Speciaal voor Masu de foto's uit de woonkamer. Niet helemaal optimaal gefotografeerd maar komt door de lichtinval van de zon.
Hey meiden, Ff snel... Masu, wat een leuke spam.. wat goed van Amy zeg!!! En balen dat Amy zo lekker in de weer was bij de Ikea...Maarrrrrr je hebt wel het keukentje.. @Kib, super leuke spam weer...gave auto!!!! En heerlijk koppie zo lekker kort... @Sammie, pff drie keer eruit... wat grappig dat Wesley overdag niet zoveel moet eten omdat hij anders 's avonds niet goed eet... noujah prima toch.. @Sens, Jos ook lekker geslapen weer... mooi!!! Hier goede nacht... alleen om 5 uur even met vince in de weer geweest...wilde ookniet echt meer slapen...eventjes bij ons in bed gelegen en toen ging hij woelen! En daarna hem weer terug in zijn eigen bed gelegd, en meneertje werd pas om 9 uur wakker... heerlijk!! Vanmorgen boodschappen gedaan en huis gepoetst, familie komt gezellig gourmetten vanavond... (van ml zijn kant)... Vince ligt er net een half uurtje in,dus hoop dat hij flink even gaat slapen!!! Kan ie er gezellig bij blijven vanavond! xxx
@stamp, ha dat dacht ik ook! We hebben 't keukentje toch maar mooi gescoord. Wat leuk en gezellig, gourmetten! Veel plezier vanavond! @kib, das een goed idee, misschien wil ze wel liever in het winkelwagentje zitten. Goeie tip! Het idee is inderdaad om het keukentje met sinterklaas te geven, maar ik weet niet of ik mezelf zo lang kan bedwingen. Wat een gave spam!! Knappe vent! Hij is echt al zo groot als ie daar in die kappersstoel zit! Mooi foto's in de woonkamer. Mag ik nog verzoeken om ze iets groter te zien... @hier, er is er eentje wakker.
hey meiden! @masu, zo he jullie zijn actief geweest zeg! goed bezig hoor met het huisje en zo. Vanmiddag nog wat leuks gedaan? @kib, hihi fijn dat Mark en de kids het oppassen hebben overleefd hahaha wat een gave spam, stoer mannetje is het toch. Zo gaaf met zijn ochtendjas die met papa aan de pizza is ook gaaf! (eigenlijk zijn ze dat allemaal hihi) @stamp, gelukkig ging Vince nog even slapen vanochtend. Gezellig gourmetten, hoop dat je een leuke avond hebt gehad! @hier, gezellige dag gehad met mijn mams. Jos heeft het volgehouden tot 12.30 uur toen heb ik hem naar bed gebracht, hij heeft geslapen tot 15.30 uur. Daarna wat fruit en naar de speeltuin, lekker gespeeld en de terugweg de hele weg aan de hand gestapt. Lekker gegeten en om 19.30 uur is ml hem gaan badderen om 20.00 uur lag hij er in en hij heeft er toch nog een half uur over gedaan om in slaap te vallen met huilen enzo wilde hem ook niet te vroeg in bed doen omdat de klok ook nog terug gaat. Nog even spammen, was te laat voor spamvrijdag foto 1: papa heeft Jos helemaal onder de bellen begraven foto 2: vandaag lekker in de speeltuin met de blaadjes spelen
Stamp hoop dat het gezellig was met de fam. Sens wat een lieve complimenten *bloos* Fijn dat jos zo goed sliep, jammer alleen dat hij er toch nog lang over deed om in slaap te vallen. Leuke spam in het badje en met de blaadjes spelen. Zijn er genoeg gevallen de laatste tijd. Masu ik zal morgen ff spieken op mn lappie of ze er nog op staan anders maak ik nieuwe voor je. Hier na stijn zijn slaapje vanmorgen ff snel boodschappen gedaan, door naar verjaardag van vrienden. Was wel gezellig, zus en neefjes waren er ook en zelf hebben ze ook 2 kids. Een drukke kinder bedoeling dus. Vanaf de verjaardag door naar mams waar we met zn allen gingen eten. Mams had lekker verse soep en tosti gemaakt. Nog ff met zn allen thee gedronken en al snel was het laat Thuis Stijn omgekleed en gelijk op bed gelegd. Was zo vertrokken. Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt?!
Goodnight lieve moppies! @sens, wat een mooie spam! Jos heeft het goed gedaan met z'n slaapjes. Die blaadjes blijven interessant he; hij kan in ieder geval z'n lol op deze tijd van 't jaar! Wij zijn nog naar 't dorp geweest vanmiddag en daarna naar ons pap en mam om ons pap z'n cadeautjes te brengen voor z'n verjaardag. @kib, wat lief dat je ander speciaal voor mij foto's maakt! Ik wil ze graag van dichtbij zien. Lekker hoor, verse soep en tosti's! Ben benieuwd of Stijn vroeger is dan normaal morgen. @hier, druk schoonmaakdagje gehad. Ook nog naar 't dorp geweest; trekpleister, hema (jaja, daar hadden ze de applicaties), kruidvat en juwelier. Daarna door naar ons pap en mam. Amy gaat daar logeren, want wij zijn vanavond uit eten geweest en daarna naar de dansavond geweest. Ik had bij pixum een mok besteld met een foto van Amy en mij voor ons pap z'n verjaardag (hij was helaas te laat binnen). Thanx voor de tip bb! Het is echt heel mooi geworden, terwijl het een foto is die ik met m'n foon had genomen (en dus ruk kwaliteit). Ik was aangenaam verrast! Ons pap vond 'm ook erg mooi. Hij heeft een mok op z'n werk en ik vond het wel leuk die eens te vervangen door een meer persoonlijke versie. Hij was er in ieder geval blij mee. We hadden er nog een eetbon bij gedaan en ook daar weten ze wel raad mee. We zijn net thuis van de dansavond en ik ga snel m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!
goedemorgen, masu, leuk dat je vader de mok zo leuk vond. jullie waren laat thuis. kib, lekker hoor verse soep en ik vind het zo knap dat stijn z flexibel is met alles. senso, leuke spam!! wij waren om 8.15 nieuwe tijd wakker en wesley 8.30 nieuwe tijd dus verwacht vandaag geen problemen met eten en slapen. vanmidag naar souders en gaan daar eten.
Goedmorgen meiden ik lees maar ff bij vanaf pagina 72 want ik heb geen flauwe notie meer waar ik gebleven was kibbeling: zo stijn slaapt ook lekker door als ik de berichten zo lees masu: zo he amy al uit een gewone beker drinken! wat goed! sammie: o ja heel vervelend dat vele plassen tijdens de zwangerschap! senso: zo ook al een mooie tijd, hebben alle kindjes nu door dat ze laat wakker moeten worden en ook al uit een beker, ik moet geloof ik ook maar eens aan de bak daarmee stampertje: jeej! vince aan de wandel! nou dan gaat het vanzelf wel komen hoor stampertje, bah wat een slecht nieuws! logisch dat je heel verdrietig ben, heel veel sterkte gewenst! masu: mooie aankopen in de Ikea, en wat herken ik je verhaal van het lopen!!! Hier is dat al weken een ramp, ze wil perse lopen en niet in de wagen maar goed mee lopen doet ze niet, telkens even de grond voelen en dingen oppakken Lieve spam! en wat een leuke kleertjes heeft zij toch altijd aan kibbeling: lieve spam! hij lijkt al zo groot!, belt hij echt of is het spel? wat een gave auto!!!!!! senso: haha al die bubbels! ziet er leuk uit! masu: ja pixum is echt goed! ik heb een zakelijk gebeuren met ze lopen, ik bestel voor mijn klanten ook altijd daar ik ben nu bezig alle foto's aan het verzamelen voor een fotoboek,en die laat ik ook bij hun maken Hier: beetje druk gehad haha gewinkeld met schoonmoeder, moeder op visite gehad, vriendinnen op visite gehad, box (schuur) helemaal leeg gehad uitgezocht en opnieuw ingeruimd, lekkage gehad van onze nieuwe bovenbuurmand dus hoppa meterkast leeg en ook daar allemaal spullen eruit ,uitgezocht en opnieuw erin, idem voor het drooghok aangezien de nieuwe droger kwam gisteren een vriendin op visite gehad waarvan haar dochter 4 dagen jonger is dan cj we zijn al vanaf 2008 met elkaar in contact en hebben samen onze zwangerschappen door lopen wat grappig is, dat de meiden schelen maar 4 dagen maar in de rest heel veel gemiddeld 10 cm en 4 kilo!! L.isa zit net even onder de lijn en cj er net boven
Goedemiddag meiden, Masu gelukkig vond paps de beker ook leuk! Klinkt als een drukke dag gisteren met een gezellig einde. Hoe heeft amy het bij je ouders gedaan met slapen? Ik heb even op mn lappie gezocht en kon daar de foto's van Stijntje wel vinden die van mij en Mark samen niet. Die houdt je te goed want die moet ik ff op de externe harde schijf opzoeken. Sammie fijn dat Wesley om 8.30 nieuwe tijd wakker werd. Have fun bij je s-ouders. BB balen zeg van de lekkage. Wel een goed excuus idd om alles eens grondig op te ruimen en uit te zoeken. Hij was op die foto echt aan het bellen met mn mams Hij mag anders niet aan de afstandsbedieningen of de telefoons zitten. Hij probeert het wel hoor en wordt dan erg boos als we nee zeggen. Hier heeft Stijn het goed gedaan vanacht, mark is er 1x uit geweest zei hij. Ik heb er dwars doorheen geslapen! Om 7.30 uur (nieuwe tijd) hoorde ik Stijntje. Hij had een lekkere poepbroek (denk dat hij daar ook wakker van was) en daarna wilde hij spelen. Gedaan dus met slapen voor ons..... HIj was wel echt stik sjaggo dus op een gegeven moment hem terug in zijn bed gelegd. Hij ging niet slapen maar was wel stil. Toen hij het zat was hem eruit gehaald en heeft hij wat gezelliger gespeeld tot aan de lunch. Hij heeft zitten smullen van een vers croissantje en een beker melk. Daarna op bed gelegd en hij was snel in slaap gevallen. Ik moest net heel stil wat pakken uit zijn kamer lag hij bovenop zijn deken, dus maar een andere over hem heen gelegd. Het was best fris op zijn kamer en hij heeft geen broek aan. Masu speciaal de foto's in het groot
Masu ik ben ff aan het zoeken gegaan voor de 3e foto aan de muur. Heb hem gevonden alleen in kleur. Hier aan de muur hangt in het zwart-wit.
heeeeeey meiden! @kib, wat een gezellige dag heb je gisteren weer gehad! idd wat Sammie zegt fijn dat STijn zo flexibel is met dat soort dagen. Op zich was Stijn op een mooie tijd wakker hij was waarschijnlijk alleen nog niet echt uitgeslapen. Gelukkig na zijn tussenstop in zijn bedje was hij weer gezelliger! wat een mooie spam die van jullie samen is ook leuk! @masu, wat leuk dat de mok zo in de smaak viel bij je paps! wat gezellig samen uiteten en daarna te dansen. @sammie, netjes hoor 8.15 uur nieuwe tijd, fijn dat hij weer gelijk in aan de nieuwe tijd gewend is. Veel plezier bij je souders! @bb, wat een verschil tussen die meiden! leuke spam, grappig gezicht. Heb jij de box ook nog staan? zit CJ er nog wel eens in? je bent druk in de weer geweest zo te lezen! @Hier, goeie nacht gehad. Jos hebben we niet meer gehoord, is tussen 6.00 - 6.30 uur nog wat aan het spoken geweest maar na een speentje ging hij toch weer slapen tot 8.30 uur nieuwe tijd. Daarna lekker rustig aan aangkleed en nog even naar buiten geweest even naar de spottersplaats gereden maar de vliegtuigen landen vandaag op deze baan en dat was niet zo leuk als opstijgen. Thuis broodje gegeten en om 12.30 uur lag meneer in bed en hij slaapt nog lekker. Straks even naar de kapper (szus).
hier werkt dat speentje ook erg goed ja ik heb de box nog staan en gebruik m nog best wel vaak als ik ga douchen, of als ik lang toilet moet doen onze stunt piloot laat ik dan niet alleen en dan zet ik haar ff in de box
Sens toch nog even lekker naar buiten geweest. Wij willen ook nog eens vliegtuigen met stijn gaan kijken. Gisteren steeg er 1 op vanaf 16hoven (mams woont daar vlakbij) en die vloog goed zichtbaar langs nou stijn deed geen stap meer. Hij bleef staan kijken en pas toen hij uit het zicht was liep hij door. Gaat het wel een beetje met jos en 1 slaapje? Stijn is gelukkig van baby af aan gemakkelijk geweest en als hij echt moe had geweest kon ie bij mams nog naar bed. BB dan is een box is idd nog wel fijn. Stijn pikt het echt niet meer als we hem in de box zetten bij zus. Hier is mark vanmiddag ff met papa samen naar een collega geweest om plantjes te halen voor in het aquarium. Stijn kwam helemaal vrolijk al mama roepend thuis. Smelt!! Vanavond heeft hij goed gegeten, sinds dagen weer wat meer in de avond. Lekker schnitzel en gebakken aardappelen. We hadden ook sla.maar dat hoefde hij niet. Na lekker ravotten en spelen om 19.30 uur naar bed gebracht. Hij ging gelijk liggen. Morgen weer vroeg op! Zelf nog ff op de bank met een kopje thee en hopen dat er nog wat op tv komt...
@bb, hier gaat Jos ook af en toe in de box hoor vooral als ik effe naar boven moet voor de was oid. Vind het nog wel handig @kib, Jos redt het goed op 1 x slapen tot nu toe tenminste, weet niet hoe hij het woensdag doet als hij er 2 dagen op het kdv op heeft zitten. Wat lief dat Stijn heel enthousiast mama roepend thuis kwam smelt momentjes! @hier, Jos heeft geslapen tot 15.30 uur daarna naar zsus voor de haartjes, manlief en Jos zijn weer gekapt. Rond 17.30 uur waren we weer thuis en Jos heeft gebunkert als een bootwerker om 20.00 uur lag hij in dromeland dus dat ging gelukkig goed. Hij huilt nog wel vreselijk maar is snel voorbij gelukkig..
sens dat was ook een echt smelt momentje ja Fijn dat Jos zijn haartjes weer mooi zijn en hij als een bootwerker heeft zitten eten haha Die kleintjes laten je elke dag weer versteld staan! Fijn dat het tot nu toe goed gaat op 1 slaapje. Het zal voor hem ook wel even wennen zijn en idd woensdag na 2 kdv zal zwaar worden denk ik. Wel prettig dat hij al minder lang huilt als hij naar bed gaat 's avonds. Hier heb ik een soort van verveel avond...niets op de tv dus maar beetje op de laptop genikst. Zo lekker mn bedje in want om 6uur gaat de wekker weer.... Morgenmiddag ook nog met stijn naar de homeopaat.