Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp potverdikkeme toch ongi aan het worden. Balen meis. Maar vergeet niet dat je net begonnen bent he. Je lichaam moet ook ff zijn ritme vinden.

Sammie rot voor je dat je weer ruzie met je zus hebt. Hopelijk zit je er niet al teveel mee.

Masu haha ik zie amy ook al helemaal staan met dat vingertje :)
    Wat grappig dat je zo hard hebt gewerkt dat je gewoon al helemaal klaar was vanmiddag. Wel een teken dat je het allemaal kan bijbenen.
    Ik pas wel op mezelf hoor. Het leek heel veel wat ik vandaag op de planning had maar stelde niets voor hahaha

Hier nadat we bij zus hebben gegeten de biebboeken aan zus meegegeven en zelf met stijn naar huis gegaan. Jas en schoenen uit en naar bed allebei! We hebben heerlijk ruim 2uur geslapen!
    Ohja.sammie stijn was niet echt moeier na zijn bad dan na douchen hoor.
    Stijn is nog ff aan het spelen en gaat zo naar bed. Ik zelf ga rond 22.30 de deur uit. Eerst ff tanken en dan door naar werk. Kijken hoe het slapen vanacht gaat.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    sjonge jonge hele reactie weg :(:x

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, als je het zo stelt was het inderdaad niet zo'n druk dagje wat je had. Heerlijk dat jullie nog lekker samen 2 uurtjes geslapen hebt. Ik hoop dat je vannacht zo moe bent dat je als een blok in slaap valt en de volgende morgen pas wakker wordt. :)

@hier, Amy is tot 3 keer toe gaan huilen, maar het is inmiddels alweer een half uurtje stil. jaja, de sprong is nu echt aan het komen...ik merk het aan het inslapen 's avonds.

Ah, zie net dat sensje boos is...

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nog maar een keer in het kort

@kib, jammer dat je niet zo lekker geslapen hebt. Wel fijn dat je vanmiddag nog even met STijntje hebt kunnen slapen.

@bb, goed dat je auto weer door de apk is gekomen, gaaf hoor zo'n oude auto! nog naar de paarden geweest?

@sammie, balen uk in een sprong.. wel lekker uitgeslapen vanochtend! groeispurt had ik met Jos ook met 26 weken ofzo, ging in 1 keer erg rap. Heb van de 6e ziekte begrepen dat hij besmettelijk is tot dat de plekjes wegzijn.

@mamalijntje, knuff meis. Niet niks wat jullie te verduren hebben met de nachten, niet gek dat het op het werk dan niet helemaal lekker gaat wel erg balen :( ga voor je duimen dat je mag blijven. Dikke knuffel meis.

@stamp, balen meis van je ongi, dikke knuffel ook voor jou. Misschien toch ovutestjes gebruiken? heb ik ook gedaan om inzicht te krijgen in mijn cyclus en heeft wel geholpen. Vertelde gewoon niet aan ml dat hij positief was had hij ook geen drang om te presteren :D

@masu, wat lekker dat je gewoon klaar was met je werk! heerlijk meis even rustig op de bank! balen dat je meisje ook in een sprong zit :( gaaf dat ze zoveel door heeft!

@hier, lange dag op het werk gehad. Erg druk maar de dag ging snel voorbij, hoefde niet naar adam want ik kwam op het station en mijn trein reed niet, aangezien ik om 4 uur weer terug moest zijn was het de moeite niet.

Jos heeft het goed gedaan, in totaal 4 uur geslapen en lekker gespeeld en gegeten/gedronken. Het lijkt wel een stuk beter te gaan gelukkig.

Ik duik lekker mijn bedje in want ben er wel achter dat ik weer net zo moe ben als bij Jos :$ nu maar hopen dat het dit keer niet de hele zwangerschap duurt ;)

Welterusten lieffies!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oeps toch weer lang van stof :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, ik dacht al, waar blijft het verhaaltje....je was nog steeds hier en er kwam maar niks...
    Ik ga de laptop weer afstaan aan manlief, dus ik ben d'r ook weg van.
    Sensje, balen dat je zo moe bent...hopelijk alleen de eerste 12 weken.

Trusten!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo ik ben weer de laatste (of de eerste ligt eraan hoe je het bekijkt :) )
    Masu balen amy in een sprong. Weet er helaas alles van...ook wij zitten in de sprong met stijn. Merk wel dat hij steeds meer gaat kletsen. Zo tof om te zien! Idd ook meer begrijpen en een sterker eigen willetje krijgen.

Sens kort verhaaltje?? Vind hem nog aardig lang hoor.
    Wel fijn dat je niet naar adam hoefde. Oh dat moeie is niet leuk, dan maar vroeg naar bedje. Hoop ook voor je dat het niet je hele zwangerschap blijft. Wel grappig trouwens dat je ml niet verteld had dat je test positief was.

Hier zijn we weer op het werk..Lig al in mn bedje en ben best moe dus hoop zo knock out te gaan... Hoor alleen iemand hoesten en nog iemand spoken...

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,
    senso, ik was de eerste maanden ook zo moe en probeer er maar aan toe tegeven. op vakantie heb ik steeds even gelegen wanneer wesley op bed lag.
    ik heb ook niet tegen ml verteld over de positieve ovutesten.

kib, hoe heb je geslapen?
    stijn ook nog in de sprong bah.

wij hebben een goede nacht gehad. wesley wel paar keer gehoord maar hoefde er niet uit.
    nu zijn we k3 aan het kijken hahaha

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden!

Sammie wij hebben ook k3 aanstaan. Het is alleen mama die kijkt.want stijn heeft het te druk met spelen :D

Hier wel redelijk geslapen voor slapen op werk. Heb geslapen van 1:30-4:30uur. Toen werd ik gebeld dat client wakker was. Haar laten plassen en weer op bed gelegd maar om 5:30 uur was ze echt klaar met slapen..
    Dus maar bedje afgehaald en haar mee naar beneden genomen. Samen thee gedronken en op collega's zitten wachten. 1 belde op dat ze zich verslaen had en ik moest op tijd naar huis want mark moest naar werk.... Gevolg ik later naar huis omdat andere collega niet helemaal meedenkend was en mark later naar werk.
    Stijn had zichzelf vanmorgen wakker gehoest maar geloof dat hij nog wat moe is zit af en toe lekker te poetsen in zijn oogjes. Ik heb hem thuis gehouden en gebeld naar de ha voor.een afspraak om ff te laten kijken naar zijn hoestje. Assistent gaf wel aan dat het een week of 2-3 duurt dat hoestje. Dan zou het dus binnenkort dus over moeten zijn?! Verder nog niet echt bedacht wat we gaan doen.

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Senso, balen van je vermoeidheid.... hoop voor je dat het na 12 weken beter gaat en niet zoals bij Jos de hele zwangerschap!!! Wel fijn dat het met JOs beter gaat... loopt hij nu volledig los???
    Misschien wel aan de ovutesten, maar omdat ik nu een cyclus van 26 heb gehad, hopen we dat ik nu een "normale" cyclus heb...als het na deze maand nog niet raak is, ga ik aan de ovutesten...
    @Kib, nou ik vind dat toch een beroerde nacht...hihi, dan kan ik me er iets bij voorstellen als je slechtere nacht hebt op het werk. En als je het niet vertrouwd met het hoestje...gewoon ff langs gaan hoor!!!
    En tjah weet dat het voor veel mensen nog niet lang is...maar als je er eenmaal voor gaat wil je zo snel mogelijk zwanger zijn! En met Vince was ik in ronde 2 al zwanger...we zitten nu in ronde 4, en daarbij heeft ronde 1 ruim 1.5 maand geduurd dus zijn toch al zo'n 4maanden bezig... en iedere ronde dat het niet raak is, is dan toch een teleurstelling!!
    @Masu, je hebt idd helemaal gelijk wat betreft die opslag...!! En je bent wel enthousiast over je werk, leuk om te lezen!!! En wat super gewoon alles weg gewerkt terwijl je het nog extra druk had ook...wat zullen ze blij met je zijn;). Hoop dat Amy snel uit de sprong is, en leuk he dat ze zo slim worden!!!
    @Sammie, oei Wesley ook in een sprong... Hoop dat ook hij er snel doorheen is, hoelangs staat er voor deze sprong???
    Dus je kent alle liedjes van K3 meezingen:p;)
    Ik wel.... hihihi vanwege mijn werk... :)
    @BB, fijn dat je auto nog even meekan... altijd fijn!!!! Hoe is het met CJ, wat langer geslapen???
    @Mlien, hoe is het meid???? En met Kian???

Hier echt zwaar ongesteld geworden... heb nu een dubbele portie denk ik omdat het de vorige keer niet goed doorzette...heb me toch een buikpijn:(

Vince was de ochtend super gezellig en knuffelig... (of ie het aanvoelde dat mama dat wel nodig had..;)) Hij ligt er nu weer een half uurtje in...
    Vanmiddag met mijn moeder ff naar het winkelcentrum....

Liefs

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kib, niet ect een lekker nachtje dus :( vervelend dat hoestje hoop dat het snel over is. Doe maar lekker rustig aan vandaag! Wel balen dat je collegas te laat waren..

@sammie, geef er ook aan toe hoor. Als jos slaapt lig ik lekker op de bank. Balen wesley ook in een sprong. Gelukkig wel een goeie nacht gehad

@stamp, kam me voortstellen hoor dat je het liefste wil dat het gelijk raak is maar 4 maanden is nog netjes. Volgende maand als het niet gelukt is aan de ovutestjes vond het heel grappig om te zien dat ik pas op dag 15 positief was en dus op dag16 mn ei heb dus een kortere lf had ik anders niet geweten. Dikke knuf voor jou!

@hier, goeie nacht gehad. Jos was tussen 6.45 - 7.15 aan het mopperen maar ik vonfld het toch wat vroeg dus er niet uitgegaan en toen werden we om 9 uur wakker :) nu ligt hij weer in zn bedje en kruip ik op de bank.

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heb vandaag blaadjes en wasco gekocht...
    1x voor gedaan hoe het moest en dit is het resultaat... toch super mooi??!!!:):)

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hahaha geweldig stamp! Ware kunstenaar die Vince :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, balen dat je weer zo moe bent...heb jij ff een mazzel dat Jos zo'n slaper is! Ik moet er niet aan denken zwanger en moe te zijn met mijn overactieve uk!:$;)

@stamp, iedere ronde dat je niet zwanger bent is er een te veel, dat snap ik hoor! Hopelijk is het snel raak! Met ovutesten krijg je in ieder geval inzicht en das ook wel erg fijn vind ik. Wat heeft Vince een mooi kunstwerk gemaakt!! Wij hebben morgen verjaardag van ons pap (die was vorige week jarig, maar toen waren m'n ouders een weekendje weg) dus ik denk dat ik Amy morgen maar eens wat moois laat maken.
    Ennuh...de K3 liedjes ken jij van 't werk...uhhu.....tuuuuuurlijk! :p:D

@kib, wat grappig dat je dat een goede nacht noemt inderdaad....
    Ook ik vind 'm nog behoorlijk beroerd klinken. Hopelijk heeft Stijn veel geslapen vandaag, zodat jij ook lekker ff plat hebt kunnen gaan.

@hier, druk dagje achter de rug! Vanmorgen maar even pampers babydry gehaald, want Amy lekt iedere dag door....zelfs een heel klein beetje als ik 2 luiers over elkaar aan doe.:$ Ik hoop dus van harte dat dit is waar ik naar op zoek ben. ;)
    Om 12 uur kwam m'n vriendin hier lunchen. 's Middags zijn we met haar naar de ijssalon (het lijkt wel zomer!) en naar het dierenparkje geweest. Amy wilde de hele tijd op ontdekkingstocht.....en op het grasveld lag een grote plas (water en modder)......Amy liep daar in, haar schoentje zoog zich vast en ze ging vol met haar snufferd de modder in! Ik was net te laat....:)
    Zij vond het geen probleem en ging daarna rustig verder met ontdekken....echt, alles was nat, tot haar luier aan toe!
    's Avonds hebben we van half 5 tot half 7 meegedaan aan onderzoek van Philips. Ze wilden van alles weten over die nieuwe drinkbeker om hem weer te kunnen verbeteren.
    Manlief is nu boodschappen doen, Amy ligt op bed en ik ga zo een pizza in de oven gooien.
    Vanavond the voice!! Jeuh!! :D:D

15. AHzondag

stamp, ik snap helemaal dat je het niet leuk vond dta het zolang duurt. bij ons was het juist andersom met wesley bij hem waren we ruim een jaar bezig en dit keer in ronde 3 zwanger door de ovutesten. als je ze wil moet je me even bpen dan stuur ik het op naar je:)

masu, jeetje dat was een lange test van de phillips.
    ik gebruik nu de kiddyboo en wesley kan daar prima uit drinken, hij gooit nu ook steeds zijn rietjesbeker omhoog haha.
    welke luiers had je dan en welke maat? wie weet moet ze een maatje groter dat is bij mij vaak het teken en als het strakker rond de buik gaat zitten.
    is amy alweer een beetje te genieten?

hier, vanmiddag mijn horloge weggebracht steentjes zaten los en waren eruit. baalde enorm omdat dit de eerste was die ik van ml heb gehad en toch een speciale waarde heeft voor mij. het kan 6 weken duren maar dan is ie wel gemaakt :)
    verder is wesley echt wisselvallig en laat ik hem maar gewoon uitrazen als hij boos is. wat wel grappig is is dat hij echt een weerwoord heeft op alles wat je zegt.

vanavond the voice!!!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, de kiddyboo kende ik niet...ik heb 'm ff opgezocht en die ziet er ook makkelijk uit.
    Amy heeft maat 4+ van huggies maar we deden voor de nachten altijd al een maat 5 aan (die echt nog te groot is voor haar smalle kontje). Daar lekt ze dus ook gewoon doorheen.
    Ze ligt nu op bed met maat 4+ babydry, dus morgen zullen we 't weten.:)

@hier, m'n pizza smaakte niet....dat heb ik soms gewoon....en nu blijf ik de hele avond met die nasmaak zitten, bah!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenavond meiden,

Mijn dag overleefd zonder slaapje doen. Gewoon bezig blijven hahaha

Stamp voor een werknacht is dit een goede nacht. Baalde wel hor toen de telefoon ging. Ik snap wel hoor dat als je eenmaal besloten hebt voor een 2e te gaan dat je hoopt dat het snel gaat. Ik hoop ook dat het snel raak zal zijn voor jullie. Balen dat je nu zoveel buikpijn hebt van je ongi, wel super lief van Vince dat hij kwam knuffelen met mama.
    Wat een geweldige tekening ook van Vince.

Sens wat was Jos vroeg! Snap dat je bent blijven liggen hoor.
    Stijn heeft een heerlijk hoestje..Vandaag de ha gebeld we mogen maandag komen omdat hij wel eet, drinkt en geen koorts heeft. Wel moeten we in de gaten houden of hij niet benauwd gaat klinken.

Masu nog gefeliciteerd met je paps. Zoals je las vandaag geen dutje gedaan...Stijntje wel hoor!
    Ik hoop voor je dat de pampers doen wat je wil. Niets is zo ellendig als wanneer je kindje in de ochtend nat is.
    Ach die AMYmet haar snuf zo in de modder! Houdt haar huid wel jong :D
    Het was idd een hele moooie dag en dus ook wij zijn er lekker op uit getrokken.
    Wij hadden ook pizza :) Balen dat de jouwe niet smaakte. En nog meer balen dat die nasmaak dan niet weggaat.

Sammie balen dat je steentjes uit je horloge los lieten. Wel lang hoor 6 weken zonder horloge of heb je wel een andere tijdelijk?

HHier vanmorgen naar mn mams gereden en samen met Stijn zijn we even een rondje over de markt gelopen. Er stonden niet zoveel kraampjes en de markt is al niet zo groot :( Ook op advies van de doktersassistent even langs de apotheek gegaan voor een goede hoestdrank voor Stijntje.
    We hebben gezellig bij mams thuis gelunched en daarna zijn we even langs mams haar werk gereden om wat zware dingen af te geven. Stijntje was onderweg naar huis in slaap gevallen dus zijn we doorgereden om boodschappen te doen. We hebben hem lekker in zijn kinderwagen gelegd en hij sliep vrolijk verder.
    Na de boodschappen mams thuis afgezet en gelijk naar huis doorgereden.
    Thuis lekker gegeten en daarna nog even gespeeld. We hebben gisteren zijn loopfiets in elkaar gezet en de doos stond klaar om weg te gooien maar stijn gebruikte hem als klimrek :D
    Met naar bed gaan heb ik hem heel kort gehoord en al snel was hij in slaap gevallen. Ik kijk nog ff the voice af en dan lekker mn bedje in :cool:

Ohja spam vrijdag!!
    Spelen met de toettoet auto's.
    Toren bouwen.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ff gek doen :D
    Kijken naar zichzelf in zijn fotoboek

19. AHzondag

kib, je hebt een drukke dag geha dus.
    klinkt alsof jezelf goed hebt wakker gehouden.
    leuke spam van stijn!
    ik heb meerdere horloges:) heb een horloge tik haha
    maar deze is wel speciaal voor mij.

masu, miss valt pampers minder groot in een andere maat.
    ik heb eigenlijk alleen ervaring met pampers en kruidvat en heb 1 pak staan van huggies maar die zat erg groot bij wesley is ook vanaf 13kg.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Sammie das wel handig meerdere horloges. Snap wel dat deze je dierbaar is omdat je die van ml hebt gekregen.

Masu en heeft de luier zijn werk gedaan??

Hier na de voice en een klein stukje vd vorst ben ik mn bed ingegaan en ben als een blok in slaap gevallen. Ik werd vanmorgen om 7.40wakker omdat ik stijn hoorde. Ik zei nog tegen mark misschien gaat ie nog slapen...zegt ie hij is al even wakker! Nadat ze nog even samen op het grote bed hebben gespeeld tot ik kribbig werd zijn ze uit bed gegaan en ben ik blijven liggen tot 9.30uur.
    We krijgen zo visite en vanmiddag moet ik weer naar werk toe.

Deel Deze Pagina