Hahaha Masu, dan wilde ik posten..maar zat Vince op de toetsen te drukken.... of enorm aandacht te vragen..dus dan reageer ik later wel... Vandaar... Leuk idee van de foto's.... wij hebben allemaal foto's op de trap in de woonkamer hangen... (als je begrijpt wat ik bedoel...)
He meiden, Masu lekker dat amy zo uitsliep. Jammer dat jij dan al een uur wacht voor ze wakker word. Wat goed dat amy al uit een gewone beker drinkt. Laat je hem ook zelf vasthouden? Stijn drinkt ook wel uit een gewone beker of glas maar ik houd hem dan ook vast en help. Leuk weer naar de ikea voor lijstjes. Bedacht me tijdens het lezen dat ik onze collagelijst moet aanpassen. Stijn zit er nog niet eens in... Hangen wel 2 grote foto's in de woonkamer. Sens klinkt gezellig je vriendin op visite. Alles van je planning ook nog kunnen doen?? Stamp jij ook al vriendin op visite. Gezellig, gaat het wel goed met je vriendin? Die Vince gewoon aan het stappen hetzij voorzichtig maar hij doet het wel. Waar gaan jullie volgende week heen? Mlien druk aan het werk? Jij vroeg dat vd week trouwens over mn vakantie. Volgens mij heb ik toen geen antwoord gegeven....Ik ben nu 5 dagen rooster vrij en de eerste week nov heb ik vakantie. Sammie jullie okk lekker uit kunnen slapen, balen wel van 5x naar toilet moeten. Ohhh dat tanken is zo duur! Ik ben gisteren geweest toen was het dwaze donderdag bij tango en kreeg ik 14ct korting. Altijd leuk! Hier vanmorgen heerlijk gekroeld met de kleine meid van vriendin. Zo klein en ik had haar vast en bedacht me dat klein even groot was met zijn geboorte. Zij heeft ook maat 46-50 aan. Zo lief!! Het is een mooi meisje met een behoorlijke bos haar. Stijn vond haar ook heel lief. Hij kwam aaien en kusjes geven *smelt* Vanaf kraambezoek gelijk door gegeaan naar de kapper. Stijn en mama zijn weer netjes geknipt. Hij zat vandaag alleen op de stoel en bleef echt heel lief zitten. Daarna nog ff met papa gespeeld terwijl ik in de stoel zat. Op weg naar huis langs mams gereden die wat vergeten was thuis. Onderweg naar huis was Stijn in slaap gevallen dus kon hem thuis zo in bed leggen. Nu zelf ff lekker op de bank onder een dekentje en de kachel aan. Ik heb het zo koud!!!
hey meiden, @sammie, lekker toch pizza! mag best af en toe hoor, wij hadden van de week lekker chinees tanken is echt duur he, wij hebben gelukkig een tankpas maar anders zou ik er moedeloos van worden denk ik. @stamp, jeeeeeej Vince gewoon 7 stapjes los gezet, dat is het begin nog even en hij vind kruipen niet meer leuk en gaat steeds meer lopen. Gezellig je vriendin op visite! @kib, aaaaaaaah wat lief lekker knuffelen met de kleine meid. Spam van de nieuwe kapsels? @hier, vanmiddag met JOs naar de speeltuin geweest. Daarna Jos nog even op bed en mama op de bank voor een tukkie nadeel is wel dat we pas om 17.30 uur wakker worden en hij nog steeds aan het rommelen is in bed, moet toch maar over op 1 slaapje, heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan aanpassen. Tips? 11.30 uur broodje eten en dan 12.00 uur naar bed? op het kdv red hij het wel tot 12.30 uur.. moet hier dan ook wel lukken, slaan we fruit maar over en doen dat dan smiddags ofzo? Moeilijk moeilijk Nu op de bank voor de voice
Senso, hier gaat wesley altijd rond 12.30/13.00 naar bed soms later het nadeel daarvan is dat hij dan minder lang slaapt hebben we gemerkt. Dus 9.00/9.30 broodje ligt aan hoelaat hij wakker is want wesley moet altijd eerst even spelen voor het eten anders word het niks. 12.00 broodje 12.30naar bed 15.00 wakker en dan fruit
nee hoor, maar als hij echt heel moe is dan doen we hem wel eerder op bed maar nooit echt nodig tot nu toe. als hij in de middag weinig slaapt dan gaat hij soms om 18.30 naar bed maar meestal gewoon 19.00 omdat wesley toch niet eerder gaat slapen. vandaag dus maar een uurtje geslapen vanmiddag dus 18.30 naar bed maar hij sliep pas om 20.00 lijkt alsof hij er dan meer moeite mee heeft om in slaapt te komen maar later dan 19.00 hoef ik het niet te doen. snap je hem nog? masu doet amy geloof ik altijd om 12.00uur op bed. lastig he het zoeken naar nieuwe tijden.
Hahaha ja ik snap hem nog Idd weer lastig.. We zullen het beleven.. Ga nu lekker slapen, welterusten!
Hey meiden, Even mijn verhaal kwijt... Werd vanmiddag gebeld door mijn moeder, ze heeft vandaag te horen gekregen dat haar beste vriendin alvleesklierkanker heeft.. Ben met haar opgegroeid en zie haar als mijn tante... dus heeft me flink geraakt... toen ml thuis was gelijk even naar mijn ouders... die erg verdrietig zijn... Het is namelijk kwaadaardig en ze heeft nog maar een paar weken tot een paar maanden te leven! Ze hebben morgen nog wel gesprek in het zkh om misschien een chemo te starten, om het nog te verlengen...maar we spreken dus over een verlening, genezen zal ze niet meer!!! Vind het zo heftig allemaal..het lijkt allemaal zo oneerlijk in de wereld... pffff...
Zal ik dan maar als enige aan spamvrijdag doen vandaag?! Eerst ff reageren: @stamp, ik snap het van de fotolijstjes. Erg leuk om zo de trapgang wat te versieren. Blijven oefenen met die beker zou ik zeggen. In het begin ging het hier ook minder goed en je ziet dan echt wel verbetering. Komt goed! Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik kan me herinneren dat je 't al eens verteld hebt, maar ik ben 't weer vergeten..sorry... @sens, lastig het dat zoeken! Hier is het gelukkig al maandenlang hetzelfde. Het is ongeveer zo: - 8.30 pap - 10.00 beker drinken en 1 cracker - 11.45 brood en melk - 12.00 daarna meteen naar bed - 13.30 meestal al wakker (soms eerder, soms later) - 14.30 fruit en drinken - 16.00 soepstengeltje o.i.d. en drinken - 17.45 avondeten en yoghurt - 18.30 naar bed Amy is wel moe tegen half 12, maar dan is het toch brood en naar bed. Ze redt het wel altijd. Ze redt het dan ook weer tot 's avonds, ook al slaapt ze vaak maar 1 uurtje, maar dan moet ze om half 7 wel naar bed. Als ze echt moe is op het eind van de middag, kijken we lekker samen een dvdtje, dan hangt ze wat bij me en dat vinden we allebei fijn. Het is ff puzzelen, het is ook weer een overgang, maar het komt vast goed! @kib, wat leuk dat Stijn zo lief deed tegen de baby! Wat is het ook een schatje he! Ik mis de smiley met de hartoogjes, zoals je die in whatsapp hebt. Als ik die hier had, had ie er nu gestaan! Ik laat Amy zelf drinken, maar heb m'n hand in de aanslag om die beker te kunnen grijpen, hahaha! Gaaf dat Stijn in de woonkamer hangt. Spammetje???? @sammie, haha grappig dat je nog weet dat ik Amy altijd om 12 uur op bed doe. Dat klopt, zo gaat het hier nog steeds. Het ritme van Wesley lijkt eigenlijk best wel op dat van Amy; scheelt niet zo heel veel. @hier, naar ikea geweest en m'n keukentje gescoord. Meteen de pannenset, de glazenset en de groentenset meegenomen, zodat ze ook wat heeft om mee te spelen in 't keukentje. Ook nog fotolijstjes gescoord. Helaas was het wat minder gezellig, want Amy wil tegenwoordig perse alles zelf lopen.... Dat zou niet zo'n probleem zijn als ze mee zou lopen aan de hand, maar nee, mevrouw wil ZELF lopen....en laat zich niet leiden. Ze loopt ook best snel, dus ze schiet als een ongeleid projectiel alle kanten op....schiet niet op dus! Dus toch maar weer in de buggy; nou, dat hebben we geweten! En met ons de halve ikea! Ze heeft het daar op een krijsen gezet! Niet normaal! En huilen en gewoon niet ophouden tot ze weer mocht lopen....OMG....waar gaat dat heen!? Pff, ik was er gewoon chagrijnig van! Was niet echt leuk dus..... Gelukkig vindt het ze het iedere avond weer prima om naar bed te gaan. Vandaag zei ik tegen haar: nog even 5 minuutjes met mama knuffelen en dan gaat Amy bedje slapen en toen zei ze 'ja', strekte haar armen uit naar manlief en wilde dus naar boven. Neerleggen en ze was stil. Hopelijk beperkt de sprong zich tot het dwingende en chagrijnige gedrag....das al meer dan genoeg ellende! Ok...nog wat spam: Foto1; kijkt ze heel moeilijk; toevallig zo op het moment dat de foto werd gemaakt, maar ik vond 'm wel grappig Foto2; aanwijzen
Ah stamp...wat naar....ik was bezig met m'n post, dus ik had de jouwe nog niet gelezen.... Hele dikke knuffel en sterkte! Das echt even slikken en moeilijk als het zo onverwachts komt...xx
masu, ojee een krijsend kind in de ikea. snap dat je er zelf sjaggo van werd maar het hoort er echt bij. herken het helemaal van wesley. vanmiddag bij ml ook hij mocht niet aan de ab zitten en janken dat hij deed pfff. gelukkig was het na min weer goed maar kan me voorstellen dat je in ikea daar niet blij van word. moet zeggen dat we hier de sprong vooral na het middag slaapje merken. hij is ontzettend sjaggo en dwingend in alles. in de ochtend is het echt een lieverd maar de middag pff.. leuke spam! vind amy dat stoeltje leuk of zou je me gewoon een houten stoeltje aanraden? hier is het trouwens zo dat asl ik welsey in de ochtend iets tussendoor geef hij dus niet wil eten in de middag en ook als ik hem na 16.00uur iets geef wil hij geen avond eten dus de tussendoortjes blijven vaak beperkt tot een fruitje of een koekje maar nooit beide.
@sammie, fijn dat jij het ook herkend! Amy is veranderd in een monstertje, haha! Ik herken ook wel wat jij zegt; vooral in de middag is het erg! Amy doet niet zoveel met het stoeltje. Ze vindt het wel leuk om 'm de hele kamer door te duwen, klimt er af en toe een op en af, maar ze zit het liefste gewoon op de bank. Ze wil nu toch zoveel mogelijk wat wij ook doen; dus als wij op de bank zitten wil zij dat ook. Dat tussendoortje eten is hier niet herkenbaar. Amy eet daadwerkelijk alles en wil dan ook nog hapjes en slokjes van wat wij eten... Het is soms echt een bodemloos vat! Hm....ik zal nu echt maar eens naar bed gaan. Eerst manlief ff wakker maken, want die is inmiddels in slaap gevallen.
goedemorgen, masu, grappig dat amy alles eet en blijft eten hier echt niet dus maak nu keuzes in wat hij krijgt de ene keer fruit en dan een keertje een koekje ofzo. hier een goede nacht gehad en hoefde er maar 3x uit haha. wesley was 8.45 wakker, ben benieuwd hoe laat hij morgen komt.
goeiemorgen meiden! @masu, leuk dat je het keukentje hebt gehaald bij Ikea, jeetje een krijsend kind in de Ikea nee niet leuk wat een gave spam van je meisje vooral die eerste th@nks voor je schema, gaan het van de week maar eens proberen. Vandaag maar rond 11.30 uur naar bed en dan kijken hoe laat hij wakker wordt. Mijn moeder komt langs dus afleiding genoeg, hoeft hij aan het eind van de middag niet meer naar bed denk ik. @sammie, fijn een goeie nacht! maarre 3 x er uit vind ik best veel hoor haha! @hier, goeie nacht gehad. Hoorde Jos om 6 uur wat mopperen maar hij is lekker verder gaan slapen tot 8.30 uur. Zo nog even verse broodjes halen voor de lunch en dan krijgt meneer lekker zijn fruit en kan hij naar bed. Mijn moeder komt vandaag gezellig een dagje dus ben er weinig.
He mooie moppies! @sammie, balen dat je er 3x uit moest. Nette tijd hoor, 8.45 u! @sens, ben benieuwd hoe Jos het vandaag gaat doen dan. Wel fijn dat je mams er is, dan heeft hij idd wat afleiding. Is je mams er al? @hier, goeie nacht gehad. Amy werd om 8.15 of zo wakker, ik weet 't eigenlijk niet eens zeker. We zijn al flink aan de poets geweest. Alle bedden zijn verschoond, was gevouwen, gedraaid en weer opgehangen, bovenverdieping helemaal gestoft en gezogen en beneden de wc en keuken gesopt. Alles gestoft, dus straks hoeven we alleen nog te zuigen. Eerst maar eens ff puin ruimen, want overal ligt speelgoed. Amy heeft een broodje op en ligt nu lekker te pitten. Wij gaan zo eerst ff lunchen.
He lieverds, Stamp jeetje wat een naar nieuws om te lezen zeg. Hele dikke knuffel en sterkte komende periode. Sens gezellig dat je mams langs komt vandaag. Heel veel plezier. Ik hoop dat je eruit komt met Jos en 1 slaapje. Masu wat denk je ik tik effe een heeeeeeel verhaal? Ons schema is wel vergelijkbaar met dat van jullie en ook Stijnie is een kleine hollebolle gijsje Wat leuk dat je de keuken en wat spullen voor in de keuken hebt gekocht. Ga je hem met sint/kerst geven? Wat een lieve spam van Amy <3 Zo maak mn eigen smiley wel! Hahaha Is het geen optie om in de winkel Amy in de winkelwagen te zetten. Werkt bij Stijn gelukkig heel goed ondanks dat hij veel wil lopen. Zo'n wagentje is natuurlijk ook reuze interessant.. Sammie gelukkig maar 3x eruit gehoeven vanacht. En dan te bedenken dat je nog ff moet pppfffff Hier ook een kind wat in de middag minder kan hebben dan in de ochtend. Gelukkig gaat het slapen tot nu toe wel goed. Hier vanmorgen met zus meegeweest om hun nieuwe auto op te halen. Samen met zus mee terug gereden in de nieuwe auto Mark was op neefje en Stijn aan het letten. Ze hebben het alle 3 overleefd Daarna hebben we hier nog wat gedronken en toen gingen ze naar huis. Na 2 boterhammen is Stijn lekker naar bed gegaan en was snel vertrokken. Ik moet zo ff langs de kruidvat om mn foto's te halen en ff melk en beleg halen. Vanmiddag hebben we nog een verjaardag en vandaaruit gaan we gelijk door naar mn mams waar we met zijn allen gaan eten. En omdat ik gisteren niet heb gespamd vandaag maar Lekker in zijn stoeltje tv kijken en oma bellen