opruimen maar ga eerst eens kijken hoe het een bevalt voordat ik het ander doe.

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai meiden!!

Mlien onwijs balen meid! Hoe gaat het nu met je? Had je al mensen ingelicht over je zwangerschap? Succes aankomend weekend met het huis! Heerlijk vooruitzicht om naar een nieuwe woning te gaan.

Sammie hopelijk is het gewoon idd groeipijn/bandenpijn maar hou je het goed in de gaten? Harde buiken zijn echt een tegen dat je rustig moet doen.

Masu pfff je bent echt giga druk meid!! Knufff voor jou en Amy.

Kib balen dat je niet goed geslapen hebt. Hopelijk inmiddels wat slaap kunnen pakken?

Senso beterschap met Jos!! Zo zielig als ze ziek zijn. Hoe gaat het met jou en de beeb?

Stamp zag nog een foto van jou voorbij komen in een echt fout pakje haha!

BB baggerweer he.. bah.. was een vroege ochtend weer voor jou.

--

Hier gaat alles goed behalve het slapen... Meisje slaapt weer knudde in de nacht. Echt klote want gelijk weer in mijn werk terug te zien... Me baan staat ook op de tocht. Hoop toch wel snel het verlossende woord te horen wel/niet blijven.
    Snap gewoon niet waarom ze niet wil slapen, Ja die hoektanden moeten doorkomen maar ze is alleen stil als ze of een fles krijgt of bij ons in bed ligt... Maar beide vind ik zelf geen goede optie en al helemaal geen oplossing..

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    BB balen dat CJ zo vroeg wakker was en dat je door het weer niet kan paardrijden.

Sammie gelukkig heb je minder last van harde buiken.

Hier niet meer geslapen maar ach goed komt. We.hebben wel nog even lekker samen in t grote bed gelegen en rond half 9 belde zus of we daarheen kwamen. Stijn heeft daar lekker in het bad gespeeld met neefjes en daarna lekker gespeeld. We gaan zo ff lunchen en dan gaat Stijn een tukje doen. Ergens vandaag gaan we ook nog langs de bieb...

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamalijn vergeet je helemaal...
    Balen dat yaartje nog steeds zo slecht slaapt. Hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid krijgt over je baan.
    Misschien nog een tip (wij gaan het zelf ook doen) misschien kan je contact opnemen met een homeopaat (mocht je dat nog niet gedaan hebben). Mijn zus is toen met neefje daar geweest en dat heeft goed geholpen.
    Ik ga vandaag bellen voor een afspraak.

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Sorry baal even flink...volgens mij ga ik echt ongi worden...
    onwijs veel last van mijn buik..en net met afvegen al wat...:(
    Ik zit pas op dag 26, dus hebben we totaal verkeerd geklust....
    Baal echt even nu...:(:(

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijn, weet niet of het gek klinkt maar kan het niet zo zijn dat yara haar ledikant niet fijn vind? hoor wel eens dat sommige kinderen daar heel slecht inslapen omdat ze zich opgesloten voelen en zodra ze overgaan op een peuterbed het ineens over is. las ook iets over jamie en je auto balen zeg, is de schade erg?

kib, lekker hoor dta stijn weer gespeeld heeft in bad is hij dna niet extra moe? miss ook voor jou een tip wat ik bij mamalijntje heb gezegd overgaan op een peuterbed wie weet werkt het bij stijn ook wel?

stamp, balen zeg! maar aan de andere kant wie weet komt je cyclus nu wel meer in een normale richting van de 28 dagen.

hier, weer gezeik met mijn zus. ben er zo klaar mee en manlief ook. ze verwijten dat ik ze niet bel maar als ik niks te melden heb moet ik dan bellen dan kunnen ze mij toch ook bellen als ze iets kwijt willen en natuurlijk nog veel meer verwijten maar het komt op neer dat ik een heel moeilijk persoon ben om mee om te gaan volgens haar en dat vind ik haar probleem en niet de mijne.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He lieve moppies!

Wat een lieve woordjes van jullie, fijn dat jullie allemaal zo meeleven.
    Ik ben nu op een raar punt beland; ik heb gisteren en vandaag zo hard gewerkt dat ik gewoon alles weg heb gewerkt tot nu toe!:$
    Raar, hahaha! Dus ik zit nu even op de bank....:(vreemd, hahaha!
    Dus ik ga eens even op jullie reageren nu ik daar weer lekker wat tijd voor heb.

@sammie, wat lastig dat je weer ruzie hebt met je zus....jullie liggen volgens mij ook echt compleet niet op 1 lijn als ik je zo hoor. Hopelijk is er wel een beetje mee te leven...

@bb, wat gaaf dat je zo'n oude auto hebt die gewoon niet kapot te krijgen is! Houden inderdaad, zolang ie 't doet is 't toch prima! Gaaf dat ie gewoon weer door de APK heen is! :D

@stamp, dikke knuffel!! Balen zeg!! Hopelijk wordt je cyclus vanaf nu gewoon normaal, zodat je ook een beetje weet wanneer jullie flink aan de bak moeten. ;)
    Ik heb gelukkig ook een flinke opslag gehad. Ik ga voor m'n oude salaris natuurlijk geen managementfunctie doen. ;) En verder is het gewoon heel leuk om te doen, dus ik vind het niet erg dat ik het af en toe gewoon retedruk heb. Sterker nog; ik presteer beter als ik het druk heb, dat geeft ergens wel een kick (ik ben raar, ik weet 't:))!

@mamalijn, balen dat jullie nog steeds zo zoekende zijn...als Yara met allerlei hoektanden bezig is verklaart dat wel een stukje natuurlijk. Wat balen dat je niet zeker bent van je baan. Heb je een jaarcontract? Het is op zich wel logisch dat je wat minder functioneert, als ik zie wat jullie al te stellen hebben gehad...ik zou ook omvallen geloof ik. Dikke knuffel!!

@sens, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Dat heb je echt verdiend!! Hopelijk is de sprong snel voorbij en is Josje ook snel weer beter. Wel lekker om dan een dagje te werken vind je niet? Ik vind het soms best fijn om ff te werken en ff niet te zorgen...:)(helemaal als je uk zo strontchagrijnig is.....hihi)
    Succes in Amsterdam!

@kib, gefeliciteerd met je vriendin! Ik vind het ook een mooie naam!
    Wat heb je weer een redelijk druk dagje vandaag....pas je op dat je niet omvalt?
    Met Amy gaat het buiten de sprong prima! Ze is alleen zo ontzettend aan me gehecht, echt bizar! Als ze een dagje niet thuis is geweest omdat ik moet werken en ze komt thuis, dan klampt ze zich aan me vast en dan mag ik haar niet meer loslaten....dus dan zit ik gewoon een hele tijd op de bank met een uk aan me. Zelfs bij manlief op schoot is dan niet goed genoeg, ze wil dan perse bij mij zitten, anders is het brullen en krijsen...:D
    Zal wel weer een fase zijn...;)

@hier, zoals ik al bij kib schreef gaat het prima met Amy op de sprong na. En ze is nogal gehecht aan mij de laatste tijd; zo erg dat ook papa niet goed genoeg is. Vind ik wel sneu voor manlief, maar hij snapt 't wel gelukkig. En zoals we altijd zeggen tegen mekaar; ach, het is gewoon weer een fase. Gaat wel weer voorbij.
    Vandaag toen ik haar naar het kdv bracht hoefde ze niet te huilen, dus das al kei positief. Was ook wel haar favoriete leidster die haar aanpakte, dus dat scheelt al de helft.

Verder merk ik dat ze al zoveel doorheeft en dat vind ik zo gaaf. Als ik bijvoorbeeld vraag: zet je beker maar op het viltje, dan doet ze dat. Allemaal van dat soort kleine dingen. "pak je schoenen maar" en dan komt ze met haar schoenen aansjouwen. :)
    En wat ook zo humor is....als ik Taco toespreek en zeg dat hij naar z'n bench moet (in dit geval "plaats"), dan wijst Amy met haar vinger naar de bench en roept Taco, hahaa! Klein als ze is zal ze het nu al wel allemaal vertellen. :D Zo'n grappig gezicht!

Deel Deze Pagina