Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog een paar :D

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nog 2 om 't af te leren...

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kib, Stijn was vroeg vanmorgen, leuk naar de dierentuin! dat vond Stijn vast weer super :D hoop dat je dienst voorbij vliegt, kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te werken.

@masu, wat een gave spam van je meisje! en een foto waar je op staat jeeej :D erg leuk!

@mlien, balen van je hoofdpijn meis. Hoop dat de behandeling weer helpt zodat je er van af bent.

@hier, kom straks weer terug eerst even de kleine man op bed gooien.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zooooooo daar ben ik weer, zelf ook al lekker gedoucht!

Van 11.00 uur tot 14.00 uur heeft Jos geslapen, daarna lekker broodje gegeten en gedoucht met papa. Toen op pad naar de eendjes, geitjes en hertjes daar een heleboel brood verdeeld over alle beestjes en daarna langs de mac voor een milkshake :) heb er zelf weinig van gehad...

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Heb hem maar wakker gehouden de rest van de dag en inmiddels ligt hij gebadderd en geflest heerlijk in dromeland!

Zo nog even zp'en en dan op tijd mijn bedje in want morgen gaat de wekker weer om 6 uur en heb een drukke dag voor de boeg, collega is weer een weekje vrij.

Alvast welterusten meiden!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, leuke spam!
    ik vind amy veel op jou lijken.
    ken mark natuurlijk niet. wesley lijkt echt op papa.

senso, ah zie hem nou zitten met zijn milkshake! hier ook lekker mac gegeten.

hier, wesley heeft vanmiddag 3uur geslapen en had dus laat een krentenbol op, wij hadden zin in de mac en hebben dat lekker gegeten wesley heeft voornamelijk zitten dippen in de saus haha.
    slapen is een drama!!! hij heeft net een uur liggen janken want het was geen huilen meer. heb hem er maar uitgenomen even gaan zitten en laten vertellen wat er was en manlief heeft hem nog geknuffeld en nu slaapt hij eindelijk. pff hoop dat dit bij de sprong hoort en dat het niet iets blijvends is. morgen gaat ml hem naar bed brengen aangezien hij nogal een papa fase heeft en wie weet werkt dat.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, lekker hoor mac gegeten! wij hebben alleen een shake gehaald, vanavond sla met aardappels en vissticks gegeten. Hihi Jos vond de vissticks super :D vervelend dat Wesley zo moeilijk in slaap komt s'avonds. Ben benieuwd of het helpt als papa hem naar bed brengt.

Enne heb je al weer een nieuwe buikfoto? alweer 25 weken het gaat hard!

@hier, zo ga even lekker lezen :D nog een keer welterusten!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He hier weer dat mens wat alleen in de nacht aanwezig is en schrijft :)

Mlien lijkt me wel vervelend als je het niet echt met iemand kan delen of praten over je mk. Maar je weet het je hebt altijd ons nog!
    Balen dat je zoveel last van je hoofdpijn hebt. Gelukkig morgen weer ff alles op zn plek zetten. Hoop dat je er dan weer een tijd vanaf bent. Is een osteopaat geen optie voor je?

Sens wat een lieve spam van Jos met zn milkshake. Jammer voor jou dat je zelf niet veel ervan kon drinken.

Masu wat een lieve spam van je moppie bij de diertjes. Die met takkie is wel erg schattig ook. Die van samen is idd leuk. Jullie hadden trouwens wel mooi weer zo tr zien. Hier waaide het en was het best fris.

Sammie lekker mac gegeten. Eet wesley dan helemaal niets bij ee mac?

Hier mn dienst overleefd. Hij was eigenlijk best rustig zelfs toen het stel compleet was. Was ook snel voorbij moet ik zeggen.
    We hebben lekker ongezond eten laten bezorgen en allemaal zitten smullen.
    Nu slapen want morgen op tijd op en moet veel doen in korte tijd. Douchen aankleden, logeertas inpakken voor stijn, 9uur op kdv zijn en dan naar huis. Was wegwerken en als ik tijd over heb thuis werken aan een verslag en dan voor mn dienst begint boodschappen voor de groep doen.
    Eerst maar eens gaan slapen! Welterusten xxx

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen!

@kib, nachtbraker ben je ook he! ;) fijn dat je dienst lekker rustig was, heerlijk toch eten bestellen moet kunnen af en toe. Drukke dag op de planning vandaag! werkse!

@hier, redelijke nacht gehad. Jos was vanaf 4 uur aan het spoken, op een gegeven moment maar even zijn mond in gesmeerd en even met hem op de schommelstoel gezeten, daarna ging hij wel weer lekker slapen. Omdat ik dan 10 minuten bezig ben geweest kom ik weer heel moeilijk in slaap dat is wel jammer :( dus van 4 tot 6 eigenlijk niet meer echt geslapen :$ en toen ging de wekker.

Gelukkig een drukke dag op het werk, hoop dat hij voorbij vliegt.

Fijne dag meiden!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen!
    Sens das balen van je nacht. Ik heb dat ook hoor dus meestal gaat mark er wel uit.
    Werkse en ik hoop dat je dag omvliegt!

Hier alweer wakker en mn voetjes naast het bed. Zo snel douchen aankleden en dan alles inpakken en op naar de dokter. Ik hoorde Stijn alweer veel hoesten en het klinkt weer lekker. Ook was hij aan het kletsen en hij riep super lief mama, mama, mama! *Smelt*.

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Mlien, balen van je hoofdpijn zeg...:( Hoop dat de chiropractor helpt vandaag...
    @Masu, super leuke foto's!!! En wat is ze super groot zo....
    @Senso, arme Jos, ook nog niet helemaal zichzelf... balen dat je niet meer kon slapen daarna... werkse meid en hoop idd dat je dag lekker snel gaat.
    @Kib, Stijn nog steeds zo aan het hoesten:(, ben benieuwd wat de dokter zegt... succes!!! En wat leuk naar de dierentuin geweest...
    @BB, Cj is ook al zo groot... leuke foto's!
    @Sammie, lekker Mac..mmmm en wat lastig zeg dat Wesley er zo'n drama van maakt...hoop dat het vanavond beter gaat als papa hem te bed brengt!!!

Vandaag dus lekker extra dagje vrij, Vince was 7.40 uur wakker dus mooie tijd. Gistermiddag lekker naar het bos geweest, zusje was mee.. daarna bij mijn zusje en zwager lekker ff gezeten en pizza gegeten.... De tijd vloog en Vince lag pas om half 9 te bed:)
    Maar hij deed het super goed....

Vanmiddag gaan we naar een dierenpark hier in de buurt, samen met mijn moeder, broertje en zijn vriendin... ml moet werken helaas...

Wij gaan zo ff lekker douchen....

Liefs

12. AHzondag

goedemorgen,

hier een niet zo'n goede nacht gehad. toen wij naar bed gingen heeft wesley tot 3 uur liggen spoken en toen viel hij pas weer inslaap. wel nog een paar keer gehoord maar hoefde er niet uit.

kib, gelukkig was je dienst zo voorbij en hebben jullie lekker gegeten. ben benieuwd of de ha iets geeft voor het hoesten.
    wesley eet normaal gewoon patatjes en een kipnugget maar hij had laat een bolletje gegeten dus had geen echte honger.

stamp, klinkt als een gezellige zondag en hopelijk hebben jullie vandaag mooi weer! veel plezier strakjes.

senso, ookal niet een beste nacht. jos zit eind van zijn sprong toch? hopelijk is het snel voorbij. ben vandaag alweer 26 weken en ga vanmiddag foto maken.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp klinkt als een gezellig dagje gisteren. Vandaag weer zo'n gezellige dag. Ik hoop dat jullie een beetje weer hebben.

Sammie dat klinkt wel als een kort nachtje. Heeft Wesley dan wel een beetje uitgeslapen?
    Dan snap ik wel dat Wesley niets wilde eten bij de mac.

Hier al een drukke ochtend achter de rug en dan moet ik zo aan het werk...
    Vanmorgen op tijd opgestaan en na douchen, aankleden, en ontbijt, snel alles ingepakt voor kdv en logeerpartij. Eerst langs de ha met Stijn. Ze heeft zijn longen beluisterd en deze klonken schoon. Het hoesten komt dus vooral door zijn neus en keel. We moeten hem hoestdrank blijven geven en goed in de gaten houden of hij geen koorts krijgt en goed blijft eten en drinken.
    Daarna door naar kdv mn binkie weg brengen en hem ff lekker knuffelen omdat ik pas morgenmiddag zie :(
    De hoek omgereden bij het kdv en bij zwager de logeerspullen achter de deur gegooid en nog ff wat gedronken. Neefje dacht gelijk dan kan kib nog ff een verhaaltje voorlezen :D
    Vanaf zwager weer naar huis en begonnen aan de schone was wegwerken. Ik heb nog een klein beetje liggen dus dat ga ik zo wegvouwen en dan alweer bijna de deur uit voor de werkboodschappen.
    Thuis werken ga ik niet redden dus dat moet ik later maar doen.

Fijne dag allemaal!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden

@kib, hier gaat ml er ook eigenlijk altijd uit maar het lijkt wel alsof Jos er op dit moment geen genoegen mee neemt. Manlief geeft altijd speentje en aai over de bol maar Jos wil meer :$

Gelukkig zijn Stijn zijn longetjes schoon, wel balen dat het al zo lang duurt. Lief dat hij je zo schattig wakker maakte *smelt*

@sammie, ben benieuwd naar je buik! zag gister inderdaad later dat het al 25+6 was :D balen van je nacht :(

@stamp, klinkt al een gezellige dag gisteren, was het leuk vandaag bij het dierenparkje?

@hier, drukke dag weer overleefd. Jos heeft het goed gedaan op het kdv, lekker buitengespeeld en geslapen. Hij was erg moe dat we thuis waren dus weinig was goed, snel gaan douchen na het eten en lekker naar bed. Hoop dat hij vannacht niet gaat spoken want ik ben echt kapot.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    durf het bijna niet te zeggen... maar ik ga naar bed :$:$

Welterusten!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeienavond meiden!

@sens, naar bed?! Maar sensje toch! :p Flinke last van vermoeidheid zo te lezen en dan ook nog druk op je werk. Knuffel!
    Hoop dat Josje je lekker laat slapen vannacht.

@sammie, waar blijft die foto?! Sorry...ben ongeduldig, hihi! Lekker hoor, mac! Wat grappig dat je Amy op mij vindt lijken! Dat vindt echt niemand in mijn sociale kring....Amy lijkt ook echt onwijs veel op Mark...ik zeg vaak voor de gein dat ze echt alleen naar innerlijk gedeeltelijk van mij heeft, want uiterlijk kan ik echt weinig overeenkomsten ontdekken. :)
    Wel grappig dat jij dat juist wél vindt!

@kib, gelukkig zijn Stijn z'n longetjes schoon. Wat vervelend dat je je mannetje morgenmiddag pas weer ziet..:( Das nooit leuk!
    Wat ben je weer druk bezig geweest vandaag!

@stamp, wat heb jij gezellige dagen achter de rug! Leuk hoor! jammer dat je man niet mee kon naar de dierentuin.

@hier, ook een drukke werkdag achter de rug. Ik had alleen 's avonds een training, dus ik hoefde pas om 18 uur van huis. Amy moest weer heel hard huilen en het heeft gewoon 20 minuten geduurd zei manlief....:(:( Zo zielig!! :(
    Gelukkig is ze daarna wel lekker gaan slapen.
    Ik ga lekker bankhangen, dus ik zeg alvast weltrusten meiden! xxx

17. AHzondag

ik zal morgen even posten of had ik dat gisteren ookal beloofd:cool:
    sorry dan.

senso, gelijk heb je dat je naar bed gaat. die nachten breken op he en dan ook nog eens zwanger. hoop dat jos zo moe is dat hij lekker blijft slapen.

masu, late werkdag voor jou dus.
    het is niet fijn dat amy zo overstuur is als je weggaat maar het zal wel een fase zijn hoop ik voor jullie. ik wete natuurlijk niet hoe mark eruit ziet maar ik zie echt wel dat het jou dochter is :)

kib, balen dat je stijn pas morgenmiddag ziet. lijkt me helemaal niet leuk:(

hier, wesley ging gelukkig meteen slapen maar eet wel heel slecht weet echt niet wat er is. ga morgen maar iets maken wat hij echt lekker vindt en anders weet ik het ook niet meer:(
    we hebben hem maar brood gegeven en zelfs dat ging er met heel veel moeite in en zelfs toetje wilde hij niet. hoop dat hij vannacht wel door slaapt.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, balen dat Wesley slecht eet! Ik denk dat het allemaal met die sprong te maken heeft.
    Leuk dat je mij terugziet in Amy. Jij weet idd niet hoe manlief eruit ziet; verrekes goddelijk natuurlijk! :p:D
    Eens kijken of ik een foto kan vinden (wat ik hem natuurlijk nooooooit ga vertellen dat ik 'm hier heb gepost:p)...

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, wat een leuke spam van mark en amy! Sneu dat ze zo moest huilen en dat ze dat ook nog 20 minuten heeft gedaan :( bah niet leuk gelukkig is ze daarna wel lekker gaan slape.

@sammie, haha ja dat heb je al eerder beloofd kom op met die buikspam! Hier is nog niets te zien hahaha. Gek dag wesley zo slecht eet, jos heeft er op dit moment ook een handje vsn maar dan alleen het ontbijt:(

@hier, goed geslapen. Jos is niet wakker geweest ! Heb het hoofdeind weer naar beneden gedaan misschien was dat het was omhoog vanwege zijn oortjes. Zit nu in de trein onderweg naar adam voor overleg. Daarna weer snel terug want heb het druk zat.

Fijne dag meiden!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden! Mooie spam heb ik gezien zeg! Ik dacht dat ik gisteren ook was geweest, maar niet dus, sorry!

@Kib; De chiropractor werkt voor mij goed, moet er alleen regelmatig heen omdat mijn bekken er scheef gaat staan en daardoor verkrampen dan alle spieren in mijn nek en schouders wat weer hoofdpijn tot gevolg heeft. Je bent weer druk met werk zeg, knuffel voor jou.

@Stamp; Wat lekker dat je gisteren een extra dag vrij had, jullie hadden leuke plannen, alles leuk geweest ook?

@Sammie; Ik hoop dat Wesley nu beter geslapen heeft? Kian eet ook erg slecht op het moment hoor, ik krijg er ook amper wat in, zijn echt van die rotperiodes. Ben ook benieuwd naar je buik!

@Sens; Gelukkig hebben jullie een goeie nacht gehad, wat lag jij gisteren lekker vroeg in bed! :D Hoop dat je dag voorbij vliegt!

@Masu; hahaha, jij met je goddelijke man! Laat het hem maar niet horen dat hij op zp staat :p. Jij ook weer druk met werken?

Hier gisteren naar de chiropractor geweest voor de APK zoals hij het zelf noemde, haha. Het was weer hard nodig, stonden weer meerdere wervels scheef en mijn spieren waren ook weer keihard, vandaag dus even op de blaren zitten maar komt wel weer goed. Kian was gisteren wel lief maar erg moe, hij heeft gewoon 2x geslapen, dat is echt al eventjes geleden. En het leukste van alles... hij ligt nu ook nog te slapen :D. Ik zelf werd weer wakker van de koppijn, denk ook dat het mede aan de verkoudheid ligt die ik heb, hoop maar dat het snel over is want hier word ik goed gek van.

Deel Deze Pagina