Goeiemiddag meiden! @masu, gezellig dagje had je gister, dat intervieuw van de beker duurde wel lang zeg arme Amy zo met haar snufferd in de modder geweldig! ben benieuwd of ze nu ook is doorgelekt. @sammie, balen van je horloge meis vooral als hij zo'n speciale betekenis heeft. Hopelijk wordt hij mooi gemaakt en zie je er niets meer van. Ach de 1 heeft een schoenen tik en de andere een handtassen tik, jij hebt een horloge tik @kib, wat een gave spam van je mannetje! hoe is het met het hoesten? wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt vannacht, voel je je een beetje uitgerust? werkse vanmiddag! @hier, gisteren lekker de voice gekeken en daarna snel mijn bedje in gegaan, gelukkig had ik gistermiddag 1.5 uur geslapen anders had ik het niet gered tot einde voice hahaha om 5.15 uur begon Jos met huilen zijn er een paar keer uitgeweest allebei en om 6.15 ging hij gelukkig weer verder slapen tot 9 uur, van mij mag hij wel weer stoppen met dat spoken zo vroeg Nog even spammen foto 1, klaar om in bad te gaan foto 2, jeeeeeeej in bad!
Goeiemorgen moppies! @kib, wat fijn dat je nog kon blijven liggen tot half 10! Haha, werd je er kribbig van?! En toen heb je zo maar weggejaagd zeker? Gezellig, visite! Wel balen dat je weer moet werken vandaag..... Wat een mooie stijnspam! Vooral die van het het ff gek doen, gewelig! @sammie, logisch dat dat horloge je dierbaar is. Fijn dat ze 'm kunnen maken voor je. Allicht dat luiers vanaf 13 kilo te groot zijn; Wesley is toch ook nog geen 13 kg? @hier, jaja, de babydry heeft mijn moppie droog gehouden vannacht! Joehoe!! Ik heb haar wel vanaf 5 uur geen drinken meer gegeven, dus ik denk dat ik dat er ook in moet houden. Maar tot nu toe ben ik erg tevreden! Manlief is klussen bij vrienden en Amy ligt net in bed, maar is nog met iets tegen de spijlen aan 't tikken hoor ik. Vaag geluidje... Vanavond verjaardag van ons pap. Ik heb een mok besteld met een foto van Amy en mezelf, maar helaas is die nog niet binnen... dus nu heb ik Amy maar een tekening laten verven en heb ik er zo'n chocoladegiftboxje bij gekocht. Dat verven ging niet van een leien dakje, want Amy houdt helemaal niet van vieze vingers. Toen ik haar vingertje in de verf doopte ging ze huilen....ocherm....en ik had het eerst al uitgebreid voorgedaan, etc, maar ze vond 't helemaal niks. Onder lichte dwang (maar wel lief hoor) hebben we toch wat op papier gekregen. Dus even spam...al is het een dagje te laat...
He sens! Goeiemorgen! Balen dat Josje rond 5 uur ging spoken, maar tot 9 uur is dan wel weer luxe. Mooie spam zeg! Best een ruim badje ook lijkt het. Leuk dat jullie zo'n ding hebben voor aan de muur. Speelt Jos daar veel mee? Zie hierboven mijn post; ik ben blij met de babydry!
@masu, aaaaaaah arme Amy vind het verven met haar vingers helemaal niet, het is wel een erg mooi kunstwerk geworden! top dat ze droog is gebleven vannacht Jos speelt inderdaad wel met het spul aan de muur, is van Little People heeft hij voor zijn verjaardag gehad. Lieve spam weer van jullie 2tjes al zie je jou maar een klein stukje! Nog gefeliciteerd met je paps en veel plezier vanavond! @Hier, Jos ligt al 2 uurtjes te slapen en manlief en ik hebben net geluncht. Zo als jos wakker is en gegeten heeft even naar de prenetal voor een tuigje want meneer klimt uit zijn kinderstoel
@sens, lekker dat Josje alweer een tijdje ligt te slapen. Zelfs Amy ligt er alweer anderhalf uur in, haha! Wat is dat toch met die ukken die uit de kinderstoel willen klimmen?! Ik heb ook een tuigje gekocht, maar uiteindelijk zijn we 't nog niet gaan gebruiken. Ik blijf er altijd bij en als Amy eruit wil klimmen zeg ik dat ze weer op haar billen moet gaan zitten en dan doet ze dat (dat blijft vast niet zo ).
Zo nog ff posten voor ik de deur uit moet... Sens Jos was wel weer vroeg vanmorgen hoor. Gelukkig nog kunnen tukken tot 9uur. Jos heeft dus ook ontdekt hoe hij uit zn stoel kan klimmen. Stijn is er ook een kampioen in. Wanneer we erbij zitten mag hij los maar hij heeft ook nog eens de gewoonte om zijn billen onderuit te schuiven waardoor hij tussendoor kan glijden. Masu fijn dat de luier zijn werk goed deed. Stijn krijgt ook vaak geen drinken meer na een uur of 5. Behalve als we bij mams zijn en nog naar huis moeten na het eten. Dan ligt hij vaak iets later eb is alles al uit zijn buikje. Hier gezellig visite gehad en daarna nog ff op de bank met een boekje. Stijn ligt lekker in bedje. Hij werd net wel huilend wakker maar na weer neer leggen is het wel stil. Het hoestje is er nog. Wel krijgt hij nu de hoestdrank en volgens mij heeft hij daardoor ook minder last van zn keeltje. Zo ff de was ophangen en een nieuwe erin doen. En dan naar werk op zoek naar een slaapdienst voor morgenavond. Mijn collega belde net dat ze de streptokokbacterie heeft en de komende 48uur niet mag werken. Gelukkig doet andere collega de slaap komende nacht al dus zo ff rond bellen. Ze vind het zelf super rot en wil zich niet ziek melden maar ze heeft in deze weinig keus.
Hey lieve meiden! Ik haak hier weer in! Drukke werkweek gehad, sfeer was gelukkig wel goed op het werk. Kian heeft het ook weer erg goed gedaan bij de go en kruipt bijna niks meer, alle stukjes loopt hij, zo leuk! Hij heeft wel erg last van zijn mondje dus het inslapen 's avonds gaat niet zo lekker, vaak horen we hem rond een uur of 11/12 ook nog een paar keer een paar brullen geven. Wel slaapt hij lekker uit, hij ligt nu ook nog op 1 oor . We hebben vrijdag ook een gesprek gehad voor de hypotheek en deze wordt aangevraagd, spannend hoor! Het bloeden is nu ook gestopt bij me, nu even afwachten hoe mijn cyclus verloopt!
Hoi!! Ik had gister al een heel verhaal getypt en toen besloot Vince om op het toetsenbord te gaan zitten heel verhaal weg @Mlien, fijn dat het bloeden nu is gestopt... op naar een nieuwe ronde, ik doe met je mee meid.... WAt goed van Kian dat hij nu zoveel loopt!! De knapperd... @Senso, wat een heerlijke foto van Jos... die billen...zo schattig vind ik dat hihihi... En lekker in bad, Vince gaat eigenlijk nooit meer in bad...altijd mee onder de douche... @Masu, wow het resultaat mag er wezen!! mooi kunstwerk... En wat fijn dat de luier geholpen heeft... Hoe gaat het nu met Lauren? @Kib, Wat een geweldige foto's van je mannetje weer, hihiihi... Fijn dat het met Stijn zijn keel wat beter gaat, nu hopen dat het hoestje snel helemaal verdwijnt. Gisteravond verjaardag gehad van vriendin, was gezellig en was om 23.15 uur thuis. Vanmorgen werd Vince pas om half 9 wakker, en toen ging manlief er heel lief uit en mocht ik nog lekker slapen tot 10 uur... Nu ligt Vince er alweer ff in.... Heb gister nieuwe lingerie gekocht, dus op naar ronde 4 Morgen lekker extra dagje vrij, deze week maar 2dg werken en dan volgende week midweekje weg... heerlijk!!!!!!!!!!!!!! Liefs
hey mamalijntje weer back in town! o wat klote van je baan zeg! wanneer weet je wat? of weet je misschien al wat? kan je niet uitleggen hoe zwaar het met je dochter is en je daar niks aan kan doen? stampertje: klote van je ongi, hopelijk komt het snel voor je, ik duim er voor! sammie: o dat klinkt niet prettig met je zus. Ik haat dat verplichte familie gedoe ook hoor, en ik vind als mensen moeite met mij hebben dan blijven ze maar lekker weg! Masu: ik denk dat het idd een fase is want cj hangt ook zo verschrikkelijk aan mij en als ze troost nodig heeft en haar vader pakt haar op dan wil ze toch mij. wel leuk zeg dat ze al zo goed luisterd en begrijpt kibbeling: heerlijk dat je smiddags nog even zo heb kunnen liggen met stijn, ik wou soms ook wel eens dat ik dat nog kon senso: lekker toegeven aan de vermoeidheid? je lichaam werkt natuurlijk 2 x zo hard! kibbeling, o lekker aso van je collega! stampertje: wat een prachtige tekening!! masu: welke maat heeft amy van luier? hier lekt ze soms ook wel eens door, ondanks een maat 5, maar ze plast gewoon heel veel (drinkt ook wel ruim) kibbeling: lieve spam! senso: ook leuke spam! ruim badje wat ik zie? Hier niet meer in bad maar alleen douchen, vind ze heerlijk! masu: haha crea bea! voelt natuurlijk vies en koud aan die verf Hier: ja drukjes maar wel ok, cj zit denk ik in een sprong want is ineens elke ochtend tussen 5 en 6 wakker pffff mij te vroeg! En erg zeurderig en grens verleggend maar vanochtend heb ik mogen uitslapen van mijn lieve vent! ook het (baby)speelgoed hier eens uitgezocht , zodat er weer een level hoger aan speelgoed kan komen. Dan besef je weer, damn wat wordt ze groot! vandaag gaat ze een middag naar oma zodat man en ik even kunnen genieten van elkaar, hopelijk gaat het dit keer goed
zo speelt ze hier onder de douche, en als ze zo loopt denk ik tjee! grote meid! sorry voor de schuine foto's, krijg ze niet recht
Goeiemorgen! @bb, wow wat een mooie spam!! Leuke foto met papa samen! Ze wordt ook groot...het gaat zo snel he? Ennuh...spammen mag altijd! Zoveel mogelijk, haha! Amy zit in maat 4+, ze is denk ik tussen de 10 en 11 kilo nu, dus die zit goed. Ik heb haar vaak 's nachts een maat 5 aan, want ze drinkt en plast dus ook zo ontzettend veel. Nu hebben we dus die babydry en dat werkt prima, ze is al 2 nachten niet doorgelekt. Lekker dat jullie dadelijk ff samen wat quality time hebben; geniet ervan!! @mlien, heb je 't zo druk gehad meid? Gelukkig heb je je werkweek weer overleefd. Spannend van jullie hypotheek! Komt vast goed. Gelukkig is het bloeden gestopt; dan kunnen jullie ook weer verder. @stamp, haha, nieuwe lingerie zal z'n steentje wel bijdragen, haha! Lekker dat jij ook mocht uitslapen vandaag, ik ook...tot half 11! Het gaat best aardig met Lauren. Naar omstandigheden dan, want de meisjes liggen nu allebei in Utrecht. Lauren is geopereerd en heeft een drain gekregen op haar hoofdje en moet iedere dag meerdere malen aangeprikt worden. Uiteindelijk is het de vraag of ze het afvoeren van het hersenvocht zelf kan reguleren. Als ze dat niet kan, dan krijgt ze waarschijnlijk een blijvende drain (die dan niet telkens aangeprikt hoeft te worden). Ze hebben haar hersenpan helemaal gevoelloos gemaakt en Lauren lijkt nu ook beter in haar velletje te zitten. Mijn nicht en haar man zitten daar in het ronald mcdonald huis, zodat ze dichtbij hun kids zijn. Qua handicap is er nog steeds weinig van te zeggen; dat blijft gewoon afwachten. Lief dat je ernaar informeert! @sens, nog niet hier?! Das echt flink uitslapen wat jij doet! @kib, ben je de avond een beetje doorgekomen? Balen van je collega! Mijn baas heeft die bacterie toevallig ook en hij is er echt doodziek van. @hier, goeie nacht gehad. Gisteravond verjaardag gehad van ons pap. Was erg gezellig. Opa vond de tekening ook erg mooi en oma heeft 'm meteen een mooi plekje op de kast gegeven, haha! Rond half 1 gingen we naar huis, Amy uit bed gelicht en bij ons weer terug in bed gelegd en ze sliep vrij vlot verder. Vanmorgen om half 8 is manlief opgestaan en ik heb dus -hoe aso- tot half 11 in m'n nest gelegen. Heeeeeerlijk! We zitten erover te denken vanmiddag ff naar ikea te gaan, maar alleen als Amy niet te lang slaapt, anders halen we 't weer allemaal niet met het dansen.
hey meiden, bb, jeetje wat is cj vroeg elke morgen zeg! lastig he die sprongen hier ook last van al is het elke dag anders. leuke spam! wij hebben ook zo'n douchematje op de grond haha. ging het vorige keer niet goed bij oma? ik heb ook tegen mijn zus gezegd ik ben wie ik ben accepteer het maar. mlien, gelukkig is het bloeden gestopt en kun je weer aan de slag. voel je nog verdrietig erover? spannend van het huis! hopelijk hoor je snel wat. masu, leuk dat opa het een geweldig kado vond. fijn dat amy zo lekker geslapen heeft en meteen weer verder sliep. jeetje luillak tot half 11 in je bed haha, je hebt het verdient met het harde werken hoor. hier, gisteren szus en aanhang te eten gehad en het was best gezllig totdat nichtje weer gemeen deed en wesley dus keihard op de grond duwde en hij op zijn achterhoofd terecht kwam, helemaal overstuur en ze doen er niks aan manlief is het zat en heeft gezegd zolang hun geen manieren bijleren hoeft et niet meer. ze leren wel woordjes enzo maar opvoeden ho maar... dat word nog wat met kerst. wesley was zo moe en had denk ik hoofdpijn dat het echt 2 uur duurde voordat hij rustig werd en was zo aan het huilen. maar goed geslapen tot half 9 en nu ligt hij alweer een tijdje op bed.
goeiemiddag meiden! @Masu, hahaha herkenbaar hoor dat van jezelf op de foto lekker dat je mocht uitslapen vandaag, ik ook wat goed dat Amy weer niet is doorgelekt! @kib, balen dat je collega ziek is. Is het nog gelukt om iemand te vinden voor de slaapdienst? @mlientje, jeeeeeeeee daar ben je weer! fijn dat je je werkweek weer overleeft hebt, met de hypotheek komt het vast goed. Wel spannend! hoop dat je cyclus gewoon weer is zoals het was. @stamp, hihi nieuwe lingerie, hoop dat het geluk brengt in de komende ronde lief dat je uit mocht slapen! en lekker hoor zo'n korte werkweek! @bb, wat een gave spam van je meisje! gaat het hard he. Leuk hoor een middag met zijn 2tjes, geniet ervan en veel plezier! @hier, Jos was weer aan het spoken vanaf 5 uur vanochtend vroeg. Uiteindelijk om 6.30 uur nog even gengigel gesmeerd en toen is hij gaan slapen tot ml hem wakker maakte om 9 uur. Ik heb lekker nog geslapen tot 10.30 uur vanmiddag maar even de deur uit, heb nog een hoop oud brood dus maar even naar de eendjes brengen
He lieve schatjes, Masu heerlijk zo lang uitslapen. Is ons echt niet gegund dit weekend. Mooi dat opa de tekening mooi vond en oma hem een plekje gaf. Sens ohhh jij ook al zo lekker uitgeslapen. Nog naar de eendjes geweest? Mlien spannend je hypotheek en gelukkig is het bloeden gestopt. Hoop dat deze ronde een goede ronde is en er een plakkert achterblijft. Stamp fietfieuw!! Toe maar nieuw lingerie...Dan moet er toch wat moois uit voort komen. BB wat een lieve spam van je mopje. Gezellig ff tijd voor samen. Sammie das minder leuk dat nichtje wesley omduwde. Hier een rare en onrusstige nacht gehad. Stijn een paar keer aan het huilen en hoesten. Om 7uur was hij ook echt wakker. Nog even met zn allen in het grote bed en om half 9 belde mn zus of we meegingen naar de dierentuin. Dus warm aangekleed en effe gegaan. We hebben vandaag eerst het oceanium gedaan en Stijn mocht het tempo bepalen. Kleine vissengek Daarna lans de andere dieren en nog ff in de speeltuin met papa. Na het spelen was hij moe en is in de wagen in slaap gevallen. Nu zijn we lekker thuis en mag ik zo weer naar werk toe....Heb eigenlijk geen zin....
@Stamp; Leuk je nieuwe lingerie, hopelijk gaat dat helemaal goed komen deze ronde! Ronde 4, ook voor mij! @BB; Je merkt het aan alles dat de ontwikkeling snel gaat op het moment vind ik ja! Ze begrijpen al zo ontzettend veel. Mooie spam van je meisje en wat heeft ze al lang haar! (denk dat het haar van Kian ook zo lang was geweest als ik het had laten groeien hoor, doe het nu maandelijks met de tondeuse, haha. @Masu; Behoorlijk druk ja en totaal niet fit helaas. Fijn dat de verjaardag gisteren gezellig was en wat heb je heerlijk uit mogen slapen vanochtend! @Sammie; Ik heb de mk nog niet echt een plekje kunnen geven, heb het ook zo druk gehad. Ik heb ook niemand om er echt mee over te kunnen praten dus dat maakt het ook niet makkelijker, maar komt wel weer goed. @Sens; Jos was er in eerste instantie vroeg bij, gelukkig sliep hij nog verder en mocht jij weer uitslapen! Was het leuk bij de eendjes vanmiddag? @Kib; Lekker hoor even langs de dierentuin, lijkt me heerlijk zo'n abbo! Nu ben je alweer aan het werk, hoop dat je een rustige dienst hebt! Hier voel ik me weer belabberd vandaag, heb al de hele week vreselijke hoofdpijn, vandaag dus ook. Het feit dat ik verkouden ben helpt er ook niet echt aan mee. Maargoed, morgen mag ik weer langs de chiropractor, hopelijk is het weer effectief.