Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden

Mlien, dat lijkt me heel vervelend, kan er niks aan gedaan worden?
    mag ik vragen he? Drink je veel water?

Hier: cj is al in het nieuwe ritme aan het raken, zij werd telkens om 05.00-05.30 wakker. Maar speen erin en dan door tot 07.00
    Nu was zij er om 06.30 en speen erin en door tot 08.30
    Gisteren ook al, nu ga we vanaf vandaag beginnen met telkens wat minuten later naar bed aangezien de klok volgende week terug gaat en ze anders tijdens eten naar bed zou gaan

Vandaag met mijn nicht en haar dochter (20mnd) naar het sprookjesbos, dus lekker warm aankleden en gaan met die banaan :D
    Als ik mijn auto stoel in haar auto krijg :p

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

mlien, ojee hoop dat je hoofdpijn mee gaat vallen en je er niet erg last van hebt. succes op het werk.
    smeer je dan gewoon smeerboter erop?

vanmorgen om half 9 wakker en dat is totaal geen slechte tijd maar ik heb me toch een moeite om eruit te komen, altijd al gehad als het donker is in de ochtend dus dat word nog wat.
    wesley heeft goed geslapen.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Hier eindelijk vrij!! En wel helemaal 5 dagan!!! :cool:

Sammie zoals je leest ben ik dus idd eindelijk vrij na al dat werken. Wat een super leuke buikband. Fijn dat Wesley wat meer heeft gegeten gisteren. Wij laten Stijn ook steeds meer zelf eten en de ene dag eet hij meer dan de andere dag.
    Ga je een dekbed halen voor zijn nieuwe bedje? En handig he niets meer kunnen schrijven zonder kinderhandjes die willen helpen?
    Stijn heeft trouwens van ml zijn moeder alleen maar wat gehad met zijn geborrte. Daarna hebben we haar ook niet meer gezien en ze heeft ook niet meer naar hem geinformeerd. Behalve een kaartje met zijn verjaardag waar ze ook nog in durfde te zetten van oma....:x
    Mijn mams heeft dus ook een beetje het gevoel van ik ben zijn enige oma dus ik maak het zo goed.

BB ik denk niet dat het spugen van het vallen was. Hij zat iets te eten en verslikte zich daarin daardoor ging hij hoesten en toen spugen. Het was ook voornamelijk waterig (haha klinkt lekker he??)
    Heel veel plezier vandaag in het sprookjesbos.

Mlien moet zeggen dat stijn zijn plek ook niet hele groot geworden is. Mams heeft het gelijk gekoeld en we hebben er daarna zalf op gedaan. Vandaag was het nog maar een lichte plek.
    Gelukkig werd je vandaag wakker zonder hoofdpijn al is de wetenschap er wel dat hij nog kan komen. Hoop voor je dat het mee zal vallen en je gewoon kan werken.

Hier vanacht een goede nacht gehad, alleen toen wij net naar bed waren was Stijn weer aan het hoesten in zijn slaap. Hem een speentje gegeven en toen ging het wel. Vanmorgen om 8uur werd hij wakker. Vond ik wel een mooie tijd. Hij is lekker spelen op het kdv en mama kan dan even het huis opruimen en speelgoed uitzoeken zonder dat hij wil helpen.
    Ik heb vandaag ook gebeld naar de homeopaat en daar kunnen we maandag al terecht. Kijken of ze ons kan helpen met het slechte slapen van Stijn. Momenteel gaat het goed met slapen maar verwacht binnenkort weer een ommezwaai.
    Zo nu ga ik echt aan de slag in huis.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemiddag meiden!

@bb, vind het leuke foto's ben idd ook een leek en eerst viel me op dat ze er zo leuk op stond :D veel plezier vandaag!

@masu, lekker is dat he toch een filmpje op maar toch lekker even flaptoppen :D

@sammie, jeeeeeeeeeeeej! mooie buik hoor! :D groeit goed! fijn dat Wesley gelijk ging slapen gister, hier ook een vork en een lepel in zijn handen en ondertussen voeren, krijg je het meeste naar binnen.

@mlien, fijn dat je wakker geworden bent zonder hoofdpijn, hoop dat het zo blijft vandaag. Werkse (al lees je het niet meer)

@kib, jeetje drukke dagen zo met met werken, laat en vroeg achter elkaar. Niet leuk dat Stijntje van de glijbaan is gevallen :( Nou zeg dat is ook niet leuk van ml zijn moeder, dat is geen oma hoor :x ben benieuwd wat de homeopaat kan doen voor STijn, wel een goeie nacht hebben jullie gehad. Succes met poetse.n

@Hier, redelijk goede nacht gehad. Om 0.00 uur was JOs nog overstuur en manlief heeft hem getroost, af en toe nog een huiltje maar ml hoefde er niet uit daarna werd hij om 9.00 uur wakker (volgens mij ook al nieuwe ritme)

5. AHzondag

kib, jij hebt toch zo'n programma voor collage te maken? welke is dat.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens arme josje zo overstuur. Gelukkig wel lekker mogen uitslapen.

Sammie dat programma heet picture collagemaker. Ik heb hem via inet gescoord.

Hier speelgoed uutgezocht en ondertussen mn laptop opgeschoond. Deze klaagde over te weinig ruimte op mn schijf. Verder niet echt ver gekomen met mn planning :) Eigenlijk ook een beetje lui gedaan.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sammie, mooie buikfoto!! Gave buikband ook!

@kib, wat heerlijk dat je nu 5 dagen vrij bent! Je hebt het ook echt verdiend! Nou, Stijntje treft het maar met zo'n fantastische oma; jullie mam is volgens mij echt gek op hem (hoe kan het ook anders he :)).
    Wat ben je goed bezig geweest met Stijn z'n speelgoed!

@eten, Amy wil niet zelf eten en laat zich voeren. Ik vind het prima, ze geeft het vanzelf aan als ze het zelf wil gaan doen. Hier gaat met gemak 200 a 300 gram naar binnen; Amy eet tot nu toe zowat alles. Zal vast niet zo blijven.

@bb, leuk naar het sprookjesbos! Heel veel plezier! Paste het stoeltje in haar auto?

@mlien, gelukkig was je hoofdpijn minder. Hopelijk is dat zo gebleven en ben je de dag een beetje doorgekomen.

@hier, vanmorgen met Amy naar de muziek geweest en ze heeft er weer enorm van genoten (en mama dus ook :D).
    Daarna is ze opgehaald door ons pap en mam en ben ik aan 't werk gegaan. Vanaf deze week ligt het factureren ook bij mij, dus dat heb ik de hele middag zitten doen en alles is weer de deur uit. :)
    Nu lekker op de bank. Eens kijken wat ik vanavond ga kijken. Manlief zal vast champions league willen kijken en ik heb m'n zinnen gezet op 'alles is liefde' (de serie, die lijkt me leuk!).
    Ik weet al wie er aan het kortste eind gaat trekken, gna gna gna! :p

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Schaam schaam schaam...:)....:)....:)...:)....
    Ik vergeet sens gewoon!!! Dat kan echt niet!!!:$

Fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad sens. Relaxt dat Jos pas om 9 uur wakker werd.
    Wat heb je gedaan vandaag? Of gewoon lekker genoten van je vrije dag?

9. AHzondag

Masu, welk net komt dat? Wij gaan voetbak kijken geen discussie mogelijk helaas

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu gelukkig weer een gezellige muziek ochtend gehad. En belangrijkste van alles je was op tijd :p
    Je werk ook weer af nou nou goed bezig geweest en sensje vergeeft het je wel hoor dat je haar vergeten was. Je hebt nu een heel stukje aan haar alleen gewijd :)

Sammie heb je geen 2e tv dan waar jij kan kijken?

Hier Stijn van kdv gehaald en die deed het weer super. Wel erg jammer dat we te horen kregen dat 1 vd vaste leidsters haar contract niet is verlengd. Per 1dec dus nog maar 2e vaste leidsters over. Ben benieuwd want van 1 daarvan loopt het contract tot 31dec. We gaan het meemaken.
    Bij thuiskomst klopte stijn nog ff bij de buren aan dus daar nog ff wat gedronken en geholpen met de kast in elkaar zetten. Stijn heeft al stoofpotje op en wij wachten met smart op de pizza en lasagna.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, sbs6.

@kib, ah heeft mark eindelijk besloten wat hij wil? Pizza dus! Goed plan; ik doe mee! Ik heb de mijne inmiddels achter m'n kiezen. :D
    Wat balen dat het contract van de leidster niet verlengd wordt. Het aantal kindjes zal ook wel teruglopen denk ik. Hopelijk hoeft die 2e niet ook nog eens weg!

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @BB; Hoop dat je een leuke dag gehad hebt! Ik drink genoeg water ja, als ik te weinig drink krijg ik buikpijn? :p

@Sammie; Half 9 is toch een prima tijd zou je zeggen ja. Ik smeer altijd gewone smeerboter er op ja, altijd dichtbij (thuis iig ;))

@Kib; Wat lekker 5 dagen vrij! Ben benieuwd of de homeopaat wat voor Stijn kan betekenen. Jij had toch ook bijna vakantie? Of is dat nu?

@Sens; Lekker een dagje vrij gehad?! Morgen nog 1 dagje en dan heb je weer weekend :D.

@Masu; Jij hebt dus ook lekker gewerkt vandaag, morgen ook nog? Lekker pizza!

Hier was het vrij stil op het werk helaas. Vanochtend kreeg ik toch nog een fikse hoofdpijn maar gelukkig trok dit in de loop van de middag weg, kon het goed volhouden zo. Kian had het goed gedaan bij de go, 1 van haar meiden was jarig dus het is wel wat druk geweest voor Kian denk ik, hij was wat onrustig en baldadig thuis en ligt nu al een half uurtje in bed maar ligt nog steeds wat te mopperen. Hoop dat hij snel de slaap kan vatten.

13. AHzondag

kib, balen van de leister zeg. gaat stijn straks ook naar een peuterspeelzaal? schattig dat hij bij de buren aanklopte.
    hopelijk was het eten lekker. wesley eet hier eigenlijk altijd pizza mee. maak niks meer apart voor hem als hij het niet lut dan geef ik een bordje peutermenu. heb wel een tv maar daar gamed ml op en staat in de huiskamer en ach voetbal is niet zo erg ga gewoon strijken haha.

masu, gelukkig heb je werk goed kunnen doen vandaag. doe je ook nog trainingen geven of valt dat helemaal weg?
    leuk dat amy het zo geweldig vind bij muziek.

mlien, jammer dat je toch hoofdpijn kreeg. moet je tot zaterdag werken? kian een beetje last van de prikkels arm mannetje. hoop dat hij inmiddels slaapt.

hier, sma kwam nog langs en heeft lekker gespeeld met wesley. we zien duidelijk dat hij in een sprong zit want hij ineens verlegen en hangerig bij mij. eten ging goed, alles belande naast het bord maar ik mocht hem wel voeren dus dat was mooi.

we twijfelen of we wesley gaan verhuizen naar de andere kamer of hem in zijn eigen kamer houden. mijn gevoel zegt heel sterk dat we hem in zijn eigen kamer moeten houden omdat er al zoveel veranderd straks voor hem en manlief denk er geloof ik hetzelfde over de enige twijfel is dan dat we alsnog een kast moeten kopen en de andere kamer 2 kasten heeft en we dus alles moeten verhuizen... maar dat is niet erg natuurlijk en die andere kamer is wat groter dan de zijn kamer nou ja anders ingedeeld waardoor het ruimer lijkt denk ik.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ik heb donderdag nog 1 training, die sluit ik morgen af.
    Vanaf 7 november heb ik weer 1 training op de woensdag.
    Het kan aan mij liggen hoor....ik ben vast moe...maar ik begrijp je verhaaltje over het verhuizen van de kamers niet goed...:)

@mlien, gelukkig heb je de dag weer overleefd. Hopelijk ligt Kian nu al lekker te slapen. Het zullen ook weer behoorlijk wat indrukken zijn geweest vandaag.
    Ik moet donderdag ook werken ja, dat is altijd zo.

@hier, vandaag heb ik 1 tand en 2 kiezen bij Amy ontdekt, haha! Ik kijk niet zo vaak in haar mondje. Ons mam vertelde dat ze zag dat Amy er onder 1 tand bij had. Dat was mij nog niet opgevallen, haha! Toen keek ik verder en zag ik ineens ook 2 kiezen zitten beneden. :D

15. AHzondag

masu, kan goed dat je me niet begrijpt volgens mij heb ik het ook warrig opgeschreven haha.
    wat leuk dat amy tanden en een kiezien erbij heeft!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Het verklaart wel al het gekauw en gezever van de afgelopen tijd sammie! :)

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even spam van maandag... was super leuk!!
    Kijk die 1e foto... wat wordt ie dan groot he...:)
    Vince was echt aan het kletsen daar... hele verhalen... zo leuk..
    En veel aan de hand mee gelopen... nee niet los... maar wel tussen ons in...

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog 1tje... die jongen is mijn broertje... helemaal gek met zijn kleine neefje....

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien, wat ontzettend balen dat je zoveel hoofdpijn hebt... bah... ik ken het helaas.... :( Hoop dat je morgen een dagje zonder hoofdpijn doorkomt!
    @Kib, yeah... 5dagen vrij!!!! Wat ontzettend fijn...en verdiend... geniet er lekker van meid... wel sneu dat Stijn zo gevallen was.... gelukkig viel de plek mee....
    @Senso, jeetje Jos, ook nog niet helemaal in zijn oude ritme... balen...
    @Bb, mooie meid heb je toch... wat leuk dat je zulke mooie foto's maakt!! leuk werk...;)
    @Sammie, ik snap je verhaal wel hoor... (masu je wordt idd moe:p)
    En tjah ik denk wel dat Wesley over een jaartje op zijn kamer wilt gaan spelen... en dan is een wat grotere kamer misschien toch wel fijn. Maar het is idd wel weer een verandering! Als je het zou doen, zou ik eroptijd mee beginnen!!! Lastig zulke keuzes....
    Mooie buik trouwens!! En super leuke band... ik houd ervan:D

Hier een heftige/emotionele dag op het werk gehad...
    De schoonmoeder van 3 collega's (ja gaat over 1 en dezelfde schoonmoeder) is vannacht onverwachts overleden aan een gescheurde aorta.... zoo heftig!!! Dus druk bezig met inval regelen, 2 nog aan de lijn gehad... zo moeilijk wat je dan moet zeggen behalve sterkte en wat heftig....

Merk dat het me wel aangrijpt hoor...
    Moet misschien vrijdag ook paar uurtjes werken vanwege personeels te kort.... baal er wel btje van had net zo'n zin in 1.5 week vrij..maar ja dit is onmacht...

Met Vince gaat alles goed...wel wat rommelig met slapen...maandag op dinsdag aan het spoken geweest....

Verder is ie erg gezellig en bijdehand;);)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hihi th@nks een heel berichtje voor mij alleen :D lekker niets gedaan vandaag. Wat gaaf dat AMy er ineens een tandje en 2 kiezen bij heeft, doet ze goed! lekker pizza!

@sammie, hier blijft JOs in zijn eigen kamer. Er veranderd idd al meer dan genoeg dus laat hem in zijn eigen vertrouwde omgeving. Gelukkig ging het eten wat beter.

@Mlien, gelukkig zakte je hoofdpijn weer vrij snel, balen dat het zo rustig was.

@stamp, gave spam meis! fijn dat het een geslaagd was :D

@kib, jammie pizza en lasagna! goed bezig met het speelgoed opruimen!

@hier, ga snel naar mijn bedje. Jos slaapt net pas, hij raakte helemaal overstuur als ik of ml de kamer uit ging.. uiteindelijk maar laten gaan en hij viel om 21.45 uur in slaap, zo zielig :(:( hoop dat deze fase snel voorbij is want leuk vind ik hem niet.

Welterusten meiden!

Deel Deze Pagina