Ahh nee Senso, dat is idd niet leuk .. Hoop voor je dat de fase snel over is!!! En dat hij lekker blijft slapen!! Dikke knuffel... hoop dat jij ook lekker slaapt!!
@stamp, tsss....gewoon niet op mij reageren! Schande! @sens, ah....wat verschrikkelijk.... Dat zijn echt geen leuke dingen. Dikke knuffel!! Hopen dat deze fase weer snel voorbij gaat! Ik duik m'n bed in. Trusten meiden! Oh sammie, ajax 3-1! Netjes!
Goeiemorgen! Th@nks meiden, ja vind deze fase niet echt leuk hij is ook de hele nacht onrustig geweest, ik heb er vrij weinig van gehoord maar hoorde het van manlief. Inmiddels is meneertje ook verkouden en aan het hoesten, dus dat is ook weer fijn hahaha ach ja het hoort er allemaal bij. Hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben! maak er een fijne dag van.
Goeiemorgen meiden! @Stamp; Mooie spam van je mooie mannetje gisteren zeg! @Sens; Wat sneu dat Jos zo moeilijk in slaap kwam, hier ook zulke periodes gehad en bij ons duurde het echt 2 weken achter elkaar, echt vreselijk. Hoop dat het bij Jos snel over is, werkse! Hier goed geslapen, Kian hoor ik net wakker worden dus ik ga snel wat make up op mijn gezicht gooien, Kian uit bed trekken, eten er in proppen en de deur uit . (oké oké... misschien iets geciviliseerder dan hoe ik het net typte )
Goedemorgen, Senso, deze fase is ook totaal niet leuk. Hoop dat hij snel weer de oude is en snap wel dat hij verkouden word dan weer warm en dan weer koud. Succes op het werk vandaag. Mlien, werkze vandaag en wat lekker dat kian nog slaapt zodat jij vanalles kan doen. Hier, goede nacht gehad. Wel een paar keer eruit maar gelukkig kan ik het combineren met meteen naar de wc te gaan.
Sorry Masu.... Wat grappig dat Amy weer kiezen erbij heeft!! Hoop dat ze nu idd weer minder last van haar mondje heeft en dat het nu even klaar is!!! Ik kijk ook niet echt meer in Vince zijn mond, dat laat ie niet toe... dus af en toe even snel voelen met chamodent smeren... En je hebt nu wel heel veel werk zeg!!! Nogmaals... het spijt me dat ik niet op je gereageerd had...
Goeiemiddag! @stamp, hahaha maakt niet uit hoor! Het is je vergeven! Het is inderdaad niet zo dat Amy uitgebreid in haar mond laat kijken....dus af en toe snel voelen en that's it, net zoals bij Vince eigenlijk. Wat een mooie spam heb je gisteren gepost! Je hebt gewoon alweer lekker weekend! heerlijk! @sens, rommelig nachtje dus....heb je met oordopjes ingeslapen omdat je Jos niet gehoord hebt? Wat ben je toch een schat! Dan eindig je je berichtje met 'ik hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben'. Lief! Werkse vandaag! @hier, goede nacht gehad en om half 9 werden we wakker. Om half 10 heb ik Amy naar het kdv gebracht, maar helaas was de fijnste leidster vrij. Wel balen, want Amy begint altijd heel hard te huilen als ik wegga en dat doet ze een stuk minder als die lieve leidster er is. Ik moest echt 20 minuten wachten tot iemand tijd had haar over te nemen van me. Ik kan haar moeilijk neerzetten in de groep en weggaan en maar hopen dat iemand zich om haar bekommert. Dat kan ik niet hoor! Op een gegeven moment lagen alle andere kindjes in bed en toen was er tijd... Vandaag 1 training, vanmiddag om half 3 op de Raad, dus ik ga over een klein half uurtje de deur uit. Vanavond komt er iemand voor mijn laatste kledingpakket (mt 50-62). Fijne dag allemaal!
hey meiden! @mlien, haha hoe je het schrijft klinkt wel erg aggressief hoor heb je lekker gewerkt? @sammie, gelukkig kon het combineren met je nachtelijke toiletbezoekjes nog wat leuks gedaan vandaag? @stamp, lekker geslapen? jullie vandaag nog wat ondernomen of lekker rustig dagje thuis? @masu, heb idd met oordopjes geslapen dus het zachte mopperen hoor ik dan niet, als hij wat meer of langer huilt dan hoor ik het door de dopjes heen. Nou dat gaat dan ook niet echt op een fijne manier op het kdv ik zet hem ook niet zomaar neer hoor dat is niet de manier. Fijn dat al je kledingpakketten de deur uit zijn! @hier, lekker gewerkt. Was erg druk maar dan gaat de dag snel voorbij en dat is wel lekker. Nog 20 nachtjes en dan heb ik de echo oooooooh wat duurt dat nog lang Bij thuiskomst maar gelijk even gepoetst want was alleen thuis, Jos en ml zijn nog niet thuis want ze hebben de tas van smoe van de kinderwagen gepikt dus zat ze de hele middag op het bureau, ze aten wat later dus verwacht ze elk moment. Ben moe en kotsjemisselijk maar ja het hoort erbij he..
@sens, wow, gewoon de tas van de kinderwagen gejat! Das ook asociaal he!? Erg hoe dat tegenwoordig gaat.... Hopelijk is ze niet al teveel persoonlijke bezittingen kwijtgeraakt. Knuffel voor jou sens! Balen dat je je zo moe en misselijk voelt.... Slaap lekker! @hier, m'n meisje compleet moe opgehaald van het kdv, daarna het kledingpakket verkocht en snel gegeten. Om 10 over half 7 gaf Amy aan dat ze naar bed wilde. Ze ging manlief knuffelen, Taco kreeg ik knuffel. Ik vroeg of ze naar bed wilde; ze strekte haar armen uit naar manlief, zwaaide naar mij en ging zonder protest naar boven. Ik geloof dat ze binnen 20 seconden al in dromenland was. Ging het maar altijd zo gemakkelijk!
He poepies! Ff denken hoor want heb vanmiddag gelezen maar toen geen kans gezien om te reageren. Mlien hoop dat het allemaal wat geciviliseerder is verlopen vanmorgen en datxje lekker gewerkt hebt. Sens gelukkig was je dag snel om. Balen wel dat ml josje had gehoord. Wat schandalig dat ze gewoon de tas van smoe hebben gestolen en dan ook nog van de kinderwagen!! Hoop idd dat ze niet teveel kwijt is. Masu jammer dat het vanmorgen zo lang duurde op het kdv. Wel super lief dat ze naar bed wilde uit zichzelf. Hier een heerlijke dag gehad. Vanmorgen om 7.30 hoorde ik stijn maar na nog een keer neerleggen heeft hij geslapen tot 9.15 uur. Dus lekker geslapen We zijn nadat we klaar waren naar zus gegaan en samen met de kids zijn we even langs de winkels gegaan op zoek naar een kraamcadeautje voor mn vriendin. Vanavond lekker met Stijn samen bij zus gegeten, ml had avonddienst tot 20 uur. Stijn had vandaag van alles in zijn haar gesmeerd dus bij thuiskomst lekker in bad gespeeld. Hij was bij naar bed gaan zo inslaap, hij huilde wel nog even toen mark thuiskwam maar na een knuffel van papa lekker gaan slapen. Morgen gaan we op kraamvisite bij vriendin en ik hoop dat de kapper morgen tijd heeft voor Stijn en mij...
Goedemorgen meiden, Sens zwaai! Hier een goede nacht gehad. Stijn hoorde we om 6uur maar na hrm nog een keertjr neerleggen heeft hij geslapen tot 9uur. We zijn dus net uit bed en gaan zo aankleden en naar kraamvisite. Verder lekker geen plannen! Fijne dag allemaal!
goedemorgen, kib, fijn dat jullie goed geslapen hebben en veel plezier met kraamvisite! hier, goed geslapen moest er 5 keer uit om te plassen pff.. maar welsey werd om half 9 wakker en hoop dat hij dat ook volhoudt na de klok maar dan is half 8 ook geen ramp. we hebben besloten wesley in zijn kamer te houden en moeten daar voor even bedenken wat voor indeling we willen en toch een meubelsetje kopen met kast. verder moeten we kijken of de commode/ladekast niet te groot is voor zijn kamer.
Goeiemorgen! @kib, das lekker uitslapen! Stijntje gunt jullie nogal wat! Wat leuk, op kraamvisite! Lekker met de baby knuffelen. Heerlijk dat je verder geen plannen hebt. Geniet van je dag! @sens, nog niet gemeld vandaag?! Je bent laat! Wat ga je doen vandaag? @mlien, werkse! Hoe is het met je hoofdpijn? @hier, ook uit mogen slapen. Best bizar, aangezien Amy gisteren al om 18.45 u sliep. Vanmorgen werd ze om 9 uur wakker, heerlijk! Ik lag al vanaf 8 uur te wachten tot ik haar hoorde...dat heb je soms he? Vandaag heb ik haar uit een gewone beker laten drinken (dat doe ik eigenlijk nooit, omdat het in het verleden nooit goed ging) en het ging echt heel goed! Ik sta er zelf nogal van te kijken, maar ik denk wel echt dat die avent beker er aan bij heeft gedragen. Ze doseert goed en doet redelijk voorzichtig. Ik hoefde eigenlijk amper te helpen. We gaan dus iedere ochtend even met een gewone beker oefenen. Mevrouw ligt net weer op bed en manlief is om kwart voor 1 afgewerkt. Ik denk dat we vanmiddag ff naar ikea gaan, want ik wil dat keukentje hebben, haha!
Hey meiden! @kib, gezellig dag gehad gisteren zo te lezen! leuk om kraamvisite en verder weinig? dat is niets voor jou @sammie, balen van het vele plassen goed dat jullie besloten hebben om Wesley op zijn kamer te houden, voor al het andere is vast ook een oplossing te bedenken. @masu, mijn vriendin was op visiste, dus nog geen tijd gehad weinig op de planning vandaag, vanmiddag even wat verse spullen halen want die zijn savonds altijd bijna op en even de stofzuiger door het huis jagen. Gezellig vanmiddag even naar Ikea! veel plezier in ieder geval! Jos van de week ook laten oefenen met een gewone beker gaat ook al een stuk beter inderdaad. @hier, goeie nacht gehad. Jos begon om 6 uur wat te mopperen maar viel toch weer in slaap na een paar minuten tot 8.45 uur, mooie tijd. Vriendin was even op visite en nu ben ik lekker een broodje aan het eten. Vanmiddag even boodschappen doen en stofzuigen, brr wat is het koud buiten he
Echt koud ja! Brr....geen weer voor mij! Gezellig dat je vriendin er was. Wat knap dat Jos ook al uit een beker drinkt! Knapprd! Boodschappen staat hier ook nog op de planning. Eerst eens kijken of we 't allemaal halen. Amy ligt nog te pitten.
hier ook druk met de beker aan het oefen maar dan die kiddyboo. ik ga volgende week de avent weer eens geven en een open beker voorlopig nog niet denk ik hmm miss toch vanmiddag eens proberen haha. masu, leuk dat jullie het keukentje gaan kopen denk dat ze er veel plezier aan gaat beleven. wij gaan volgende week naar ikea want wil een lijst hebben waar ik het eerste pakje in kan doen van wesley met zijn kaartje en foto erbij en dat wil ik dan bij ons in de slaapkamer ophangen ook van zijn broertje straks. senso, gezellig dat je vriendin er was. jos heeft ook lekker geslapen zeg. hoop dat het ergste voor jullie nu voorbij is met slapen. slim om alvast vers eten te halen. wij eten heel slecht pizza maar alle dagen al gezond gegeten dus nu mag het vind ik. hier, weinig te vertellen straks even pizza halen enzo en tanken svader heeft een nieuwe lease auto en daarbij kreeg hij een ipad 3 dus manlief gaat die vanavond even uitleggen en installeren want dat snappen ze niet en zijn veel te bang iets fout te doen.
Haha, ouderen en de ipad....wat herkenbaar! Ons mam zou dat ook echt niet weten (en ons pap denkt dat ie 't weet, hihi)... Wat een leuk idee om dat in te lijsten en dan in de slaapkamer te hangen. Wij hebben foto's af laten drukken bij de fotograaf en gaan vanmiddag allemaal kleine fotolijstjes kopen bij ikea. Ik wil dan allemaal foto's in de trapgang tot boven aan toe gaan hangen, leek me wel leuk. Wat betreft het drinken; ik schoof het telkens voor me uit, omdat ik het zo crime vond, maar het bleek echt goed te gaan. Wie weet gaat het met Wesley ook beter dan je verwacht?
Hey meiden, @Sammie, fijn dat jullie eruit zijn en dat Wesley in zijn eigen kamertje blijft... succes met tanken... En ik blijf ook altijd van dat soort technische spullen af hoor.. hihihi... Lekker pizza... @Masu, wat goed dat Amy uit een gewone beker kan drinken.... Hier met Vince aan het oefenen met de avent beker... maar gaat nog niet top!!! dus we blijven oefenen... Jammer dat je al om 8 uur wakker was en Amy pas om 9 uur wakker werd... maar wel lekker nog even kunnen doezelen... Veel plz bij Ikea... @Senso, fijn dat Jos weer goed geslapen heeft...hoop dat hij weer beetje normaal ritme heeft...en wat goed dat jos ook al uit een gewone beker kan drinken.... @Kib, lekker aan het genieten van je dagen vrij.... @Mlien, hoe is het?? Met de hoofdpijn?? HIer alles goed...vanmorgen hoogzwangere vriendin op visite.... ze is nu 38weken... ff gezellig gekletst... Daarna lekker met Vince even buitengespeeld...en hij deed wel 7 stappen los... ben heel benieuwd of hij het nu een beetje doorkrijgt of dat dit het voorlopig weer was Maandag lekker midweekje weg... zin in... Liefs