Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Wat verrassend dat je bleef hangen bij je zus! Haha, lekker toch als het niet uitmaakt wat je die dag doet, lekker vrij. Gisteravond nog lekker op tijd naar bed gegaan?

@Senso; Jij ging weer lekker op tijd naar bed, lekker geslapen vannacht? Vandaag lekker vrij, nog grootse plannen of een beetje rommelen in huis?

@Masu; Knap van je dat je je werk zo goed naast je neer kan leggen. Jij ook lekker geslapen?

@Kib/Masu; Als ik zo dicht bij Masu op vakantie ging dan zou ik toch echt wel proberen af te spreken hoor :D.

Hier lekker geslapen, ik lag er ook vroeg in, heerlijk vind ik dat. Vandaag en morgen nog werken en 's avonds naar de muziek dus ik weet niet of ik me nog meld, als jullie jezelf kalm houden dan reageer ik misschien morgenochtend nog wel ;).

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemiddag!

@masu, gezellig hoor bij je maat :D op visite (hihi bij ons zeggen alleen de mannen dat haha wij gaan gewoon naar onze vriendin) :p:D ga je nog wat leuks doen vandaag?

@mlien, fijn dat je lekker geslapen hebt! je hebt weer een paar drukke dagen voor de boeg. Weinig plannen vandaag idd beetje in huis rommelen.

@hier, heerlijk geslapen. Ik ben er 1 x uitgeweest voor Jos en daarna werden we om 9 uur wakker :D vanmorgen al mijn huishouden gedaan, vanavond alleen nog even stofzuigen en dan hebben we het weer gehad voor deze week.

Jos lag om 12.30 uur op bed, dus die zal wel even lekker slapen. Ga zelf ook een tukkie doen dan kan ik vanavond lekker de voice kijken tot 22.30 uur :)

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Spamvrijdag! :D

Jos de basketballer!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Ben er weer...

Sluit me vanaf hier weer aan hoor!!!
    Gelijk een moie binnenkomer met mooie Jos spam :D...

Wij hebben enorm genoten, lekker naar de dierentuin Emmen geweest, 2x gezwommen.. in een grote binnen zandbak gespeeld.. alleen maar gezelligheid dus..
    Vince ligt nu lekker bij te tanken in zijn eigen bedje!!!

Knuffels....

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Spelen in de zandbak...en Bollo de Beer een handje geven!!!

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Van de glijbaan!!
    En in de dierentuin...

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Schatje...:)

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Vince en Kian hebben dezelfde jas!!!! :D

Mooie spam hoor!

Nu weer werken ;)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, klinkt als een leuk midweekje weg! wat grappig in binnen zandbak! wat een leuke spam :D

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso en stamp, leuke spam!

ik heb wesley's foto boek eindelijk afgemaakt en nu maar het laatste genomen foto's besteld en die ga ik dan meteen inplakken. krijg morgen mijn fotoboek van de vakantie binnen en as die leuk is geworden doe ik dat ook met zijn verjaardags foto's.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, jeuh daar ben je weer!!! Fijn dat het gezellig is geweest. Wat een gave spam! Vince heeft ook echt genoten zo te zien. :D

@sens, wat leuk, zo'n basketbalnetje! Gave spam hoor! :D Doet Jos er veel mee? Ik zeg normaal gesproken ook 'vriendin' hoor, maar zij is m'n beste maatje en alleen bij haar zeg ik maat. :)

@mlien, ik zal me inhouden met posten oke? Aan mij zal 't nie liggen, haha! Ik heb ook lekker geslapen ja! Zo lekker dat ik manlief niet eens op hoorde staan om kwart voor 7. Heb je fijn gewerkt? Het was zeker weer rustig omdat je hier vanmiddag gewoon nog hebt gepost?!

@sammie, goed bezig!

@kib, mlien heeft gelijk! Waarom kom je niet ff een bakkie doen?! Vind je me niet lief?!:p

@hier, wat gaaf dat er al zoveel gespamd is! Ik zal vanavond proberen tijd te maken (want het is ook TVOH he!!:D) om wat spam van de camera op m'n pc te zetten en te komen spammen. En anders houden jullie 't van me tegoed.
    Amy heeft 't vandaag goed gedaan. In eerste instantie werd ze na 1 uur en 3 kwartier slapen kei sjaggo wakker (door herrie bij de buren vermoed ik), dus ik heb haar weer teruggelegd. Toen heeft ze nog een half uurtje geslapen en toen was haar humeur gelukkig iets beter.
    Ze ligt nu alweer lekker te slapen en manlief is eten halen...vandaag geen zin om te koken. Boodschappen zijn ook alweer binnen. :)

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, thanks...:)
    @Mlien, wat grappig dat ze dezelfde jas hebben, goede smaak heb je;) lekker gewerkt??? Wat drukker gehad?
    @Masu, wat balen dat Amy wakker werd door de buren. Wel fijn dat ze daarna nog even geslapen heeft. Lekker hoor eten halen, wat eten jullie??? Ben niet nieuwsgierig hoor:p
    @Kib, wat lekker ook ff weg...jullie gaan dus naar Brabant begrijp ik???

Wij hebben lekker eten besteld, Grieks...wel duur maar ach afsluiter van de vakantie:p
    Vince ligt er net in, heeft super macaroni gegeten...

Vanavond lekker TVOH...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sam, vergeet jou!! Sorry... goed bezig met je fotoboek...
    Hier wil ik ook nog aan de slag...waar bestel je het fotoboek??? Als het bevalt wil je het laten weten??

Hoe gaat het verder met je meid???

14. AHzondag

stamp, ik heb hem bij albelli besteld. ik ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet maar je hoort het van me.
    masu, ik ga jou verhaal even lezen.

15. AHzondag

masu, balen van de herrie weer zeg.
    gelukkig heeft ze wel geslapen.
    grappig dat je haar echt je maatje noemt.
    hier ook de TVOH kijken.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, wat goed dat je zover gekomen bent met Wesley zijn fotoboek. HEb je alles digitaal gedaan? vind het uploaden naar de site altijd zo lang duren.. ga denk ik maar foto's bestellen en inplakken, heb nog helemaal niets gedaan :)

@masu, gelukkig ging Amy ondanks de herrie nog even slapen en was ze daarna een stuk gezelliger. Geen idee of Jos veel met het basketbalnetje doet het was bij souders, kreeg de foto's naar mijn werk gestuurd.

Gezellig als Kibje bij je langs komt! meeten er toch nog een paar met elkaar :D

@stamp, lekker hoor grieks! heeft het gesmaakt? veel plezier met de Voice!

@hier, ook de voice aan het kijken. Jos heeft lekker zitten smullen van de spinazie met mini gehaktbal vanavond en heeft daarna boodschappen met papa gedaan. Daarna lekker douchen en naar bed hij sliep gelijk. Hij is volgens mij met een hoektand bezig hij heeft weer onwijs vieze luiers en zit ook steeds aan zijn gezicht/oor.

17. AHzondag

senso, ik maak zijn fotoboek zelf van het eerste en tweede jaar.
    bestel de foto's op wijfotoservice uploden duurt daar niet zo lang. ik heb de vakantie foto's online besteld en wil zijn verjaardag ook in zo'n boek doen. via albelli gaat het heel makkelijk. je zet een programma op je laptop en zet je daar de foto's in. het is wel prijzig met veel foto's zou ik het niet doen.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes,

Sens voorspelbaar ben ik soms weer he? Zo raar om te lezen dat jij eruit gegaan bent, normaal gaat ml eruit. Nog een tukkie kunnen doen vanmiddag met josje samen?
    Wat een lieve josje spam!!
    Heb je nog geen ene foto van jos af laten drukken of zo?
    Je mag mee daten hoor. Kom je ook ff aanwaaien als het mag van masu??
    Sneu als je ziet dat je ukkie zo aan het friemelen is aan het oortje/gezicht? Stijn is met een heleboel tegelijk bezig...hier ook hele zure en overlopende luiers...en gefriemel aan zijn oor.

Masu wat fijn dat je een uitgelopen planning herkent :)
    Wel respect hoor dat je je lappie en je map dicht houdt. Snap wel dat als je werkfoon gaat je toch ff spiekt wie het is hoor.
    Zie net staan dat ik welkom ben. Ik vind je kei lief!!! We kunnen wel wat afspreken hoor als je ergens een gaatje hebt, kom ik even aanrijden. PB je wel.
    Wat ontzettend balen van je buren weer.. Gelukkig werd ze na het half uurtje toch gezellie wakker.

Mlien jij kent me ook al zo goed...:( Ik lag gistren rond half 11 op bed. Voor mijn doen wel op tijd. Misschien dat masu en ik wel wat afspreken als ze me wil zien en als ik welkom ben. (lees net dat ik welkom ben ;))
    Werkse morgen nog en have fun bij de muziek.

Stamp is terug!!!! Wat een ontzettend leuke en lieve spam!
    Ik ga naar belgie net de grens over.
    Gelijk heb je dat je eten besteld. Een lekkere afsluiter toch?

Sammie goed bezig geweest met je fotoboek. Ben ook wel benieuwd hoe het je bevalt.

Hier een heerlijk dagje werken gehad. Ik heb af kunnen maken wat ik moest doen en lekker met 2 clienten wezen lunchen bij de brasserie.
    Nog ff kennis gemaakt met mn laatste nieuwe collega..
    Daarna langs zus omdat daar de cadeaus staan voor sint en kerst. Ik zou ze eerst meenemen (lees door de regen zeulen) en dan met sint en kerst weer mee terug nemen omdat we het beide daar vieren. Dus maar besloten alles daar te laten. In plaats daarvan nog wat kleertjes gekregen van zus voor stijn.
    Om de hoek stijntje opgehaald en door naar huis. Stijn was onwijs moe en dus ook sjaggo!!
    Hij heeft wel gegeten maar niet van harte.. Hij was er op een gegeven moment klaar mee en toen ik wilde gaan eten had hij bedacht dat hij mijn bord wel leeg wilde eten. Hier was ik het niet mee eens en dus hadden we ruzie samen. Uiteindelijk heb ik mark en stijn onder de douche gezet en kon ik even rustig eten.
    Na het douchen stijn gelijk door naar bed gebracht. Hij was zo vertrokken. Wel voor de 2e dag op rij een flinke zure luier. Gelukkig was deze wel binnen zijn luier gebleven.
    Nog ff het laatste stukje the voice kijken en dan naar bedje toe. Morgen om 7uur gaat mn wekkertje... Nog 2 daagjes werken!!
    Natuurlijk nog ff spammen!

1. Mijn michellin mannetje in de auto :)
    2. Mijn kleine Luke Skywalker :cool:

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, zo'n boek is wel gaaf! Ben ook benieuwd of het mooi wordt!

@stamp, oeh lekker grieks! Wij hadden patat. Ik wilde pasta, maar manlief wilde heel graag patat, dus ik heb 'm maar een keer z'n zin gegeven. :D

@sens, lief dat je schoonma foto's naar je werk stuurt. Sneu dat hij last heeft van z'n hoektand. Hopelijk is ie snel door. Red je het einde van the voice denk je?

@hier, ik duik na the voice meteen m'n bedje in; ben d'r moe van! Een collega van manlief vertelde dat er in het wijkcentrum hier in de straat een kleindierenshow is met gratis toegang. Daar gaan we dus zondag maar eerst eens even op af; Amy zal al die kleine diertjes wel fantastisch vinden! :)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu je bent weer te goed voor deze wereld. Een beetje mark zijn zin geven. Lief van jou.
    Klinkt leuk die dierenshow bij jullie. Denk ook wel dat amy het leuk zal vinden. Kleine dierenvriend.

KIEKEBOE!!!!

Deel Deze Pagina