Spamvrijdag!! Bij ons pap en mam staat zo'n houten indiaan en Amy knijpt altijd in z'n neus! Op de andere foto is ze 'm aan 't knuffelen..
masu, leuke spam van je meisje al ziet ze er wel ziekjes uit. keukentje ziet er echt leuk uit! geeft het nou licht op het kook gedeelte? hier, vandaag babykamer meubels gesopt en ik wil vanavond eienlijk wat babywasjes uitzoeken en bij kleur leggen maar heb niet zoveel zin meer haha. verder berg was weggestreken pff dact at er nooit een eind aan kwam. wesley heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen en daarna hebben we zijn kamer gedaan. nu twijfelen we alleen of we ook op de blauwe muur iets moeten doen of die neutraal houden. denk zelf niks eraan doen anders word het wel druk. meteen even spam
He liefjes, Masu lieve spam van amy. Haha die met de indiaan is grappig eerst aan zijn neus trekken en vervolgens kroelen ermee Sammie wat is zijn kamer stoer geworden. Het is dan ook gelijk echt zo baby af he? Ik had de rest wel gelezen maar weet t niet meer??!! Sorry!!! Hier heb ik echt aan spamvrijdag gedacht maar mn laptop wilde absoluut niet mee werken...eerst al met fotos overzetten en later met zp die erg traag was.. jullie houden ze dus te goed van me. Vanmorgen kwamen onze vrienden met kleine meid effe een bakkie doen. Dus lekker gekroeld met Isa. Zo klein poppetje.. net 50cm en iets van 4kilo. En natuurlijk bijgekletst met vrienden. Hun waren zo lief om mark even op zn werk af te zetten (was vandaag vrij) hij moest zijn fiets nog ophalen. En toen hij thuis kwam moest ik alweer naar werk toe. De clienten zijn gelukkig heel lief voor me. We zitten nu th e voice te kijken voor.zover dat gaat met alles wat ik tussendoor moet doen.
hey meiden! @sammie, idd heel speciaal om het hartje te horen. Blijf het nog gek vinden dat er weer een beebje zit wat onwijs gaaf gedaan dat ingelijste pakje! leuke spam! staat leuk die meubels zou denk ik zelf de muur neutraal houden anders wordt het erg druk. @kib, wat leuk dat je met zus naar de dierentuin bent geweest, maar mijn idee van een rustig dagje is toch lekker thuis hoor gelukkig is je hoofdpijn inmiddels weg! ach al weer op het werk lees ik gelukkig zijn de clienten lief voor je. Werkse nog even! @stamp, jeetje toch hoge koorts geworden dus gisteren. Gelukkig was hij vanmorgen koortsvrij, hoop dat Vince mee kan naar de sint! @masu, jeetje je meisje nog niet helemaal in haar hummetje dus. Hoop dat ze vandaag verder nog een beetje te genieten was. Wat een gave spam! grappig dat ze die indiaan in zn neus knijpt
@hier, vannacht ruim een uur bezig geweest met een overstuur mannetje geen idee. Uiteindelijk was hij om 2.15 uur stil en sliep ik rond 3 uur ook weer. Om 9 uur werd hij wakker en was gelijk strontje sjaggo.. is de hele dag zo gebleven. Gelukkig heeft hij wel geslapen van 12.45 uur tot 16.15 uur dus kon ik ook even slapen. even spammen foto 1: drama met hoofdletter D (vandaag gemaakt ) foto 2: zelf danoontje eten
foto 1: samen spelen met neefje bij souders foto 2: in trance, bumba in de auto onderweg naar den helder
Goeiemorgen moppies! Hier een goede nacht gehad. Gisteren was het erg gezellig bij vrienden. Amy is meteen gaan slapen en niet meer wakker geweest. Rond middernacht hebben we haar wakker gemaakt omdat we naar huis gingen. Thuis ging ze ook gelijk verder slapen, dus het ging echt super, ondanks dat ze nog niet helemaal fit is. Dadelijk eerst boodschappen halen, naar 't dorp voor spulletjes, dan vrienden helpen overhuizen, Amy wegbrengen naar ons mam en dan door naar een feest. Druk druk dus! @sammie, mooie spam! Ik zou juist niet veel meer bij de kamer doen; hij is mooi zoals ie is en anders wordt het wel erg druk denk ik. Maargoed, ik houd dan ook echt van rust en eenvoud. @kib, balen dat je laptop niet mee wilde werken....wat een klein hummeltje is Isa dan he?! Heerlijk om daar mee te knuffelen lijkt me. @sens, mooie spam van Jos! Hij zit echt inopperste concentratie in die auto, haha! The voice duurt idd lang...ik heb 't helaas gemist gisteren.
Goeiemorgen meiden! @masu, wat fijn dat het ondanks dat AMy nog niet helemaal fit is zo goed ging gisteravond! je hebt weer een drukke dag voor de boeg, succes en plezier! @hier, goeie nacht gehad. Jos hebben we niet meer gehoord en werd om 9.00 uur wakker, heerlijk! Vandaag weinig op de planning, zo even boodschappen doen en langs het speeltuintje en vanmiddag even ons tochtgordijn ophalen bij de Kwantum. Fijne dag!
masu, wat goed dat amy meteen weer doorsliep! weer een drukke zaterdag voor jullie. veel succes met het verhuizen. senso, fijn dat jos zo lekker geslapen heeft. veel plezier bij het speeltuintje oja ik vid de voice ook veel te lang duren. kijk het ook met een half oog want echt leuk vind ik het niet meer. hier, goede nacht gehad half 9 was wesley wakker. daarna is manlief meteen naar de aldi gegaan omdat hij iets voor het raam nodig had wat daar in de aanbieding was en hij kwam terug met een knop voor op de kachel zodat je de temp kan instellen das wel handig in de kinderkamers. daarna hebben we wesley voor het eerst geschoren! vond het doodeng en was bang dat we zijn hele haar zouden verpesten maar het is best goed gelukt. de volgende keer is het makkelijker want het is dan al kort en niet zolang als nu.
He meiden, Wij hebben een hectische nacht achter de rug en een drukke ochtend. Stijn was vanacht aan het hoesten, huilen en kletsen. Om half 5 ben ik eruit gegaan en heb ik gezegd dat hij stil moest zijn!! Toen heeft hij geslapen tot 8.30 ongeveer. Vanmorgen hadden we sintviering van mark zijn werk. Stijn heeft het naar zijn zin gehad en heel stoer sint een handje gegeven. Nadat alle cadeaus waren uitgedeeld zijn we naar huis gegaan. Stijn was vlakbij huis in slaap gevallen en toen hij thuis in bed gelegd werd bleek hij al snel een poepbroek te hebben. Na het verschonen was hij luid aan het kletsen! Hij heeft dus verder niet meer geslapen... Masu gelukkig is amy thuis gewoon verder gaan slapen. Drukke dag vandaag voor jullie. Veel plezier op het feestje Senso wat fijn een goede nacht voor jullie. Niet al teveel op de plannign vandaag als ik het zo lees. Sammie ik zeg spam van zijn nieuwe coupe!! Zo nu ff mijn spam bereid je voor!! 1. Boekje lezen 2. met papa computeren
Zo we zijn even naar de winkels geweest en dat deed stijn wel even goed. Lekker een frisse iet wat natte neus halen. We gingen op pad voor bepaalde cadeautjes maar ben helaas thuis gekomen zonder alle dingen op mn lijstje... Maandag maar even op stap ervoor nog. We gaan vanavond lekker lasagna eten en blijven lekker thuis. Stijn was zo moe dat hij bij mark op schoot in slaap is gevallen. We gaan hem zo wakker maken, eten geven en dan zal hij vroeg op bedje liggen. Nog wat leuke spam! Met zijn zelf gemaakte pietenmuts Mandarijntje smullen