Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeienavond moppies!

@sammie, wat balen dat je er zo'n last van hebt en -nog erger- dat er eigenlijk niks aan te doen is! :(
    Hopelijk wordt de pijn niet erger.

@sens, schattig dat Josje zo druk was met z'n autotje, hihi! Gelukkig zag hij mama daarna wel. Je hebt nu een aardig ritme gevonden met Jos he?! Doet hij het goed op 1 slaapje?

@abster, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! :)

@hier, drukke werkdag gehad. Toen ik om 5 uur ophield was m'n to do list nog langer dan toen ik om 10 uur vanmorgen begon.;)
    Morgen dus weer volle bak aan de slag. Wel lekker gewerkt. :)
    's Ochtends naar de muziek geweest en ook dat was weer erg leuk.
    Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mam. Eigenlijk voornamelijk bij ons pap, want ons mam moest naar het ziekenhuis voor haar artrose. Ons pap heeft Amy dus in bed gelegd, eten gegeven en 's middags zijn ze samen in de tuin de blaadjes op gaan ruimen en heeft Amy meegeholpen. :D
    Leuk hoor! Ze hadden beiden lol gehad zei ons mam, haha.
    Na het avondeten gebadderd en om 18.45 lag ze erin. Ik wil het steeds een kwartiertje rekken, tot ze weer netjes om 19 uur naar bed gaat iedere dag.
    Tot nu toe gaat dat prima.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hey meiden!

@Masu; Balen dat je internet er dit weekend uit lag, hier ook vaak gezeur met UPC, maar dan voornamelijk de tv, zo irritant. Dat moet gewoon werken! Elke dag een kwartier rekken met naar bed gaan.. nja, dan hoef je nog maar 1 dag? :D Heerlijk dat je het zo druk hebt op je werk, tenminste... dan gaan je werkdagen wel snel :). Leuk he dat de grote ukken al zoveel snappen! Ik vind het ook geweldig dat Kian me de hele dag napraat, heerlijk!

@Sammie; Mooi dat alles goed was bij de gyn! Klinkt al weer groot zeg meer dan 1 kilo. Hopelijk draait je knulletje in je buik zich nog wel! Balen dat je zo'n last hebt van je rug/benen, hoop dat het nog wegtrekt. Wesley kan zichzelf dus ook maar moeilijk vermaken in de sprong. Hier lijkt het nu wel beter te gaan dan vorige sprong, maar we hebben nog een paar weken te gaan :(.

@Senso; Wat balen dat je zo moe bent en je niet lekker voelt, maar het is natuurlijk wel voor een ultiem goed doel! :) Gisteren een drukke werkdag gehad, verwacht je die morgen weer? Dan gaat het wel weer lekker snel!

@Kib; Wat gaat Stijn opeens hard zeg met zijn tandjes, hij maakt er ook gelijk goed misbruik van op het KDV das dan weer jammer, hier nu 7 tanden en 1 kies die op doorkomen staat, heeft hij wel flink last van hoor. Fijn dat het een goed gesprek was bij de homeopaat, hopelijk gaat de medicatie werken voor jullie nachten.

@Abster; Welkom! :) Ik ben Mlien, 24 jaar en Kian is op 30 mei 2011 geboren.

Hier vandaag weer mijn 1e werkdag gehad, mag er 4 deze week, niet zo'n zin in. Zeker niet aangezien het erg rustig was vandaag, beetje balen. Hopelijk wordt het komende dagen wat drukker.

Kian is vandaag weer bij de go geweest, denk dat het goed gegaan is, de go was naar het circus met haar andere kinderen, daar kon je voor sparen bij de PLUS hier. Had ze ruim op tijd aangegeven en haar man was thuis die op Kian en B.ram (hun zoontje) lette nu. Geen probleem, dan hoor ik morgen wel hoe het vandaag was. Als er iets bijzonders geweest was dan had ze het vast wel gesmst.

Kian ligt nu een half uurtje op bed, maar ging flink protesteren, denk door de last van zijn kiezen, het is nu net stil. Vind het altijd zo vreselijk sneu als ze dan zo hard huilen, maar bij Kian werkt het ook niet als ik hem ga troosten want dan gaat hij daarna alleen maar harder huilen.

3. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Dankjewel ladies :)

Ik ga eerst even een hoop meelezen voordat ik ergens op ga reageren hahaha.

Ik maakte vandaag zooo iets geks mee!
    Ik ging 's middags naar de kinderboerderij, grijpt een koe Rayan in zijn nek (jasje) om hem vervolgens een meter de lucht in te tillen, mister R.D in een deuk en mama een hartaanval! Wat denkt meneer daarna, ik pak die koe terug en ga onder haar zitten en trek aan haar tepels! Ik ben me rot geschrokken, heb kindlief meteen eronderuit getrokken!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, wat een uitgebreid verhaal! Ben ik niet gewend, haha! :p
    Kian zal 't vast wel goed gedaan hebben bij de go; is toch vrijwel altijd zo? Balen dat het niet druk was op je werk, dan gaat de tijd zo langzaam...

Wat een drukte meiden! :D
    Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (5 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎Abster, ‎Mlien+, ‎sammie121+, ‎senso+

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @abster, wooh das ook ff schrikken! Wel grappig dat je zoontje het eigenlijk wel leuk vond, maar kan me voorstellen dat jij je kapot schrok!

Succes met bijlezen!
    Ik zal mezelf ook even voorstellen: ik ben Masu, 28 jaar uit Brabant en mijn dochtertje Amy is op 23 mei 2011 geboren. Ze is ons eerste kindje. :)

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, weer een drukke dag gehad dus.
    leuk dat opa het zo naar zijn zin heeft gehad met amy.
    ik baal ook wel dat er niks aan die pijn gedaan kan worden maar vandaag ging het wel weer beter dan gisteren en eergisteren.

mlien, leuk dat kian je zo na loopt te praten. wesley probeert nu zijn eigen naam te zeggen haha niet dta het lukt maar de poging is er. balen dat kian zo'n moeite met slapen heeft, smeer of geef je hem ook iets voor de pijn? het is met dagen dat wesley zich heel moeilijk kan vermaken en met dagen dat we geen kind aan hem hebben. ben blij als we deze sprong gehad hebben, nog 2 weken...:) heb je al iets van het huis gehoord? hoop dat de rest van de week wel drukker word al word het weer niet beter:(
    ik verwacht dat de kleine nog wel draait hoor maar dat is altijd weer afwachten. wesley lag met 34 weken in een stuit en met 36 netjes gedraait.

vandaag zijn we naar hendriks geweest is een kampeerwinkel maar in de winter een kerstwinkel. het was echt betoverend met alle lichtjes, huisjes en grote dieren die ze hadden staan. wel erg duur en heb wel iets gezien wat ik heel leuk vind een vos voor buiten maar niet gekocht vond het nogal prijzig. wesley heeft het vandaag goed gedaan alleen het avond eten was weer drama mag hem ook niet meer voeren dus het is een lekkere klieder zooi na het eten maar hij had wel wat gegeten gelukkig.

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

abster, welkom! jeetje ik zo ook ontzettend geschrokken zijn zeg! wel een pittig ventje dat hij die koe meteen terug pakt haha.
    ik zal me ook even voor stellen: ik ben sammie 24jaar en mama van wesley geboren op 15 mei 2011

8. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    En zwanger van de 2de lees ik? Leuk hoor!!
    Ja, het is een ontzettende jongens jongen. Nergens bang voor...

Wel gaaf die kerstwinkel, ik ben ook echt zo'n kerstmuts... Maar we gaan voor het eerst sinterklaas vieren dus ik verbied mezelf om naar kerstshows en winkels te gaan hahaha!

9. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Dankje :)

Ja ik heb een gek kind hoor haha!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo zie je niemand de hele dag en zo ineens is het druk :D

@mlien, balen dat het zo rustig is op je werk :( hoop dat het drukker wordt de komende dagen. Ik verwacht morgen idd weer een drukke dag, mijn agenda staat propvol. Wat sneu dat je stoere binkie zo'n last heeft van zijn mond, hier helpt troosten ook niet hoor gaat hij alleen maar harder brullen...

@masu, Jos doet het idd goed op 1 slaap(je) het is wel gelijk een flinke ruk die hij maakt dus dat is wel lekker. Drukke werkdagen heb je weer, is het nu met trainingen wel rustiger? wat leuk dat Amy zich lekker vermaakt heeft met je paps, klinkt wel gezellig samen blaadjes opruimen in de tuin.

@abster, wow kan me voorstellen dat je schrikt, zie het al helemaal voor me hoe je zoontje daarna die koe in haar tepel knijpt haha.

Zal me ook even voorstellen, ik ben Senso, 33 jaar (1 van de oudste hiero :)) mama van Jos geboren op 28-06-2011 en nu bijna 8 weken zwanger van de 2e.

@sammie, leuk hoor een kerstwinkel ben ik ook helemaal gek van :D gelukkig krijgt Wesley toch nog wat naar binnen als hij het zelf mag doen, dat het een bende wordt dat geloof ik wel haha

@hier, Jos heeft vanmiddag geslapen van 12.30 uur tot 16.15 uur :$ ik heb ook lekker een tukkie gedaan. Vriendin met beeb zijn nog komen lunchen was erg gezellig. Inmiddels ligt Jos lekker op 1 oor en zit ik lekker gedoucht op de bank, straks lekker mijn schoon gewassen bedje in :D

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenacht of goedemorgen voor de meestr straks :)
    Abster welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Las al dat je ukkie niet bang aangelegd is haha
    Zal me dan ook even voorstellen: Ik ben Kibbeling maar deze meeste zeggen kib en een trotse mama van Stijn geboren 14-6-2011.

Masu gezellig dat amy opa zo goed geholpen heeft. En fijn dat je straks op dinsdag maar 2 uurtjes hoeft te draaien en de rest vd dag met amy door kan brengen.
    Stijn probeert hier soms ook te bijten als hij aan het kroelen is met je. Dan voel je ineens een paar tandjes in je schouder. We roepen dan ook niet bijten he?!
    Ik las je stukje van wat amy momenteel allemaal doet en ik herken zoveel erin. Stijn kan ook al aardig wat woordjes en zich heel goed duidelijk maken. Het enige is wel dat we Stijn in de gaten moeten houden met dingen weggooien. Die prullenbak is wel erg leuk!!

Sammie balen dat de pijn waarschijnlijk niet over zal gaan maar misschien wel erger kan worden. Gelukkug vandaag al wat minder last.

Mlien kian zal het vast goed gedaan hebben. Balen dat het zo stil is en dan die weersvoorspelling waar je niet blij van word...
    Draai je morgen ook nog de koopavond? En is er nu markt morgen bij jullie?

Sensje die jos zo druk op het kdv dat ie geen tijd voor mama had?? Hahah herkenbaar... ik moet er ook echt de tijd voor nemen met ophalen want ik ben nooit in 10min weg. Wel een teken dat ze het naar hun zin hebben. Jos heeft vandaag een goede middagdut gedaan. En jij ook lekker mee.getukt...om jaloers op te worden :)

Hier weer drukke dag gehad...ja ik hoor jullie denken wanneer niet??!!
    Gisteravond gewerkt wel een relaxte dienst en vandaag ook weer avonddienst gehad. Liep alleen een beetje uit...
    De dienst begon ook met gespannenheid bij meerdere clienten dus voor je iedereen relaxed hebt ben je wel ff verder. Na het eten ff lekker gewandeld en toen ging de tijd ineens erg snel... Nu lekker in mn bedje en zo snel mn oogjes sluiten. Ben benieuwd hoe laat mn ukkie zijn wekker gaat......

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kib, het was idd al ochtend voordat ik je berichtje las, wat was je laat :$ vandaag lekker vrij? hoop dat Stijntje een beetje uitslaapt!

@hier, goeie nacht gehad. Jos heeft 1 x wat gehuild maar ml hoefde er niet uit. Inmiddels zijn mijn mannen vertrokken en ga ik me in mijn jas hijsen en richting werk. Nog 1 dagje en WEEKEND! :D

Fijne dag meiden!

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Kibbeling , dat was idd mijn gedachte!,! Wanneer niet hahaha

Senso, zo dat is een aardige middag dut! Lekker hoor!

Abster, welkom! Ik ben BB 32, en dochter CJ

Sammie: leuk kerstmarkt! Keek zeker z'n ogen uit?

Mlien: vervelend hè die kiezen, smeer je het ook in?

Masu; Amy een heerlijke dag bij opa en oma,fijn!

Hier een kind in een sprong denk ik? Damn wat is ze erg! Als ze iets niet mag krijgt ze gewoon een woede aanval!
    En zelf loop ik met keelontsteking dus niet 100% fit :( en een man die moet overwerken, beetje druk dus allemaal zo

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo nu officieel voor mij ook goedemorgen!

Sens lekker dat ml er niet uit hoefde voor jos. Geloof dat ml hier ook geslapen heeft, stijn in elk geval niet gehoord. Werkse vandaag!!

BB ohjee cj ook in de sprong beland?! Welkom bij de club!!

Hier een kort nachtje. Ml besloot om half 7 te melden xldat hij me lief vond en kusjes moest geven...pfff lief bedoeld maar ik wilde slapen!!
    Tegen 7uur viel ik in slaap en kwam hij de slaapkamer weer binnen.. om 7.45 hoorde ik stijntje dus er werd niet meer geslapen!!
    Ik ga zo ff met zus langs de winkels op stap voor moonboots voor neefje en verder niks op de planning. Vandaag niet bij mams eten want dan kom ik nooit meer thuis...ze gaan aan beide kanten de wijk in verder met de wegwerkzaamheden. Vandaag ook maar een begin maken met spullen klaar leggen voor de vakantie.
    Fijne dag allemaal!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

Wat is het hier rustig geweest vandaag :$ nou ja hoef ik ook niet zoveel bij te lezen hahaha

@bb, balen hoor CJ ook in een sprong en dan zelf ook niet fit, beterschap en sterkte meis.

@kib, zo das inderdaad een kort nachtje :$ wel lief hoor van ml dat hij komt zeggen dat hij je zo lief vind en je kusjes komt geven maar die van mij had toch echt een hengst voor zn kop gekregen hahahaha :) wanneer vertrekken jullie?

@hier, drukke dag op het werk gehad. Maar wel lekker gewerkt en een hoop gedaan. Jos is nog bij souders maar die vermaakt zich wel zag ik op de foto's :D ml is vandaag naar een beurs en Jos eet bij souders en ik had zooooooo'n trek in bruine bonen met spek dus heb mezelf daar lekker op getrakteerd :)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat een rust! Lief van jullie zeg! :D

@kib, hahaha Stijn vindt de prullenbak dus een beetje té leuk, hihi! :D Ja, dan moet je idd goed opletten. Amy beperkt het gelukkig tot de vieze luiers (hoop dat dat zo blijft!). Soms wil ze 'm niet weggooien, dan schudt ze hard 'nee' en blijft er dan een hele tijd mee door 't huis sjouwen...;) Was manlief weer kroelerig?! En dan ook dat tijdstip...:)
    Is het nog gelukt al wat in te pakken voor de vakantie? Je bent straks wel erg dicht hier in de buurt!

@bb, beterschap! Kan me voorstellen dat het ff veel is voor je. Die sprong herken ik wel, al hoop ik dat wij nu het ergste gehad hebben...

@sens, bleh, bruine bonen met spek! Vies! :)
    Hopelijk heeft 't jou wel gesmaakt! Heeft Jos het goed gedaan bij je schoonma?

@hier, drukke werkdag achter de rug. Twee zieke medewerkers dus alles moest afgebeld worden en de arbo moest ingeschakeld worden.
    Daar moeten plannen van aanpak voor geschreven worden, maar daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Daar was ik m'n halve ochtend al weer zoet mee. 's Middags nog wat locaties gezocht en wat facturen de deur uit gedaan en toen was m'n dag alweer om. En m'n to-do-list is nog steeds 1 A4tje lang....
    Ach, volgende week weer een dag. :)
    Daarna snel langs apotheek, Amy opgehaald op het kdv, door naar huis, Amy eten gegeven, nog ff geknuffeld en mevrouw ligt alweer een half uurtje op bed. Manlief moet overwerken. Het was ff haasten, maar toch ook een prettige stilte in huis, haha.:)
    Inmiddels ligt er hier een pizza in de oven en ben ik op de bank gecrasht met 'the big bang theory'...heerlijk! :D

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Abster; Ik zou me rot schrikken als een koe zoiets met Kian zou doen! En RD probeerde de koe ook nog terug te pakken, nou zeg! Haha.

@Masu; Sja, ik probeer mijn leven af en toe ook te beteren door wat langere berichten te plaatsen, ik verwaarloos jullie al vaak genoeg :p. Drukdrukdruk op je werk! Het lijkt mij wel lastig om buiten je werktijden ook je werk echt neer te leggen aangezien je nu veel thuis doet, ik zou daar denk ik toch wel wat moeite mee hebben hoewel je natuurlijk alleen jezelf er maar mee hebt.

@Sammie; Grappig dat Wesley zijn eigen naam probeert te zeggen! Ik vind het echt zo'n toffe leeftijd nu! Met het huis zijn we nog druk bezig, de hypotheek is wel aangevraagd, maar dat kan nog wel even duren voordat we daar een definitief antwoord op hebben, spannend dus!

@Senso; Lekker werkdag gehad? (lees ik vast straks nog ergens :p) Nu lekker weekend. Gisteren heerlijk een schoon bed in gegaan, ik vind dat altijd ultiem lekker. Morgen ben je gewoon al weer 8 weken zwanger, gaat zo snel joh, ik had morgen ook 8 weken kunnen zijn... maarja, alles heeft zo zijn redenen denk ik altijd maar... wij zijn weer druk in de weer deze ronde ;). Jep.. gelezen, drukke dag gehad! :D En bruine bonen met spek... bah denk ik?

@Kib; Zo, jij was weer laat hier! Blijf het knap vinden hoe je het trekt die korte nachtjes.. niet dat je veel keus hebt natuurlijk.. Ik hoef dus geen koopavonden te draaien :D alleen bij hoge uitzondering. Het is me wel gevraagd, maar dan zou ik dus om 12 uur moeten beginnen en 9 uur klaar, daar schiet ik dus niks mee op is alleen maar nadelig dus ik heb mooi nee gezegd. Ik heb echt geen idee wanneer het markt is in Spijkenisse, haha.

@BB; Ik smeer Gengigel als hij last heeft en ik geef ook met gemak een paracetamol als hij zich echt niet lekker voelt. CJ ook al in de sprong en jij ook niet fit, balen zeg!

Hier ook lekker gewerkt vandaag, het was tot 14:00 uur erg stil en ik verveelde me dood, maar daarna werd het opeens behoorlijk druk tot eind van de middag, viel dus uiteindelijk niet tegen! Ml moest vanavond naar een congres voor zijn werk dus ik was alleen met Kian, ik heb heerlijk poffertjes gegeten en Kian heeft er een paar meegepikt natuurlijk, hij eet ook altijd al bij de go omdat wij pas om half 7 thuis zijn. Daarna heeft Kian lekker gedoucht en ligt nu al 3 kwartier op bed, ik hoor hem alleen af en toe nog kletsen, hij heeft altijd zo'n moeite met inslapen in die sprongen! (gelukkig geen last met doorslapen :))

Ik ga de bank opzoeken :D.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopkes,
    Masu drukke dag voor jou! Balen dat je dingen af moest melden en je lijst maar niet krimpt. Vind dat zelf zo irri altijd. Net als wat mlien zei je wilt graag je werk af hebben.
    We zitten idd in de buurt van jullie volgende week. Zal naar je zwaaien :)

Sens we vertrekken maandag. Zal jullie wel missen hoor...we gaan een weekje naar belgie en weet niet of we wifi ergens hebben...
    Fijn dat jos het goed deed bij opa en oma. En die bruine bonen..bleghhhh

Mlien gelukkig werd het toch nog druk vanmiddag. Nu lekker op de bank hangen.

Hier een vrij rustig dagje gehad. Vanmorgen door zus opgehaald en samen even naar het winkelcentrum geweest. Zus moest kijken voor moonboots voor neefje en gelukkig gevonden. Daarna bij zus gegeten en stijn daar op bed geslingerd. Toen ik hem wakker ging maken had hij een hele vieze doorgelopen luier... het zat zelfs aan zijn lakentje en matrasje. Alles dus maar in de was gegooid en volgens mij was het wel schoon geworden.
    Het was de bedoeling dat ik voor het eten naar huis zou gaan maar dat verliep anders. Onze tantes kwamen op visite bij zus en toen waa het al laat. Snel daar mee gegeten en toen hebben ze me thuis gebracht. Ik heb voor stijn wel een beetje in kunnen pakken maar veel hangt nog aan de waslijn of ligt nog in de was...
    Nu op de bank met expeditie robinson.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, spannend hoor meis dat jullie weer druk aan de klus zijn deze ronde, ga duimen voor je dat je snel zwanger bent van een plakbeeb. Fijn dat het na 14.00 uur wat drukker werd op je werk anders duurt je dag ook zo lang. Fijn dat Kian gewoon lekker doorslaapt snachts, dan is het inslapen (als het niet al te dramatisch is) nog te overzien.

@kib, lekker hoor een weekje er tussenuit! ga jou ook missen hoor! hahaha toch niet voor het eten thuis, best wel een beetje voorspelbaar hoor :p:D

@bruine bonen, ik heb gesmuld! hahaha dat jullie het zo vies vinden, was vroeger mijn lievelingseten maar had het nu al jaren niet meer gegeten.

@masu, weer een drukke dag voor jou zo te lezen. Lekker hoor pizza! en een knuffeluurtje met je kleine meid!

@hier, ik ga zo naar mijn bedje. Lekker met Jos gedocht en daarna lekker naar bed gebracht hij lag snel in dromeland. Hij heeft het goed gedaan bij smoe, 2.5 uur geslapen en lekker gespeeld.

Meiden fijne avond nog en welterusten!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, weer thuis. Even gezellig op de thee geweest bij m'n maat.

@kib, je bent toch altijd later thuis dan je van te voren plant he....dat heb ik nou ook altijd. Ik zal even terugzwaaien als ik je zie. :)

@sens, fijn dat je genoten hebt van je bruine bonen. Je kunt maar ergens blij van worden, hihi! :p
    Fijn dat Josje 't goed gedaan heeft. Slaap lekker!

@mlien, so he, weer zo'n lang bericht! Je moet ons niet teveel verwennen hoor, anders moeten we straks weer afkicken! :p
    Fijn dat je lekker hebt gewerkt en ideaal dat Kian dan al bij de go mee kan eten. Gelukkig heeft Kian geen last met doorslapen; dat zou nog vervelender zijn!
    Ik heb eigenlijk geen moeite met m'n werk te laten liggen als ik vrij ben. Althans; ik laat m'n laptop van m'n werk uit en houd m'n map gesloten. Alleen als m'n werktelefoon gaat ben ik altijd wel benieuwd wie het is en soms neem ik 'm dan op...:) Das nog wel m'n valkuil, maar verder vind ik dat ik me al aardig in kan houden. :)

@hier, ik duik ook m'n bedje in. Slaap lekker moppies! xxx

Deel Deze Pagina