Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

sens, welke dag heb je de echo? is het dan ook gelijk de termijn echo?
    ojee jos weer een tand erbij arme jongen krijgt geen rust.

masu,fijn dat amy het zo goed doet en idd als zij genoeg heeft aan 1uurtje dan is dat prima toch. hoelaat gaat ze dan slapen in de avond?

hier ook grey's gekeken en manlief is aan het gamen met zwager online en die hebben dan zo'n koptelefoon op maar hard praten dat ze doen haha..

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, grappig die manlief van je! Hij is wel weer helemaal beter dan?
    Amy slaapt meestal van 12 tot 13 uur en gaat dan om 19 uur weer naar bed. Ik doe het er ook wel voor hoor. :D

3. AHzondag

masu, knap dat ze het red tot 19.00 uur zeg op 1uurtje slaap.
    maar ze slaapt opzich wel lang in de nacht toch. ml is idd weer beter gelukkig. gisteren waren souders hier en sma vertelde dus als zij ziek is en moet spugen ofzo dat ze dan denkt dat ze doodgaat nou mijn vent heeft het dus niet van een vreemde haha.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@sammie, donderdag heb ik de echo om 11.00 uur. Is inderdaad de termijnecho want ben dan als het goed is 9+6. We hebben nog wel met 12 weken de nekplooimeting dus dan mogen we nog een keer spieken. Hihi je vent heeft het dan idd niet van een vreemde :D mijn vent heeft het ook overigens en dat weet dan ook de hele buurt hij kan echt niet op een normaal geluidsniveau overgeven :$

@hier, goeie nacht gehad. Jos is niet wakker geweest en zo te zien op de camera ligt hij nog erg lekker. Zo maar wakker maken, eerst even verder alles klaar zetten voor mijn LAATSTE dag werken yahoooooo!

Fijne dag meiden!

5. AHzondag

senso, leuk hoor meteen de termijn echo en wel fijn dat je nog een 12weken echo krijgt en is het dan pas weer met 20 weken? ga je een geslachtsecho doen of wacht je daarmee? vind het ook ontzettend spannend. weten mensen in je omgeving het al? fijn dat jos lekker heeft geslapen en je hebt hierna vakantie?

hier, gisterenavond werd wesley nog wakker met een diarreeluier dus sne verschoond en het bedje weer in. goed geslapen en hij oogd vandaag echt meer zichzelf 1 broodje gegeten en nu al weer aan zijn tweede beker bezig:) maar ben niet te hoopvol kan vanmiddag weer omslaan natuurlijk.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

Hier lijkt de diarree bij Amy weer voorbij...vandaag nog geen poepluier gehad, dus hopelijk hebben wij ook 't ergste weer gehad.
    Vanmorgen al lekker gewerkt tot 11, toen Amy opgehaald, gegeten en ze ligt nu te slapen.

@sammie, haha je man heeft 't idd van geen vreemde dan nee!
    Op zich slaapt Amy al maandenlang maar een uurtje overdags. Ze maakt idd een lange ruk 's nachts; vaak ligt ze er tussen half 7 en 7 uur in en dan slaapt ze tot 'n uurtje of 8 de volgende morgen.
    Sens heeft volgens mij na vandaag weekend en geen vakantie dacht ik.

@sens, spannend hoor, overmorgen is het zover! Fijn dat je dan met 12 weken ook weer mag spieken. En dan met 20 weken pas weer....of tussendoor nog een geslachtsbepaling? :D
    Werkse vandaag!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @BB; Ik heb je PB ontvangen, ik pas de lijst binnenkort weer aan (lees; als ik zin heb :p). Hier geeft Kian ook nog niet aan als hij moet poepen of plassen hoor, ook als ik vraag of hij gepoept heeft en hij heeft dat wel gedaan dan schudt hij hard nee :p.

@Masu; 1 uurtje slaap maar, blij dat Kian er nog 3 slaapt, vind het wel lekker rustig, haha. Fijn dat Amy geen diarree meer heeft.

@Sammie; Sommige mensen hebben echt een fobie voor overgeven en kunnen daar erg slecht tegen dus het kan ook wel dat ze echt denkt dat ze dan doodgaat. Hoewel ik het ook niet echt snap hoor, haha. Alweer bijna 30 weken zwanger, wat gaat dat hard zeg!

@Sens; Je hebt alweer weekend!!! Mijn werkweek moet nog beginnen! Spannend zeg donderdag... Die nekplooimeting, is dat ivm je leeftijd? Of zelf aangevraagd.

Hier zit mijn weekend er weer op, heb lekker rustig aangedaan. Wel vandaag weer lekker buiten geweest met Kian, ik de konijnen verschonen Kian 'helpen' :D. Hij ligt nu alweer lekker op bed. Vanaf morgen weer werken en deze week ook 4 dagen.. bah :( helemaal geen zin in!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@sammie, we gaan idd nog geslachtsbepaling laten doen met een week of 16/17 :D kan echt geen 8 weken zonder te spieken hoor haha. Mijn vriendin weet het en mijn directe leidinggevende verder nog niet, na de echo willen we het gaan vertellen. Heb heerlijk lang weekend maar het is bijna vakantie te noemen hahaha ben donderdag vrij dus nu vrij tot maandag.

Hoe is het verder gegaan met Wesley? fijn dat hij wat meer zichzelf oogde vandaag.

@masu, gelukkig de diarree bij Amy ook weer voorbij, we gaan idd nog geslachtsbepaling doen. Wil natuurlijk heeeeeeel graag weten wat het wordt :) maar eerst maar deze echo.. pff nu al nerveus.

@mlien, lekker hoor vandaag even buiten geweest, wat lief dat Kian wilde helpen met het verschonen van de konijnen :D nekplooimeting hebben we bij JOs ook gedaan, is zelf voor gekozen pas als je 35 bent krijg je het aangeboden.

pfft meis wat een lange week weer :( hoop dat het lekker druk wordt zodat de tijd voorbij vliegt.

@hier, werkdag overleefd. Veel dingen afgemaakt heb nu bijna niets meer liggen dus dat is wel een lekker gevoel.

Jos heeft het goed gedaan op het kdv, lekker geslapen gespeeld en gegeten. Was nu wel erg moe dus hij zal wel lekker slapen zo.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, das inderdaad haast een vakantie te noemen. Fijn dat Jos het weer goed gedaan heeft. Logisch dat je zenuwachtig bent voor de echo, maar het is vast allemaal in orde.:)

@mlien, balen dat je deze week 4 dagen moet werken. Ik vind dat best veel, vooral ook omdat je ze achter elkaar hebt.
    Maar ach, het gaat je vast lukken.

@hier, lekker rustig middagje gehad en veel geknuffeld. Daarna spaghetti gemaakt en gegeten. Amy vond het echt heel lekker en heeft een flinke bult eten naar binnen geschoven. Daarna gebadderd, ik gedoucht en nu fris en fruitig op de bank. :)
    Mevrouw ligt alweer lang en breed te pitten.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He poepies!!
    Bereid je voor hier komt weer een heel kib verhaaltje :D

@ Abster wat goed dat Rayan al kan aangeven wanneer hij moet plassen/poepen.
    Wat een verhaal zeg van je bevalling. Die van mij is helemaal niets vergeleken met die van jouw. Jemig kan me dan ook wel voorstellen dat je toch graag een 2e wil mocht het risico niet al te groot zijn zodat je hopelijk wel kan genieten van het echte kleine baby zijn.
    Wat fijn dat je man veel thuis is omdat hij in de buurt stage loopt. Vind je het dan niet moeilijk als je hem normaal alleen in de weekenden ziet? Stoere jongen om te zien. Het is wel grappig op die ene foto lijkt hij zogroot en op de foto er onder weer zo klein.
    Fijn dat het overgaan naar een peuterbedje zo snel en gemakkelijk gingen.
    Hahah wij komen wel eens bij de ikea in Delft.
    Die schoenen zijn wel super stoer zeg! En de kids speelde heel leif samen en vooral alles delen zoals hun bekers :D

@ Mlien je bedoeling om mij fijne vakantie te wensen was goed en lief!
    Ik heb een fotoboek waar je de foto’s zo in kan schuiven dus ook geen plakken. Wel laten afdrukken en inschuiven J
    Fijn dat je weer op je winterbanden kan rondscheuren! Kian nu ook over naar zijn achtersteltje. Stijn zit er al een tijdje in met die lange benen van hem.
    Wat een gave klok, horloge en sieraden!
    Hahaha die Kian dacht ga zelf maar bouwen, spelen en lopen!! Dat is wel een rare reactie ook zeg van als een kind nog probeert om de vormpjes in de juiste ingang te doen en dan al afpakken.
    Pfff ook daar zijn ze dus tactisch in reageren op je vraag… Nu wel duidelijk dus!
    Hahaha die mlientje romantisch koken bij kaarslicht.
    Wat een lieve spam van Kian. Die met die appel is geweldig! Lief dat je aan de date van mij en masu dacht. Geweldige spam op het strand. Ook zo grappig dat hij kaplaarsjes aan heeft en vervolgens op zijn knieën gaat zitten in de plas.
    Balen van ronde 5 meis. Dikke knuffel! Schrale troost ik moet er 6 achter elkaar werken. Lief dat kian je ging “helpen” met de konijnen verschonen.

@ Masu Stijn is ook een goede drinker hoor, hij krijgt naar het kdv ook zijn eigen beker mee en merk dat hij vooral op de maandag gegeven wordt, dit is ook een dag die wat drukker is met de kinderen.
    Hij drinkt ongeveer 2-3 bekers en daarnaast nog een tuitbeker melk en de melk in zijn pap.
    Fijn dat de oogarts begreep dat je een second opinion wil. Ook wel goed dat hij met je meedenkt en besluit dat je in nijmegen beter terecht kan dan in rdam. Had wel gezellig geweest kon je een bakkie komen doen :p
    Ohhhh Masu wordt geterroriseerd door een dreumes van 17 maanden! Ik lees wel herkenbare dingen (al zag jij ze niet toen we bij jou waren J )
    Lieve spam van je moppie.
    En hoe waren wij in het echie?? Wat een kei lieve spam van onze kleintjes!! Mis idd die hartjes oogjes!
    Hahaha je blijft verbaasd he over dat amy bij mij op schoot ging zitten en met mij ging kroelen??
    Moet ik een nieuwe piet gaan kopen voor stijntje masu??

@ Sens wat fijn dat je je eigen broeken nog aan kan! Geniet ervan voor je het weet heb je weer wekenlang die zwangerschapsbroeken aan…bleghhh (al is het voor het goede doel)
    Ach sneu josje weer ziek geweest..
    Jammer dat je date met vriendin niet doorging. Wel leuke spam van jos die mama helpt en met zijn bal.
    Je usb in de vorm van lieveheersbeerstje gaat gewoon helpen! Spannend nog 2 daagjes!!! Arme josje zo aan het knagen op zijn autootje..
    Wat lekker dat je zo lang vrij bent. Leuk dat je een geslachtsbepaling gaat laten doen met 16/17 weken.

@ Stamp wat goed dat Vince ook meer woordjes gaat zeggen, jammer alleen dat het woordje AAP dan weer net niet thuis werd gezegd. Wat goed dat Vince loopt!!! Hoera voor Vince!!!
    Dat klinkt wel herkenbaar van mama in de buurt willen hebben. Leuk een konijntje erbij. Wel een goede oplossing dat hummer naar je ouders kon en je hem zo alsnog kan zien.

@ Sammie Wesley dus ook al vooruit gegaan tijdens de sprong. Leuk stoeltje voor Wesley, wij hebben daar de tafel van in het rood maar vind hem zo lomp.
    Arme Wesley zo aan het spugen geweest. Lees net dat wesley wel heel erg beroerd is geweest het weekend. Gaat het nu wel beter met hem?
    Ah lees net van je hondje. Wat sneu voor jullie.

@ BB wat fijn dat je op de valreep nog een jurk en ringen hebt gescoord.

@ Hier hebben we echt onwijs genoten van de vakantie! Stijn heeft het super gedaan, ondanks dat we best veel op pad waren. Wanneer meneer zin had om te slapen deed hij dit dus gewoon in de wandelwagen of auto.
    We hebben gezwommen, gespeeld in de indoor speeltuin, gewinkeld, naar het bos geweest, bij masu op visite geweest, naar Planckendael (dierentuin) en naar Plopsa indoor Hasselt geweest. Met het weer hebben we ook echt mazzel gehad, 1 dag was het weer wat minder en toen waren we in Plopsa dus lekker de gehele dag binnen.
    Alleen de 1 na laatste dag had Stijn een flinke diarree luier, ik dacht dat het van het zwemmen kwam. Op de weg terug naar huis had hij ook een flinke diarree luier en daar sta je dan in een benzinepomp waar gelukkig een baby verschoonruimte was. Lang leve de natte washandjes die we meegenomen hadden. Hij zat echt helemaal onder. Bij thuiskomst bleek hij ook verhoging te hebben en al snel had hij koorts. We hebben hem dus maar een papfles en een pcm gegeven en om 18.15 uur lag hij al op bedje. Toen ik om 21.00 uur ging voelen was hij al minder warm.
    Vanmorgen werd hij wakker en had hij nergens meer last van. Toen ik aan het eten was kwam hij zelfs bietsen dus hij voelt zich duidelijk beter J
    Ik heb hem vanmiddag bij mn zus gebracht (normaal is dinsdag oma oppasdag maar die was thuis en zus was vrij) en na boodschappen doen weer aan het werk gegaan. Mag er gelijk 6 achter elkaar werken waarvan 1 een vergadering is die niet minder vervelend is.
    Ik ben nu aan het werk dus de spam van de vakantie houden jullie te goed.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker hoor spaghetti! wat leuk dat Amy het ook zo lekker vond :D heerlijk fris en fruitig op de bank en Amy in dromeland, gaat het weer goed met het slapen?

@kib, wat fijn dat je er weer bent! klinkt als een supervakantie! gelukkig voelde Stijn zich vandaag alweer beter. Jullie hebben veel gedaan in de vakantie, wat lekker dat jullie zo'n mazzel hadden met het weer. Balen meis dat je er gelijk 6 mag werken :$ dat is wel weer een hele omschakeling. Hoop dat je clienten heel lief voor je zijn!

@hier, lekker uitgebreid gedoucht. Nu heb ik het wel weer gehad voor vandaag, ga zo afsluiten en lekker mijn bedje in.

Welterusten lieve meiden!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Daar is ze weer!!! :D:D

Zo te horen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad kib. Ik had het natuurlijk al enigszins van je gehoord.
    Ik was echt verbaasd dat Amy met je kwam kroelen, want dat doet ze echt nooit! Ik ben er gewoon nog steeds verbaasd over, haha!
    De toettoet auto valt idd in de smaak; ik geloof dat ik ook maar een Piet moet gaan kopen. :)
    Ik werd echt geterroriseerd ja....jij toch niet door Stijntje?! Dat is gewoon een schatje, die doet zoiets niet! :p
    Werkse nog! Moet je tot 23 uur?
    Fijn trouwens ook dat Stijntje weer beter lijkt te zijn/worden.

@sens, het gaat weer goed met het slapen, maar het is wel anders dan eerst. Ze gaat altijd huilen als ze naar bed wil, ondanks dat ze wel aangeeft dat ze naar bed wil. Dat duurt dan 1 minuut (en gaat echt heel hard) en dan is het stil. Zal wel weer een nieuwe manier van verwerken zijn of zo. :(
    Jij dus ook alweer fris en fruitig. Je bent nog best laat vandaag...
    Slaap lekker! Hopelijk mag je lekker uitslapen van Josje morgenvroeg.

@hier, we gaan een kwartetspel maken voor mijn baas. Ons bedrijf wordt over genomen en a.s. maandag hebben we een introductieochtend. We ontmoeten de nieuwe directeur en nemen afscheid van mijn baas, althans in zijn huidige functie. Het is een fantastische baas, dus we wilden graag iets doen. We maken nu dus een kwartetspel met foto's van alle trainers met daarop de competenties. Ik heb al een voorbeeldkaartje gezien en het ziet er echt super uit (ik val in de categorie 'pietje precies'...toepasselijk aangezien m'n baas dat vaak benoemd heeft :p).

13. AHzondag

kib, leuk dat jullie naar plopsa zijn geweest en dierentuin. lekker gezwommen zo te lezen. ik ben benieuwd naar de spam. bah 6 dagen werken dat is van een koude kermis thuis komen...
    arme stijn ook onder de diarree. het heerst heel erg maar het zou idd zomaar van het zwemmen kunnen komen.

senso. ik begrijp dat je niet 8 weken kan wachten maar ben ook wel heel erg nieuwsgierig of jos een broertje of zusje krijgt. heb je er zelf een gevoel over? nou het is toch een soort vakantie! gaat jos morgen wel naar het kdv?

mlien, gezellig dat jullie ''samen'' het konijnenhok hebben gedaan.
    heel veel sterkte deze week met je 4 dagen werken. alweer bijna 30weken en ben zooooo blij als de kleine man er is. ik vind zanger zijn iets heel moois en bijzonders maar merk wel dat ik niet zo'n vrouw ben die de hele leven zwanger wil zijn haha. geef mij mijn kindje maar.

masu, lief van jullie om zo'n spel te maken en te bedenken.
    zal wel wennen worden met een nieuwe baas, wat gaat je oude baas nu doen dan. gelukkig is amy weer beter. dat huilen herken ik wel. wesley huilde nooit maar nu ineens wel maar denk dat het met zijn ziek zijn te maken heeft. amy ookal gek op het autotje! vtech weet wel wat ze uit ze uitvinden haha.

hier, wesley heeft vandaag 45min geslapen en toch weer 3x de diarree gehad:( na het slapen was hij niet meer gezellig en hangerig. arme jongen had weer buikpijn tijdens het eten en ik weer masseren. daarna alles onder dus pyjama aan en om half 6 lag hij op bed omdat hij zo moe was.
    ik heb ontzettend last van mijn ribben alsof ze gekneusd zijn (al weet ik niet hoe dat voelt haha maar denk zo) kleintje is ook echt druk en schop/duwt me al de hele avond.

wie van jullie heeft er een loopfiets?

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Oke, wist niet dat je voor de nekplooimeting had gekozen ook bij Jos. Nog 1 dagje!! Vandaag zal wel lang duren, haha :p.

@Masu; Ik vind 4 dagen achter elkaar ook erg pittig hoor, ben altijd best wel kapot na die week. Leuk zo'n kwartetspel!

@Kib; Zo dan, jij had er zin in! Kian was trouwens niet door de plas aan het kruipen hoor, hij was gevallen maar wij wilden eerst een foto maken voordat we hem overeind hielpen :p. Fijn dat jullie vakantie zo fijn geweest is! Kom maar op met die spam! :D

@Sammie; Ik kan me er nou niks bij voorstellen dat je het zwanger zijn zat bent, haha. Ik vond het zo fantastisch dat kindje in me! Zeker de laatste maanden (toen was ik niet zo moe meer). Ik heb bij Kian ook zo'n last van mn ribben gehad, vreselijk was dat, ik kon af en toe geen houding meer verzinnen hoe het niet zo'n pijn deed, meestal ging het op mn rug met mn armen omhoog nog het best. Wij hebben een loopfietsje voor Kian, hij vindt het echt fantastisch en het is ook wel goed voor zijn evenwicht!

Hier lekker geslapen alleen een beetje kort, had graag nog 2 uurtjes langer geslapen, maar dat vinden ze op het werk denk ik niet zo tof ;). Hoop maar dat het een beetje een leuke dag wordt want ik kan de zin nog niet zo erg vinden. Zo Kian uit bed plukken en klaar maken voor de go.

Fijne dag meiden!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Sens de clienten waren gisteren allemaal heel lief. Ik heb dikke knuffels gekregen omdat ze me zo gemst hadden :)
    Hoera morgen is de dag dat sensje haar 1e echo krijgen mag!!

Masu we hebben zeker genoten en ook het op visite gaan bij jullie hebben we als leuk ervaren. hahaha je hebt zo'n schatje van een meid kan me niet voorstellen dat ze jouw terrorisserd? Net zoals jij je dat van mijn stijntje niet kan voorstellen ;)
    Wat fijn dat het slapen van amy weer wat beter gaat. Klinkt wel erg leuk dat kwartet spel en haha die categorie waar jij in valt past idd goed bij je :D

Sammie balen dat wesley gisteren toch weer 3x diarree had en zo weinig geslapen. Hoop dat hij snel weer opknapt.
    Wij hebben voor stijn 2 loopfietsen maar die ene is nog wat groot zeg maar. Als hij ergens op vandoor gaat is het toch nog steeds zijn loopauto, gewoon je billen erop en gaan met die voeten!!

Mlien hahaha ramptoerist dus jullie!!! Geloof niet dat Kian het heel erg vond in die plas? Snap best dat jij nog 2 uurtjes extra in je bed wilde maar je baas niet hahaha
    Hoop dat je je dagje werken overleed hebt?

Hier mijn 1e werkdag alweer overleefd. Veel dikke knuffels gehad omdat ik zo gemist was. Wel mooie complimenten gekregen voor mijn verslag (die ik voor mn vakantie nog ff snel had afgemaakt :D).
    Ik was op tijd naar huis gisteren en we hebben een goede nacht gehad. Ik kon eerst wel moeilijk in slaap vallen want ik had het ijskoud!!! Zelfs mark had het koud dus die heb ik uit bed gejaagd om het andere deel van het dekbed te pakken. We hebben een 4 seizoenendekbed en er lag maar 1 deel op. Stijn heeft wel de gehele nacht doorgeslapen, ik heb hem in elk geval niet gehoord :)
    Hij werd om 7.50 wakker en na nog ff lekker samen kroelen en luieren in het grote bed zijn we samen gaan douchen, aankleden en ontbijten. Nadat ik hem had weggebracht naar het kdv waar hij met veel zin heen ging :cool: samen met vriendin even een rondje over de markt gelopen en langs de bakker. Ook nog een rondje door de action (een leesboek voor neefje gekocht voor sint) en toen naar huis. Het huisje opgeruimd en nu ff tijd voor zp. Zo de deur uit naar werk van 15-23 uur. Hoop dat mn dienst net zo snel en gezellig verloopt als gisteren.
    Nu tijd voor spam!!
    De 1e is slapen tijdens de hobbelige boswandeling!
    Aan het einde vd wandeling wakker worden

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
  17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    in de ballenbak in plopsa
    op het wiebelding in plopsa

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Samen met papa in de draaimolen
    samen met neefje in de auto rijden.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    En papa wilde ook nog wel een rondje met Stijn rijden :D
    Samen met papa en tante van de grote matjes glijbaan op zijn eigen matje!!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Met mama samen op de foto met bumba en bumbalu :cool:
    Samen met papa eekhoorntjes filmen

Deel Deze Pagina