Goeiemorgen! @kib, hihi...Stijn is er gewoon al vandoor gegaan en jij ligt daar nog in bed, haha! Lekker dat je vanmiddag vrij bent. Deze morgen vergadering toch? Of vergis ik me nu weer? Ik werk vandaag de hele dag vanuit huis, van 10 tot 5. Heerlijk om eens een dagje te hebben dat ik niet hoef te stressen omdat ik de deur uit moet. Komend weekend moet je weer werken toch? In ieder geval morgen lekker vrij! Al plannen? @bb, succes met je cursus! Ben benieuwd hoe je het ervaart! @mamalijn, fijn dat de luuf lijkt te helpen. Lekker spul is dat...ik vind het altijd zo lekker om aan dat potje te snuiven hihi! (ik dacht, ik doe ff een genante onthulling) Heerlijk een dagje niksen, wat fijn! Ben jij altijd vrij op donderdag? Wat zijn jouw werkdagen eigenlijk en hoeveel uur werk je? @sens, ja bizar he, dat Amy dan ineens 3 uur slaapt! Daarna gebeurt het weer weken niet hoor...eigenlijk wel balen dat het dan bij ons mam gebeurd en niet als ze thuis is. Ik vind dat ook wel eens lekker... Ben benieuwd wat ze van je bloemen vinden! Werkse vandaag! @hier, goeie nacht gehad. Eigenlijk altijd wel. Amy hoorde ik rond 8 uur of zo. Ze is nu weer op het kdv en ze moest echt tranen met tuiten huilen toen ik haar aan de leidster gaf....ze wilde ook niet spelen, maar klampte zich echt aan me vast. Ik dacht dat deze fase voorbij was, maar hij komt gewoon weer terug! Dat vindt mijn mamahart niet leuk! Gelukkig kan ik haar wel zelf op gaan halen vandaag! Zo fijn! Vandaag dus een werkdagje vanuit huis (te lezen bij kib), heerlijk om niet te moeten haasten omdat ik trainingen heb. Wel veel op de planning, dus ik ga zo snel aan de slag!
mamalijntje, fijn dat yara nu weer even twee dagen goed geslapen heeft. knap hoor dat je elke keer weer iets probeert wat zou kunnen werken maar dit lijkt te werken. tuurlijk kom ik spammen ben best trots dat we het met zijn tweeen hebben gedaan. senso, werkze vandaag en ben benieuwd wat ze van je bloemen vonden. wesley was idd weer aan het spoken. ik vermoed een spong of dat hij het koud heeft. wesley heeft steeds eerder zijn sprongen gehad dus wie weet nu ook weer. kib, fijn dat jij ook een goede nacht hebt gehad en stijn wilde gewoon nog even mama zien, lief hoor. ga je vandaag naar je vriendin? bb, succes vandaag! en balen dat cj zoveel spuitluiers heeft. hier, weer een spook nacht/ochtend. wesley begon weer om 6uur en daarna steeds gehoord ik er 2x uit en manlief 1x. ben het niet gewend van mijn ventje. kan wesley het ook koud hebben? welsey slaapt in een pyajama met mouw en een zomer slaapzak. hij voelt niet koud ofzo maar ik vind het wel fris op de kamer. misschien vandaag maar een winterak bij hema halen moet toch een broekje terug brengen. hoe liggen jullie kids erbij?
Haha Masu jij snuiverd haha. Ik werk op Ma-Woe-Vrij helaas. 24 uur totaal elke week. Dus heerlijk vrij op donderdag. Maar zou toch veel liever de vrijdag vrij zijn.
@mamalijn, hihi, snuiverd! Ik ben schuldig ja! Ik houd ervan! Snap dat je liever vrijdag vrij was geweest. Ik heb de vrijdag altijd vrij en das idd fijn zo net voor je weekend. Maar jij hebt ook weer lekker telkens een vrije dag ertussen. @sammie, Amy slaapt in een pyjama (lange mouwen, lange broek). Onder een lakentje en dekentje. Daar ligt ze nooit onder, want mevrouw ligt altijd overal en nergens, behalve netjes onder haar dekentje. Een slaapzak vindt ze niet fijn, dus ik houd 't maar zo. Volgens mij heeft ze 't niet koud, anders zou ze wel wakker worden.
masu, tegelijk gepost. lekker dat je vandaag vanuit huis kan werken en rustig aan kan doen. ik vind luuf ook heel lekker ruiken hoor. balen dat amy weer een mamaperiode heeft lijkt ook heel moeilijk. kennen jullie hoelahoep op ned3, wesley vind dat helemaal leuk haha. niet dat hij lang kijkt maar dat doet hij met niks.
masu, ik denk niet dat wesley zonder slaapzak kan haha. maar amy ligt er dus ook niet heel warm bij nu.
Hier nu met winterslaapzak.. We hebben een koud huis en vooral haar kamer is koud. Merkte dat ze steeds koude handjes had. Dus lekker in de slaapzak en ze ligt al een uurtje te pitten.. tuttie.
Hey meiden, @Masu, wat grappig dat je een "luufsnuiver" bent... En lekker hoor dagje vanuit huis werken... wel sneu he als Amy zo moet halen bij het kdv... gelukkig is die fase hier weer voorbij!! Hoop dat het bij Amy ook weer snel over is!!! @Kib, hoe was de vergadering? En veel plz bij vriendin! Stijn nog btje geslapen bij oma??? Leuke slofjes...vooral die linker... @BB, jeetje wat een luiers heeft CJ... hoop dat als het idd kiezen/tanden zijn ze snel door zijn...Hoe was het bij het adhd centrum??? @Senso, wat fijn dat Jos ook lekker zijn aandracht krijgt bij het kdv...dat moet toch ook!!! Have fun bij kruidvat...geslaagd??? @Mlien, lekker vakantie meid??? En hoe is het met Kian??? @Sammie, lekker bezig meid... schiet aardig op... ben erg benieuwd naar de spam.. wat sneu dat Wesley zo verdrietig was vanmorgen... Maar idd als mama wel heel fijn dat hij zijn verdriet bij jouw kwijt kan en aan jouw troost genoeg heeft... Hier gaat alles goed!!! Vince heeft eergister zijn 1e, 2 losse stapjes gezet en gister weer.... hij heeft de durf nog niet... maar gaat nu ook vaak losstaan..en wilt heel veel lopen! Aan 1 hand gaat het hartstikke goed... Maar wat zijn we trots... Het is vandaag leidsterdag dus de leidsters (mijn collega's) van Vince vanmorgen even in het zonnetje gezet en Vince lekker een cake met slagroom gegeten op het kdv! Van mijn bazin ook nog een mooie bosje bloemen gehad met een kaartje daaraan...harstikke lief... Ook door 2 ouders van mijn eigen groep verwend...met ene cadeautje...hoeft helemaal niet... maar fijn te horen dat de ouders zo tevreden zijn... Vince ligt er ook pas vanaf 11.40 uur in...dus ben benieuwd hoelang hij gaat slapen... Liefs
@sammie, wauw, wat een duidelijke foto's!! Super mooi! Ik ken Hoelahoep wel ja, maar we kijken het niet vaak omdat het best laat op de ochtend komt en dan staat de tv alweer uit. @stamp, wat fijn dat je zo verwend bent! Dat geeft aan dat mensen je werk waarderen en das toch hartstikke belangrijk! Super dat Vince al aan het stappen is! Knap hoor! @hier, weer lekker gewerkt vanuit huis. Best veel gedaan maar voornamelijk veel gesprekken gevoerd. Over 5 minuten ben ik officieel klaar en dan gaan we Amy zo weer ophalen. Jeuh!!! Normaal gesproken ben ik aan 't werk, dus ik kan haar eigenlijk zelden mee ophalen, dus ik vind 't helemaal fijn. Eigenlijk ben ik ergens ook weer erg....ik doe gewoon niet aan leidsterdag......ik heb gewoon geen zin iets te maken... Erg he?! Maar ter verdediging; als jullie 't niet hadden genoemd dan had ik 't niet geweten.
leidsterdag, wat is dat? sammie: prachtige echo's! amy heerlijk 3 uur geslapen! Slaapt ze altijd kort masu? sammie: hier was het spoken idd doordat ze het koud had, ik heb nu al 2 nachten een warme flanellen pyjama aan en nu slaapt ze gewoon lekker door! knappe vince!! zo druk weer gehad, eerst cursus op het adhd centrum, beetje afwachten want het was een introductie dag, nu een hele week "huiswerk" Ook vandaag nog twee flanellen pyjama's erbij gehaald bij zeeman en geslaagd voor sloffen bij de schoenenreus! Nu alleen nog een winterjas maar die krijgt ze van mijn schoonmoeder en van mijn moeder krijgt ze uggs laarsjes Hoezo verwend Toen nog met de hond gefietst en nu weer alleen met cj want man werkt vanavond ze speelt nu lief maar na dit bericht ,douchen,flesje en lekker te bed!
hey meiden, daar ben ik ook weer na mijn drukke dag @kib, gelukkig heb je een goeie nacht gehad. Was het leuk bij je zwangere vriendin? @bb, wat lief dat CJ zo verwend wordt door haar oma's! inmiddels lekker in slaap? leidster/gastouderdag is de derde donderdag van september, soort moederdag maar dan voor de leidsters. Dan worden ze in het zonnetje gezet @masu, he getsie wat naar dat je meisje zo moest huilen herken het helaas maar al te goed. Ze vonden onze bloemen erg mooi! ze was helemaal verrast dat het er 3 waren hahaha. Fijn dat je lekker gewerkt hebt vandaag, leuk dat je Amy mee kon ophalen. Ach ik wist er alleen van omdat ik een brief had, anders had ik het ook niet geweten ben ik bang. @sammie, merk hier wel dat Jos minder spookt nu hij in pyjama jas en winterslaapzak ligt, misschien heeft Wesley toch koud? wat een supermooie echo foto's! speciaal blijft het hoor, dat voetje *smelt* ik ken het programma hoelahoep niet, zal het eens opzoeken op youtube. @stamp, ben niet bij de kruidvat beland we kregen een stortbui op ons kop wat goed dat Vince steeds meer stapjes zet! GO VINCE GO! wat lief dat je zo verwend bent op leidsterdag! @hier, drukke dag op het werk gehad. Vooruit op de bijeenkomst dat er weer een aantal mensen ontslagen zijn van de hoofdvestiging na mijn werk gelijk even het huis gesopt en gezogen want daar heb ik morgen geen tijd voor. Morgenmiddag naar een 5 jarig bestaan van iets voor mijn werk en dan morgenavond trouwerij van mijn vriendin in DH. Jos heeft het goed gedaan bij souders, was wel erg moe dus denk niet dat hij veel geslapen heeft. Inmiddels ligt hij alweer lekker te slapen.
@bb, Amy is geen grote slaper nee. Althans, overdags niet. 's Nachts wel; dan slaapt ze vaak van 19 uur tot 8 uur de volgende morgen. Overdags de laatste tijd vaak maar 45 minuten... Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Is de cursus je wel meegevallen? Of heb je er nog niet zo'n goed beeld van? @sens, wat fijn dat de leidsters zo blij waren met je bloempjes! Wat balen dat er weer mensen uit moeten. Hopelijk jij niet!! De bruiloft van je vriendin morgen al?! Das alweer snel! Ik weet nog dat je vertelde dat zij je had gezegd dat ze ging trouwen. Veel plezier ermee in ieder geval en weltrusten voor nu. @hier, ik duik ook m'n bedje in! Slaap lekker allemaal! xxx
He lieverds!! Hier een gezellige maar toch wat drukke dag gehad. Vergadering op mn werk was best wel pittig op sommige punten. De orthopedagoog zat erbij en die kwam weer met opmerkingen aan waar mn bloed soort van ging koken!! Dagprogramma en structuur bieden... ja dat weet ik ook wel maar voorlopig ben ik aan het overleven.... Andere collega zag ook aan mij hoe ik erover dacht en hoe hoog het zat. Gelukkig wel uit kunnen spreken ook en daar was ook wel begrip voor. Kreeg wel door mijn tranen collega bijna ook aan het huilen...was nu ook weer niet de bedoeling Na de vergadering lekker naar mn mams en kroelen met Stijn. Samen met stijn naar vriendin gegaan. Mijn hemel haar buik is groot en hangt al laag... ik zei oh je buik hij is huge!! Haha ook niet zo raar ze is over 3,5 week uitgerekend Lekker gekletst terwijl haar man met stijn aan het spelen was. Daarna weer naar mams toe en daar lekker gegeten. Stijn had bloemkool met ei maar had bedacht dat hij niet geholpen wilde worden... hij heeft er wel van gegeten met lepel maar niet alles. Daarbij dus nog maar wat aardappelschijfjes en stukjes gehaktbal op. Onderweg naar huis is hij in slaap gevallen en met omkleden niet eens wakker geworden. Sammie wat een mooie echofoto's. Zo duidelijk ook. Is je kast al binnen en in elkaar? Masu harde werker. Fijn dat je mee kon amy ophalen. Gelukkig veel kunnen doen. In de gesprekken gaat veel tijd zitten he? Sens fijn dat de bloemen een succes waren. En na je werk nog soppen....jij bent goed bezig geweest. Klinkt morgen als een leuk maar druk dagje. Gaat Jos mee naar dh? Stamp goed verwend en je collega's verwend. Vince aan de wandel jippie!! BB drukke week met je huiswerk. Heb je wel een goed gevoel erbij? Zo volgens mij ben ik rond. Mlien is nog lekker vakantie aan het vieren. Zo mn bed opzoeken en zien wat de dag morgen brengt. Ohja Masu jij vroeg dat (volgens mij al 2x) maar ik heb niet echt plannen morgen. Even een verjaardagskaartje halen en kijken voor cadeautje en dat was het.
masu, hoe was het ophalen? ik vind het niet zo erg dar je niet eraan doet maar moet je perse iets maken of kanje ook gewoon iets kleins kopen voor het gebaar? wij hebben de tv juist in de vroege ochtend uit en pas om half 10/ 10uur gaat hij aan en dan kijken we hoelahoep en teletubbies en soms kabouter plop maar daar moet ik toevallig langs zeppen en geloof dat het in de middag is. bb, hmm huiswerk is wat minder maar ik vind het wel knap dat je het zo aanpakt. slik je ook medicijnen? fijn dat cj lekker aan het spelen was. leuk dat je meisje zo verwend word door de oma's. gaat het ook weer goed tussen jou en je moeder? hier is oma niet zo van de dingen geven. winterjas heb ik toevallig vorige week gekocht en vandaag een fleece vest. senso, jammer dat je weer een stortbui op je kop kreeg. fijn dat jos het weer goed gedaan heeft. jeetje hebben die ontslagen ook gevolgen voor jou? kib, gelukkig heb je wel uit kunnen spreken op je werk. anderen kunnen makkelijk praten als ze niet in de situatie zitten. ik vind dat je het super goed en je blijft vaak langer dan dat je moet. spannend dat je vriendin bijna uitgerekend is. fijn dat stijn het weer zo goed heeft gedaan. hij moet wel heel erg moe zijn geweest dat hij niet eens wakker is geworden. ---- zo het bed staat i onze nieuwe kamer en we moeten nu alleen de kast nog in elkaar zetten maar die kwam laat en wilde nog even weg. we willen ook van die strips voor aan het plafond. vandaag ook zijn jasje binnen een lekkere warme fleece vest en een sjaal en muts morgen even kijken of het past. vanmiddag bij hema broekje geruild voor een slaapzak en wesley slaap lekker erin.
Goedemorgen meiden!! Sammie lekker geslapen in je nieuwe kamer? En wesley ook weer lekker geslapen in zijn nieuwe slaapzak. Stijn ligt in pyjama (lange mouwen en broek) in zijn zomerslaapzak onder een fleecedekentje en lakentje. Stijn sliep op een gegeven moment ook slechter en toen heb ik er een fleecedeken op gelegd. Toch wat warmer maar niet zo warm als zijn dikke deken. Bedankt voor je lieve woorden. TL weet gelukkig ook wel hoe wij ons voelen en dat we super hard werken. Alleen de ortho is wat vaag... hahah altijd al geweest maar we moet het er helaas mee doen Hier een goede nacht gehad. Stijn kwam 1x maar mark is eruit gegaan. Om 6uur hoorde ik hem huilen maar na zijn speentje heeft hij nog geslapen tot 7.50uur. Ik heb hem afgemeld op het kdv. Lekker een dagje extra samen