Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ik slik geen medicatie, en ik wil het eigenlijk ook niet terwijl het centrum mij er wel aan wil hebben omdat ze denken dat het echt helpt
    maar er zitten nogal wat bijwerkingen aan en die wil ik niet

mijn moeder en ik hebben idd de strijdbijl begraven, maar er blijft een bepaalde spanning, ik merk in alles dat het om CJ draait, en dat geeft niks daar heb ik mij bij neer gelegd. Jammer is alleen dat Cj gaat huilen bij mijn moeder en elke keer het ijs moet breken..Ze vind mijn moeder denk ik een beetje eng ofzo? Of ze voelt de spanning dat kan natuurlijk ook

senso veel plezier vandaag mt het 5 jarig bestaan en het huwelijk
    lekker druk dagje!

masu: maar wel lekker dat ze snachts zo lang slaapt dan, cj slaapt snachts korter maar overdag wel 2 uur, moet ook wel anders wordt ze stront vervelend
    heb nog niet echt een beeld van de eerste dag cursus, wel heb ik 7 dagen per week 30 min per dag huiswerk

kibbeling, jammer dat je je zo gevoeld hebt tijdens het gesprek, bij mij valt het kwartje niet bij het verhaal, dus of ik heb er geen idee van of ik ben het vergeten, sorry :cool:

lekker is dat he als ze zoetjes in slaap vallen en ze niet meer wakker worden en je ze zo weg kan leggen tot de volgende ochtend
    Veel plezier met je dagje samen vandaag ;)

Hier: 1 x wakker geweest vannacht rond de klok van 2, ff huilen,maar geen idee waarom, speen had ze in, was ook maar 1 minuutje ofzo
    vanochtend heeft mn vent haar gepakt zodat ik kon blijven liggen dus heb heerlijk uitgeslapen tot 09.00
    Nu ligt ze alweer op bed en zal rond 13.00 wakker worden,dus ff gaan bedenken wat we zo zullen gaan doen

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

bb, ik denk dat cj idd wel de spanning voelt maar het kan ook gewoon komen doordat jou moeder anders met haar omgaat mischien drukker dan jezelf ofzo. merk hier dat wesley altijd bij iedereen even de kat uit de boom kijkt en daarna los gaat. ook heel lang gehuilt bij sma totdat ik zei dat ze wat rustiger met hem moest doen en nu gaat het wel goed. hij vind haar zelfs helemaal leuk haha.

hier, tot 6uur kunnen slapen en daarna werd de krant weer keihard door de brievenbus gegooit dus ik wakker wesley wakker en die is niet meer gaan slapen elk half uur hoorde ik hem. wesley ligt ook op bed en manlief is de kast doen en ik de was.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He moppies!

Hier ook een goede nacht; Amy werd om 9 uur pas wakker. Toen had ze een poepluier...ik heb er gewoon geen woorden voor!:$
    Dus snel een fles erin en haar daarna meteen in bad gedaan. Heel haar billetjes ook rood en pijnlijk, zo zielig! Nu weer heerlijk ingesmeerd. :)
    Ze ligt vanaf 12 uur weer in bed, want ze was toch wel moe en hangerig.
    Ben benieuwd of het vandaag weer bij 3 kwartier blijft. ;)
    Vanmiddag even naar 't dorp voor een mutsje en voor tandpasta.

@sammie, ik las dat van het mutsje bij jou en ik dacht 'die moet ik ook nog hebben!'. :D Irritant van die krant zeg! Had je nog naar zo'n brievenbuszak gekeken? Wat vindt Wesley van de teletubbies? Dat vindt Amy erg leuk, vooral die baby in die zon.

@bb, nou, je wordt aan het werk gezet zeg met alle dagen huiswerk! Maar het is natuurlijk voor een goed doel! Als je er beter mee om leert gaan heb je daar je hele leven profijt van. Al enig idee wat jullie gaan doen vandaag? Wat fijn dat je er een soort van acceptatie is wat je moeder betreft. Blijft het niet knagen bij je dat het dan alleen maar om CJ gaat of heb je je daar echt bij neergelegd? Ik heb dat met mijn schoonouders namelijk; als Amy er niet was dan hadden we ze nooit gezien...;)

@kib, wat een nette tijd zeg! En heerlijk een dagje samen met je mannetje. Geniet er maar van! Hopelijk is ie wel gezellig vandaag.
    Wat een aparte orthopedagoge....je er niet teveel van aantrekken. Zolang jullie maar weten hoe 't zit!

@sens, waar ben je??

4. AHzondag

masu, lekker dat amy goed geslapen heeft en hoop dat je kleine meid nog even slaapt. ik vind het nu echt wel kouder worden en een muts word wel een eis van mij al vind manlief mij wat overdreven maar heb geen zin in een ziek kind. sneu van haar billetjes met wat smeer jij?
    wesley vindt teletubbies heel leuk vooral die stomme filmpjes ahha.
    ik heb toevallig een brievenbuszak gekocht hoop dat hij snel binnen is. ik ben er nu helemaal klaar mee haha.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    arme amy, ook kiezen? Hier ook stukken billen. Wat gebruik jij er voor?
    Ik gebruik een nieuw soort spray, echt super handig en helpt goed!

Nog steeds geen idee wat we gaan doen, cj was eerder wakker 12.30 en nu eet ze broodje smeerkaas, daarna samen douchen (altijd pret!) en dan zien we het wel
    Nee ik heb het echt geaccepteerd, mijn moeder en ik kunnen er aan werken wat we willen maar onze karakters botsen gewoon....En dat accepteer ik nu, en met die gedachte gaat het goed

6. AHzondag

ik heb deze genomen

7. AHzondag

bb, knap dat je het geaccepteerd hebt. lijkt me wel een stap zeg.
    ik heb ook nog steeds geen contact met mijn ouders en moet zeggen dat het me nu niet zoveel meer doet. lijkt mij als ouders zijnde dat je niet zonder je kind(eren) kan omdat het toch eigen is maar goed blijkbaar is trots belangrijker.
    heb ook niet echt heel goed contact met mijn zussen de laatste tijd en merk dat ze dit steeds vaker doen rond verjaardagen en feestdagen afstand houden en daarna zijn we weer goed dus ben daar ook wel klaar mee.
    ik gebruik (zelden) zinkzalf van zwitsal en dat spul werkt bij wesley heel goed. heb meerder geprobeert en vond dit het beste.

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meisjes,

@Masu, wat sneu dat Amy weer een enorme poepbroek had en zulke zere billen...:(!!! Hoop dat ze ook wat langer slaapt vandaag....!!! Of is ze alweer wakker...:(
    @Senso, heel veel plz met de bruiloft vandaag...ben benieuwd naar je outfit...en het is spamdag.... ;):p Tuurlijkj zijn de leidsters blij met de bloemen..is toch super leuk en origineel...
    @BB, fijn dat het weer goed is met smoeder...maar hoe bedoel je dat het alleen om CJ gaat...dat er geen interesse naar jullie toe is???
    En kan me voorstellen dat je geen medicijnen wilt als daar vervelende bijwerkingen aanzitten en als het zo met therapie op te lossen/ mee om te gaan is, is dat toch prima!
    @Kib, lekker meis een gezellig dagje extra samen met je mannetje... veel plz...
    @Sammie, enennene staat de kast al in mekaar??? En wat een super mooie echo foto's...wat kan je jullie 2de kanjer goed zien zeg... wauw... zie je vergelijking met WEsley???

Vince was vanmorgen pas om half 9 wakker...heerlijk... tante met mijn neefjes is even langs geweest en Vince om 12 uur te bed gedaan... hopelijk even een goede ruk maken zodat hij de middag goed volhoudt!

Ik heb het koud...brrrr zit lekker met trui aan...

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    BB het verhaal zit als volgt in elkaar. Mijn hele team waar ik mee werkte is uit elkar gevallen. Ik bleef samen met nog 1 collega over en we draaien al weken samen met veel invallers en uitzendkrachten samen de groep. We lopen allebei op het einde van onze energie en nu langzaam begint het weer te draaien met een nieuwe collega en over 1 1/2 maande begint er nog een collega. Dit heeft natuurlijk zijn weerslag ook op de clienten. 2 vertrouwde gezichten die dus alles over zich heen krijgen en elke keer puin kunnen ruimen en dat al meerdere weken achter elkaar. We hebben een client die autistisch is en dus structuur, regelmaat en voorspelbaarheid nodig heeft. We gaven dus aan dat het met de client op het moment niet goed gaat. Spullen gooien, slaan en noem maar op. Het advies was dus ja jullie moeten hem die structuur en duidelijkheid bieden. Ja alsof wij dit niet weten.. Alleen kan je met een instabiel team dit niet geven. Vandaar mijn frustraties gisteren.
    Dat was het ff kort uitgelegd.

Sammie jippie de kast gaat in elkaar!! Balen wel van je vroege wakker worden.

Masu ach arme amy met haar rode billetjes. Ze heeft wel lekker uitgeslapen en zo snel al weer op bedje.

Hier vanmorgen lekker samen met Stijn alles op het gemak gedaan. We hebben eerst samen ontbeten, daarna gedouched. Stijn had weer de grootste lol ondre de douche :D
    Na het douchen ging hij zelf even spelen en op een gegeven moment probeerde hij in de kinderstoel te klimmen wat niet helemaal ging... Hem dus maar geholpen en erin gezet. Was hij het dus niet mee eens...;)
    We hebben samen met de stapelbekers zitten spelen. De grootste lol met bouwen en omgooien.
    Lekker samen gelunched en daarna is hij moe naar bed gegaan. Hij is gaan liggen en was gelijk stil. Nu al een klein uurtje aan het slapen.
    Vanmiddag even op stap voor de verjaardag van morgen.
    En vandaag is het natuurlijk SPAMVRIJDAG!!!!!

Flilmpje kijken op de pc en dan hard mee doen!
    Samen met papa visjes kijken in het aquarium thuis.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    en omdat het spamdag is nog meer :D

Gaat ie later mercedes rijden??

Ik rijd wel pap :cool:

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, super leuke brievenbuszak.. :D.. Wist niet dat je die dingen had....!!! Wat baaleh dat je zussen af en toe ook afstand nemen... :(... Knap van je dat je het los kan laten, wat je ouders betreft.. ik zou daar heel veel moeite mee hebben...
    En wat je zegt, je kan je toch niet voorstellen dat je geen contact meer met Wesley zou hebben...!!!

BB, wat goed dat je het op die manier kan accepteren...! En als jullie zo met elkaar kunnen omgaan dan is dat toch prima!!

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja dat bedoel ik, als cj er niet geweest was hadden we denk ik ook geen contact net als masu

sammie;logisch dat je er klaar mee bent, zou ik ook zijn...
    Heb verder geen broers of zussen meer, zus is overleden en de familie is uit elkaar gevallen
    ik heb wat contact met wat familie van mn vaders kant en that's it

kibbeling: ja nu begrijp ik het helemaal! en logisch dat je bloed kookt, dat is toch niet jullie schuld?

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    WAUW Kib, wat een super leuke spam!!! Dat kleine, grote mannetje in die grote auto!!! (super gave auto trouwens)...
    En wat een heerlijk relaxed ochtendje hebben jullie gehad!!!

En snap dat het er helemaal uitkwam...!!! Wel fijn dat er meer collega's bij komen...

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wow stoere foto's kibbeling

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Toch de cabriolet?

Mickey mouse kijken, als mama in de weg gaat staan kijk ik gewoon om haar heen!!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden, goeiemiddag!

@masu, idd snel gegaan. Maar ze houden het ook heel klein hoor, trouwen met familie en dan in de avond een feestje. Wel gezellig! jeetje wat heeft Amy uitgeslapen vandaag! zielig he die rode billetjes, hoop dat ze nog steeds slaapt, het is inmiddels 13.00 uur.

@kib, spannend je vriendin al bijna uitgerekend! balen van de vergadering op je werk. Ze kunnen zeker toch niet verwachten dat jullie en overleven en daarnaast ook nog alles perfect doet. Gelukkig heb je het uit kunne spreken maar leuk is anders.

Wat een mooie nacht heb je gehad, Stijntje heeft zowaar een beetje uitgeslapen. Je hebt een gezellige ochtend achter de rug, wat een gave spam!

@sammie, voor nu heeft het geen gevolgen voor ons maar ja verwacht dat er nog wel meer gaat gebeuren binnen de organisatie, zou wel fijn zijn als we eens wat rust kregen. Toch balen van die krant hoor :$ heb je nog naar die brievenbuszak gekeken? oh lees het al, hoop maar dat hij snel binnen is!

@bb, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad en wat lief dat je even lekker mocht blijven liggen!

@stamp, lekker hoor Vince pas om 8.30 uur wakker! hoop dat hij even lang slaapt, ga je vanmiddag nog wat leuks doen? hahaha outfit nou gewoon wat ik normaal ook aan heb haha ga niet spammen hoor :D

@hier, drama nacht gehad. Jos is van 0.00 uur tot 3.30 uur alleen maar aan het huilen geweest. Op een gegeven moment zijn hele mond maar ingesmeerd me gengigel voelde ik bij 3 kiezen de puntjes al doorkomen :$ ook 1 boven, wist niet eens dat die er ook aan kwam. Om 4.00 uur en om 7.00 uur heeft hij ook nog gehuild en vervolgens was het 8.30 uur dat hij er uit wilde. Inmiddels hebben we boodschappen gedaan en een cadeau voor het bruidspaar gekocht.

Thuis heeft Jos lekker een banaan gegeten en heb ik de boodschappen opgeruimd, hoorde ik hem ineens hard huilen loopt er allemaal bloed uit zijn mond. :$ weer een tand door zijn lip :$:( inmiddels ligt hij alweer bijna 2 uurtjes te slapen.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie wat suf zeg zag ik helemaal je brievenbuszak foto niet.. Hij is wel echt gaaf zeg!
    Wel balen dat je zussen ook weer bezig zijn met moeilijk doen.
    Ik zou er dan ook helemaal klaar mee zijn hoor.
    Wij hebben ook helemaal geen contact meer met mark zijn moeder. Ze heeft Stijn 1x gezien. Manneke was toen 5 dagen oud. Met zijn verjaardag heb ik de keuze aan mark gelaten wat betreft uitnodigen. Ik was er klaar mee, als je niet eens de moeite kan nemen om te bellen... Nee bedankt. Hij heeft er voor gekozen om haar niet uit te nodigen. Ze heeft wel een kaartje gestuurd met daarin oma....:(
    Ik zei mark stijn heeft maar 1 oma en das mijn mams.

Dus BB je leest het ook al zijn er kleinkinderen dan nog kan er ook geen contact zijn. Voordeel ervan is wel dat ik altijd roep ik heb de ideale schoonmoeder :D Ik hoor en zie ze nooit!
    En nee het is alles behalve onze schuld maar ja de ortho is nu eenmaal niet zo snugger daarin. De roosteraar en TL gelukkig wel.

En nog ff spammen om het af te leren :D
    Mijn kleine picasso!
    Lekker spelen met de dierentuinboom van little people.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 1: lekker fruit eten in zijn stoel
    foto 2: de cavia van neefje aaien

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 1: in zijn huispak
    foto 2: check die zakjes op zijn billen :D

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens beetje flauw hoor dat je niet gaat spammen.... :p
    Ach het is wel de week van tand door zijn lip bij Jos. Wat balen van jullie nacht zeg. Hoop dat jullie de dag en avond een beetje doorkomen. ML is gewoon aan het werk ook nog? Zal hem zwaar vallen zeg.
    Hoop dat je snel rust en duidelijkheid op je werk krijgt. Weet op dit moment als geen ander hoe vervelend het werken is als er van alles gebeurt waar je geen invloed op hebt.

Ja het spannende aan mijn vriendin is ook nog dat ze zei ja jullie moeten echt snel even komen eten hoor. Hahaha alsof ze niets anders aan haar hoofd heeft :)

Deel Deze Pagina