Hey meiden!! Mooie spam heb ik voorbij zien komen zeg! Sorry dat ik weer een aantal dagen afwezig ben geweest, druk met plannen voor de verhuizing want... Jep!! De financiering is helemaal rond, yeahh!! Zo zijn we afgelopen zondag ook naar de Ikea in Delft geweest om te oriënteren voor Kian zijn kamer en kledingkasten enzo, leuk hoor. Gisteren ben ik nog naar een bouwmarkt geweest om wat stalen te halen voor de kleuren die we willen gaan gebruiken en het plaatje in mijn hoofd wordt steeds completer . @Abster; Wat een vervelend nieuws, sterkte met alle onderzoeken! Vandaag ook weer druk druk, hier in huis nog wat dingetjes opruimen en schoonmaken en vanavond uit eten (wokken) met mijn collega's, hadden we gewonnen tijdens een verkoopactie .
Goeiemiddag meiden! @abster, ah wat een naar nieuws! Niet leuk en al helemaal niet waar jullie op gehoopt hadden. Ergens wel begrijpelijk; de artsen zijn hier natuurlijk echt van geschrokken en willen niet nog eens keer zo'n scenario. Heel veel sterkte met alle onderzoeken. Als je dan uiteindelijk groen licht krijgt, dan weet je ook wel meteen dat alles goed zit in je lijf. Mooie spam van je boef! De trap is idd mooi geworden! @sammie, wat sneu dat Wesley nog steeds niet helemaal de oude is...en alweer zo'n vieze luier, bah bah! Hoop dat ie snel opknapt! Ik heb gisteren nog tot 23 uur gewerkt ja, dus echt een hoop gedaan. @sens, wat leuk dat je collega's zo reageerden en wat leuk dat je de foto's in het schriftje had gedaan. Wat lief dat je mee gaat helpen vanavond. Het wordt vast heel gezellig! @kib, wat erg dat je de afspraak was vergeten!! Ik heb dat ook wel eens gehad, daarna voel je jezelf zo lullig....maar dat krijg je als je zo druk bent en veel aan je hoofd hebt. Zo te lezen hadden ze er wel begrip voor toch? Een enigszins turbulente nacht zo te lezen...hopelijk heeft Stijntje vanmorgen nog lekker wat geslapen. @mlien, gefeliciteerd met het huis! Fijn dat alles rond is! Het inrichten is zooo leuk! Geniet ervan! Veel plezier met wokken ook vanavond. @bb, ah, dus toch getrouwd...ik wist het!! Gefeliciteerd! Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik las al dat CJ jullie een fijne huwelijksnacht heeft gegund...wat lief van haar! @hier, vanmorgen is Amy wakker geworden zonder koorts. Jeuh! Ze was laat wakker; half 9 en ik hoorde haar al vriendelijk brabbelen. Daaraan merkte ik al dat het de goeie kant op ging. Vanmorgen gewerkt en om half 12 kwam Amy weer thuis. Na een uurtje slapen werd ze wakker en ze had me toch een vieze dunne luier....bah bah bah!! Daarna heb ik haar terug gelegd in bed, maar ze is 't er nog niet helemaal mee eens geloof ik. Ik zag bij het verschonen allemaal kleine rode vlekjes op haar buik. Ik dacht gisteren al dat het misschien de 6e ziekte was. Heeft een van jullie ukjes dat al gehad? En zou het dit kunnen zijn bij Amy denk je? Sens, Jos heeft dat ook gehad toch? Ze had 3 dagen hoge koorts en vandaag kwamen ineens die vlekjes.
Masu, dat zou idd kunnen vaak zie je het idd aan de vlekjes maar het kan ook de 5de ziekte zijn als de vlekjes alleen op de romp zitten. Geloof dat de bij de zesde overal zitten. Heeft ze de vijfde al gehad? Het heerst allemaal heel erg, griep, buikgriep en verkoudheid enzo zei de arts laatst. Hier, wesley is net wakker en eet een appeltje zometeen naar de gyn de kleine man weer bekijken en manlief is nu bezig in wesley's kamer. Er moet opnieuw geverft worden de muur en het kozijn dus nu alle voor bereidingen doen en morgen schilderen. Hoop dat het niet te erg stinkt zodat hij alleen in de middag in de babykamer moet slapen. Wat eten we vandaag? Hier andijvie stampot met gehaktbal.
@sammie, ik denk niet dat het de vijfde ziekte is. De symptomen komen niet overeen. Die begint sowieso met vlekjes in het gezicht en de vlekken komen gelijktijdig met de koorts. Amy had eerst 3 dagen koorts en geen vlekken. En sowieso geen vlekken in het gezicht. Ze heeft de 5e ziekte nog niet gehad nee. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ze echt ziek is. *klopt dit af* Hoe was het bij de gyn? @eten, wij bami met kip en groenten. Amy een half potje macaroni en een bakje yoghurt. Er ging al meer in dan gisteren, dus gaat vast de goede kant op. @hier, mevrouwtje gebadderd en ze ging daarna heerlijk slapen. Sindsdien haar niet meer gehoord, dus we gaan de goede kant op. Meteen even het kdv gebeld of ze gewoon mag komen donderdag als ze die vlekjes nog heeft i.v.m. besmetting, maar dat mag gewoon gelukkig.
Masu, gelukkig gaat het al ietsjes beter met amy. Drinkt ze wel goed? Fijn dat ze meteen ging slapen. Nou het is toch moeilijk wat het is geweest miscchien gewoon uitslag van de koorts? Hier, ging was alles goed. Hij weegt nu ongeveer 1400gr en is geen grote baby tot nu toe. Hij lag ook raar met zijn hoofd naar achter zoals een sterrenkijker maar goed dat is nu volgende keer ligt hij vast anders. Wesley werd na zijn slaapje super sjaggo wakker en heeft alleen maar gehuild en gemopperd. Hij heeft ontzettend last van die laatste kiezen, steeds vingers in de mond en kwijlen, huilen bij wat hij eet. Ik was het zat dus gengigel en zetpil gegeven toen ging het ietsjes beter. Om 7 uur lag wesley op bed en sliep om 20.00 hij lag lekker te draaien en een beetje te praten tegen zijn knuffels.
@sammie, wat fijn dat alles weer goed was met de baby. Hij kan nog best enigszins van houding wisselen, dus dat zegt denk ik nog niet heel veel. Fijn dat Wesley ook weer lekker ligt te slapen. Ik denk echt dat het de 6e ziekte is als ik kijk naar de uitslag die ze heeft. Als ik dat vergelijk met afbeeldingen van kindjes met de 6e ziekte dan is dat exact wat Amy heeft. Ach, dan hebben we die tenminste ook gehad! @hier, ik duik zo m'n bedje in. Slaap lekker moppies! xxx
masu, idd dat heeft ze dan ook weer gehad, zijn jullie daar mooi vanaf haha. idd hij kan nu nog alle kanten op en maak me er ook niet zo druk om. voel hem steeds alle kanten opgaan haha
Haai Dames.. Mijn oprechte excuses voor mijn schitterende afwezigheid de afgelopen maanden. Ontzettend druk geweest, en nog wel eigenlijk, Heb een andere baan, ik werk meer.. en ondertussen voel ik me daar ook ontzettend schuldig over tegenover Julia.. Maar het moet gewoon eventjes. Julia loopt ook nog steeds niet los.. loopt wel aan 1 handje, is echt een onzekerheids issue, maar ik loop ondertussen ook bij de fysio. Al met al best druk allemaal. Sorry meiden! Hoe is het allemaal met Jullie?? Kindjes worden groot alweer he?!
Goedenacht/morgen lieverds, Masu gelukkig waren mn vriendinnen begripvol. Stiekum kwam het ook wel beter uit want 1 vd meiden kon niet die dag. Als we nu iets plannen dan kan iedereen misschien Wat fijn dat amy aardig opgeknapt is. De 6e ziekte is door de koorts heel vervelend maar die heeft ze achter de rug. Sammie fijn dat alles bij de gyn weer goed was. Kleine man heeft gelukkig nog ff om te groeien. De druppels lijken wel te werken alleen denk ik dat stijn erg last van zijn mondje had. We mogen ook al een paar dagen niet goed.poetsen. Sens is de versiering leuk geworden? BB gefeliciteerd met jullie huwelijk. Lief dat jullie van cj een goeie nacht hebben gekregen als cadeau. Mlien Hoera!!! Gefeliciteerd met jullie hypotheek!! Nu heerlijk verzinnen over inrichting..das zo leuk altijd! Flower he daar ben je weer! Snap wel dat je je schuldig voelt over meer werken maar soms is het nodig. Hier is stijn na zinn papfles toch nog in slaap gevallen en heeft hij nog 2uur geslapen. Ik zelf heb nog een half uurtje gedommeld. Na het ochtendritueel zijn we naar mams en neefjes gegaan. Samen even naar de action, big bazar en nog zo'n zaakje. Toen Stijn bij Mark gebracht thuis, mams weer bij zus dr huis en toen naar werk door. Kwam er net iets te laat aan...en bleek dat ik ook nog vergeten was dat de stagiaire vandaag begon. Wel een gezellige dienst gehad met lekker veel lol en een beetje chaos. Alweer even thuis en in mn bedje dus ga zo lekker mn oogjes sluiten. Morgen weer een dagje werken...
@Sammie; Ik zou me ook niet al te druk maken over de ligging van de kleine, grote kans dat hij nog draait hoor. Misschien is het wel een voordeel dat het een iets grotere baby is voor de bevalling? @Masu; Fijn dat het de goede kant op gaat met Amy! Goeie nacht gehad? @Flower; Wat voor werk doe je nu dan? En hoeveel uren werk je nu? @Kib; Lekker dat Stijn vanochtend toch nog iets langer geslapen heeft. Werkse vandaag! Hier gisteravond lekker uit eten geweest, was gezellig! Vandaag weer werken, daar nog niet echt zin in .
goedemorgen, flower, zou je echt niet te druk over het lopen maken. het ene kindje pakt het gewoon sneller op dan het andere. lees soms dat sommige met 2jaar lopen ze doen niks waar ze nog niet aan toe zijn dat heb ik wel geleerd haha. lastig dat je schuldig voelt kan me het heel goed voorstellen maar wa moet dat moet kib, dus weer een drukke dag gehad gisteren weer. ojee stijn ook last van zijn mondje arme jongen. gelukkig werken de druppels wel. je begint toch net vergeetachtig te worden mlien, fijn dat het uit eten zo gezellig was. veel succes met werken! ik maak me zeker niet druk over de ligging hoor. weet dat het ene moment zo ligt en vervolgens draait hij zich weer en dat is geen prettig gevoel haha. hier echt een bagger nacht gehad ik had gisteren op mijn kop gehad van de gyn dat ik nog op mijn rug slaap dus ik heb daar onbewust toch opgelet dat ik dat niet deed of niet te lang en wesley heeft liggen spoken. geloof dat we hem ieder uur hebben gehoord. we zijn er ook 3 keer uit geweest om speen erin te doen en te kijken wat er was.
Goedemiddag meiden, Mlien een gezellig etentje zo te lezen. Balen he dat het weekend zo snel om is en je weer aan het werk moet... Werkse (al is je dag al op de helft ongeveer) Sammie soms ben ik wel vergeetachtig hoor. Zonder agenda ben ik niets. Dat is mijn leven!! Hahaha Balen dat je nacht niet zo geweldig was. Kan jij nog slapen op je rug?? Ik kon dat toen echt niet meer, die kleine drukte dan heel zwaar op me. Ik moest al snel op mn zij gaan slapen. Hier alweer druk geweest. Stijn heeft geslapen tot ruim na half 9!! Ik zelf was al om 8.10wakker.. Stijn naar kdv gebracht, langs de bakker, rondje markt, action, marskramer en de jamin. Weer alles gehaald wat ik nodig heb voor mezelf en voor werk. Net de chocoletters ingepakt voor werk, ze gaan vanavond hun schoen zetten. Voor mn collega voor de grap ook een letter gekocht. Ze heeft slaapdienst Thuis nog ff de was weggevouwen en zo alweer de deur uit om te gaan werken. Vandaag een lange dag van 13-23uur..maar komt goed.
Zwaai lieverds!!!!! Heb gewoon het puf niet om hier mee te praten maar lees zo nu en dan even bij! Hier gaat het bagger. Yara is twee weken ziek en ze weten niet wat het is. Diarrree en spugen. Kweek afgenomen en als het goed is vrijdag de uitslag... Nu is manlief ook ziek en ben kapot... Slapen weinig want Yara huilt (krijst) alles bij elkaar. Overdag gaat het wisselt. Soms speelt ze heel lief en vervolgens krijst ze van de buikpijn...
heeeeeeeeeey meiden! @kib, zo Stijn was gister vroeg wakker gelukkig mocht je vandaag wat langer slapen! je bent al weer goed bezig geweest vandaag! werkse! @bb, jeeeeeeeeeeeeej je bent getrouwd! van harte gefeliciteerd meid, hoop dat je een leuke dag gehad hebt. @Mlien, wat goed dat de financiering rond is, gefeliciteerd!! leuk hoor je huisje inrichten! gezellig uiteten! jij ook werkse vandaag (al zul je het niet meer lezen denk ik) @masu, gelukkig dat Amy weer koortsvrij is! klinkt idd als de 6e ziekte, Jos heeft het idd ook gehad en dat ging precies hetzelfde. Bij ons mogen ze dan niet naar het kdv fijn dat het bij jullie wel mag. @sammie, fijn dat alles goed gaat met de beeb! kan idd nog alle kanten op, is al een heel gewicht aan het worden balen dat Wesley gisteren zo sjaggo was.. en je nacht ook al niet super bah! hier net als Kib al snel op mijn zij gaan slapen wel nog tot een week of 22 op mijn buik (waar zal jos dat buikslapen nou toch van hebben hahaha) @flower, daar ben je weer, gezellig! ben ook wel benieuwd wat voor nieuwe baan je hebt! @Mamalijntje, zwaai meis! was al erg benieuwd hoe het met jullie ging, klinkt heftig laat je ons wel even weten wat de uitslag is van de kweek? hele dikke knuffel voor jou meis. @Hier, gisteren lekker gewerkt en daarna Jos op gehaald bij het kdv, heeft daar veel vieze tandjes luiers gehad en ook thuis was hij goed bezig blegh. Lekker gegeten en daarna terug naar het kdv voor de versiering, waren in totaal maar 8 moeders ofzo gekomen maar we hebben het weer leuk versierd. Ik heb samen met een leidster een grote boot gemaakt in de middenruimte (ontvangstruimte waar ze smorgens allemaal zitten babies en peuters) om 22.00 uur was ik thuise n 3 kwartier later lag ik gedoucht in bed want ik was kapot. Jos werd vanmorgen om 8.30 uur huilend wakker, had een onwijs vieze luier en de blaartjes zaten op zijn billen hij was lekker sjaggo vanmorgen Maar samen even boodschappen gedaan en gespeeld nu ligt hij al weer lekker ruim 2 uur te slapen.
Hoi lieverds!!!! @Senso, ach arme Jos helemaal stukke billen... doe je er maïzena op?? en wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde..Het is toch ook heeeeel leuk... @Mlien, wat gezellig dat jullie uit eten zijn geweest gister! Doen jullie goed... en super nieuws over het huis... Gefeliciteerd!! LEUK!! En hoe is het met Kian??? @Sammie, balen van je nacht meid...hoop dat je vanavond beter slaapt! En dat Wesley lekker rustig blijft slapen... Leuke spam trouwens... mooi hoor Wesley zijn kamer en meubeltjes... wat wordt ie groot dan he? @BB, Gefeliciteerd!!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en helemaal zoals jullie het wilde... @Abster... Vince loopt ook pas sinds 2weken hoor.. en nog lang niet alles... gaat steeds beter maar alles op zijn tijd... wat doet de fysio dan?? en wat een knapperd is het toch..!!! Balen van het gesprek bij de gyn.. maar wel goed dat ze het eerst uit gaan zoeken meid... @Kib, ik zag van jouw knapper ook weer zulk leuke spam voorbij komen.. die in de boom!! GEWELDIG... Lief dat je voor je collega een letter gekocht hebt... ben benieuwd hoe ze reageert. @Masu, Amy niet helemaal fit geweest... fijn dat het wel weer beter was..hoe is het nu met haar/?? @MAmalijntje, wat balen dat Yara weer zo slecht slaapt..en dan ook nog eens allemaal ziek.. bah meid.. het zit jullie niet mee... knuffel!! @Flower, gezellig dat je er weer bent... gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Hier nog al druk en stressen geweest... Lang verhaal..maar mijn broertje heeft afgelopen weekend zijn 18de verjaardag gevierd..en eens in de zoveel tijd botsen mijn broertje en vader heeeeel erg..en dat gebeurde zaterdag helaas weer... dus het hele weekend bezig geweest met praten en bemiddelen...erg moeilijk... Het was echt heel heftig..met veel agressie..maar zal jullie de rest besparen. Het is nu weer rustig... gelukkig...! Dit heeft wel gezorgd dat ik echt een "zwaar" weekend heb gehad.. Mijn moeder berichte mij maandag dat ze niet lekker was (buikgriep) en of ik wat kon regelen voor Vince... heb beetje verhaal uitgelegd aan de coördinator...en ik mocht lekker naar huis dus dat was wel fijn. Vandaag (helaas) ook eerder naar huis gegaan want Vince is ziek. Ontstoken ogen, snotverkouden en rond 16 uur.. 40graden koorts!!! Gelukkig niet meer werken deze week dus lekker rustig aan met Vince en hopen dat hij snel opgeknapt is. Dan hebben we nog mijn ongi... die is er nog niet.. maar ook geen positieve test... Ik snap er niks van... mijn lichaam maakt er idd een potje van Heb nu wel last van steken links in mijn onderbuik..en last van doorzichtig slijm.. (sorry) iemand enig idee??? Nog geen tekenen van ongi... baal er zo van... bah!!! Als ik nu ongi wordt (wat ik wel verwacht) ga ik beginnen met ovutesten... want zo klussen we natuurlijk helemaal verkeerd!! Liefs
He meiden! @flower, he, daar ben je weer! Ben ook benieuwd wat voor werk je doet. Je werkte toen toch in een bloemenwinkel of vergis ik me? Soms moet het idd...het is voor een goed doel moet je maar denken. En je vooral geen zorgen maken over het lopen joh; Julia gaat vanzelf een keer los lopen. @sens, wat lief dat je mee hebt geholpen sens! Fijn dat er toch ook andere moeders waren die de moeite hadden genomen. Wat zielig dat Jos er zelfs blaartjes van heeft! Hopelijk is het bij die ene poepluier gebleven, dan krijgen z'n billetjes ook even rust. @mlien, fijn dat het eten gezellig was! ben je de werkdag een beetje doorgekomen? @sammie, balen dat je slecht geslapen hebt...waarom mag je niet op je rug slapen als ik vragen mag? Ik heb echt tot het einde van m'n zwangerschap op m'n rug gelegen....ik wist niet dat dat niet kon of zo... @kib, harde werker! Gezellig dat je samen met de stagiaire moest werken. Dat was dus nog een verrassing voor je, haha! Heb je vandaag wel een relaxte dienst? @mamalijn, zwaai!! Leuk dat je er weer bent! Ik las al op fb dat het niet goed gaat met Yara. Wat erg... Het duurt ook zo lang bij d'r en dat breekt je op een gegeven moment echt op, zeker als je man ook nog ziek is. Dikke knuffel!! Hopelijk is Yara snel weer de oude.
Tegelijk gepost stamp, dus ik reageer nog ff op je... @stamp, wat vervelend dat je ongi niet doorzet (of een positieve test, das natuurlijk nóg beter!)... Je lichaam maakt er echt een potje van. Ik zou in jouw geval ook ovutestjes gebruiken, want zo heb je natuurlijk geen idee wanneer je moet klussen. Sneu dat Vince ook zo'n hoge koorts had. Gelukkig zijn ze begripvol op je werk. Fijn dat je nu lekker thuis kunt zijn bij je mannetje. Vervelend dat het zo kan escaleren tussen je broertje en je vader en dat er echt agressie wordt gebruikt. Heftig hoor!
Wat lees ik hier? zieke kindjes.. Julia is ook al haast 2 weken aan de dunne, ze eet en drinkt verder goed en lijkt er gelukkig geen last van te hebben, dus ik kijk het dan nog wel even aan. Ik werkte idd in een bloemenwinkel 9 jaar lang.. En nu weer in een bloemenwinkel. 20 uur in de week. maandag en donderdag heel de dag en vrijdag avond.. Het is gewoon even heeel erg wennen.. Hoe is het met jullie allemaal? en met de kindjes?