masu!!!! wat ben ik blij dat jij ff reageerde zeg, snapte er al geen hol van maar kan dit topic nergens meer in mijn abbo lijst vinden nou is mobiel zoeken ook niet echt handig dames excuses voor mijn afwezigheid, zat telkens mobiel en kreeg geen nieuwe update's ook (en ben best wel druk geweest ook ) zal morgen tijdens t slaapje van cj eens de boel heel braaf gaan bijlezen voor de hoogtepunten
Hahaha! Nou, gelukkig maar! Raar dat je abo weg is, maar je hebt ons weer gevonden. @sens, een lieveheerstbeestje, wat leuk! Ik hoop dat ie je veel geluk gaat brengen. Meiden, ik duik er ook in. Slaap lekker!
ja vind ik ook vaag, en met plaatsen van de tekst opgelet en er stond idd onderaan: niet abonneren, best raar aangezien ik het altijd op :geen email zet nou ja! ben er weer! tot morgen!
goedemorgen, hier een goede nacht gehad, wesley werd even om 6uur wakker speen erin en slapen maar weer. half 9 was hij echt wakker en een stuk vrolijker en denk dat hij morgen wel echt beter is. hij heeft 1,5 broodje gegeten en ook bijna een fles gedronken dus ik ben blij. vanmiddag komen souders hier en dan eten we samen.
start maar op pagina 85 voor de hoogtepunten amy veel drinken, nou cj drinkt hier ook gemiddeld 1 tot 1,5 liter denk dat dat wel gezond is? wow abster wat een presentatie en wat een heftige bevalling zeg! en wat is jouw kereltje al ver ontwikkeld!! knappe spam van je mannetje! wesley ook al flink een spurt aan het maken met woordjes, goed hoor! wij staan er niet tussen Mlien stroomstoring, bah! Snap best dat hij dat ff raar heeft gevonden Vince loopt!!! wat goed!! Amy ook last van de sprong, hier zitten we er ook in , vreselijk is deze! lieve amy spam Mlien: hahaha maar wel gezond eten gejat! hier versnipperd ze de appel alleen maar wil m niet eten sammie oh wat erg van je hondje zeg! heel veel sterkte! amy en stijn gemeet! wat leuk! senso: jouw zoon ook al zo dol op de stofzuiger? abster, mooie schoenen! stoer Mlien: nou jaaaaaa wat een achterlijke reactie op FB!! :x Staat jouw profiel open dan, of ben je "vrienden" met ze? sammie, wesley gelukkig weer beter! De rest allemaal veel koetjes en kalfjes gelezen, teken dat het goed gaat Hier: gisteren geslaagd voor trouwjurk en ringen! Yes! op de valreep.....we hebben nog maar een aantal dagen te gaan... Ook hier in een sprong , echt soms heeel moeilijk! maarja we slaan ons er wel doorheen! al maak ik mij soms een beetje zorgen om haar ontwikkeling, doe ik het wel goed, "train" ik wel genoeg met haar andere kindjes lijken zo veel verder als haar m'n kleine nichtje romy is 8 maanden en loopt al langs de tafel en zegt al het woordje nee cj heeft ff "gepraat" maar vertikt het nu in alle talen
Nog even wat Cj spam Op naar stal , lekker warm aangekleed! (ze is alleen gaan slapen en heeft nooit wat van stal mee gekregen die dag) en Cj vanochtend spelen in haar kamertje met piepschuim en een doos, dikke pret!
Bb, zou je geen zorgen maken over haar ontwikkeling. Wesley kon met 7 maanden papa maar daar bleef het bij. Nu komt er elke keer een woordje bj. Ieder kind doet alles op zijn manier en tempo. Nichtje liep met 9maanden, wesley met 15maanden. Ik merk vooral dat hij vooral echt dingen begrijpt wat hij doet. Hij is ook geen kind voor boekjes 2sec en gaat hjj weer.
hey goeiemiddag meiden! @bb, daar ben je weer! dat je ons zomaar kwijt was schandalig wat goed dat je geslaagd bent voor de jurk en ringen. Zag je topic over de jurk al in de louge vraag me ook wel eens af of Jos wel genoeg ontwikkelt hij zegt nog maar weinig hoor vind ik maar denk idd dat het vast wel goed gaat, elk kindje ontwikkelt op zijn eigen tempo. Gave spam! @sammie, fijn dat het weer een stuk beter met Wesley gaat en dat hij lekker eet en drinkt en weer een stuk vrolijker is. @hier, goeie nacht. Jos niet gehoord en om 8 uur werd meneer wakker, manlief is er uit gegaan en ik heb nog geslapen tot 10.45 uur Straks op verjaardag bij mijn zwager en daar eten we lekker mee dus hoeven niet te koken vandaag
@Sammie; Fijn dat Wesley weer lijkt op te knappen! Ml nog steeds ziek en zielig? @Masu; Die persoon is nu van fb af?! Ik wilde alleen maar excuses, dat had voldoende geweest. Grappig dat Amy Stijn zijn autootje leuk vindt! Ga je hem met de post terugsturen naar hem? @Sens; Leuk die usbstick, handig dat ze de foto's en filmpjes daarop zetten. Wat heb jij asociaal lang uitgeslapen zeg vanochtend, hihi. @BB; Mooie spam van je meid! Als je de gegevens PB't dan zet ik je er weer tussen, je had je toen afgemeld en toen heb ik je uit de lijst gehaald, vandaar. Ik was vrienden met die persoon, maar heel de account is nu weg. Fijn dat je geslaagd bent voor de jurk en ringen. Niet teveel vergelijken hoor, CJ liep hartstikke vroeg, dat doet Kian nu pas een maandje en ja die kletst de oren van je hoofd maar dat heeft hij dan ook absoluut van ml. Waarschijnlijk dus komende week trouwen, nou fijne dag dan! Hier gisteravond concert gehad en het duurde veel te lang, maar het was wel gezellig. Uiteindelijk waren we rond half 3 thuis, Kian ging gelijk lekker slapen die hadden we nog gehaald en werd rond kwart voor 9 wakker. Net zijn we even lekker uit wezen waaien op strand. Bekijk bijlage 286036 Bekijk bijlage 286037
goeiemorgen meiden! @mlien, jeetje wat laat was het zaterdag geworden was je smoe nog wel wakker dat jullie Kian gingen ophalen? wat een onwijs gave spam zeg! hihihi zie hem lekker kruipen door het water brrr koud hoor @hier, gistermiddag op verjaardag geweest bij zwager, was gezellig en we hebben lekker gegeten. Om 19.30 uur waren we thuis dus Jos kon gelijk door in bad en naar bed. Vannacht 1 x wakker geweest maar ml is er uit geweest voor een speentje. Nu ligt hij nog te pitten dus ga hem zo maar wakker maken voor het kdv. Deze week maar heerlijk 2 dagen werken Fijne dag meiden!
Mlien wat een gave spam, en zo met zijn knietjes door het water!! wat een leuke set kleding zo,erg gaaf ik zal je even pb sturen cj was idd snel met lopen 13 maanden en nu kan ze al rennen, over dingen heen stappen, stoep op en af (zelfstandig en rechtop) de trap op en af (zittend) maar kwa andere dingen is er nog niks, geeft geen poep broek, aan of als ze wil drinken of eten, of wat ook, best lastig soms..... eigenlijk loop ik alleen maar achter haar aan te rennen senso goed nacht gehad dus hier, 05.30 begon het gejammer, nou zeg maar gerust heel hard schreeuwen, ik troosten maar ik voelde mij ineens niet goed worden dus ik moest haar neer leggen... gelukkig accepteerde ze het en ging ze verder slapen daarna nog 4 x wakker geweest en er om 07.45 uit. Straks komt de kapster weer voor ons thuis
bb, misschien als je drinken pakt dat je dan aan haar vraagt of ze drinken wilt en dan haar beker laat zien en ook zo met eten, weet niet of je dat al doet natuurlijk. poepbroek/plasbroek geeft wesley ook niet aan hoor. we zeggen dan wel vaak ohh wesley heeft poeppie gedaan of heb je gepoept maar krijg er nooit een antwoord op hahaha. hij geeft wel heel duidelijk aan wat hij wel en niet wil. hier wesley is nog steeds ziek. arme jongen heeft ooke cht buikpijn als hij moet poepen en het komt er dan echt als water uit. net aantafel echt zitten huilen van de pijn. heb zijn buikje gemasseerd en toen snel verschoond maar alles zat al onder 3de romper die ik zo weg kan gooien. we hebben hem om 6uru op bed gelegd want langer trekt hij het niet maar wil wel weer terug naar 13.00 ipv 12.00 op bed en ook weer naat 19.00 ipv 18.00uur. morgen even de ha bellen vragen hoelang de diarree mag aanhouden.
yup, ik benoem echt alles, lees boekjes, wijs dingen aan en benoem ze ect ect het enige wat ik er nu uit krijg is : kitty arme wesley, is roosvicee stop geen optie?
wat een rust hier @bb, jeetje wat was CJ vroeg vanmorgen.. gelukkig ging ze uiteindelijk nog even slapen. Voel je jezelf inmiddels beter? @sammie, ach arm mannetje. Beterschap meis! @hier, lekker gewerkt. Jos heeft het goed gedaan vandaag, 2 uur geslapen en heerlijk gespeeld. Hij was weer superblij dat ik er was en kreeg allemaal kusjes. Nu zit hij nog even in bad, zo flesje en lekker naar bed.
He meiden! @sammie, wat sneu dat Wesley ziekjes is...beterschap! @mlien, wat een onwijs gave spam van Kian! Het was gisteren ook echt heerlijk weer om uit te waaien. Ik stuur het toettoet autotje inderdaad maar met de post; kibbeling zal niet ff langs willen komen om 'm op te halen gok ik. @sens, Josje goed in z'n hummetje zo te lezen. Heerlijk is dat! Fijn dat je lekker hebt gewerkt. Deze week is het dan ein-de-lijk zover....DE ECHO!!! Joehoe! @kib, alweer thuis? @bb, alles op z'n tijd. Ieder kindje ontwikkelt zich inderdaad anders, dat praten komt vanzelf. En dat aangeven ook; op een gegeven moment zal ze iets in haar hoofd hebben wat ze wil en dan zal ze toch een manier moeten gaan bedenken om het jou duidelijk te gaan maken. Alvast een hele fijne trouwdag toegewenst. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het morgen is. @hier, lekker gewerkt en 1 training gehad. Amy heeft 't goed gedaan op het kdv, maar wel maar weer 1 uurtje geslapen. Ik denk dat dit voortaan de max is. Nu lekker op de bank met grey's.
@masu, haha idd deze week is het zo ver! Jos is idd goed in zijn hum ook al krijgt hij er een hoektand bij (waar hij echt last van heeft is zelfs aggressief op zijn autowielen aan het bijten ) fijn dat Amy het weer goed gedaan heeft op het kdv. Zou goed kunnen dat 1 uurtje nu de max is met af en toe een uitschieter, acht als ze het er goed op doet is het prima toch. @hier, duik mn bed in. Ben moe, misselijk en ik het het koud brrr. Welterusten meiden!