stamp, het klinkt als een eisprong. ik heb altijd last van steken in links of rechts en doorzichtslijm, is het rekbaar zoals eiwit? zou voor de zekerheid maar egwoon klussen als ik jou was. hoe gaat het nu met vince? ik weet helaas alles van ruzie's en bommen die barsten. mijn ouders zijn twee van die types. gelukkig nu geen last meer van masu, je mag niet op je rug blijven slapen omdat de baby je bloedvaten kunnen afknellen door het gewiht waardoor je flauw kan vallen. ik heb bij wesley ook heel lang op de rug geslapen hoor volgens mij tot het eind maar de gyn heeft het liever niet. hoe is het met amy? voelt ze zich nog steeds beter? flower, heeft julia de dunne omdat ze tandjes krijgt? of heb je iets veranderd in haar voedingspatroon? hier, wesley heeft vanmiddag zoals verwacht niet geslapen in de andere kamer en wij zijn dus erop uit gegaan. zijn kamertje is nu klaar met schilderen en morgen de hor erop en dan kan ik gaan inrichten met zijn nieuwe spulletjes van bob de bouwer
@Sammie; Balen van je slechte nacht! Op je rug mag niet omdat het gewicht van de baby en bm de bloedtoevoer naar benen en alles af laat nemen? Zijn jullie nog verder gekomen met de kamer? @Kib; Zo he, je gunt jezelf weer eens geen rust, wat een drukke ochtend en dan ook nog werken! Je bent zelfs nu nog aan het werk. Als je morgen maar rustig aandoet dan! @Sens; Wat sneu dat Jos zo'n vieze luier had dat zijn billen gelijk kapot waren. Hoop dat hij er niet al teveel last van gehad heeft. Leuk zeg dat je op het KDV geholpen hebt voor sinterklaas. Knap dat je daar ook de energie nog voor hebt kunnen vinden! @Stamp; Wat vervelend van je weekend dat het zo rot was, als je er je hart over wilt luchten mag dat natuurlijk ook altijd hier. Je slijm + kramp wijzen eigenlijk op een eisprong?? Hoewel ik dat ook vlak na mijn innesteling had, dus dat kan misschien ook? @Masu; Je hebt alleen gereageerd en niks over jezelf verteld dus niks om op te reageren? @Mamalijntje; Balen dat Yara nu weer zo ziekjes is, hopelijk vinden ze wat op de kweek, sterkte er mee.... @Flower; Mooie spam, kan me voorstellen dat meer werken wel even flink wennen is ja. Hopelijk vind je snel je draai weer. Hier een lekkere werkdag gehad, was redelijk druk. Toen ik Kian op ging halen bij de go had hij een heel rood oog/gezicht, hij was weer eens gevallen en had best even flink gehuild. Hier thuis was hij ook alleen maar aan het huilen en zeuren. Het op bed brengen was ook echt een ramp, hij bleef maar krijsen, heb hem maar een pcm gegeven en gengigel gesmeerd, toen gaf hij het op den duur op, vond het zo sneu! Verder is hij echt ontzettend ondeugend op het moment, hij snapt alles maar werkt met niks mee en zat dan een vreselijk ondeugend smoeltje op, hihi. Hij praat ook heel veel hij zegt alles na. Van de week zei hij zelfs dankjewel, was zo schattig!! Nou meiden ik ga snel slapen, ben moe!
@Sammie; Oh tegelijk! Dus idd wat ik zei de afgeknelde bloedvaten, hihi. Fijn dat het schilderwerk klaar is op zijn kamer, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
goeiemorgen! ff denken..... oe lastig @stamp, klinkt idd als je ei zo laat nog.. zou kunnen natuurlijk maar dan wordt het wel een lange cyclus. Je hebt gelijk dat je dan de volgende ronde ovutesten gaat gebruiken. ZO weet je echt niet meer wanneer je moet klussen. @masu, idd niets verteld over jezelf hahaha hoop dat alles goed gaat met jullie! @flower, gave spam! @sammie, klinkt leuk Wesley zijn Bob de bouwer kamer! snel spammen hoor als het af is. @mlien, hihi wat schattig dat Kian jullie zo nakletst! sneu dat hij weer zo hard gevallen was werkse vandaag! @hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en hij is nu onderweg naar souders. Ik ga me zo even lek latenprikken bij het lab en dan door naar mijn werk. Fijne dag meiden!
Goedemorgen meoden, Sammie dan wordt het idd een andere.houding. Vandaag weer verder met wesley zijn kamertje? Gelykkig is het morgen spam vrijdag dus dan kunnen we meespieken Sens klinkt leuk die sint boot. Gelukkig een goede nacht gehad. Werkse vandaag en prikse. Masu where are you? Mamalijn balen dat naast yaartje je ml ook ziek is nu. Verder ben ik t ff kwijt... Ohja flower heb een spam van je meis voorbij zien komen.. Stamp je had een minder tof weekend achter de rug. Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van bemiddellen. Nu geloof ik wel iedereen gehad.. (ik had vanacht nog gelezen dus niet alles is blijven hangen) Hier gisteren een lange en drukke dag gehad. Gewerkt van 13-23:45uur. Rond 00uur pas thuis. Dan kan ik ook niet gelijk slapen en toen ik net weggedommeld.was hoorde ik stijn 1 kreetje geven om 1uur... en om 7uur was hij wakker... Ik ben nu zo moe en heb ook nog eens hoofdpijn. Gelukkig niet al teveel op de planning (al zegt dat zoals jullie weten ook niet veel bij mij).
Mlien ik zie net dat ik je vergeten ben...schaam schaam.... dacht dat ik je had gehad... Lekker gewerkt gisteren en vandaag weer aan de slag?! Arme kian weer gevallen,.die jongen maakt ook wat smakkerts he? Heeft ie verder niets over gehouden ervan?
Goedemorgen, @Sammie, ik geloof zelfs dat je het beste op je linkerzij kan slapen. Balen dat jij het ook kent, maar jij hebt geen contact meer met je ouders toch? Of ben ik in de war? En we zijn maar aan het klussen @Kib, weer een pittig werkdagje meid... Balen van je hoofdpijn, hoop dat het snel afzakt! En wel beetje rustig aan doen he... @Senso, succes met bloedprikken... Werkse! @Mlien, ach arme Kian weer zo gevallen... balen dat hij zo slecht wilde gaan slapen... zo sneu is dat idd... Lief dat je nog even zegt dat ik mijn verhaal kwijt mag... Werkse... @Masu, hoe is het nu met Lauren? Lekker geslapen?? Vince begon rond 00.00 uur te spoken, zetpil was uitgewerkt en koorts was weer opgelopen. Dus hem maar weer een zetpil gegegeven en toen lekker geslapen tot 7.15 uur. Nog even in ons bed gelegen tot 8 uur... Herkennen jullie die fase van niet zelf willen spelen??? Ik vind het echt heel lastig... hij hangt alleen maar aan mij... en doet dingen die hij niet mag... maar zelf spelen... ja voor 30 seconden.. lastig hoor... Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Vince heeft weinig eetlust vandaag... drinkt wel goed. Heb hem net op bed gelegd met 38.7! Mij benieuwen hoe hoog we eindigen vandaag... Arm schaappie...
stamp, ik heb idd geen contact meer met mijn ouders maar heb genoeg ruzie met ze meegemaakt helaas. arme vince zo ziekjes hoop dat je kleine man snel op knapt, wesley is 12 dagen ziek geweest met diarree. neit zef willen spelen heeft wesley idd ook ee fase gehad en nog wel. we zaten in de 18 maanden sprong en hij heeft echt 6 weken niet zelf willen spelen en nu nog soms niet. maar vince kan ook extra hangerig zijn omdat hij ziek is he dat was wesley wel. zo te zien is vince 17 maaden dus dan begint die sprong al.
Haha wat grappig! Als ik 1 keer niks over mezelf typ dan krijg ik gelijk vragen, hihi! Normaal gesproken heb ik ook altijd wel iets te vertellen, maar toen niet, haha! Eerst eens ff op jullie reageren: @stamp, wat lastig dat Vince nu in die fase zit! Ik herken het wel, al heeft Amy 'm gelukkig weer gehad. Wat ik deed; haar maar veel op schoot nemen, samen spelen en lekker dvdtjes kijken. Oh, en naar buiten, lekker wandelen en naar de diertjes. Het gaat weer over! Lief dat je naar Lauren vraagt! Het gaat best goed, maar ze krijgt wel een blijvende drain. Fem mag morgen mee naar "huis" met mijn nicht en haar man. Nou ja, naar het Ronald McDonald huis dus, want daar verblijven ze nog steeds. Lauren staat voor a.s. maandag op de lijst om geopereerd te worden. Er kan altijd een spoedgeval tussen worden geplaatst, maar vooralsnog gaat het maandag gebeuren en dan krijgt ze haar blijvende drain. Heel spannend dus! @mlien, ja dat ben je niet gewend van me he?! Zomaar niks over mezelf vertellen. Wat schattig dat Kian 'dankjewel' zegt! Dat praten is idd echt super! Amy zegt nu: houdoe! Daar ben ik natuurlijk erg van gecharmeerd, dat snap jij wel. Wat erg dat hij zo hard was gevallen. Hoe is het vandaag met hem? @flower, kan me voorstellen dat het ff wennen is; nieuwe baan en meer uren, das ook ff schakelen. Mag ik vragen waarom je bij je baan waar je al zolang werkte weg bent gegaan of gemoeten? @kib, haha waar ik ben?! Ik was er gisterenavond nog gewoon hoor! Begon je me nu al te missen?! Balen dat je zo'n hoofdpijn had. Hopelijk is ie inmiddels weg? Is het je gelukt om je dag rustig te houden of heb je -op z'n kibs- de dag weer volgepland? @sens, haha jou viel het ook al op. Ik zal vandaag uitgebreid posten, ok? Viel het bloedprikken een beetje mee? En hoe heeft Josje 't vandaag gedaan bij je schoonma? @sammie, woehoe, je kunt los met Bob de Bouwer! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Het gaat steeds een beetje beter met Amy ja. Hoe is het met Wesley? @hier, drukke dag gehad. Vanmorgen vanuit huis gewerkt en daarna training gehad. Leuke training gelukkig. Amy heeft het goed gedaan op het kdv. Ze huilde ook niet toen ik wegging en toen de leidster met fruit kwam had ze geeneens aandacht meer voor me! En ik maar roepen: houdoe he Amy?! Haha, geen reactie gewoon! Focus op het fruit! De vlekjes zijn inmiddels weggetrokken en ze heeft ook al een aantal dagen geen koorts meer. Ze is wel hangerig en snel huilerig en snotverkouden, dus nog niet helemaal de oude. Ook ontzettend veel tanden en kiezen die aan 't doorkomen zijn, inclusief de zure dunne luiers. Bah bah! Avondeten gaat weer beter, maar ook nog niet als voorheen. Morgenavond gaan we naar vrienden en dan nemen we Amy mee zodat ze daar kan slapen. Hopelijk gaat dat goed nu ze niet helemaal fit is. Nu lekker op de bank. We moeten gewoon nog eten, maar hebben allebei geen zin om te koken, haha! Ik was ook pas om kwart voor 7 thuis... we moeten ook de auto nog wegbrengen naar de garage. Morgen gaan m'n winterbanden erop, wordt het slot gemaakt en er ff naar de remmen gekeken. Zo, weer veel info voor jullie!
@Sens; Lekker lek geprikt vanochtend? Hoop dat je ook een lekker werkdagje gehad hebt, nu weer weekend! Of ga je morgen je hele huis weer van top tot teen schoonmaken en poetsen? @Kib; Wat lief, speciaal voor mij nog een post! Kian heeft weinig aan zijn val over gehouden, behalve een dik en blauw oog dan, maar dat trekt gelukkig al wat weg nu. Hoe is je dag geweest? Lekker rustig aangedaan? Ik heb die saunabon gisteren op de post gedaan naar je, heb je hem gehad? @Stamp; Wat lastig dat Vince zelf niet wilt spelen, de vorige sprong had Kian daar erg last van en het was vooral veel aandacht geven, lekker naar buiten en samen dingen doen, best vermoeiend af en toe! Hier gaat deze sprong tot nu toe echt supergoed *klopt snel af*. Hoe is het met je mannetje zijn temp nu? @Masu; Wat schattig dat Amy houdoe zegt! Fijn dat het steeds beter gaat met haar en dat het wegbrengen naar het KDV ook goed ging. Heerlijk de winterbandjes eronder, mijnes liggen er al even onder maar het rijdt een stuk lekkerder vind ik. Ondertussen al gegeten? Hier wel lekker gewerkt, was vanmiddag alleen wat stilletjes. Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Met Kian was het weer goed gegaan, hij had daar enorm veel gegeten en hier thuis heeft hij met ons mee ook nog flink zitten bunkeren, hij had dus flinke honger! Daarna heeft hij lekker gedoucht en is hij vrijwel gelijk gaan slapen. Vanavond hebben we een klein beginnetje gemaakt met het inpakken, we zijn maar in de keuken en bijkeuken begonnen. Af en toe een doos inpakken en dan komt dat vast goed.
hey meiden! @kib, oei dat is een korte nacht heb je nog rustig aan gedaan vandaag? jouw kennede vast niet haha hoofdpijn nog weggetrokken? @stamp, helaas ik herken de fase ook bij Jos zijn sprong (15 maanden) erg vervelend als je nog wat gedaan wilt krijgen in huis maar aan toegeven dan is het minder zwaar, de rest komt later wel weer. Hoe is het verder met zijn temp gegaan? @masu, jaaaaa bloedprikken viel mee hoor wat fijn dat het met Amy alweer een stukje beter gaat. Hihi wat lief dat ze zo gefocust was op het fruit dat ze geen tijd meer had voor mama, beter dat dan het huilen als je haar achter moet laten. Wat heb je uiteindelijk gegeten vanavond? @mlien, heerlijk meis weer een werkdag overleefd, nog 1 te gaan en dan weekend! fijn dat Kian zo lekker gegeten heeft ! hahaha euh ja eigenlijk moet het huis gepoetst worden maar moet er nu nog niet aan denken slim om nu alvast her en der een doos in te pakken. @Hier, lekker gewerkt. Was erg druk en ik heb veel gedaan, dus met een tevreden gevoel naar huis. Nu lekker weekend vieren! Jos heeft het bij souders goed gedaan, neefje was er vanmorgen ook nog 2 uurtjes wat szus en zwager zijn een weekend weg gaan boeken voor ons 10en naar W.interberg. Leuk hoor gaan daar eind januari heen en heel lief maar souders betalen. Ik ben behoorlijk moe dus ga zo lekker mijn mandje opzoeken, welterusten lieffies! Oh ja, heb het hartje vandaag gehoord van onze frummel! heb thuis zo'n doppler ding, geweldig!
sens, leuk dat je het hartje hebt gehoord!! is toch apart om te horen en het besef dat er echt iets inzit is heel mooi. wat lief dat je souders dat doen, moet wel gezellig worden met zijn allen denk ik. masu, fijn dat de vlekjes alweer wegtrekken en dat amy zich ietsjes beter voelt. wesley is ook weer zichzelf gelukkig wat schattig dat ze houdoe zegt. nu al winterbanden, niet een beetje snel? geloof dat er voorlopig nog geen sneeuw aankomt haha (hoop ik) hier, vanmorgen zijn we weggeweest en daarna heeft wesley 2,5uur geslapen. toen hij wakker werd was hij weer sjaggo maar dat was na wat drinken en eten weer over gelukkig. wij hebben chinees gegeten en wesley kan al steeds beter zelf opscheppen op zijn lepel. ik heb vanavond zijn eerste pakje ingelijst en daarna zijn babydeken omgetoverd tot kussen en doe ga ik morgen dicht naaien en dan kan die ook op zijn kamertje. moet zeggen dat wesley's woorden schat nu heel snel gaat. hij zegt soms echt ineens woordjes waarvan we dek huh wanneer heeft hij dat geleerd haha. schoen probeert hij ook maar dat is meer als klinkt als.....
He schatjes, Mlien ik heb de post ontvangen. Wat een kunstenares ben jij!! Balen wel dat kian weer een blauw en dik oog heeft. Wel fijn dat het al wat weg trekt. Sens gelukkig hebben ze nog wat bloed in je laten zitten Wat lief van souders dat ze het weekend weg betalen. Het is daar heel mooi in de winter. Wij zijn er al een paar keer geweest. Heerlijk sleetje rijden! Je bent dan net weer een klein kind zelf Masu ik mis je altijd.. Fijn dat amy zin had om naar het kdv te gaan. Gelukkig trekken de vlekjes alweer weg. Jij al bijna weekend.. heerlijk!! Stamp hoe hoog is de thermometer vandaag geëindigd? Sammie is Wesley zijn kamertje al helemaal klaar? Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Vanmorgen belde zus of we mee gingen naar de dierentuin. Eerst zijn de kids bij zus in bad geweest (heb ik lekker gedouched daar), alles in de auto geladen en op naar de dierentuin. Kinderen lekker warm ingepakt want het waaide vanmorgen best wel. We hebben veel dieren binnen bekeken en het was lekker rustig dus we konden op ons gemak alles bekijken. We hebben in het apen binnenverblijf zitten lunchen met onze aapjes. Zo lief stijn riep de hele tijd aap, aap, oeoe. We hebben nog even in de speeltuin gespeeld in de middag, toen scheen de zon en was er wat minder wind. Vanuit de dierentuin door naar mn mams gereden en daar met zn allen gegeten. De hoofdpijn was buiten in de dierentuin weg maar s we dan een heel warm verblijf binnen gingen kwam hij toch weer terug. Nu is hij gelukkig wel helemaal weg maar is mn ongi ook echt doorgezet. Zo lekker mn bedje en morgen weer mef frisse moed op. Welterusten!
Samie leuk idee van zijn dkentje. Zijn lijst is wel tof geworden. En die woordjes gaan zo snel ineens.
Goedemorgen lieve meiden, @Masu, jaaa je zal het weten als je niks over jezelf verteld. Fijn dat de vlekjes wegtrekken, hoe is het vandaag? Veel plezier bij vrienden, hoop dat Amy daar lekker gaat slapen. En wat spannend voor de ouders van Lauren.. hoop dat het dan idd maandag maar mag gebeuren dan zijn ze weer een stapje verder. En wat fijn Fem mee naar huis... (noujah huis...) maar goed lekker bij de ouders.. @Sammie, wat ontzettend leuk dat lijstje zo... En dat hangen en de "ik-plak-aan-mama" fase speelt al wat langer... maar ik ben zo bang dat ik hem "verpest" door er iedere keer aan toe te geven. Maar Wesley is uit eindelijk ook weer zelf gaan spelen?? @Mlien, wanneer gaan jullie verhuizen dan, wat is de planning? Succes met inpakken... en jeetje wat kan die Kian eten zeg... Werkse vandaag... @Kib, klinkt weer als een super leuk dagje. En wat heerlijk zeg zo'n abbo op de dierentuin... en wat goed van Stijn dat hij zo begint te kletsen.... @Senso, wat heerlijk een weekendje weg.. en wat lief dat souders betalen... lekker vooruitzicht meid... Gister eind van de middag stond de thermometer alweer op 39.7, maar dat Vince naar bed ging was de koorts al aan het zakken naar 39. Maar wel een zetpil gegeven voor de nacht en vanmorgen werd hij om 8 uur wakker met geen verhoging.. dus hopen dat het zo blijft. Vandaag ook nog niet zoveel plannen, morgen komt Sint hier aan..dus hoop dat Vince fit genoeg is om heen te gaan... Liefs @
goedemorgen, stamp, als je die ovutesten nog wil moet je maar pben. ojee vince gisteren dus weer koorts. gelukkig is dat nu weer weg en koorts geeft aan dta het lichaam vecht dus das alleen maar goed. hier namelijk geen koorts gehad toen hij ziek was. dat mama plak is denk ik echt een fase en zou hem gewoon soms even negeren en gewoon laten mopperen als hij zijn zin niet krijgt. dit is ook echt de leeftijd waarin ze alles gaan uitzoeken wat ze wel en niet mogen/kunnen doen. wie weet doet vince dat op deze manier. wat als je gewoon naast hem gaat zitten zonder mee te spelen? hier, goede nacht gehad gelukkig. hoorde wesley om 7uur mopperen speen in gedaan en hebben daarna nog gedut tot half9. manlief gaat nu de wandplanken ophangen in de babykamer, wesley's kamer en de lijst in onze kamer.
Goeiemorgen moppies! @kib, toch nog een redelijk druk dagje gisteren dus. Maar het klinkt wel heel gezellig! Fijn dat je hoofdpijn weg is. Werkse vandaag! @sammie, wat mooi ingelijst! Ziet er sjiek uit! Vanaf 7 graden of minder zijn winterbanden ook effectiever dan zomerbanden geloof ik, dus op zich kunnen ze er wel op vond ik. En als ik nog langer wacht dan wil iedereen ze eronder laten leggen en dan is het dadelijk écht koud en dan moet ik nog een aantal weken wachten. @mlien, ja om half 9 had ik al gegeten ja. Slim van jullie om af en toe wat dozen in de pakken, dan is het wat meer behapbaar. Werkse nog even vandaag! @sens, wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord! Ik heb ook een angelsound en ik kon ook niet wachten om het hartje te horen, hahaha! Wel snel ook al! Je weet natuurlijk nu wel naar welk soort geluid je op zoek moest gaan, dat scheelt. Wat een lieve actie van je schoonouders zeg! We hebben gisteren een broodje gehaald bij de subway; lekker makkelijk. @stamp, gelukkig had Vince vanmorgen geen koorts meer. Hoop dat het idd de goede kant op blijft gaan, zodat jullie morgen naar de sint kunnen. @hier, een moe en hangerig meisje die gewoon voor 11 uur al op bed lag...ze was ontzettend hangerig en snel huilerig. Niet gezellig dus! We zitten nog steeds in de nasleep van het ziek zijn of een of andere fase, maar ze is met vlagen echt sjaggo. Hoop dat ze nu dus ff een goede dut doet...en anders probeer ik haar vanmiddag gewoon nog een keer op bed te leggen...we zullen zien. Inmiddels wel m'n broertje gecharterd om ons dadelijk ff bij de garage af te zetten zodat ik de auto weer op kan halen.