Hey lieffies, Had vanmiddag al een heel verhaal getypt maar drukte op een verkeerde toetst en hoppa weg verhaal... Toen had ik even geen zin meer om weer opnieuw te beginnen.. (sorry)... Maar goed dan nu, even kijken wat ik nog weet.. BB, wat een leuke spam van je meid...en er zat idd wel een aardig verschil tussen de meiden... en dan gebruik je toch nog lekker de box...als CJ het pikt... Hier is ie echt al een aantal maanden weg... Vince vond er niks aan... Senso, wat balen dat Jos nog zo huilt als hij naar bed gaat...gelukkig is het wel snel over Lekker hoor je mannen weer een leukek coupe... Hoe gaat het met de vermoeidheid??? Kib, wat een leuke spam weer... ach lieve kleine Stijn.... (toch???) En wat leuk dat Stijn zo reageert op vliegtuigen..hier nog 1tje die vliegtuigen ook bar interessant vindt... Masu, mmm masu...denkdenk... owjah heb leuke spam van Amy voorbij zien komen... met (alweer) jij erop leuk Owjah weet het alweer...je had een mok met foto van Amy erop aan je vader gegeven..wat een super leuk idee!! En lekker uiteten geweest en gedanst...klinkt als een leuke avond... Sammie, fijn dat Wesley gelijk lekker in het ritme weer zit! Gezellig gehad bij souders?? Sorry als ik iemand vergeten ben Hier alles goed... Vandaag bij opa van ml geweest...zit nu in een verzorgingstehuis... is echt niks meer over van de lieve, vitale, enthousiaste man... Echt zo sneu om te zien.... Goed dat we even langs zijn geweest... Verder begint Vince echt veel los te staan en wilt veel lopen... Nu met een vinger onder zijn oksels loopt hij hele stukken, is nu nog een stukje veiligheid denk ik... maar wel heeeel leuk om de ontwikkeling te zien! Morgen lekker midweekje weg...ben er vrijdag of zaterdag weer... Liefs
Goeiemorgen! @kib, werkse meis en succes vanmiddag bij de homeopaat! @stamp, gaat nog belabberd met de vermoeidheid.. Hoop echt dat het over gaat als we rond de 12-14 weken zijn maar ben er bang voor heel veel plezier op jullie mini vakantie! Lekker van elkaar genieten! @Hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en hij ligt nu ook nog lekker te slapen, zo maar wakker maken en dan hop naar het kdv en naar mn werk. Meiden maak er een fijne dag van thuis of op het werk!
Goedemorgen!! Senso, wat balen dat je nog steeds zo moe bent.. .. hoop ook voor je dat het snel beter wordt.... werkse vandaag...KNuff Vince is echt onwijs verkouden, dus gisteravond was hij flink in de weer, wij van alles gedaan, luuf gesmeerd, matras wat omhoog, neusspray..uit eindelijk geslapen tot vanmorgen 6.45 uur... Hij voelt ook wat warm dus zo even tempen, hoop niet dat hij ziek wordt... gelukkig is ie erg gezellig en in de weer ... Nou dikke knuffels... xxxx
@Stamp; Fijn midweekje weg! Zo het is weer even geleden dat ik hier geweest ben.. sorry hoor meiden! Kian is momenteel vreselijk verkouden, ik blijf de groene klodders snot weghalen, bah. Verder zit hij ook duidelijk in een sprong, hij is vaak erg humeurig en hangerig. Hij klampt zich ook echt aan mij vast nu, als ik hem bij de go breng, maar gisteren op een verjaardag ook, vond hij ook allemaal maar eng. Volgende week weer naar het CB voor de 18 maanden afspraak.
Goeienavond meiden! Ik wilde gisteren heel graag posten, maar UPC had storing en ik had dus helaas geen internet... Maar vandaag deed alles het gelukkig weer, dus: hier zijn we weer! @bb, thanx voor je complimenten over m'n spam en Amy's kleertjes! Lief van je! Wat een mooie spam van CJ en L.isa! Zo te zien kunnen ze lief samen spelen. Wat leuk dat ze maar 4 dagen schelen en dat jullie contact hebben. Zeker omdat de kids echt dezelfde leeftijd hebben. Balen van de lekkage zeg! Zoiets is altijd zo irritant! Grappig dat jij m'n verhaal over het lopen herkent. Het is echt drama he, en krijsen dat madam dan kan! Niet normaal!! Soms moet ik echt ff flink zuchten en tot 10 tellen. Ik vind het inderdaad echt goede kwaliteit bij pixum. Ik snap wel dat jij daar zaken doet. @mlien, wat balen dat Kian zo verkouden is zeg! Hopelijk is hij snel weer de oude. Die sprong herken ik helaas wel. En hij duurt lang dit keer..... @kib, bedankt voor de foto's! Ik vind ze echt heel gaaf. Ik snap goed dat jullie juist die 3 uit hebben gekozen om vergroot in je woonkamer te hangen; ze zijn echt super! Had je een soort van verveelavond?! Hoe was het bij de homeopaat geweest? @stamp, geniet van je midweekje weg! Het is niet te hopen dat Vince ziek wordt. Wat sneu dat de opa van je man zo is afgetakeld. Je ziet het wel vaak bij die oude mensjes... @sens, heb je fijn gewerkt vandaag? Fijn dat Josje zo goed eet. Heb je nog spam van de gekapte haartjes?? Ben benieuwd, hihi! @sammie, hmm....sammie....denk denk denk. Je ging eten bij je schoonouders volgens mij...of kwamen ze bij jullie eten? Ik dacht dat jullie daar gingen eten. Was het gezellig gisteren? Heb ik iedereen gehad? Zo niet, het is niks persoonlijks! @hier, gisteren druk dagje gehad. 's Middags op kraamvisite geweest bij baby Niek en daarna door naar ons pap en mam. Daar een soepje mee gegeten en Amy achter gelaten. Die ging om 6 uur naar bed, want ze had 's middags maar een uurtje geslapen en was doodmoe en strontchagrijnig. Wij zijn naar de dansles gegaan en hebben Amy daarna weer opgepikt. Om 22.30 viste manlief haar bij ons pap en mam uit bed en ze was gewoon alweer doorgelekt! Wat is dat toch?! Degene die de luier kan ontwerpen die niet doorlekt krijgt van mij een staande ovatie! Door naar huis, Amy weer in bed gelegd en mevrouw dutte weer vlot in. Schoonma heeft spit, dus kon vandaag niet oppassen. Ik heb de ochtend gedaan en manlief is 's middags bij Amy geweest. Vandaag heeft ze wat langer geslapen overdags, dus om 18.15 uur lag ze erin. Ik wil het steeds een beetje rekken tot ze weer om 19 uur naar bed gaat. De tweeling van mijn nicht ligt in Utrecht en zij zitten in het Ronald McDonald huis. We gaan waarschijnlijk zondag langs! Ben heel benieuwd.
masu, druk weekend hebben jullie gehad en zou toch zeggen probeer eens een maatje groter van luier vaak wil dat voor de nacht wel goed gaan. ik heb echt last van mijn buik heb geen idee wat het is, het lijkt op bandenpijn maar trek naar mijn benen ga zo maar lekker een mijn hittepit warm maken en gtst en grey's kijken. morgen ochtend naar de gyn. we hebben idd bij souders gegeten en het was semi gezellig. nichtje duwde wesley weer op de grond expres en ik was het nu gewoon zat dat ze er niks aan deden dus heb het zelf maar gedaan dat ze even sorry moest zeggen. miss snap ze niet helemaal wat ze doet maar een uitleg ervan kan geen kwaad. daarna heeft ze het nog 3 keer geprobeert maar ml zat er bovenop. verder was het wel gezellig. wesley zit duidelijk in de sprong want hij had echt 30min nodig om bij ons weg te gaan en te gaan spelen ben maar op de grond gaan zitten met hem.
@sammie, fijn dat het toch nog wel gezellig was. Ja, de sprong is echt gearriveerd bij alle ukken... Goed dat je er iets van gezegd hebt. Je kunt moeilijk altijd maar toestaan dat zij Wesley duwt. Fijn dat je man het met je eens is wat dat betreft. @hier, ook op de bank met m'n pittenzakje. Ik zie dat manlief z'n ogen al dicht heeft gedaan....gezellig...
hey meiden! @stamp, hoop niet dat Vince ziek wordt.. gelukkig is hij wel gezellig! weet niet of je het nog leest maar veel plezier! @mlien, balen van de verkoudheid van Kian, hier ook een snotaapje. @masu, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! daar ben je weer, leuk hoor! wat een druk weekend hebben jullie gehad leuk dat jullie op bezoek gaan bij je nichtje en de tweeling. Weet dat ik het heel indrukwekkend vond toen we naar de NICU gingen van het Sophia kinderziekenhuis voor mijn neefje dat hij geboren was. Amy ligt er vroeg in, ze slaapt wel lang snachts (gelukkig maar) balen dat ze alweer was doorgelekt! NOg geen spam van de gekapte haartjes zal als ik er aan denk woensdag even spammen. Gezellig ml al met zijn oogjes dicht @sammie, balen dat je zon last van je buik hebt. Ben benieuwd wat de gyn er van zegt. Gelukkig was het wel een beetje gezellig bij souders, niet leuk dat nichtje zo hardhandig met Wesley omgaat. @hier, lekker gewerkt vandaag, veel gedaan maar er ligt nog meer Jos heeft het goed gedaan vandaag, 2 uur geslapen en lekker gespeeld. Ging ik hem ophalen, had zijn Jas aangedaan en hij wilde zijn tasje vasthouden. Zet ik hem op de grond loopt hij al zwaaiend naar de deur (en ik was nog niet eens klaar hahaha) Hij heeft lekker gegeten en gebadderd en huilde maar een halve minuut voordat hij in slaap viel. Ik heb nog mijn strijk weggewerkt en daarna lekker gedoucht. Ben kotsmisselijk en heb koppijn. Lijkt wel dat hoe vermoeider ik ben hoe misselijker ik ben, kan dat
senso, ik was bij wesley ook misselijker als ik moe was. ging altijd optijd slapen om niet zo misselijk te zijn de volgende dag. ik heb ook tintelende, branderige benen en dat is erger dan mijn buik. geen idee wat het is op google kom ik op restless leggs of vitamine b12 te kort dus vraag het morgen gewoon even en misschien is het gewoon vermoeidheid.
@sammie, daar heb ik inderdaad wel eens van gehoord van restless legs, als je veel kramp hebt heb je magnesium te kort dus kan best dat dit een vitamine te kort is. Ben benieuwd wat de gyn zegt, succes in ieder geval! Ik ga ook inderdaad op tijd naar bed om maar uitgerust te zijn zodat ik niet misselijk ben en omdat ik gewoon uitgeput ben aan het eind van de dag. @hier, ik ga naar mijn bedje meiden. Welterusten!
He liefjes, Stamp fijne vakantie! En die vince is al aardig op dreef met zn stapjes. Masu ja ik had een soort van verveel avond gisteren Jij was erg druk het weekend. Balen van je sma en haar rug. Hoop voor haar dat het snel over is. Dit was toch ook de laatste maandag die ze op zou passen? Wat tof dat jullie misschien zondag naar de tweeling gaan. Zal duimen dat het doorgaat. Blijft amy bij je ouders dan? Sens balen van je vermoeidheid en je misselijkheid. Ik weet zelf idd nog wel dat hoe moeier ik was hoe beroerder ik me voelde. Hoop ook voor je dat het .a de 12-14 weken weg zakt of in elk geval minder wordt. Sammie balen van je pijn. Ik heb tijdens mn zwangerschap ook last van restless legs gehad. Werd er helemaal gek van. Wat mij enigzins hielp was mn benen sproeien afwisselend met warm en koud water. Hierdoor komt je doorbloeding wat beter op gang. Vervelend van nichtje weer trouwens. Lijkt me dan ook dat je er wel een beetje tegen op gaat zien. Mlien hoera je leeft nog!!! Jemig wat sneu kian snot verkouden en in een sprong.... Dat van die sprong ken ik helaas maar al te goed..... Niemand overgeslagen???!!! Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen gewerkt tot 14.45 daarna stijn gehaald op kdv. Hij was nog so druk aan het spelen mst zn vriendje dat hij geen zin had om mee te gaan. Naar de homeopaat gegaan en daar een heel fijn gesprek gehad. We hebben het over zijn slaapgewoontes gehad, hoe hij slaapt, wat er gebeurt als hij niet slaapt, wat voor kind is het, enzo. Ze heeft wel een idee wat ze hem wil gaan geven maar ze gaat het nog ff uitzoeken om het zeker te weten. We krijgen per post de medicatie opgestuurd. Nog ff afwachten dus. Vanuit daar mn mams opgehaald en snel boodschappen gedaan. Gegeten, mams naar zus gebracht en weer naar huis. Stijn ondertussen door mark op bed gelegd. Ik mezelf na douchen op de bank geinstalleerd. Ik ontdekte trouwens bij stijn naast 2hoektanden en snijtanden boven ook een puntje van zijn 1e kies links boven Onder ook een berg tanden....vandaag heb ik niet gevoeld maar mark zo goed als dat ging... Hoorde bij het ophalen ook nog dat hij een kindje op het kdv heeft gebeten... Het meisje zat op een stoel en hij liep erachter en opeens ging ze huilen. Bij kijken stond er een streepje van stijn zijn tand in haar vinger. Toen de leidsger wat zei ervan trok hij een pruillip!! Dat moeten we dus maar goed in de gaten houden. Ik ga mn bedje maar eens opzoeken. Welterusten!
Goeiemorgen meiden! @kib, wat een drukke dag heb je gisteren weer gehad. Ben benieuwd wat de homeopaat opstuurt en of het helpt, ik hoop het. Oooh wat een spook die Stijn gewoon een kindje gebeten idd maaf in de gaten houden vandaag weer werken? @hier, goeie nacht gehad. Jos is geen 1 x wakker geweest en wij dus ook niet nog ff een dagje werken en er dan weer een vrij lekker hoor! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen meiden, Sens vandaag idd weer werken 15-23uur. Fijn dat jos weer een nachtje door heeft geslapen, ook voor ml wel weer eens fijn. Werkse vandaag! Hier een goede nacht gehad. Heb niet gehoord dat ml eruit is geweest vanacht. Om 8uur was Stijn wakker, nog heel kort samen in het grote bed gelegen en toen eruit gegaan. Stijn is lekker aan het spelen en zolang ik me er niet mee bemoei is hij gezellig Ons zo maar eens aankleden en dan langzaam spullen inpakken en richting mams. Daar samen lunchen en stijn daar op bedje leggen. Vervolgens zelf weer naar werk. Fijne dag allemaal!
Wat is het hier stil zeg!! Wij hebben heerlijk gegeten tussen de middag en daarna vroeg ik stijn ga je slapen en hij zei ja. Ging ook zonder al teveel moeite mee naar boven en zijn bedje in, als hij er zelf in kon klimmen had hij dat geloof ik we gedaan Hij is alweer een klein uurtje aan het slapen en ik ga zo als mams terug is van de apotheek richting werk. Heb eigenlijk helemaal geen zin....
kib, lekker dat stijn zo gewillig ging slapen is ook weleens fijn. werkze en begrijp dat je er geen zin in hebt. hier, vanmorgen naar de gyn geweest en alles was goed. kleine is opgemeten en weegt nu ongeveer 1,1 kilo. hij ligt ook in een stuit dus vandaar dat ik hem iets minder voel door de placenta. verder nog over wesley gehad of hem in nood wel kunnen meenemen zodat sma hem daar kan ophalen en dat kan gewoon.
He meiden! @kib, misschien had Stijn gewoon honger?! Niet leuk dat hij een kindje heeft gebeten. Wat vreemd ook, dat herkennen jullie helemaal niet toch? Ben benieuwd of de homeopathie gaat helpen. Wat grappig dat verhaal van Stijn die naar bed wil. Zo gaat het hier ook, echt ideaal! Gisteren was idd de laatste oppasdag van schoonma geweest. Manlief is 's middags nog met Amy langs gegaan, zodat ze Amy toch ff zag. Ook heeft hij foto's voor haar meegenomen van Amy voor in de fotolijstjes. @sammie, fijn dat alles goed was bij de gyn en dat Wesley in geval van nood gewoon even mee kan. @sens, vervelend van die vermoeidheid en misselijkheid. Op zich kun je minder hebben als je moe bent, dus dat je dan sneller last krijgt van andere kwaaltjes vind ik wel logisch. Maar is zeker niet fijn! Lekker op tijd je bedje in telkens en gewoon de uurtjes pakken die je pakken kan overdags. Wat schattig, Jos met z'n koffertje! @hier, 's ochtends een lekker ochtendje met Amy gehad en vanmiddag gewerkt. Vanaf volgende week ga ik op dinsdag alleen 2 uur in de ochtend werken; van 9 tot 11. Dan heb ik de middag samen met Amy, dat vind ik toch een stukje fijner denk ik. Amy heeft vandaag bij ons mam bijna 2,5 uur geslapen en was heerlijk vrolijk. Ik vind het bijzonder te merken hoeveel ze al begrijpt. Alle voorwerpen die we benoemen gaat ze dan halen (bijv. pak je schoenen maar, want we gaan naar buiten, pak je jasje, ga je slabber maar pakken, etc). Echt ideaal! Ze gooit zelf ook haar luier in de prullenbak na de verschoning. Echt grappig. Ook maakt ze echt bewust keuzes en zegt dan 'ja' of 'nee'. Geweldig dat eigen willetje! We zijn net naar de tandarts geweest en ik ben weer helemaal goedgekeurd. Manlief had helaas 1 gaatje, dus hij mag nog een keertje terug. Amy heeft bij ons mam rode kool gegeten (en vond het ontzettend lekker) en wij moeten nu nog eten. Mevrouw ligt alweer een half uurtje te tukken. Aardappels, prei en kotelet...lekker!
hey meiden! @kib, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Lekker dat Stijntje om 8 uur wakker werd. Je bent inmiddels al weer aan het werk hoop dat je een rustige dienst hebt. @sammie, fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Wat klinkt dat al veel he 1.1 kg wat zei hij van de pijn in de benen? @masu, wat goed dat je het zo hebt kunnen regelen met je werkgever voor de dinsdagochtend ben je smiddags lekker bij je meisje. Wat fijn dat ze zo gezellig is! vanavond iets later naar bed alweer of weer zo vroeg? Leuk he dat ze steeds meer gaan begrijpen, geniet er echt van met volle teugen zo mooi om te zien dat het kleine mensjes zijn met een eigen willetje Goed dat je niets had bij de tandarts! @hier, lekker gewerkt vandaag. Wel druk gehad maar de dag ging snel voorbij Jos heeft het weer goed gedaan op het kdv, heeft 2.5 uur geslapen vanmiddag en lekker gespeeld. Dat ik hem op kwam halen was hij zo druk met zijn auto dat hij geen tijd voor me had duurde niet lang hoor toen kwam hij met auto en al naar me toe gewandeld Thuis lekker hutspot gemaakt en Jos heeft er ook lekker van zitten smullen, ik had geen honger meer toen het eenmaal op tafel stond maar heb toch wat naar binnen gekregen hahaha Inmiddels zit ik gedoucht en al op de bank en ligt meneertje op 1 oor.
senso, ahh jos had gewoon geen tijd voor je! gelukkig is het eten er wel in gegaan. de pijn komt omdat er van de 4de wervel een zenuw klem zit en dat veroorzaak de tintelingen en branderigheid. hij zei ook dat je kracht kan afnemen en daardoor dus beperkt kan raken in je doen en late en dat het nog erger kan worden. fijn zo'n positieve gyn hahaha. het komt doordat de baarmoeder, dramen, blaas en het kindje allemaal daar nu ligt en dat dus extra druk geeft. fysio heeft weinig zin zei hij masu, lekker dat amy zo lang geslapen heeft bij je moeder. fijn ook dat je straks de dinsdag lekker met amy hebt. hier, wesley was inslaap gevallen in de auto om 11uur klein ritje van 5min maar hij dacht dus dat hij geslapen had. hebben hem om half 3 nog op bed gelegd maar na 45min was hij al wakker dus erg weinig geslapen en dat hebben we geweten vanavond. avond eten wilde hij niet dus maar een peutermenu gegeven en dat ging er wel in raar kind. ik heb eindelijk mijn fotoboek gemaakt van de vakantie, morgen bestellen en als het wat is dan ga ik ook zijn verjaardagsboek daar bestellen.
Hay! Ik ben Abir, 23 jaar en een zoontje van 19 mei 2011! Ik heb me sinds gister aangemeld en zou het gezellig vinden als ik mee mag kletsen
Goeiemiddag meiden! @sammie, oei dat klinkt niet fijn.. hoop niet dat het erger wordt met je benen als de kleine nog groter wordt. Wesley had weinig geslapen zeg gisteren @abster, wat leuk welkom hier! @hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord, om 7 uur was hij aan het huilen dus even speentje gegeven en toen werden we om 9 uur wakker inmiddels ligt hij weer 2 uurtjes te slapen, viel hem zwaar om vanochtend wakker te blijven maar het is gelukt.