hey meiden! @masu, wat leuk dat het toet toet autotje zo in de smaak valt bij amy haha. Dat even huilen heeft Jos ook een tijdje gehad na zijn laatste sprong inmiddels is het geen huilen meer maar 1 minuut gemopper en dan is het voorbij. Wie weet gaat het huilen binnenkort wel weer over. Wat een leuk idee van het kwartetspel! @sammie, toch weer 3 dunne luiers gisteren, hoe is het vandaag gegaan? hier nog geen loopfiets, wil er wel een hebben maar weet niet welke @mlien, haha kan me voorstellen dat je liever nog 2 uur langer in je bed bleef liggen haha je baas zal het idd niet op prijs stellen denk ik. Lekkere dag op je werk gehad? @kib, wat fijn dat de clienten lief voor je waren gisteren en dat ze je zo gemist hebben! wat een onwijs gave foto spam van de vakantie, wat kan hij lekker slapen in zijn wagen zeg! en die met papa in het auto'tje is echt lachuh haha werkze vandaag weer hoop dat ze weer net zo lief voor je zijn. @hier, goeie nacht gehad. Om 9 uur werden Jos en ik wakker, heerlijk! lekker gespeeld vanmorgen en boodschappen gedaan, rond 12.45 uur lag hij weer in bed en hij wordt volgens mij net wakker. Straks nog maar even naar de speeltuin wandelen het is prachtig herfstweer hier met een lekker zonnetje!
kib, super spam! kon stijn wel ergens in of dat niet? had gelezen dat je kindje voor de meeste dingen 1m moet zijn. heb je een loopfiets met 4,3 of 2 wielen? wat fijn dat ze je gemist hadden, hoop dat je vandaag ook een leuke dag mag hebben. senso, nog 1 dagje!! lekker dat jos zo goed geslapen heeft. nog eruit geweest met hem? ik wil ook een loopfiets en heb er twee op het oog maar weet niet welke ik wil kopen. manlief zegt ook niks haha. hier hebben we vannacht nog een diarree luier mogen verschonen om 3uur daarna lekker geslapen tot half 9. nog 1 luier gehad en die was al ietsjes dikker. vandaag heeft hij 2,5 geslapen en is nu weer uit zijn hum
He meiden! Ff snel een berichtje na het werk en voordat Amy hier weer afgegooid wordt. Fijn gewerkt, maar heel erg druk. Zieke collega dus alle lopende trainingen verplaatsen, roosters opvragen, inplannen, andere trainer vrij roosteren en das dan nog maar 1 van de 15 dingen op m'n to-do-lijstje... Vanmorgen met Amy de laatste keer muziekles gehad en ze heeft een certificaat gekregen. Heb er ook foto's van, maar die bewaar ik wel tot spamvrijdag. @sammie, balen dat Wesley nog steeds diarree heeft. Mijn oude baas krijgt een nieuwe functie binnen deze organisatie. Balen dat Wesley weer uit z'n hum is. @sens, wat fijn dat jullie zo lekker gewandeld hebben. Dit is heerlijk weer en met al die blaadjes kunnen onze ukken hun geluk niet op! Morgen is het eindelijk zover!! @mlien, fijne werkdag gehad? @kib, wat lief dat je gemist bent! wat een gave spam!! Vooral die met Mark op die auto vind ik echt geniaal, kijk hem daar nou zitten! Blij als een kind, hahaha!
@sammie, nog 13 uur! wordt nu best wel nerveus probeer het niet te worden want ik wil zo nog slapen.. Tussen welke fietsjes twijfel je? Balen dat Wesley uit zijn hum was gelukkig ging het met zijn dunne luiers vandaag weer iets beter. @masu, het was inderdaad heerlijk weer. We hebben een rondje gelopen in de buurt en Jos werd gewoon boos toen hij daarna weer naar binnen moest weer een drukke dag gehad zo te lezen! ben benieuwd naar je spam van de muziek @hier, zoals bij Masu geschreven vanmiddag even met Jos buiten rond gelopen door de blaadjes enzo. Hij heeft nog even naar de kindjes bij het kdv gezwaaid die buiten aan het spelen waren. Daarna weer richting huis maar hij wilde gewoon niet naar binnen! vanavond lekker spaghetti gegeten, gestreken en uitgebreid gedoucht. Jos is lekker gaan slapen, nu ik nog... Ik ga zo maar afsluiten en een poging wagen, welterusten lieve meiden!
He ik ben uitgewerkt en lig ondertussen al in mn bedje. Sens papa vond het ook even leuk als stijntje hoor (misschien wel leuker ) Jos had zin om veel buiten te zijn vandaag. Hij dacht mooi weer daar moet ik van genieten en gelijk heeft ie. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanacht. Volgens mij was je wel vroeg aan de beurt dus heel veel succes en plezier!! Sammie we hebben er 2. Die ene heeft 2 wielen is een soort van motor en die andere heeft er 3. Die is ook net iets stabieler.
Telefoon deed ff raar dus dan maar mn bericht in 2 delen. Sammie balen dat wesley nog steeds diarree heeft. Geef je hem nog steeds ors? Masu jij bent ook weer druk bezig zeg. Wat een geregel maar jiu kennend komt t goed. Grappig dat amy een certificaat kreeg bij de muziek. En ben wel benieuwd naar je spam. Hier een echte drukke dag op werk gehad. Zo lief als ze gisteren zat er vandaag helemaal niet in!! Druk en boos was eerder regel dan uitzondering...en vooral niet luisteren!! Het was net of ik meerdere stijntjes om me heen had...pfff wat was ik blij toen iedereen op bed lag en ik naar huis mocht!! Nu dus lekker thuis in mn bedje en zo slapen.
Goeiemorgen meiden! Sorry, maak er even een bijna ego van vandaag maar allereerst; Sens; Heeel heel heel heel heeeeeeeel veel succes bij je echo deze morgen!!!! *gelukkig had ze me beloofd een berichtje te sturen als ze wat wist, dan hoef ik hier niet nonstop te kijken * Hier was het gisteren een rommelige werkdag, ik had ook echt geen zin en dat heb ik heel duidelijk laten merken, heb mijn werkgever ook enorm lopen zieken tot hij helemaal gek van me werd, hihi . Kian sprong zo'n beetje uit mn armen bij de go gisteren dus dat ging ook goed, ze had de kerstvakantie 2 weken vrijgenomen dus dat had ik al geregeld, maar nu heeft ze 2 weken daarna nog een week genomen omdat ze dan een nieuwe vloer gelegd krijgen, wordt wel een beetje lastig zo zeg! Voor die week dan misschien toch de andere go maar vragen aangezien ik daar tegen die tijd bij om de hoek woon . En 's avonds was ik doodop en nu eigenlijk nog steeds... hopelijk een gezellig dagje vandaag!
@Sammie; Ik heb trouwens een loopfietsje met 4 wielen, de voorste 2 dicht op elkaar de achterste 2 iets wijder uit elkaar, zo heeft hij toch wat meer stabiliteit. Mijne is er een van Puky, 10 euro bij de Bartsmit, geweldig ding!
Gaap goedemorgen (ap was t erg vroeg hier...) Mlien werkse vandaag hoop dat je iets meer zin kan maken dan gisteren. Balen dat de go nog een week erbij vrij heeft. Hoop dat de andere go kan. Zou wel handig zijn. Fijn trouwens dat Kian het zo naar zijn zin heeft bij de go. Sens hoera vandaag is de dag dat jij je 1e echo hebben mag. Heel veel succes en ik duim dat het goed zit!!! Hier een kort nachtje achter de rug. Viel rond 00.30 in slaap en om 6.10 besloot stijntje dat t ochtend was....pff we hangen nu nog in t grote bed maar ja helaas.moetrn we er zo uit aangezien ik straks vergadering heb en stijn bij mams moet.brengen. Fijne dag allemaal!!
senso, veel plezier van je echo vandaag, ben heel benieuwd! overgeven: hier ook een fobie kibbeling: klinkt als een heerlijke vakantie!! ok op de poepluiers na dan maus: lief dat je iets voor de baas wil doen, goede bazen zijn schaars tegenwoordig sammie: arme wesley, heeft hij een buikgriepje? kibbeling , wat een geweldig leuke spam! was hij niet bang voor de grote poppen? amy een certificaat wat leuk, ben benieuwd vrijdag! loopfiets: hier niet, mijn moeder heeft er 1 en daar wil ze ook niks van weten..... Eergisteren van een kennisje een grote zak little people over kunnen nemen, was alleen meer als gedacht dus heb nu chronisch ruimte te kort tevens in de uitverkoop al haar keukentje voor kerst kunnen kopen Gisteren naar het bos geweest en de camera mee , ik dacht ff leuk foto's maken. Binnen enkele minuten lag cj al in de prut (vind ze zo geweldig!) dus dat was wel jammer Maar ach was wel leuk alsnog Vandaag verder met grote schoonmaak, ben bezig mijn kinderwagen helemaal uit elkaar te halen, te wassen en straks weer in elkaar, maar eerst drogen nu..... Oh ja....weet niet meer wie het zei, maar ik ben niet getrouwd afgelopen dagen
Goeiemorgen meiden! @kib, balen dat je clienten niet lief voor je waren gisteren! en Stijn ook al vroeg vanmorgen @mlien, wat lief dat Kian zo enthousiast is bij de GO, wel balen dat ze na de kerstvakantie nog een week vrij heeft, blijf je aan het regelen! hoop dat je een betere dag hebt op je werk als gisteren.. en uiteraard stuur ik je een berichtje als ik wat weet @bb, wanneer ga je trouwen? of wil je dat niet vertellen? hihi zullen vast leuke foto's geworden zijn van CJ in de prut dus kom maar even spammen! @hier, redelijk geslapen. Wel erg onrustig maar ja wat wil je ben stiknerveus aan het worden.. Hoop zo dat alles goed is. Om 8 uur werd Jos wakker en ml heeft hem net weggebracht naar souders. Ze weten niet dat we vrij zijn en denken dat ml een afspraak in het ziekenhuis heeft voor zijn pukkel (afspraak is er ook maar volgende week pas ) Nou meiden, ik zeg tot straks!
Goeiemorgen! @bb, dat was ik! Ik dacht dat je afgelopen dinsdag ging trouwen. Morgen dan?? Wat leuk dat CJ ook een keukentje krijgt voor kerst! Amy ook! Gaaf dat je zoveel speelgoed over hebt kunnen nemen. En zeker; goeie bazen zijn heel zeldzaam, dus deze mag best in 't zonnetje gezet worden. @kib, oeh wat was Stijntje vroeg vanmorgen, balen zeg! Balen dat je vergadering hebt....en dat op je vrije dag... Ga je 's middags nog wat leuks doen? @sammie, Amy heeft een loopwagen. Je hebt 'm vast al eens op foto's gezien: Google Image Result for http://www.loopwagens.nl/images/loopwagen_marquant_retro_pink_racer_897p.jpg Ze vindt 'm erg leuk en crosst er vrijwel dagelijks op rond. @mlien, wat een luxe dat sens jou een berichtje stuurt als ze haar echo heeft gehad! Werkse vandaag! Vervelend dat de go in januari weer een week vrij neemt. Dat vind ik echt wel een nadeel van een go...je hebt nooit echte garantie dat je oppas hebt. @sens, vandaag is dan eindelijk de dag! DE DAG! Heel veel plezier en dat je maar een geweldige mooie echo mag krijgen met een mooi kloppend hartje! @hier, ik ga aan 't werk. Vanmiddag supervisie in Breda, Mark werkt over dus ik ga hopen dat ik op de terugweg geen file krijg zodat ik op tijd op het kdv ben vanavond. Fijne dag allemaal!
goedemorgen, kib, balen dat je clienten minder gezellig waren en eigenlijk gewoon vervelend haha. heb je een lange vergadering vandaag? stijn was erg vroeg vanmorgen zeg. mlien, lastig dat je go nog een week vrij heeft genomen. miss kan je idd bij die andere terecht. hoop dat je vandaag wat liever voor je baas bent haha. senso, heel veel succes en over een uurtje mag je al! hier een goede nacht. om half 8 werd wesley wakker en toen nog even speen om 8uur vond hij het echt welletjes, lag er vanaf 18.00 uur in haha. gegeten en daarna 2 mega luiers gehad maar wel met wat structuur. heb de ha even gebeld en als het weer waterdun word dan moeten we morgen komen en anders lijkt het erop dat het nu steeds beter moet gaan we zouden zaterdag naar szus gaan maar twijfel heel erg of we dat wel moeten doen. eerst vandaag maar eens bekijken hoe zijn hum na het slaapje. manlief is zijn kamertje halen
@masu, werkse meis! ga duimen dat je geen files hebt op de terugweg! @sammie, kan me voorstellen dat Wesley het wel welletjes vond om 8 uur als hij er al vanaf 18.00 uur lag hahaha fijn dat het wat beter met zijn luiers lijkt te gaan, ja nog een uurtje, krijg nu toch wel serieus de zenuwen hoor @hier, brrr zenuw zenuw zenuw blegh bah blegh
bb, ach vieze foto's zijn ook leuke foto's! wesley zal wel uitkijken met vallen meneer is niet van de vieze handjes haha. wat goed zeg dat je zoveel hebt over kunnen nemen. wil graag de dierentuin maar heb al zoveel geshopt voor sint en kerst dat ml een beroerte krijgt als ik nog iets koop haha. wesley heeft idd een buikgriepje of een virusje te pakken masu, werkze vandaag en hoop dat je optijd bent. heb je wel een backup? die auto ken ik wij hebben een bmw loopauto maar wesley doet er niet veel mee al staat hij nu ook niet in de kamer. hoop als we hem straks pakken dat hij het weer geweldig vindt.
senso, snap het helemaal! ik heb nu nog steeds elke keer de zenuwen om de echo. weet niet zo goed waarom misschien omdat het gewoon zo bijzonder is om je kindje te zien. laten we ervan uitgaan dat je een super mooie echo hebt strakjes want je hebt wel alle kwaaltjes ervoor
Jeeeeeeeeej we hebben een prachtig wurmpje met kloppend hartje gezien!!! Hij/zij bewoog zelfs ffies ben helemaal happy!!
senso, jeej!!!! zie je wel dat het goed zit heb je foto meegekregen? heb je het al rond verteld of nog niet?