Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He kib, ik heb je post gemist!:$:) Gelukkig zie ik 'm nu!
    Er zat ook nog zo'n gave spam bij!! Wat een mooie manneke is Stijntje toch! Leuk hoor, kiekeboe!
    Idd slim om de cadeautjes niet door de regen te gaan slepen nee...
    Stijntje ook al aan het rommelen met tandjes dus.
    PB me maar, dan kunnen we daten! Leuk! :D
    Sens mag ook aanwaaien, gezellig! :D

@hier, ik duik m'n bedje in...nog ff lekker van de vorst ziet sterren kijken. Slaap lekker moppies! xxx

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Een echt fotoboek maken?? Nou.. kan wel merken dat je de oudste bent zeg :p. Geen haar op mijn hoofd die daar aan zou denken, haha. Heb je het gisteren volgehouden tot het einde van the voice?

@Stamp; Fijn dat jullie vakantie zo leuk geweest is. Vince is dus niet meer ziek geworden? Gelukkig maar! Ik heb gisteren lekker gewerkt, lees maar bij Masu hieronder ;). Inderdaad goeie smaak! :D

@Sammie; Hoop dat je fotoboek mooi geworden is. Ik vind het zo'n rotwerk om zo'n boek te maken, ik kan gewoon niet selecteren en vervolgens wil ik dus veel te veel foto's in zo'n boek doen.

@Masu; Wat lief dat je je ingehouden hebt, haha. Ik heb zeker lekker gewerkt gisteren. 1 collega die we allemaal iets minder leuk vinden is er altijd alleen van half 10 tot half 1 en daarna blijven we beneden met zijn 2en over (boven doet 1 iemand alle contactlensafspraken) en altijd op de vrijdagmiddag lopen we de benen uit ons lijf, de bezetting klopt dus niet helemaal.

@Kib; Grappig dat jij en Masu misschien toch afspreken! Als jullie dat doen willen we natuurlijk wel Stijn en Amy samenspam he! Stijn eet dus ook al moeilijk op het moment, vervelend is dat he! Ik had Kian gisteren poffertjes meegegeven naar de go, nou die gingen wel op hoor ;). Mooie spam van Stijn!

Mijn werkdag heb ik bij Masu al beschreven van gisteren, gisteravond ben ik lekker naar de muziek geweest. Wel een andere club dan normaal, ik moest invallen op sopraansax en normaal speel ik altsax dus de afwisseling was erg welkom en ik werd weer hartelijk ontvangen bij die club (ml dirigeert daar en voor Kian speelde ik vaak mee).

Kian had het goed gedaan bij sma, hier thuis had ik voor we weggingen een kruikje in zijn bed gelegd zodat hij in een lekker warm bed terecht kwam, nou dat werkte! Hij sliep vrij snel weer in en ligt nu nog lekker te slapen. Ik hoop dat hij een beetje uitslaapt voor ml. Ik ga zo weer aan de arbeid.

Kianspam!

Kian blij met zijn loopfietsje

Bekijk bijlage 284263

Gek doen op de bank

Bekijk bijlage 284264

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, gave foto's!
    werkze vandaag.
    leuk dat je een keer iets anders kon spelen dan normaal.
    welke maat heeft kian nu aan?

hier een goede nacht gehad en om 8uur was wesley wakker nog even gedoezeld tot half 9. het is echt bagger weer dus geen plannen vandaag. wesley gaat strakjes op bed.
    mijn fotoboek is binnen :) straks even kijken als wesley op bed ligt en mijn kraampakket is binnen, de doos is groot! ben benieuwd wat erin zit.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@sammie, ooooooooh jij plakt dus ook foto's is ben niet de enige is die dus hopeloos ouderwets is volgens mlien :D fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Ben benieuwd of er nog wat leuks in je kraampakket zat.

@kib, hahaha bedankt voor de uitnodiging hoor maar masu woont me iets te ver weg. Oh je Stijn ook aan het rommelen met tanden/kiezen :( sneu he. Hihi wat een leuke spam weer, vind die kiekeboe foto's echt geweldig!

@masu, heb het einde van de voice gered hoor, was moeizaam maar het is gelukt hahaha. Wat leuk een dierenshow in het dorp, wel fotos maken he.

@Mlien, zie mijn reactie bij sammie jah :p balen dat jullie elke vrijdag de benen onder je lijf vandaan rennen, klopt er inderdaad iets niet van de bezetting. Leuk dat je weer eens wat anders kunt spelen en leuk dat je zo gezellig onthaald werd. Fijn dat Kian het weer goed gedaan heeft bij je souders, wel een kort nachtje zo :$ hoop dat Kian nog geslapen heeft vanmorgen. Hihi leuke spam, het is zo'n vrolijk en ondeugend stoer ventje he! prachtig :D

@hier, goeie nacht gehad. We hebben Jos niet gehoord en die lag vanmorgen om 8.15 uur papa papa papa te roepen. Manlief had alleen geen zin dus ik ben er maar uit gegaan. Jos was zowaar doorgelekt vanmorgen, nog nooit meegemaakt :$

Na het ontbijt zijn we lekker op de fiets naar het dorp gegaan en daar nog wat truitjes gescoord bij de Zeeman en andere boodschappen gedaan. Jos vond het weer leuk op de fiets en had een heerlijke rode neus en wangen van de kou.

Om 12.30 uur lag hij op bed en hij slaapt nog, ik heb ook lekker een tukkie gedaan en straks gaan we nog even naar de kinderboerderij om een frisse neus te halen.

Lekkere verse tomaten/groentesoep gemaakt, straks lekker opeten met stokbood met kruidenkaas. Jammie!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Ben benieuwd wat er in je kraampakket zat! Kian draagt nu qua broeken maat 86 en sommige daarvan zijn nog wat lang (korte pootjes), shirts draagt hij 86 en 92, 92 zit net iets beter, maar 86 kan ook nog goed. Dinsdag moeten we naar het cb, ben benieuwd hoe lang hij dan is.

@Senso; Het was toch ook jouw dag om uit bed te komen vanochtend? Jij mag toch morgen uitslapen?! Jos gewoon doorgelekt, vervelend is dat altijd. Klinkt als een lekker dagje wat je gehad hebt en het avondeten klinkt top! Vanavond nog iets doen?

Hier gewerkt en het was behoorlijk stil. Ook had ik nog een paar klanten waar ik heel lang mee bezig geweest ben, ze bleven maar vragen stellen en wilden werkelijkwaar alles weten, zo vermoeiend en irritant!! Ook was de sfeer niet zo lekker door 1 collega die alles naar haar hand wil zetten, zo mocht bijvoorbeeld de blower bij de deur ook niet aan terwijl het 1 grote open ruimte is naar buiten toe, stervenskoud dus de hele dag. Mooi dat ik hem wel steeds aanzette en zij hem steeds uit, echt irritant. Maarja, ik heb het weer overleefd, zo weer door naar de muziek en dan ff niks, bah ben klaar met mijn drukke week!!!!

8. AHzondag

toet toet auto's spelen

op de doos staan

9. AHzondag

auto op de staan
    auto rijden

10. AHzondag

slapen in de auto
    zelf toetje eten

11. AHzondag

senso, lekker groente tomatensoep. baal ervan dat manlief geen soep lust. heeft jos nog lang geslapen?

mlien, jammer dat je dag zo bepaald word door 1 collega. heeft iedereen moeite met haar? veel plezier bij muziek en morgen lekker niks doen.

zo heb ook even mijn spam geleverd:)
    we hebben onze koffie aparaat verkocht ookal doet hij het niet goed was volgens de jongens geen probleem, ze gebruiken hem toch niet haha maar vinden het gewoon mooi staan ofzo.
    wij gaan morgen een stoom oven ophalen, ben benieuwd hoe dat werkt.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Mlien als masu en ik daten zullen we een foto van amy en stijn op zp plaatsen. Balen dat je steeds ruzie over de blower had.. Koud hebben is nooit leuk.
    Have fun bij de muziek. Lieve spam van Kian. Dat hij gewoon bij je auto blijft staan :)

Sens lekker hoor ff weg. Haha ik vind dat zo schattig staan die rode neusjes en wangetjes. Je soep klinkt lekker.

Masu ik heb je een pb gestuurd met opties. Kijk maar wat jou uitkomt.

Sammie wesley kan wel lekker acrobaten he?

Hier een kort nachtje gehad. Stijn besloot om half 5 heel lief mama te roepen...hij ging daarna ook niet meer slapen... na neerleggen ging hij heel hard huilen dus maar tussenin genomen. Rond half 7 viel hij in mn armen weer in slaap. Ik heb hem overgelegd in zijn eigen bedje en na een half uur ging de wekker. Gelukkig was mn dag snel om en kon ik lekker naar huis toe.
    Mark heeft de speakers in de auto gemaakt en stijn en ik zijn ff bij hem gaan kijken. Zat hij heel trots en geluid te maken achter het stuur. Zo grappig.
    Vandaag de pilletjes van de homeopaat binnen gekregen en we mogen er gelijk mee beginnen. Voor 3 dagen achter elkaar 1 pilletje en dan na een week de 4e geven. Voor t slapen maar geven.

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, het was inderdaad mijn dag maar Jos lag zo lief naar zijn papa te roepen :p alleen ml trapte er niet in :D blegh balen van je collega en die zeurende klanten :( gelukkig nu weer even 3 dagen vrij! als Jos op bed ligt gaan we lekker op de bank hangen met een film, heerlijk relaxt!

@sammie, wat een acrobaat inderdaad die Wesley :$ leuke loopauto, waar komt die vandaan? leuke spam hoor, Wesley wordt ook echt al groot! We hebben Jos uiteindelijk maar om 16.00 uur wakker gemaakt, we wilden toch echt nog even weg :)

@Kib, jeetje wat een korte nacht was dat voor jullie :( hoop dat de pilletjes van de homeopaat wat doen. Wat leuk dat Stijn van die geluidjes zat te maken achter het stuur :D

@hier, Jos om 16.00 uur wakker gemaakt en fruit gegeven, daarna na even naar de Ikea geweest want het weer liet het jammer genoeg niet toe om naar buiten te gaan. Thuis heeft JOs lekker een peutermenu gegeten (vond hij jammie) en wij lekker aan de soep. Nu Jos even flessen en dan kan hij naar zijn bedje, hij is behoorlijk moe volgens mij. Daarna even snel douchen en op de bank voor de film :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee moppies!!

@mlien, eens! Foto's inplakken?! Doe normaal! :p Daar begin ik ook echt niet aan! ;):D Moet je vanavond ook naar de muziek? Ik lees inmiddels van wel en dat je er ook geen zin in hebt. Hopelijk valt 't mee en is 't kei gezellig als je er bent.
    Wat een onwijs mooie spam van Kian! Wat een knapperd! :D Ben benieuwd hoe lang Kian is, hij is zo'n mooie lange jongen!

@sammie, mooie spam! Kijk 'm stunten op die auto!!

@kib, ik heb je een pb terug gestuurd, vrijdags komt me het beste uit. Ik heb je gelijk m'n adres gestuurd, is wel zo makkelijk he!?
    Ben benieuwd hoe Stijntje reageert op de pilletjes. Wat schattig dat geluidje achter het stuur! Grappig ook als ze 'vroemmm' doen he!?
    Heb je alles al ingepakt?

@sens, ben je nog naar de kinderboerderij geweest? Wat apart dat Jos was doorgelekt! Dat komt niet vaak voor he?
    Lekker avondeten!

@hier, zuurkoolschotel gegeten, jammie! Amy om kwart voor 7 op bed geslingerd en nu ajax aan 't kijken maar we staan al weer achter. Ik begrijp niet waarom we altijd slecht aan het seizoen beginnen, bah! Ik zit er zelfs over te denken eredivisie live op te zeggen.:$;)
    Jullie hebben nog spam van me tegoed!
    Foto 1: drinken uit de beker (maar vooral dat oogje is gaaf; alles in de gaten houden)
    Foto 2: met de ballon tv kijken....(en altijd dat tuutje in d'r mond)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
  16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He sens, tegelijk gepost. Leuk dat jullie naar ikea zijn geweest! Nog wat gekocht? Fijn dat Jos het peutermenu lekker vond; het valt hier ook altijd goed in de smaak. :)
    Welke film gaan jullie kijken?

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Senso, naar welke Ikea ben je geweest gister?? Wij zijn naar Haarlem geweest...altijd leuk :)... en jij vandaag lekker uitgeslapen???
    @Masu, wat een leuke spam meid!!! en idd dat oogje, geweldig!!!
    @Mlien, ben benieuwd hoelang Kian is... En staat hem goed die jas ;)... lekker mannetje...
    En balen dat je collega zo irri deed zeg!! grrrrr
    @Sammie, Leuke Wesley spam...wat een stoere vent is het toch... stuntpiloot.. :D...
    @Kib, ook van jouw kanjer weer super spam... en lekker ff naar België...leuk!!! En wat leuk dat je waarschijnlijk met Masu gaat daten.... idd wel spammen dan hoor :D..

Hier alles goed...
    Gister bij tante, oom en neefjes gegeten..neefjes en Vince lekker samen gespeeld... daarna daar vince te bed gedaan en dat ging prima. Maar toen we hem thuis in bed legde was het drama...hij ging uiteindelijk om 3 uur slapen!! Dus dat doen we voorlopig niet meer....

Vandaag ff relax dagje want morgen begint het normale leven weer... wel nog ff wat opruimen in huis... en boodschappen doen...

Liefs

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@masu, wat een gave spam van je mooie meis! hihi dat met die ballon doet Jos ook altijd, zit er altijd met spanning naast omdat ik denk dat hij elk moment kan knappen! :$ wat lief dat filmpje, Jos doet alleen nog maar een hond na :D

@stamp, klinkt als een gezellige dag! wel balen dat het zo'n drama was met overleggen en verder slapen. Heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd met Jos :) bah jammer altijd he dat de dagen voorbij vliegen. Heb niet uitgeslapen want Jos was behoorlijk laat wakker dus heb even lekker wat gelezen.

@hier, lekker geslapen. Jos was voordat ik naar bed ging al 3 x huilend wakker geworden dus was bang voor de nacht maar viel alles mee hij is geen 1 keer wakker geweest en werd om 8.45 uur. Sliep zelf wel wat later want het onweerde heel hard :$ dat we wakker werden was de stroom er ook af de aardlek was er uitgeklapt dus het zal wel in de grond zijn ingeslagen ofzo.

Vanmorgen even bij overgroot opa en oma langsgeweest en om 13.00 uur lag meneer in zijn bedje. Ik heb even een serie gekeken en ga nu even een tukkie doen :)

pfffff nog 11 nachtjes slapen....

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #840 Kibbeling, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
    He poepies!!
    Waarschijnlijk mn laatste berichtje voor we weggaan of ik moet vanavond nog ergens tijd hebben??!!

Masu vrijdag gaan we daten!! Jippie spannend hoor jullie in het echie zien!
    We zullen voor de poepies hier een leuke foto van stijn en amy plaatsen omdat het ook nog spam vrijdag is!

Sens lekker hoor dat Jos verder niet meer wakker ia geworden vanacht. Onweer?? Hier niks gehad.
    Leuk naar de ikea ook nog wat gekocht of alleen een rondje gemaakt?

Stamp balen dat vince overleggen zo moeizaam ging. Kan me voorstellen dat je dat niet snwl over zal doen.

Mlien genoten van je vrije dag?

Hier weer een dag werken overleefd. Vanacht goed geslapen, stijn kwam 1x maar ml ging eruit. Op mn werk lekker rustig aan gedaan en de clienten ook. Allemaal uitgeslapen en vanmiddag met zn allen dvd gekeken.
    Na mijn werk hartelijk begroet door mn mannen met knuffels. Toen ik mn tas in wilde gaan pakken kwam stijn ff spelen met mama. De grootste lol maar inpakken werkte niet :)
    Uiteindelijk wel gelukt. Morgen de laatste dingen inpakken en zo even zoeken naar het regenscherm vd kinderwagen...Wel handig als ik die vind..
    Nu ff pizza eten!

Deel Deze Pagina