zo genoeg spam voor vandaag wesley heeft nog steeds dunne luiers en nog steeds niet in zijn hum. wel met vlagen vrolijk maar dat duurt vaak niet niet lang.
He mopjes ik heb alles gelezen maar houd het ff kort op dit late tijdstip! Sammie balen van de nog altijd aanwezige diarree. Leuke spam. Masu leuke spam. En balen van je buurmeisje. Sens hoop dat het gezellig was met je vriendin. Wat heeft Jos lang geslapen zeg!! Stamp balen van je witte test en geen ongi. Je lijf maakt er wel een zooitje van. Mlien haha klinkt wel leuk op je werk. Iedereen gehad? Zo niet ben je niet met opzet vergeten. Hier een drukke opruim/schoonmaakdag gehad. Het huis gestofd, opgeruimd , was weggewerkt en zelfs voor de deur geveegd. Daarna op werk gesprek gwhad met therapeut voor client en nog op werk verder opgeruimd. Daarna met de clienten (die vandaag heel lief waren) sen film gekeken en iedereen was moe dus ze lagen er op tijd in. Wat betreft tl zijn/worden. Ik zou dan gewoon 32 uur blijven werken en mee blijven draaien. Dus nog altijd onregelmatig. Ik zou dan idd meer verantwoordelijkheid krijgen maar qua salaris niet veel op vooruit. Ik zou er mogelijk zelfs meer tijd aan kwijt zijn. Huidige tl gaf ook aan van met een kleintje is het zwaar. En merk nu al dat ik er soms van baal dat ik er in de avonden niet ben. Ik heb nu mn vaste vrije donderdag en om het weekend. Dit geeft me ook wel een klein beetje regelmaat. Ik heb het er ook met een vriendin over gehad en die zei ook ik zie niet echt voordelen erin. Heeft ze ook gelijk in. TL bij ons ben e vooral omdat je het leuk vind om te doen. Niet voor t salaris en de vrijheid. Ik heb ergens mn beslissing denk ik al genomen. Nu alleen nog aan mezelf toegeven. Das t lastige Nu ga ik mn oogjes sluiten. Truste x
Goeiemorgen meiden! @sammie, wesley is gek van dingen waar hij in kan hahaha erg leuke spam! @kib, gelukkig waren je clienten lief voor je gisteren. Hoop vandaag ook weer, functie van tl heeft dan idd niet veel voordelrn maar wel meer verantwoordelijkheden dan zou ik het denk ik ook niet doen. vooral nu je stijntje ook hebt. Lastig he om het aan jezelf toe te geven @hier, goeie nacht gehad. Gisteren gezellig uiteten geweest met vriendin en vandaag naar mn mams. Fijne dag meiden!
kib, ik zou het idd ook niet doen als je er zelf weinig voordelen aan hebt en meer werk terwijl je stijn ook nog hebt en natuurlijk mark waar je tijd aan wil besteden. senso, wesley is idd gek op dingen waar hij in of op kan maar in ballorig is hij een schijterd haha. heb je vriendin verteld? hoe reageerde ze? veel plezier bij je mams en die zal verrast zijn. wij waren gisteren 2jaar getrouwd! we hebben lekker gegourmet we zouden eigenlijk uiteten gaan als wesley niet ziek was geworden maar goed dit was ook gezellig. het jammere is dta het huis stinkt haha. wesley was 7uur wakker en had een poepluier daarna er maar uit gegaan want hij wilde niet meer slapen. tot nu toe nog geen vieze luiers gehad en meneer is vrolijk maar we zullen weer zien wat de middag brengt. begin me ook te irriteren aan mijn vent want alles is te veel gevraagd en te veel moeite. ik dacht dat we zijn kamer vanmiddag helemaal klaar zouden hebben met de meubels maar meneer heeft bedacht dat hij liever vanavond doet onder voetbal, ook is het te veel moeite om de wieg en het matrasje te pakken zodat het kan luchten pff weer genoeg hormonen. ik heb minimaal nog 8 weken te gaan als de gyn me echt gaat inleiden met 38 weken en moet nog naam, sterren, kamer inrichten, wassen en strijken. toch een beetje stress haha
Goeiemorgen! @kib, lastig om het aan jezelf toe te geven ja, maar ik denk dat je je keuze al helemaal gemaakt hebt. Wie weet komt er in de toekomst nog een mooie baan met meer regelmaat voorbij. Werkse weer vandaag! @sens, hoe reageerde je vriendin? En heeft Jos z'n shirtje al aan? Veel plezier bij je mams! @hier, goeie nacht. Half 9 wakker. Ml is al naar de kapper geweest. Ik probeer te typen terwijl Amy heerlijk op schoot tegen me aan hangt. Vanmiddag aan de poets...bah...geen zin in! Net wat duplo besteld voor sinterklaas; een basisset en de safari set. Ik denk dat amy dat wel leuk vindt met al die diertjes. Ook van fisher price 'mijn vriendelijke potje' besteld. Als de zindelijkheidstraining dan niet leuk wordt dan weet ik 't ook niet meer!
masu, ga je nu al beginnen met zindelijkheidstrainning? meestal doe je dat met 2jaar of geef amy het al aan? ik koop gewoon zo'n goedkope simple is toch handig met leeg gooien. zie er wel tegen op hoor om het te moeten gaan doen.
He poepies, Sens de clienten waren vandaag ook allemaal super lief. Heb het ook lekker rustig aan gedaan Ik ben al zover dat ik aan mezelf kan toegeven dat ik het niet ga doen. Vandaag ook nog even met de tl van de andere groep zitten praten en zij gaf ook al aan dat je als tl nooit echt vrij bent. Dat is het me gewoon niet waard op dit moment. Hoe was het bij je mams en wat was haar reactie? Sammie nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik kan me je stress wel een beetje voorstellen. 8 weken gaan zo voorbij hoor als je ingeleid moet gaan worden. Hoop dat de vieze luiers vandaag uitgebleven zijn. Voor Wesley wel een keertje fijn als het over is. Masu zoals je bij sens kan lezen ben ik er wel uit met mezelf. Ik ga het niet doen, de nadelen wegen op dit moment zwaader dan de voordelen. Ik zit niet op een schopstoel dus ik kan gewoon op mn gemakje rond kijken en als er wat leuks op mn pad kom dan ga ik ervoor. Amy tegen je aan op schoot? Ze is toch niet ziek aan het worden/zijn?? Het is niets voor haar om tegen je aan te liggen, kleine bezige bij altijd. Ik vind die safariset zo ontzettend gaaf!! Dan moeten we maar weer snel bij elkaar spelen Wat is er zo speciaal aan het potje? Hier een lekker dagje werken gehad, voor ik het wist was mn dienst al om. Mark en Stijntje kwamen me ophalen en we hebben nog even wat gedronken met de clienten en mn collega. Stijn kreeg natuurlijk weer alle aandacht!! Na werk naar huis gegaan en niet veel meer gedaan. Wasje gedraaid en opgehangen. Mark heeft vandaag de voorbanden vervangen voor nieuwe en het oliefilter varvangen. Handig joh een man die monteur is geweest Stijn heeft vanmorgen bij mn zus gespeeld en samen met neefje naar de intocht van sint gekeken. Al had neefje het snel gezien toen het begon, de tv mocht toen ook wel uit van hem Jullie hebben nog spam tegoed van me aangezien ik het vrijdag niet ging redden. Patatje en hamburger eten Spelen in het indoorspeelparadijs
Goeiemorgen! @sammie, nee ik ga er nog niet mee beginnen, maar wel ergens tussen anderhalf en 2 jaar. Volgens het CB van mlien is dat een leeftijd waarop ze er ontvankelijk voor zijn en dan is het slim te beginnen. Amy geeft het aan als ze aan het poepen is/gaat poepen, dus ik wil 'm alvast in huis hebben. Dit is er eentje die je ook weer als wc verkleiner kunt gebruiken, leek me wel ideaal. @kib, wat een gave spam!!! Wat handig, zo'n man die monteur is geweest! Zo een wil ik ook wel! Wijze beslissing wat betreft het tl-schap. Gave set he?! Kom maar weer gauw spelen dan! Dan komen wij een keer met de toettoet autotjes spelen, want die blijven toch ook interessant. Wat het potje speciaal maakt. Ik zal ff knippen en plakken, wacht: Met een doortrekknop en een houder voor de wc-rol lijkt mijn vriendelijke potje op een echt toilet! Ieder succesvol gebruik wordt beloond met een muziekje of geluidje. Een leuke stimulans bij het zindelijk worden! Bovenste deel van het potje kan gebruikt worden als toiletverkleiner op een normaal toilet en de geluidjes verhuizen mee. Was nu in de aanbieding voor 20 euro en als ik een potje en een verkleiner moet kopen dan ben je toch ook gauw 15 euro kwijt. Voor een paar euries meer hebben we een echte! Amy vindt vooral alles wat van ons is, interessant, dus lijkt me zo'n waarheidsgetrouw ding wel stimuleren (hoop ik althans, haha!). @hier, Amy was gisteren niet lekker. 's Ochtends al allemaal bij me hangen en das niks voor haar! Al voor half 12 heb ik haar in bed gestopt, want ze was zo moe. Toen ze wakker werd rond kwart voor 2 was het net een straalkacheltje; 39,6 graden. Even aangekeken en gewacht met pcm en uiteindelijk werd het 's avonds 39. Nog voor half 7 lag ze in bed en ze heeft heerlijk geslapen. 's Nachts ging ik nog ff spieken. Ik sloop zachtjes naar het bedje toe en toen ik er bijna was ging het heel enthousiast "hai!" Vervolgens hoort ze ml en roept ze: "papa! Papa!" Helemaal vrolijk en klaarwakker, haha! Na wat geknuffel is ze gelukkig lekker gaan slapen. Vanmorgen was ze al vroeg wakker, rond kwart over 7, maar had ze wel 37.7 dus das al een stuk beter. Ze wilde net lekker spelen en niet meer de hele tijd bij me hangen, dus het gaat echt de goede kant op. Ze was alleen om 11 uur wel weer echt moe, dus lag ze er weer op tijd in.
Goedemiddag meiden, Masu dat moet volgens ij helemaal goed komen met het potje. Grapige is dat neefje een luxe cars potje heeft die hij leuk vond om op te zitten maar iets doen nist veel...en die uit amerika (10dollar ofzo) daar was ie helemaal verliefd op! Hahaha Ahh die ay gukkig lijkt ze vandaag al weer wat meer opgeknapt. Hopelijk is het na hetslaapje nog zo of zelfs nog beter. Hier lagen we op tijd in bed gisteren en vanmorgen om 6.40uur was t voor stijntje ochtend. Na een poging met speentje geven wilde hij toch niet meer slapen. Hem nog lekker bij ons in bed genomen (toen ik hem in mn armen hield tegen me aan lag hij stil) en na een half uurtje liggen (ik draaide me.om...) was t toch echt genoeg. Nog ff tv gekeken en toen om 9uur is hij uit bed gekropen. Lekker gegeten en gespeeld, ook nog ff ruzie met papa gemaakt Rond 11uur was hij zo sjaggo en weinig was goed dus maar op bed gelegd. Hij is nu net wakker geworden of in elk geval aan t kletsen.
@kib, wat grappig dat je neefje dat potje leuker vond! Ach, we zullen wel zien; ik ga er over een paar maanden maar eens rustig aan mee beginnen. Ik zal eerst dat ding eens neerzetten, zodat ze daaraan kan wennen. Oeh, wat was het vroeg voor jullie vanmorgen. En papa ook nog ruzie gemaakt; das niet lief! Je moet vanmiddag zeker weer werken? Ben je morgen wel vrij dan? Je moest er 6 achter elkaar toch? @hier, manlief is het keukentje in elkaar aan 't zetten. Ik heb me lang genoeg ingehouden, haha! Sinterklaas is in 't land, dus nu mag het (heb ik mezelf beloofd, hihi!)!
goedemiddag dames, masu, arme amy gisteren. gelukkig gaat het vandaag al beter en hoop dat de koorts weg blijft. waar heb je dat potje gekocht? hoop dat ze wat langer slaapt zodat ze goed kan uitzieken. gisteren nog ajax gekeken? ik ben gaan strijken en manlief gaan gamen omdat we het zo saai vonden haha. wel aan laten staan natuurlijk. ik ga maandag een buikfoto maken want dan ben ik 30 weken kib, ojee wat was stijn vroeg! dat je hem nog zolang bij je in bed hebt kunnen houden zeg. hier is het wakker spelen na half uurtje eten en weer spelen haha. goed dat je keus hebt gemaakt als er weinig voordelen zijn nu dan is het ook niet leuk en geeft alleen maar stress. wesley lag er gisteren om 18.15 in we gaan nu weer rekken naar 19.00 uur want heb het idee dat hij nu beter aan het worden is. 8uur was hij wakker en wilde echt meteen drinken en eten dat gebeurt hier niet vaak. wesley is lekker in bad geweest, eerst manlief gedoucht en daarna ik en toen wilde hij er nog niet uit! hij ligt lekker in bed want was moe van het badje. we hebben nog een poepluier gehad dus ik ben positief! hoop alleen niet dat hij dan heel erg buikpijn gaat krijgen. eten jullie kindjes ook ei gekookt dus? geef je dan een hele of alleen het eiwit of eigeel? wesley is dol op ei maar ik geef hem alleen het witte en dus maar een klein beetje.
@sammie, ben benieuwd naar je buikfoto! Wel spammen dan he! Ik heb het potje bij wehkamp gekocht, daar is het nu in de aanbieding. Scheelt gewoon meer dan de helft! Wij hebben ook ajax gekeken, maar ik vond het niet goed. Saaie wedstrijd idd, dus ik heb tussendoor ook van alles gedaan. Ik vind ajax in de competitie zo slecht spelen de laatste tijd, dat ik tegen ml had gezegd; als ze van VVV niet winnen, dan zeg ik meteen eredivisie live op! Gelukkig hebben ze gewonnen, maar het is soms gewoon niet leuk meer om naar te kijken.. Fijn dat Wesley ook wat beter lijkt te worden. Er heerst echt van alles he?! @eitje, als Amy op zaterdag bij ons pap en mam gaat logeren, dan ontbijten ze zondags altijd met o.a. een hardgekookt eitje. Amy schijnt het erg lekker te vinden en werkt volgens mij wel een heel ei naar binnen ( of een half of zo, ik weet het eigenlijk niet). Volgens mij geven ze alles; zowel eiwit als eigeel. Ik zal het eens navragen.
hey meiden! daar ben ik eindelijk ook weer, wat een drukke dagen hebben wij gehad. Ben nu helemaal kapot maar het was natuurlijk wel erg leuk @sammie, mijn vriendin reageerde helemaal leuk. Ze was superblij voor ons nog gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk! jullie hebben het gezellig gemaakt, leuk hoor. Hihi toch een beetje beeb stress, meid je hebt nog even de tijd. Komt allemaal goed! Jos eet nooit ei mee alleen door de spinazi en daar gooi ik alles door heen dus eiwit en eigeel. @masu, klinkt als een grappig potje. Ben benieuwd wat ze er van vind. Ach wat sneu dat je meisje zo ziekig was, gelukkig gaat het inmiddels beter met haar. Oe leuk het keukentje in elkaar, wat vind AMy er van? @kib, gelukkig waren ze weer lief voor je gisteren. Hoop vandaag ook, wat een gave spam van je stoere binkie! die in die boom is echt leuk (stond toch wel iemand achter? ) jeetje Stijn weer vroeg vanmorgen @Hier, gister een gezellige dag bij mijn moeder gehad. Ze had de jas van Jos al uit voordat we er erg in hadden en begon meteen te klappen en ons te feliciteren, ze had het al verwacht maar was natuurlijk superblij! Vandaag nog aan het jongere broertje van ml verteld en die reageerde ook super enthousiast, echt heel lief. Verder net nog een foto op het mededelingenbord gehangen op het werk, ben benieuwd hoe ze reageren hahaha. Hier nog even spam van Jos zijn shirt!
Goeiemorgen! @hier, goeie nacht gehad. Wekker ging weer vroeg maar ach mag niet klagen na mijn 5 vrije dagen Fijne dag meiden!