kib, leuke spam! knap dat stijn zo goed zelf kan drinken. hoe vol doe je de beker? wat doe je erin? gelukkig was hij na het winkelen wel iets vrolijker. lastig is het he als ze zo sjaggo zijn. haar spam komt morgen want wesley heeft 3uur geslapen en daarna geen tijd meer gehad voor foto. wesley heeft dus 3uur geslapen vanmiddag. toen wij wakker was was hij super vrolijk en dat is hij gebleven totdat hij weer naar ed ging. ligt er nu bijna een uur in maar slaapt nog niet. gisteren ook pas na 1,5 uur. welsey is wel moe heb dus geen idee waarom hij niet snel inslaapt. woorden gaan hier nu wel snel zeg. elke dag zegt hij wel iets nieuws na. het is zoveel dat ik het niet eens onhoudt. kennen jullie hoelaenhoep? daarin doen ze een losmaak dansje en wesley kan dat dansje gewoon nadoen. ik vind dat echt knap.
Hey meiden, @senso, tvoh duurt idd lang... Maar het blijft leuk! Wat heeft Jos weer heerlijk uitgeslapen... wat blijft het toch een slaapkopje.. En gordijnen gehaald?? Verder nog wat gedaan of idd lekker gerelaxed? @kib, wat veeeeeel spam... Maar super leuk allemaal... lekker spelen, terwijl sint en piet daar zijn... totaal niet bang... en wat lief dat varken aaien.. Lag ie erop tijd in?? @Masu, wat super van Amy... prima gedaan zo.. jullie gezellige avond en daarna Amy weer mee naar huis... @Sammie, ben erg benieuwd naar Wesley zijn nieuwe coup... en hij had wat in te halen denk? Hoop dat hij inmiddels nu ook lekker ligt te slapen! Wij hebben vanmorgen Sint onthaald, was erg leuk..en vince had heeeeeel veeeel pepernoten gekregen... en meneertje bleef maar eten dus op een gegeven moment maar wat weg gehaald... Ook lekker gedanst.. zo lief als hij muziek hoort gaat hij dansen.. Ben wel beetje warrig laatste dagen... heb vandaag pak koekjes in de koelkast gelegd... Vandaag 37 dg... ga morgenochtend nog maar testje wagen... Heb geen symptomen hoor.. maar ach soms moet je wat...
Sammie hij drinkt zowel melk als sap/diksap uit het gewone bekertje. Hij zit tot net onder de helft vol. Dat gaat goed maar moet hem wel in de gaten houden want het gaat niet altijd even goed. Maar weinig klagen. Stijn was zo sjaggo omdat hij vanmiddag niet wilde slapen, dus eigenlijk gewoon doodmoe!! Ben wel benieuwd naar zijn haartjes. Stamp dank je. Jullie dus ook naar sint geweest vandaag. Nog steeds geen ongi en/of symptomen?! Ja dan nog maar eens een keertje een testje doen. Duim dat die toch positief zal zijn. Ik gun het je van harte. Hier is stijn vlak voor t eten ff in slaap gevallen bij mark op schoot en na 30min werd hij zelf wakker. Hij heeft niet bijster veel gegeten vanavond dus hem maar een fles met vla en warme melk gegeven. Dezd ging er goed in. Hij ligt nu ongeveer een klein half uurtje maar hoor hem alwerr huilen......
Hey meiden! @sammie, kijk inderdaad ook met een half oog hoor. Vaak ben ik nog met mn vriendinnetje via Whatsapp de kandidaten aan het afkraken of ben ik op zp aan het neuzen. Ben erg benieuwd naar de haartjes van Wesley! kan me voorstellen dat het spannend was om te doen gaaf dat de woordjes ineens zo hard gaan! hier nog weinig woordjes, komt vanzelf wel denk ik @kib, pfoe dat klinkt inderdaad als een hectische nacht en ochtend! wel leuk dat Stijn zo stoer was bij de sint! op schoot in slaap vallen dat gebeurd hier echt nooit, behalve dan als hij heel ziek is. Lekker hoor wat een gave spam, je hebt ons verwend zoveel dat je gespamd hebt! @stamp, ben heel benieuwd naar je testje! ga heel hard voor je duimen dat hij positief is! Leuk dat Vince het naar zijn zin had bij de sint. Yep gordijn gehaald en hangt ook al, scheelt een hoop tocht! verder niets gedaan had vandaag extreem veel last van vermoeidheid was echt niet normaal. *duim duim duim duim* @hier, rustige dag gehad. Zoals ik bij Stamp schreef vandaag erg veel last van vermoeidheid. Nog een tukkie gedaan toen Jos op bed lag vanmiddag maar bleef heel moe.. Gordijn wel opgehaald bij de kwantum en vanavond lekker shoarma gegeten. Jos lag op tijd op bed want was behoorlijk huilerig, vind deze hoektanden echt drama hoor.. er zit er duidelijk 1 of 2 dwars maar doorkomen doen ze niet grrrr Oh ja afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling, 22 december ! yihaaa! welterusten meiden!
Sens spannend de geslachtsbepaling. Die hoektanden zijn ook bagger met doorkomen. Vond ze ook erger dan de kiezen, die zaten er ook ineens bij stijn. Hoop dat ze snel door zijn!! Balen van je vermoeidheid vandaag, dan maar rustig aan doen. En ja dacht zal ff flink spammen hahaha Ik ga sens haar voorbeeld volgen. Ben ook wel moe en stijn is ook al 2x aan het huilen geweest sinds hij op bed ligt... Welterusten allemaal!
Goedemorgen, @Senso, en heeft Jos goed doorgeslapen? En lekker dat de gordijnen binnen zijn en ook al opgehangen... Wat leuk 22 december... spannend... ben zooooo benieuwd... @Kib, en jouw Stijn ook lekker gaan slapen? Hoe is het met de rest?? HIer prima nachtje... alleen wakker geworden met veel pijn onder mijn rechterschouderblad... spier verrekt ofzo.. heel irritant.. Verder nog test gedaan... Ik zie wat maar niet enorm duidelijk... Kan helaas niet aan ml vragen die ligt nog te slapen... Ik zal hem zo ff plaatsen...
stamp, ik zie hem niet als ik hem in het negatief zet zie ik wel iets. misschien dat jij hem thuis wel duidelijker ziet. senso, jeej 22 december weten we dat we weer een vriendje erbij krijgen een vriendinnetje is ook leuk hoor hier, wesley sliep gisteren pas om half 10 misschien vanavond maar later op bed doen. wel een goede nacht gehad en om half 8 hoorde we hem speen in en toen nog verder geslapen tot half 10
hoi meiden even reageren, want ga al te lang schoot maar het kwartje is hier een beetje op ik heb altijd dat als ik hele drukke dagen heb gehad (vooral drukte in n hoofd) dat ik dan als de rust eenmaal keert , ik volledig instort en 2 of 3 dagen rustig aan doe Helaas heb ik daar in de afgelopen weken nog niet een dag van gehad dus ben wel bezig maar heb overal "geen zin in" en futloos... Vandaar niet zo aanwezig -senso: oh het hartje horen! leuk he!! - amy spam! hahah die indiaan in zn neus knijpen ik zie dat we dezelfde pantoffels voor de meiden gekocht hebben -sammie wat een geweldige lijst heb je daar gemaakt! dat wil ik ook gaan doen voor cheyenne haar nieuwe kamer (van de zomer) kibbeling, stijn ook al woordjes! goed hoor... sammie, mooie grote tv hebben jullie! senso leuke foto's , bumba onderweg haha . luxe ps. als ik jullie foto's zie, wat wonen jullie allemaal ruim zeg! kibbeling: leuke spam wat goed dat hij al zelfstandig kan drinken uit een beker stampertje, spannend een testje, ik zie er niks op,maar misschien de andere meiden wel? ik zal zo ff mee spammen
pff nou heb ik toch echt de foto's bewerkt en gedraaid zoals ze zeiden en nog staan die dingen verkeerd!!!! (alleen hier op deze site)
Goeiemorgen meiden! Pff, snotter de snoter...men wat ben ik verkouden zeg! Bleh! Gisterenavond zijn we naar het pannenkoekenrestaurant geweest. Ons pap en mam gingen ook mee. Helaas moesten we kei lang wachten, bijna een uur (terwijl ze zeiden 20 min) dus Amy at pas tegen 7 uur! Terwijl ze normaal al om half 7 in bed ligt. Ze was te moe om te eten en heeft dus maar een paar poffertjes op. Het was ook kei druk; dat doen we dus niet meer in 't weekend (en sowieso niet meer daar!). Daarna heb ik haar bij ons pap en mam in bed gelegd en zijn wij naar een feest gegaan. Was gezellig. Amy daar laten liggen, wij naar bed, lekker geslapen en haar vanmorgen weer opgehaald. Ze had heerlijk mee ontbeten zei ons mam en (sammie, ik heb 't ff gevraagd) een heel hardgekookt ei naar binnen geschoven, haha! Vandaag rustig aan, want ik voel me echt niet fit. Amy is wakker aan 't worden en ze is erg vrolijk, dus das erg leuk. @bb, wat een gave spam!! Ze lijkt zich prima te vermaken. @kib, wauw wat veel spam!! Goed bezig! Meen je dat nou dat dat een nepvarken is?! Stoer hoor, Stijn bij de sint! @sens, wat grappig! Ik kraak de kandidaten ook altijd af via de whatsapp! Leuk is dat he?! Ik heb ook altijd wel wat aan te merken, echt erg. Oeh, geslachtsbepaling, leuk! Ben benieuwd! Wat zegt je eigen gevoel? @mlien....in stralende afwezigheid.... @sammie, ben benieuwd naar de haartjesspam! Wat grappig dat Wesley nu pas voor 't eerst geknipt is. Hier al 3x en nu zitten we in zo'n fase waarbij ik 't wil laten groeien, dus ff inhouden om haar niet naar de kapper te doen...anders wordt het haar natuurlijk nooit lang. Misschien is Wesley z'n ritme een beetje aan het veranderen? Ik merk dat Amy ook een beetje later naar bed wil en ze ook zelf naar de deur loopt en 'slapen' zegt als ze naar bed wil. @woordjes, hier ook al best veel woordjes. Ze kan het me allemaal prima duidelijk maken en zegt ook echt veel na. Had ik al verteld dat mijn broertje haar het aapje had geleerd? Dan doet ze haar handjes onder haar oksels en doet aapgeluiden (oeh aah en zo) na en zo stapt ze dan door de kamer! Echt zo grappig om te zien! @stamp, sorry meid, ik zie 'm echt niet. Maar dat ligt hopelijk gewoon aan mij!
masu, jammer dat jullie zolang moesten wachten zeg! vind ik echt niet kunnen zeker niet in zo'n restaurant met veel kinderen. gelukkig heeft je meisje wel goed geslapen bij je mams. bedankt voor het vragen van dat ei dan ga ik wesley ook zo nu en dan een hard gekookt ei geven hij vind het zo lekker. leuk dat amy een aapje na doet hier blijft het bij oe oe ah ahh enzo haha. vind het nu wel echt genig dat ze ons echt gaan napraten en vooral nadoen met van alles. ik zou amy's haar alleen laten bij punten als het voor der ogen en oren gaat zitten. haartjes spam komt eraan hoor maar meneer heeft bedacht ik wil niet op de foto vandaag haha. we gaan wesley vanavond idd later op bed doen o half 8 eens kijken wat hij doet. hij geeft vaak om 7uur aan dat hij naar bed wil en zegt dat heel schattig baapen haha.
Zwaai!!!! Inmiddels gaat het beter met Yara. Van 8 naar 2 diarree luiers per dag. Maar ben wel heel erg benieuwd naar de uitslag van de tweede kweek (donderdag pas de uitslag) Vanmiddag zijn we alleen in alle haast naar de hap geweest omdat ze een bultje in haar lies heeft als ze huilt. Schrok me rot. De dokter hoopt een ontstoken klier maar omdat het bultje weer verdwijnt als ze niet aanspant kan het ook een liesbreuk zijn.... Gaat weer geniaal. Maar er zit niks klem dus kunnen we aankomende week haar goed laten onderzoeken.