@Sens; Mooi dat Jos het gisteren weer goed gedaan had, vandaag heb je hem gewoon weer lekker thuis. Weer een lekker rustig dagje vandaag? Hopelijk voel je jezelf vandaag weer wat beter. @Sammie; Balen dat Wesley gisteren toch weinig gegeten en gedronken heeft. Hopelijk gaat dat vandaag beter, hoe ging het vannacht? Mijn nod is maandag/dinsdag daar ergens. @Stamp; Lief je laatste woorden, ik geloof er zelf ergens ook niet echt in hoor, maar dat is denk ik ook een stukje zelfbescherming. Ik wil het zo graag! Mijn duimen draaien ook voor jou hoor!! @Masu; Hoe kan zo'n lief meisje (op de foto's te zien) nou zo'n monster zijn?? Stel je je niet een klein beetje aan? . Haha, nee hoor ik snap het volledig. De vorige sprong was bij ons echt terror, ik hoop dat jouw verhalen hier niet ook zo gaan komen want dan staat me nog aardig wat te wachten. Zo, ik heb heeeeerlijk geslapen en ik ga vol frisse moed de dag beginnen. De irritante collega werkt vandaag boven (voor de contactlenzen) dus die zie ik niet zoveel vandaag. Kom maar op werkdag . En voornamelijk; Kom maar op weekend!! Vanavond uiteraard wel naar de muziek... Appel gejat uit mama's tas Bekijk bijlage 285523 Mijn stoere binkie Bekijk bijlage 285524
Misschien niet geheel veilig zo... Bekijk bijlage 285525 Ow ja.. en vandaag meeting tussen Kib en Masu!! Veel plezier meiden!
goedemorgen, hier een hele vroege ochtend om half 5 was wesley wakker en wilde niet gaan slapen om 4.45 eruit gegaan broodje gegeten, hij had honger niet zo gek he en toen om5.15 weer in bed gelegd en gelukkig geslapen tot 9.30 maar manlief heeft nu buikgriep en heeft steeds liggen spugen en naar de wc en piepen en kreunen dat hij doet pfff.. vind het heel sneu voor hem maar wel echt weer een man die ziek is haha. wesley wilde net niet eten maar hij drinkt wel appelsap gelukkig alleen balen dat het nu op is want het is het enige wat hij tot nu toe gedronken heeft met een klein beetje roosvice en water. we zullen zien vandaag. mlien, super leuke spam van kian! was je appel nog heel? oei is kian zelf zo gaan staan? goed in de gaten houden dan. veel plezier op je werk en met muziek vanavond.
Goeiemiddag meiden! @sammie, niet op mijn spam reageren?! Wat is dat nou! Shame on you! Wat sneu dat je man ziek is. Mannen zijn inderdaad niet leuk als ze ziek zijn, want dan vergaat de wereld lijkt het wel... Ik erger me altijd aan manlief als ie ziek is. Dat gesteun de hele tijd, verschrikkelijk! Haha! Gelukkig is ie zelden ziek, 1x in de 4 jaar of zo, dus dat overleven we wel. Waarom wil Wesley niet eten? Misschien ff naar de supermarkt om appelsap bij te halen? @mlien, wat een mooie spam! Kian is echt al zo'n grote bink! Wat een knapperd! Haha, had ie een appeltje gevonden. Ze zijn ook zo gehaaid he?! Pfff...niks geen aanstellerij...het is DRAMA! Ik hoop echt dat 't je bespaard blijft, want dit is gewoon niet leuk meer. Fijn dat je minder leuke collega boven staat. Beter voor de sfeer. Werkse vandaag! En jaaaaa, meeting met kibbeling!! Ze belt als Stijn klaar is met z'n tukkie. Amy ligt nu ook op bed. Ben benieuwd hoe kib en Stijn er in 't echt zijn. @hier, heerlijk uit mogen slapen tot 9 uur. Mocht ook wel, want Amy heeft onrustig geslapen vannacht. Veel gehuild in haar slaap, maar ik werd daar wel telkens wakker van. Ik heb dus niet super lekker geslapen. Vanmorgen naar de bakker gelopen, want mevrouw wil niet meer in de buggy. De heenweg ging heel goed, maar de terugweg daarentegen... Op de terugweg liet ze zich niet meer sturen en wilde ze telkens de andere kant op, of sigarettenpeuken van de grond pakken, bah! De halve terugweg heb ik haar dus gesjouwd onder luid protest....gezellig joh! :x Ze ligt nu lekker op bed. Na het slaapje komen kib en stijn spelen. Dan komt er tussen 5 en 6 iemand voor m'n nuna leaf en om half 9 ga ik met 3 vriendinnen naar 't terras. Best een druk dagje dus.
masu, sorry helemaal niet gereageerd ik schaam me diep! ik vind de spam heel leuk vooral die in de tunnel. ik zie wesley daar never nooit ingaan haha. ik weet wat je bedoelt met die sprong moet zeggen dat ik hem ook hels vind. de 15 maanden sprong ha dik niet eens echt door soms met moeilijke momenten maar meer niet nu is het echt zwaar. leuk dat kib langs komt ben ook wel benieuwd of het in het echt ook klikt. manlief is hier trouwens ook zelden ziek maar goed als hij ziek dan kan niks meer. vandaag is er gebeurt waar ik al een hele tijd bang voor was, mijn hondje is dood (mis huilende smiley) het gebeurde zo ontzettend snel. ik was bezig in de keuken en wesley liep met zijn beker weg en meestal is ze heel snel en nu dus niet en ineens gooit hij die beker op haar en ze lag meteen stil. ik heb haar meteen opgepakt om te kijken of alles goed was en toen is ze in mijn armen overleden manlief meteen zijn moeder gebeld en we hebben haar samen begraven. ik vind het zo erg kan gewoon niet bevatten heo snel het ging ik riep nog niet doen en het was al te laat... voel me ontzettend schuldig dat ik niet beter heb opgelet. denk dat ze een hartstilstand heeft gehad want ze schrok zo erg ervan en er was zo snel als ik kon voelen niks gebroken. ik heb zo'n verdriet...
Oh....wat erg sammie! Ik mis ook de huilende smiley.... Waarschijnlijk lag het niet aan Wesley en was er al iets niet goed, anders had je hondje wel sneller gereageerd.... Was ze al oud? En waarom was je er al langer bang voor, had je het verwacht? Heel veel sterkte....ik kan al janken bij het idee dat Taco ooit doodgaat (als we het daar over hebben zeg ik altijd: Taco wordt 18, dus hij gaat nog 12 jaar mee!)....dus ik begrijp je heel goed. Knuffel! @sprong, hier precies zoals bij sammie. Die 15 maanden sprong hebben we amper gemerkt. Idd soms wat lastige momentjes, maar dat was het dan ook. Maar deze sprong is echt the worst ever!!!
masu, het was een chihuahua van nog geen kilo en echt heel klein net groter dan een cavia zeg maar en ik was altijd al bang dat er iets zou gebeuren met haar. ze had een hartruis, open fontanel, rug een beetje krom maar verder nooit ziek. ik denk dat ze ontzettend geschrokken is ofzo maar voel me echt verscheurd en heb nu ook geen steun aan manlief dus zit echt in mijn eentje ze was bijna 4 jaar dus niet zo oud voor een hondje.
Wat een mooi hondje sammie en wat erg! Ze was inderdaad nog heel jong....kan me voorstellen dat je je rot voelt! Dikke knuffel! Gelukkig heb je veel foto's....al maakt dat het gemis natuurlijk niet minder...
@ Sammie, Ach meis! Wat rot, heel veel sterkte! Had je het aan zien komen of was het ineens? Wat een mooie spam meiden, knappe kids hoor, allebei zo blond hihi echt schattig! Ik ben even afwezig want Rayan is een monster, hij is zoooo driftig en luistert gewoon niet, hij doet dingen expres die niet mogen... Pfff
He meiden! Wij hebben een hele gezellig middag en avond gehad! Amy en Stijn zijn echt leuk samen, hihi! Ook namens kib, bij deze de beloofde spam: Foto 1; samen met de bus spelen Foto 2; kib met Stijn en Amy
heeeeeeeeeeeey meiden! zo ik zit, drukke dag achter de rug maar dat komt straks wel. Eerst even op jullie reageren @masu, wat een onwijs gave spam! vooral die in die tunnel is echt te gek jeetje je dammetje klinkt als behoorlijk pittig! vond de 15 maanden sprong al heftig, hoop niet dat die van 18 maanden net zo erg wordt als die van Amy brr was het gezellig vandaag met kibje? ach ik lees het al, wat een onwijs gave spam van de 2 deugnieten samen, ze zijn echt superschattig. Klinkt in ieder geval heel gezellig! @mlien, vandaag niet zo'n rustig dagje gehad heb het huis van boven tot onder gepoetst. Mijn hoofdpijn was gelukkig weg heb je lekker gewerkt? die collega boven zal wel schelen voor de sfeer wat een gave spam! die met die appel is schattig wat een ondeugd! @sammie, jeetje wat een vroege ochtend voor jullie vandaag. Balen dat manlief ook nog ziek is vreselijk mannen die ziek zijn blegh. Ach meis jeetje wat erg dat je hondje dood is kan me voorstellen dat je je vreselijk voelt... @abster, succes met je monster!
@hier, vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen rond een uur of 8 werd Jos wakker en na het ontbijt zijn we aan de poets gegaan. Boven terwijl Jos lekker in de box aan het spelen was en daarna samen met Jos de beneden verdieping daarna boodschappen gedaan en geluncht. Jos lekker 2 uur geslapen en ik op mijn gat gezeten en een klein tukkie gedaan daarna nog even de keuken verder gesopt. Zou vanavond uiteten gaan maar dat ging helaas niet door mijn vriedin belde af dus nu maar lekker de voice kijken. Ook nog even spam voor spam vrijdag! foto 1: mama helpen met poetsen foto 2: spelen met zijn nieuwe bal (gekregen van mijn collega omdat we haar cavia's tijdens haar vakantie hebben eten gegeven)
Wat is de 18 maanden sprong? Meneer zit in de knoop met zichzelf, hij probeert zichzelf te uiten door middel van proberen te praten en als ik hem niet snap is hij compleet kwaad! Wij moeten binnenkort met Rayan naar de kapper weer, maar het is altijd zo'n oorlog... Hij vind het verschrikkelijk... Maar nu zit ik dus te twijfelen tussen 2 kapsels voor hem, wat vinden jullie? Verder heb ik nieuwe schoenen voor meneertje gekocht, hij heeft nu al 6 paar schoenen, welke maat hebben jullie kids nu?